З моменту запуску (у липні цього року) сервісний центр для обслуговування фінансових установ Національного банку України розглянув 697 звернень.
НБУ похвалився роботою відділу обслуговування фінустанов
Як повідомляє прес-слуба НБУ, за три місяці найбільш популярними в центрі були наступні звернення:
— оформлення генеральних кредитних договорів і генеральних договорів РЕПО — 305 звернень;
— заява на приєднання до Єдиного договором банківського обслуговування — 246 звернень;
— консультування з загальних питань про відповідність нормам НБУ, ліквідованих банків та звернення фізичних осіб — 74 звернення;
— консультування з ведення кореспондентських рахунків — 42 звернення;
— приєднання до електронної пошти НБУ — 10 звернень.
Для незалежної оцінки діяльності цього відділу НБУ спільно з Незалежною асоціацією банків України провів зовнішній опитування клієнтів за методологією «таємного покупця».
В результаті, якість роботи відділу отримало позитивну оцінку: середній бал опитування склав 4,67 з 5 можливих.
При цьому клієнти оцінили рівень ввічливості персоналу відділу 97% з можливих 100%, рівень знання питань співробітниками — 87%, загальне задоволення від спілкування з ними — 93%.
Коментарі