Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) з квітня запустив для своїх роздрібних клієнтів новий канал комунікації в месенджері Viber. Онлайн-банкінг ПУМБ в Viber надає клієнтам в форматі 24/7 актуальну інформацію про рух коштів, суму мінімального платежу по карті та суму до повного погашення, розмір останнього зарахованого та наступного платежів по кредиту. Також через Viber можна оформити кредитну, дебетову карти і подати заявку на оформлення кредиту.
Продукти та послуги ПУМБ тепер можна замовити через Viber
«Надання продуктів і послуг через Viber — це перший крок ПУМБ по впровадженню social commerce. Банк активно розвиває нові функціонали в соціальних мережах і месенджерах, тим самим надаючи клієнтам традиційно якісний сервіс в зручному форматі. Щомісяця в колл-центр ПУМБ надходить близько 44 тисяч дзвінків — з метою уточнення суми дострокового погашення кредиту, обов'язкового платежу та суми останнього надходження. Тепер всі ці клієнти зможуть в будь-який зручний час оперативно отримати необхідну інформацію, доклавши для цього мінімум зусиль. У планах банку масштабувати послуги і на інші месенджери», — прокоментував Себастіан Рубай, заступник голови правління ПУМБ.
Перелік послуг ПУМБ в Viber представлений зручним і простим у навігації меню трьома мовами — українською, російською та англійською. Меню складається з шести основних розділів:
— карткові продукти
— кредитні продукти
— інформація про рух коштів
— курси валют
— поповнити мобільний
— змінити мову.
Щоб почати роботу в онлайн-банкінгу ПУМБ у Viber, необхідно спочатку зайти в паблік-акаунт ПУМБ (знаходиться у відкритому доступі у вкладці «Публічні акаунти»), і перейти в чат. Після цього користувачеві буде запропоновано меню, в якому в кілька кліків можна вибрати вищеописані продукти і послуги. Підключення до Онлайн-банкінгу ПУМБ в Viber абсолютно безкоштовне та дозволить клієнтам банку отримувати послуги 24/7 з будь-якої точки світу.
Нагадаємо, в 2017 році ПУМБ одним з перших інтегрувався з платіжною системою Google Pay.
Коментарі