Мінфін - Курси валют України

Встановити
Приватбанк

Кращі депозити Приватбанку в Софіївка

Всі умови розміщення депозитів Приватбанку в Софіївка - відсоткові ставки, дохід, терміни

Пропозиції всіх банків
Строк

Що таке «Бонус до депозиту» від Мінфіну?

Це програма від Мінфіну, яка надає вам можливість заробити додатковий бонус до вашого депозиту.

Як отримати бонус:
  1. Заповніть «Заявку на бонус» на нашому сайті згідно з правилами акції.
  2. Розмістіть депозит у вибраному банку.
  3. Підтвердіть розміщення депозиту на сайті.
  4. Отримайте бонус.
*Повна інформація для участі у акції «Бонус від Мінфіна» знаходиться за посиланням https://minfin.com.ua/ua/deposits/conditions/

За введеними параметрами нічого не знайдено

На жаль, за вашими параметрами нічого не знайдено, спробуйте змінити суму чи термін депозиту, або cкинути всі фільтри

Вас можуть зацікавити інші акційні депозити

Відгуки про банк

Заблокували рахунки та розірвали усі відносини
BOHDAN9, 2024-05-20 19:27:34

Я маю більше як 10 літню історію відносин з ПриватБанком ми завжди як партнери з повагою ставилися один до одного, ніколи не мав заборгованості перед цим банком і все було добре до того як в один момент без жодних попереджень жодних пояснень вони заблокували мені рахунки та доступ до них і взагалі розірвали усі договори в односторонньому порядку. Я маю хвору матір, інваліда з дитинства за якою зар..

 
Відповідь банку
Приватбанк20 мая 2024, 20:02

Добрий день. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже написали вам у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та розібратись в ситуації.

 
Банкомат списав і не видав 18000 грн
njuggel, 2024-05-20 18:17:18

17.01.2024 знимала в банкоматі в відділенні банку по вул. Григоренка 28 18000 грн з іноземної картки. Специально знимала в Приваті, це ж «нормальний державний банк», знимала вже в 20й раз за останні місяці.
Банкомат завис, дуже довго не віддавав картку, списав гроші і не віддав готівку.
Я звернулась до працівниць відділення щоб зафіксувати по камерам, що гроші не віддались. Вони відмов..

 
Відповідь банку
Приватбанк20 мая 2024, 19:29

Добрий день! Шкодуємо, що виникла така ситуація під час роботи з банкоматом. Ми вже звернулись до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.

 
Обурення
Ulia82, 2024-05-20 07:05:43

Чому у вас немає поваги до літніх людей, чому маломобільна та сліпа людина повинна як завгодно добиратися в ваше відділення щоб отримати переказ бо бачте ви не можете приїхати або видати по довіреності. Людині 96 років але вам до цього байдуже і ще ви вважаєте себе європейським банком сором та ганьба таким банкам та їх керівникам якщо після поїздки до вашого банку з нею щось трапиться буде подано ..

 
Відповідь банку
Приватбанк20 мая 2024, 9:59

Добрий день. Ми хочемо зробити обслуговування клієнтів у нас, більш швидким, зручним і комфортним. Якщо в отримувача переказу є картка, не потрібно відвідувати відділення і стояти в черзі до каси, щоб отримати переказ. Можливо отримати його на картку не виходячи з дому через Приват24, в чаті Допомога — онлайн або зателефонувавши на номер 3700.
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання ..