ПриватБанк підключив резервні канали зв'язку для забезпечення стабільності сервісів через аварію магістральних каналів зв'язку «Київстар».
14 травня 2018, 15:13
ПриватБанк повідомив про технічний збій
Про це йдеться в повідомленні банку.
«Сьогодні вранці фахівці ПриватБанку і компанії Київстар у екстреному режимі провели роботи по підключенню резервних каналів зв'язку для забезпечення стабільності роботи сервісів банку через нічну аварію магістральних каналів зв'язку основного постачальника телекомунікаційних послуг», — відзначили в банку.
Як повідомили в ІТ-департаменті банку, аварії магістральних каналів зв'язку стали причиною тимчасових перебоїв роботи ряду сервісів ПриватБанку вночі 13 травня, в той же час екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку дозволили відновити стабільність роботи платіжних сервісів до 8 ранку.
Джерело:
Мінфін
сторінку переглядає
1 незареєстрований відвідувач.
Коментарі - 1