У березні клієнти ПриватБанку здійснили через Приват24 понад 10 млн комунальних та інших цільових платежів.
Кожен другий комунальний платіж у ПриватБанку проходить через інтернет і смартфони
За даними банку, загальна кількість комунальних та цільових платежів, здійснених клієнтами банку через всі канали, включаючи каси банку та термінали самообслуговування, у березні перевищила 24 млн.
«Сьогодні практично кожен другий клієнт банку оплачує комунальні послуги без черг і комісій онлайн. За рахунок активного впровадження технології миттєвої оплати комуналки за допомогою QR-кодів уперше в історії банку кількість оплат комунальних рахунків онлайн зрівнялася з кількістю рахунків, оплачених через касу або термінали самообслуговування», – зазначив керівник Роздрібного бізнесу ПриватБанку Олексій Шабан.
Нагадаємо, у лютому 2017 року ПриватБанк запустив в Україні технологію миттєвої безконтактної оплати комунальних послуг за допомогою QR-кодів і мобільного додатка Privat24.
Коментарі - 2
Какой смысл писать о Сити, если он физлиц не обслуживает, а по юрикам обслуживает узкий круг определенных компаний и ему больше ничего и не надо делать…
По другим перечисленным вами банкам тоже нечего положительного написал, а писать ниочем тоже не метод.