Мінфін - Курси валют України

Встановити
12 вересня 2017, 12:44

V.I.P.-сервіс від банку «Глобус»

Відчуйте новий рівень обслуговування

З початку вересня банк «Глобус» пропонує своїм привілейованим клієнтам новий рівень V.I.P. консьєрж*. Нова послуга доступна цілодобово 365 днів на рік. У кожного такого клієнта є віддалений помічник, який завжди на зв'язку, готовий допомогти і легко вирішує будь-які питання.

Клієнт Глобуса може звернутися по допомогу будь-яким зручним йому способом — телефоном, через e-mail, Telegram-чат або мобільний додаток UAHelper. Банк надає клієнту можливість підключити до послуги консьєрж-сервісу його персонального асистента, члена сім'ї або персонального менеджера банку для вирішення поточних завдань. Це гарантує максимальні швидкість і якість надання послуг і не відволікає клієнта від його повсякденних справ.

«Для банку „Глобус“ це можливість підвищити активацію послуги, прищепити культуру користування консьєрж-сервісом і, як наслідок, збільшити рівень лояльності клієнтів. Оскільки банк оплачує тільки виконані звернення клієнтів, у компанії, що надає послугу консьєрж-сервісу, є мотивація максимально залучати клієнтів в процес замовлення послуг, — зазначила Іванна Погуляйко, начальник управління платіжних систем і карткових продуктів банку „Глобус“.

* При партнерстві з консьєрж-компанією „Всеукраїнська сервісна компанія “Украссіст»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися