×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
отзыв
Коментарі (1)
Хамство от псевдобанка Власный рахунок
Являюсь клиентом их головного банка Восток, с именной картой и положительным балансом.
Коментарі (1)
Самый классный банк
До этого был припейд карта банка «Восток» от «Сильпо».
Такие «вкусняшки» не даёт ни один банк.Разве что ПУМБ кеш бек на коммуналку 5%
В БВР 7% на остаток своих средств, куча бонусов с баллами от «Сильпо».
Сейчас у меня день рождения, закидали бонусами в разы больше чем мог себе вообще представить.
Забыл,+подарок оливковое масло с бесплатной доставкой.
Ну вот просто «добили», в лучшем понимании этого слова.
Не без минусов, как и везде.Быстро решают и как всегда ещё за не удобства накидывают бонусы.
Коментарі (1)
не інформативний додаток
Під час реєстрації все було по колу: фотографування документів, очікування, крок 4 «активуй мене» і потім знову на фотографування документів.
Пройшовши декілька раз завантаження-розгляд, написав в підтримку.
Отримав відповідь що мені відмовлено в отриманні картки.
Ну так допрацюйте додаток, щоб було видно відмову…
Причини відмови мене не особа цікавлять, но приват/райф/універсал/альянс вважають що у мене все добре. Тому якось не критична відмова від карточки банку для Сільпо ;)
Написати коментар
УЖАС!!!
ЛЮДИ НЕ ВЗДУМАЙТЕ СВЯЗЫВАТЬСЯ С ДАННОЙ КОНТОРОЙ.
СЛУЖБА ПОДДЕРЖКИ КЛИЕНТОВ ОТВРАТИТЕЛЬНАЯ, АБСОЛЮТНО НЕ КОМПЕТЕНТНАЯ, НЕ СВОЕВРЕМЕННАЯ ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ (ВООБЩЕ ОТСУТСТВУЕТ).
При закрытии счета остаток средств должны были моментально перевести на счет в другом нормальном банке который я указал, вместо этого деньги отправили не пойми куда и вооьще по левым реквизитам!!!
НИ ПРИ КАКИХ ОБСТОЯТЕЛЬСТВАХ НЕ СВЯЗЫВАЙТЕСЬ С ДАННОЙ КОНТОРОЙ!
Написати коментар
Як мандаринки у мене банк забрали (і доступ до коштів)
Ну О К, закину я туди пару сот грн. аби було, може замовлю щось — подумав я. Але чогось грошики кинув, а дні в Календарі так і не відкрились! Ну, думаю, треба оновити додаток — може допоможе… На свою голову оновив і банк тупо «падає» при спробі зайти. Усё.
Кеш чистив, 2 дні чекав — ну ОК, зв’язуюсь з підтримкою і пишу: додаток після оновлення КРАШИТЬСЯ, увійти можу тільки клацнувши на пуш (на сторінку повідомлення) і то — ОДРАЗУ ПАДАЄ при переходах куди-інде. Телефон на Андроїді 6.0.1, Galaxy S (censored).
— Вітаю, я Євген і моя місія зробити ваш день класним і вирішити усі питання…
… Для авторизації ЗАЙДІТЬ У ДОДАТОК, В РОЗДІЛІ ПРОФІЛЬ ВИБЕРІТЬ ПІДТРИМКУ.
Через хвилину моєї тиші (шоку) Євген виправився і попросив ПІБ + номер.
— Вже перевіряю. Зроблю це так швидко, що ви навіть не встигнете проговорити «Люблю тебе, Банк Власний Рахунок»…
…Пришліть СКРІН, ЩО ВИ БАЧИТЕ В ДОДАТКУ!
Євген знову забув, що додаток крашиться при спробах зайти? Кажу, що якщо прийде пуш від банку, я зможу зайти на повідомлення в додатку, а більше НІЯК.
— У вас нема обмежень на пуш повідомлення ми вас ні як не обмежуємо.
Цей Євген, мабуть, бот, бо інакше я не можу знайти жодного пояснення. Врешті решт мені пообіцяли, що технічна служба зв’яжеться наступного дня [НЕ ЗВ’ЯЗАЛАСЯ].
Через два дні я вимушений був встановити додаток на чужий телефон (сімейний) на тому ж Андроїді і спробував нарешті вивести раніше недоступні кошти, СЮРПРИЗ — банк заблокував можливість P2P платежів з моєї картки!
Я навіть не здивувався черговій спробі потримати надалі мої нещасні три сотні гривень і відправив по реквізитам, нехай щастить. Тепер тричі подумаю перш ніж згадати про картку БВР.
P. S. Мій Galaxy досі, з минулого року, не може відкрити цей мобільний банк, а тех.підтримка і досі примарна. Не ведіться на Календаринку, там мандаринка виявилась сиром, а я — мишка.
Написати коментар
У MONO появился достойный конкурент.
