У Києві на міжнародній туристичній виставці UITM-2017 ПриватБанк у партнерстві з Мінекономрозвитку, Національною Туристичною Організацією та компанією Visa презентував національну програму лояльності «Турист України».
ПриватБанк презентував додаток «Турист України» на міжнародному рівні
Це новий цифровий майданчик, створений для розвитку в’їзного та внутрішнього туризму України, для поліпшення інфраструктури в регіонах, у тому числі платіжної, налагодження комунікації туристичного бізнесу з мандрівниками, з можливістю онлайн-замовлення й оплати послуг картками будь-яких українських банків.
Проект було презентовано для внутрішнього ринку України в липні 2017 року. Уже в серпні вийшла перша тестова версія продукту в чотирьох містах – Києві, Дніпрі, Одесі та Львові. Зараз перші 500 добровольців можуть протестувати вже другу версію, із додатковими можливостями. Технічно проект спрямовано на поліпшення умов та якості поїздок по країні (як туристичних, так і ділових), він відкриває доступ до об’єктів української туристичної інфраструктури та створює систему знижок для постійних користувачів.
Також «Турист України» є додатковим інструментом Народної дипломатії (Public Diplomacy) і передбачає додаткову соціальну функцію патріотичного виховання молоді, поваги до України, сприяє розвитку її територій і вдосконаленню якості українського національного туристичного продукту.
Цього року міжнародна туристична виставка UITM-2017, на якій презентували національну програму лояльності «Турист України», зібрала представників з 28 країн і 20 регіонів України. Серед почесних гостей був присутній керівник програми Європи Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) Бека Джакелі.
Коментарі