Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 листопада 2017, 11:36

Альфа-Банк Україна запускає живий чат в Alfa-Mobile Ukraine

Альфа-Банк Україна оновив додаток Alfa-Mobile Ukraine, додавши функцію чату зі співробітниками банку. Тепер клієнти зможуть проконсультуватися з будь-яких питань, що їх цікавлять, в онлайн-режимі.

«Альфа-банк піклується про своїх клієнтів та постійно впроваджує нові технології. Ми автоматизуємо, покращуємо та пришвидшуємо обслуговування. Тепер в Альфа-Мобайл доступний онлайн-чат, у якому наші спеціалісти готові протягом декількох секунд надати клієнтам професійну консультацію у режимі 24/7. Альфа-Банк Україна удосконалює якість комунікацій та стає ближче до своїх клієнтів,» — коментує Валентина Ярош, директор департаменту обслуговування клієнтів Альфа-Банку Україна.

Наразі чат доступний групі бета-тестувальників, що складається з клієнтів та співробітників банку.

Спілкування відбувається у тональності, заданій клієнтом при зверненні, тобто можливі смайлики та неформальне спілкування. Оператори використовують реальні аватарки та імена.

Середній час відповіді буде залежати від типу та складності питання. На практиці на стандартні запитання оператори відповідають у чаті протягом 10-30 секунд.

«Ми живемо у цифровий час, у якому машини все частіше заміняють у багатьох галузях людей, і спілкування клієнта з банком теж часто стає суто механічним. Ми хочемо зробити наш «механічний» Альфа-Мобайл більш живим, додавши для клієнтів можливість оперативно вирішувати будь-яке своє питання зі співробітником банку. Ми сподіваємося, що спілкування в чаті Альфа-Мобайла буде не лише корисним для наших клієнтів, але й приємним,» — відзначив Максим Патрін, віце-президент, голова електронного бізнесу Альфа-Банку України.

Чат буде доступний у додатку Alfa-Mobile Ukraine на платформах iOS і Android. Кнопка чату з’являється після проходження авторизації в додатку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися