Цього року виповнюється 10 років як працює Операційний центр Райффайзен Банку Аваль у Херсоні — на сьогодні він є одним із кращих в Україні та групі Райффайзен Банк Інтернаціональ (РБІ).
Операційний центр Райффайзен Банку Аваль у Херсоні залишається одним із кращих в Україні та РБІ
Саме у Херсоні знаходяться Інформаційний центр банку, центр обробки кредитних заявок та платежів, підрозділи збору простроченої заборгованості — вони надають підтримку клієнтам та персоналу Райффайзен Банку Аваль із усієї України.
«Ще коли ми тільки відкривали Операційний центр у Херсоні, було зрозуміло: це стратегічно правильне рішення. І час це підтвердив! — розповіла Оксана Шевченко, заступник голови правління Райффайзен Банку Аваль. — Наш Операційний центр — це, перш за все, люди: світлі, професійні, людяні. Ми маємо дуже амбіційні плани, рухаємося вперед і, як завжди, прагнемо до перемоги».
Володимир Лавренчук, голова правління банку, також висловив захоплення роботою херсонських колег: «Підсумовуючи ці десять років, скажу три тези: 1) Україна — вона дивує, робить щось надзвичайне в непростих умовах, 2) Група Райффайзен — це щось особливе, вона повірила в Україну, дає новітні технології та підтримку, 3) Віримо в себе, віримо в Україну!».
Зараз у Операційному центрі працюють 700 співробітників. Райффайзен Банк Аваль став одним із найбільших роботодавців Херсону — у тому числі, завдяки пропозиції офіційного працевлаштування та можливостям для професійного і особистісного розвитку. Щоб почати працювати у банку, досвід роботи та економічна освіта не є обов’язковими умовами: кожен новий співробітник проходить стартове навчання, а потім має можливість регулярно оновлювати свої знання.
Разом із сучасними підходами в управлінні персоналом в Операційному центрі впроваджено передові інформаційні технології, облаштовано комфортні робочі місця та створено сприятливі умови праці.
«Я вражений високим рівнем компетенції, професіоналізму та відточеності процесів, — розповів Тимофій Милованов, Почесний Президент, Професор Київської школи економіки, який минулого тижня побував на екскурсії в Операційному центрі банку та мав можливість поспілкуватися з його працівниками. «Успіх банку базується на чіткості та злагодженості в загальному управлінні, роботі з персоналом і системі мотивації. Інвестиції в розвиток працівників і цілісний підхід менеджменту підсилюють конкурентні переваги банку на ринку», — додав він.
Тимофій Милованов разом зі своїми колегами із KSE Наталією Шаповал, Наталією Мостепанюк та Сергієм Гвоздьовим провели інтерактивні семінари для херсонських співробітників банку, розповівши чимало корисного про поведінкову економіку, фінансову інклюзивність, орієнтацію на клієнта та особисті фінанси.
Коментарі