Під час традиційного мегарозпродажу на сайті AliExpress клієнти ПриватБанку зробили понад 517 тисяч покупок на суму близько $9 млн.
24 листопада 2017, 16:02
«День холостяка»: Клієнти ПриватБанку витратили на AliExpress близько $9 млн
За даними ПриватБанку, 11 листопада 2017 року в порівнянні з торішнім «днем холостяка» зафіксовано 20-кратне зростання оплат картами банку.
«Наші клієнти вміють і вже звикли платити картами онлайн, незважаючи на 20-кратне зростання оплат, кількість звернень клієнтів в службу підтримки 3700 зросла лише в 2,5 рази», — відзначає маркетинг-директор ПриватБанку Микола Щербина. — Банк обробляв запити на збільшення інтернет-лімітів в режимі онлайн".
За інформацією ПриватБанку, основною причиною неуспішних покупок в період «дня холостяка» стала відсутність на карті необхідної кількості коштів — 64% відмов, далі йдуть помилки при введенні даних карти — 21% і неправильне введення секретного коду — 10%.
Джерело:
Мінфін
Коментарі