«Райффайзен Банк Аваль представлений на Житомирщині вже давно, маючи потужну банківську установу з середини 90-их років, — зазначив Володимир Лавренчук, голова правління Райффайзен Банку Аваль, на прес-конференції у Житомирі вчора. — Другий Операційний центр носить загальнонаціональний характер за рівнем фінансового сервісу, який надається і населенню, і приватним підприємцям, компаніям, корпораціям та державним організаціям. І для нас відкриття цього центру в Житомирі є значною подією. Головна мета його cтворення — надання першокласних та надійних сервісів клієнтам. Саме тут будемо забезпечувати проведення значної частини всіх централізованих операцій — вчасно, надійно та захищено».
Операційний центр Райффайзен Банку Аваль відкрито у Житомирі
Сервісну модель банку побудовано з врахуванням можливих зовнішніх факторів, які могли б вплинути на якість банківських послуг.
«Ми надаємо якісні послуги для всієї України: з обробки платежів, заробітних плат, пенсій. Центр здійснює моніторинг нашої банкоматної мережі на всю країну. Тут знаходиться велика частина Інформаційного центру, який працює цілодобово, і додатково розміщено центр дистанційної підтримки IT для наших співробітників», — розповіла заступник голови правління банку Оксана Шевченко. «На сьогодні наш колектив у Житомирі — це більш ніж 120 професіоналів, і маємо в планах збільшити їх чисельність до 230 в 2018 році. Впевнені, що нам вдасться сформувати молоду, творчу та потужну команду, яка прагне до постійного професійного розвитку, і в цьому ми будемо активно співпрацювати із місцевими навчальними закладами. Плануємо пропонувати стажування у нашому банку, проводити семінари за участю як наших експертів, так і відомих фінансових фахівців, активно брати участь у соціальних проектах міста», — додала вона.
Райффайзен Банк Аваль, як відповідальний роботодавець, надає пропозиції офіційного працевлаштування та можливості для професійного і особистісного розвитку. Разом із сучасними підходами в управлінні персоналом в новому Операційному центрі впроваджено передові інформаційні технології, облаштовано комфортні робочі місця та створено сприятливі умови праці. Тут завжди панує доброзичлива дружня атмосфера та високий рівень корпоративної культури.
«Я переконаний, що нам потрібні нові ІТ-спеціалісти, банкіри і працівники технологічних процесів — наша громада має розвиватися сучасно, — зазначив заступник міського голови Житомира Олександр Фещенко. — Хочу зазначити, що Райффайзен Банк Аваль на належному рівні забезпечує добробут своїх співробітників, життєдіяльність інституції та успішно втілює новітні технології. Ми із впевненістю дивимося на перспективи нашої співпраці, направленої на розвиток житомирської громади не тільки у напрямку новітніх технологій, але і в наших важливих соціальних проектах».
Райффайзен Банк Аваль був зареєстрований 27 березня 1992 року, із жовтня 2005 року став частиною австрійської банківської групи Райффайзен Банк Інтернаціональ АГ. Група Райффайзен володіє 68,28% акцій банку, Європейський банк реконструкції та розвитку — 30%.
Банк пропонує широкий спектр стандартних та інноваційних банківських послуг більш ніж 2,5 млн клієнтів через розгалужену мережу регіональних відділень, яка налічує біля 500 відділень у великих містах, обласних та районних центрах по всій Україні.
Перший Операційний центр банку було створено у Херсоні у 2007 році. Сьогодні він є одним із найбільших та кращих центрів такого типу як серед українських банків, так і в Групі Райффайзен. Близько 700 його працівників надають підтримку клієнтам та персоналу Райффайзен Банку Аваль із усієї України.
Коментарі