Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 березня 2016, 14:10

За підсумками 2015 року група PKO Bank Polski отримала понад 2,6 мільярда злотих прибутку

Чистий прибуток групи капіталу PKO Bank Polski за підсумками 2015 року склав 2,61 мільярда злотих і став найкращим фінансовим результатом року в польському банківському секторі. Для групи PKO Bank Polski результати діяльності стали найкращими за останні роки завдяки позитивній динаміці українського «Кредобанку», досягнення PKO TFI позиції лідера на польському ринку банківських інвестиційних фондів та впровадження нової моделі банківського страхування (bancassurance).

    Відповідно до опублікованих підсумків роботи групи PKO Bank Polski за 2015 рік, за четвертий квартал минулого року група отримала 444 млн. злотих чистого прибутку. Без урахування додаткових одноразових внесків до Фонду банківського гарантування та Фонду підтримки позичальників прибуток за четвертий квартал склав 833 млн. злотих, а річний прибуток сягнув майже 3 млрд. злотих. Чистий процентний дохід за 2015 рік склав 7,03 млрд. злотих, а чистий комісійний дохід склав 2,9 млрд. злотих. Дохід групи від банківської діяльності склав 10,7 млрд.злотих.

    Протягом 2015 року PKO Bank Polski динамічно збільшував масштаби діяльності. Так, вартість його активів збільшилась більш як на 18 млрд.злотих – до 266,9 млрд. злотих. Обсяг виданих клієнтам кредитів виріс на 6,1% — до 190,4 млрд. злотих, а обсяги депозитів зросли на 12,3% — до 195,8 млрд. злотих. Така динаміка дозволила зберегти високу частку банку на польському ринку кредитів та депозитів – відповідно на рівні 17,8% та 17,9%. Залишилася на високому рівні і ефективність групи – показники ROE (віддача на капітал) та ROA (віддача на активи) склали відповідно 10,4% та 1,2% без урахування згаданих вище видатків на одноразові додаткові внески.

   «Результати за 2015 рік підтверджують, що завдяки послідовному впровадженню прийнятої стратегії PKO Bank Polski є добре підготовлений до роботи навіть у складних зовнішніх умовах. Черговий рік поспіль банк продемонстрував найвищі фінансові результати в секторі, а також реалізував чимало ініціатив, користь від яких отримала вся економіка – це динамічний розвиток електронного та мобільного банкінгу, новий етап росту іпотечного банкінгу, а також підтримка малого і середнього бізнесу та закордонної експансії польських фірм», — говорить Збіґнєв Яґєлло, Голова Правління PKO Bank Polski.

    В ході реалізації стратегії PKO Bank Polski «Щоденно найкращий» протягом останніх трьох років банк посилив позицію лідера в усіх ключових сегментах ринку, а кількість його клієнтів зросла на 809 тисяч осіб. Кількість клієнтів з доступом до електронного банкінгу зросла аж на 48% завдяки впровадженню сучасних технологічних рішень – нового додатку іРКО, мобільного банкінгу ІКО та служб Intelligo. Також успішною стала програма навчання фінансової грамотності та пропозиції банківських рахунків для наймолодших – рахунками PKO Junior користуються вже 197 тисяч дітей. У 2015 році PKO Bank Polski реалізував перший етап стратегії підтримки міжнародної експансії польських підприємств – в грудні 2015 року банк відкрив відділення у Франкфурті-на-Майні, орієнтоване на обслуговування польських фірм, що проводять діяльність за західним кордоном.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися