Альфа-Банк Україна проводить акцію для діючих клієнтів банку, які активно користуються фінансовими сервісами, але досі не зареєструвалися у мобільному додатку Альфа-Мобайл Україна та інтернет-банкінгу My Alfa-Bank.
Альфа-Банк Україна повертає кошти за поповнення мобільного
Зареєструвавшись у будь-якому з цих дистанційних каналів та здійснивши свою першу транзакцію – поповнення мобільного рахунку на будь-яку суму, клієнт отримає повернення коштів наприкінці місяця у розмірі 20 грн на картку, з якої було зроблено платіж.
Максим Патрін, віце-президент, голова електронного бізнесу Альфа-Банку Україна, зазначив: «Як інноваційний банк, одним із пріоритетних векторів якого є розвиток електронних каналів, ми вже сьогодні надаємо можливість скористатися більшістю ключових банківських сервісів саме в онлайні. Наша мета – навчити і показати нашим клієнтам можливості та зручність цифрових каналів, які сьогодні розвиваються шаленими темпами. Ми впевнені, що ця тенденція лише набирає обертів, і цифрові канали у майбутньому можуть стати основним способом взаємодії банка і клієнта.»
Тарас Ковтун, керівник проекту мобільного додатку Альфа-Мобайл Україна, прокоментував: «Щодня ми спостерігаємо, як змінюється поведінка клієнтів, які почали вирішувати свої базові фінансові потреби через мобільний додаток. Навіть якщо до того вони кілька років користувалися кредиткою, чи дебіткою, вважаючи, що усі питання за своїм картковим продуктом потрібно вирішувати безпосередньо через співробітників банку.»
Акція проводиться з 1 жовтня 2017 року по 31 грудня 2017 року серед усіх клієнтів Альфа-Банку Україна, що вперше реєструються в мобільному додатку Альфа-Мобайл Україна або в інтернет-банкінгу My Alfa-Bank.
Коментарі