Visa і Райффайзен Банк Аваль анонсували сьогодні запуск платіжного рішення Visa Checkout в Україні. Райффайзен Банк Аваль — один із перших банків в країні, що запропонував своїм клієнтам — торговим підприємствам цей новий спосіб оплати.
Райффайзен Банк Аваль та компанія Visa запустили сервіс швидких та простих онлайн-платежів Visa Checkout
Visa Checkout — це сервіс онлайн-платежів Visa, що дозволяє покупцям швидко, легко та безпечно здійснювати покупки з будь-якого пристрою — смартфона, планшета, ноутбука або комп’ютера.
Використовуючи Visa Checkout, достатньо одного разу пройти реєстрацію: під час покупки на сайті чи в мобільному додатку торгового підприємства або у вільний час на будь-якому ресурсі, де є кнопка Visa Checkout із переходом на сайт Райффайзен Банку Аваль або на сайт Visa. Надалі оплати в партнерських торгово-сервісних підприємствах не тільки в Украіні, але і за кордоном можна здійснювати, просто натиснувши на кнопку Visa Checkout. При цьому, не потрібно кожного разу вводити дані картки, що значно спрощує процес оплати.
Цей сервіс допомагає збільшити кількість покупок в Інтернеті та мобільному каналі у всьому світі за рахунок забезпечення інтуїтивного процесу оплати.
На сьогодні тільки 61% інтернет-покупок у світі завершуються успішною оплатою (на смартфонах — 31%)*. При цьому, з Visa Checkout цей показник дорівнює 82%**.
Наразі Visa Checkout співпрацює з понад 1600 фінансових установ та понад 350 000 великих та малих торгово-сервісних підприємств у 27 країнах світу***.
«Мобільний та онлайн-шопінг набуває популярності в Україні, оскільки споживачі все активніше використовують свої гаджети і все частіше віддають перевагу цифровим платежам перед оплатами готівкою при доставці, — зазначив Дмитро Крепак, в.о. голови регіону СНД і Південно-Східної Європи, Visa. — У глобальному масштабі ми бачимо, що коефіцієнт конверсії для споживачів, зареєстрованих у Visa Checkout, на 56% перевищує конверсію традиційних платежів із ПК. Ми віримо, що Visa Checkout допоможе нам надалі розвивати e-commerce в Україні».
«В Україні існує великий потенціал для розвитку e-commerce, і нова технологія VISA Checkout — це ще один крок для переведення платежів в онлайн, — зазначив Володимир Кирушко, директор департаменту каналів продажу та дистрибуції Райффайзен Банку Аваль. — Ця технологія дозволить відкрити нові сегменти для електронної комерції, які наразі традиційно віддають перевагу готівці».
Коментарі