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (3)
Мошенники
Написати коментар
*** и аферисты
1. Почему при покупке карты никто не сообщил, что деньги мы можем потратить зря и при условии наличия всех документов, нам могут отказать в открытии счета без объяснения причин.
2. Как удалить персональные данные, в т. ч. селфи и прочее?
3. Как получить копию записи разговора с оператором, т.к. мы имеем на это право.
Ответы были интересными:
1. Банк хз по каким причинам может отказывать (при этом счета у нас открыты в топ 5 украинских банков)
2. Персональные данные могут хранится 5 лет после заключения договора на обслуживание (постановка НБУ…), только мальчику попытались объяснить, что так как банк отказал в сотрудничестве, то и договора никакого нет, он не понял и гордо стоял на своем:/
3. Передаст вопрос специалистам, ответят в течении двух дней.
Вывод:
Собирают персональные данные людей, при этом продают карты по 50 грн., но как говорится: «с миру по нитке…»
Коментарі (1)
Хорошее приложении, в стадии развития.
Написати коментар
Заблокировали 20 000 под выдуманным предлогом
Написати коментар
Банк неприятных сюрпризов.
Пришло сообщении о блокировании приложения и необходимости звонка на горячую линию, ну да ладно — звоним, служба поддержки ответила что я поменял устройство (но я то точно знаю, что устройство не менял) и теперь приложение заблокировано на сутки и изменить это никак нельзя …
В итоге я решил закрыть счет в этом недоразвитом фин учреждении и спросил как могу это сделать, мне было предложено пройти в чат-бот (где наша не пропадала, правда так далеко меня никто не посылал). В чат-боте сообщили, что не могут принять заявление о закрытии счета, в связи с тем что у меня положтельный баланс, создал платеж на сумму остатка на свой же счет в другом банке и тут снова сюрприз, оказалось что месячный лимит 40 килогривен по виртуальной карте, каким-то образом влияет на переводы со счета на счет (без участия карты и ее реквизитов). После двухчасового марафона в чат-боте и по тел со службой поддержки, было принято решение написать жалобу на Банк Восток (юр лицо, которое используется банком Валсний рахунок).
Так что будьте готовы к тому ваш Власний рахунок, станет на время Власним рахунком власника банка :)
Написати коментар
Самый ужасный банк, который я видела
К ситуации…
Я являюсь сотрудником моно, до этого работала и в привате, и ещё в других банках. Прочитав пост Олега Гороховского, сооснователя монобанка, я подумала, что было бы круто попробовать продукт который он порекомендовал. Господи, какая же это была ошибка.
Все было хорошо лишь на этапе регистрации.
Валидация если что не работает круглосуточно так как в моно. И документы или проверялись день. Но это не проблема. Ок.
Вопрос к банку. Зачем продавать ваши карты, если вы ещё полностью не реализовали возможность ее активации в приложении?
Позвонила на службу поддержки спросила что делать с пластиком, сказали ожидать обновление… Прошло больше месяца, карту все ещё активировать нельзя. Окей.
За карту я заплатила, а забрать свои деньги никак не могу. Ладно, фиг с теми 50грн.
Пишу в телеграмме что хочу закрыть счёт. На что оператор мне отвечает, что в этом нет необходимости…))) Такой наглости я ещё не видела))
Счёт в этом банке закрывается… ВНИМАНИЕ… НА ПРОТЯЖЕНИИ 14-ДНЕЙ, ПЛЮС ЕЩЁ 2 НА ОБРАБОТКУ ЗАЯВКИ.
И что бы закрыть счёт, вы должны пройти 9 кругов ада. При этом, нельзя просто позвонить и закрыть карту, а нужно именно писать…
Потом подтвердить заявку о закрытии счета, которую как они сказали просит их делать НБУ, согласно постановления. Согласно какого постановления, они мне так и не ответили…
Поэтому если вас скучно и не хватает проблем, смело открывайте карту этого банка.
Написати коментар
Все построено четко
Коментарі (1)
«убийца моно" — реально худший банк
Этому банку просто пофик на вас и ваши проблемы.
Хотите головную боль? Хотите постоянных проблем? Тогда этот банк для вас
Коментарі (1)
Не отображают платежи в истории и ответа не дождаться
Ответ от техподдержки приходит раз в 10 минут, но не на вопрос, который задают.
Коментарі (1)
Нульова зацікавленість в клієнті та звинувачення «в підробці документів»
Єдина стадія, яка відбулась без проблем — це завантаження додатку.
З метою перевірки «якості технічної підтримки» документи на відкриття рахунку я відправив після 22 години. На жаль, підтримка працює не цілодобово та я отримав повідомлення «Перевіримо все до 9:15»
Вранці, близько 8 години ранку мені прийшло сповіщення від УБКІ про те, що мою кредитну історію перевірили. (Дякую УКБІ за такий гарний сервіс). Принагідно вкажу, що кредитів в мене немає, єдина «кредитна карта» — це карто Монобанк, на якій я встановив ліміт в 0 грн. На 15.08.2021 — кредитний рейтинг УБКІ 468 (високий).
