На початку грудня 2016 року в Україні розпочав роботу проект по впровадженню прямого врегулювання збитків по автоцивілці, яке вже довгий час існує в багатьох країнах Європи. На сьогоднішній день в ньому прийняли участь 17 страхових компаній, ще декілька планує долучитися найближчим часом. Пряме врегулювання збитків полягає в тому, що водій, який потрапив в ДТП через вину іншого водія, може отримати відшкодування не від страхової компанії винуватця, а тієї, де він сам застрахований по ОСЦПВ. Страхова компанія потерпілого водія виплачує грошові кошти та вже без його участі врегульовує всі питання з компанією водія, що спричинив ДТП. Така система значно зменшує термін виплати потерпілому, підвищує якість обслуговування та дозволяє перекласти всі процеси по відшкодуванню збитків з водія на страхову.
Перший клієнт компанії «ПРОСТО-страхування» отримав виплату по ОСЦПВ за допомогою прямого врегулювання
Саме це сталося з одним клієнтів, що придбав поліс ОСЦПВ ще в квітні 2016 року в одному з банків-партнерів ПРОСТО-страхування. Вранці першого грудня його автомобіль був пошкоджений при ДТП. Відповідальність винуватця аварії була застрахована в компанії «Оранта». Клієнт звернувся до кол-центру нашої компанії, де його проінформували про можливість прямого врегулювання, якою він і скористався. Після отримання довідки поліції та проведеного розрахунку, 6 грудня наш клієнт отримав страхове відшкодування, яке склало більше 7 тис. гривень на свій картковий рахунок. Кошти будут витрачені на відновлення автомобіля після ДТП.
В свою чергу, ПРОСТО-страхування отримає відшкодовані за збиток клієнту кошти від страхової компанії винуватця спричиненого ДТП.
Коментуючи цю подію, начальник управління виплат ПРОСТО-страхування» Володимир Косенко підкреслив: «Головна перевага прямого врегулювання полягає в тому, що власна страхова компанія, яку ви обрали свідомо та якій довіряєте, ніколи не зрадить, тому що ви її клієнт. На мою думку, переваги прямого врегулювання збитків по ОСЦПВ в найближчому майбутньому повинні стати стандартом роботи будь-якого надійного страховика».
За словами клієнта ПРОСТО-страхування, що отримав відшкодування, це не перший його досвід звернення до страховиків, але один з найкращіх: «Приємно вражений оперативністю врегулювання страхового випадку, а також адекватністю оцінки пошкодженого майна. ДТП сталося 01.12.16, звернувся у ПРО100 за прямим врегулюванням, а 06.12.16 р. уже перерахували кошти на банківську карту. Дякую за професіоналізм!»
Коментарі