О 9:15 мені ніхто не відповів. В 9−30 я заходжу в додаток — додаток просить все заповнити з самого початку.
Ніяких «push — повідомлень від банку не отримував.
9:36 — звертаюся в технічну підтримку. Отримую відповідь: «Так, бачу, що Ваш паспорт було пошкоджено. Тому Ваші дані не можуть пройти потрібну перевірку. Можливо у Вас є нова ID картка? Спробуйте ще раз зробити фото»
Близько 10:30 роблю знову фото документів та надсила в банк.
Знову ніяких повідомлень, знову пишу в технічну підтримку та о 21:50 отримую відповідь
«Перепрошую за тривале надання відповіді, вказано що, на жаль, Ваш паспорт в поганому стані, тому було відмовлено в оформленні карти»
На моє питання: «А є така підстава для відмови?»
мені відповіли:
«На жаль, паспорт має ознаки недійсності тому і було відмовлено»
Так, мій паспорт «старенький» та йому понад 20 років, але всі банки і не лише банки його приймали.
Мої висновки:
1. Банку не потрібні платоспроможні клієнти. Перевірили кредитну історію, побачили рух коштів. Впевнений, що «пробили мене» і по соціальних мережах, і по реєстрах.
2. В банку відсутня повага до клієнта, адже немає сповіщення про відмову та причини відмови. Не поцікавилися, а чи взагалі мені потрібен кредитний ліміт (який мені насправді не потрібен).
3. Банк не шукає способу залучити клієнта — мені не було запропоновано ні зайти у відділення банку «Восток» (яке знаходиться неподалік від місця мого проживання), ні на пошту Justin — де видають пластикові карти.
Бажаю успіху банку з клієнтами, які мають правильні ІД карти в чудовому стані
Коментарі (1)
Банк или Сільпо?
Из первых 12 покупок-только у пяти правильное начисление бонусов, согласно Программе Группы.
У одной покупки-чуть больше начислили, у остальных-меньше, причём иногда существенно.
Короче: на программистах похоже сэкономили. Но, скорее всего, это не вина банка, а торговой сети, потому что бонусы начисляет она.
А так, в целом, довольно неплохо, удобно и недорого. Пополнение счета в магазинах; переводы без комиссий-отлично.
Justin-выдача это конечно отдельная песня, но можно один раз выдержать.
Коментарі (1)
Незаконно банк знімає з рахунку кошти
Критично не раджу користуватись послугами даного банку
Як співробітник мережі «Сільпо» вирішила спробувати новий продукт, щоб з власного досвіду консультувати інших
І дуже про це пошкодувала
Перші півроку користування послугами були нормальні, жодних претензій у мене не було
Поки 28 липня не побачила, що з мого рахунку щодня зникають кошти. Я залишила звернення на гарячу лінію і мені пообіцяли розглянути його протягом 2 робочих днів. Минув тиждень, кошти продовжують зникати з мого рахунку, на мої повторні звернення приходить відповідь «Ми робимо все можливе. Не хвилюйтесь, коли проблему буде вирішено, ми обов’язково Вам повідомимо» Після детального аналізу руху коштів прийшла до висновку, що з картки за місяць зникло 1380 грн і гроші продовжують зникати далі.
Також було залишено звернення № 255859 з проханням надати виписку по рахунку за останній місяць. Отримала відповідь, що зворотній зв’язок нададуть протягом 2-х робочих днів. І? 2 робочих дні минули, а мені досі відписують, що моїм питанням займаються спеціалісти і вони дуже розраховують на моє розуміння і терпіння
Висновки
1. З системою безпеки банку є проблема — кошти з рахунку зникають в невідомому напрямку і навіть після залишеного звернення, ніхто не намагається заблокувати рахунок чи якось обмежити до нього доступ. Дати відповідь, чи то шахраї, чи то збій в системі, ніхто не може. На всі повідомлення гречно відповідають, що займаються моїм питанням.
2. Проблемами клієнта ніхто не займається — банку або не вистачає спеціалістів, або керівництву відверто байдуже на своїх клієнтів. Задовольнити навіть просте прохання щодо виписки з рахунку не можуть вже третій день.
3. На Гарячій лінії працює дуже вихований персонал. За останній тиждень прочитала купу вибачень та обіцянок. І жодного повідомлення з конкретною інформацією щодо вирішення проблеми
4. Вже тиждень висить в системі звернення № 254884, а кошти продовжують з рахунку танути.
Дякую, банку Власний Рахунок, що своєю бездіяльністю завдали мені клопотів, зіпсували настрій та розчарували в своєму банку
Коментарі (1)
Бесполезная техподдержка. Сырые процессы. Остерегайтесь.
Банк, скажите, сколько мне ждать ответа на мое обращение № 240082? Сроки ответа плавно изменились с «1−2 раб. дня» до «хз сколько». Вы серьезно? Вы же этим полностью убиваете положительный опыт взаимодействия с продуктом.
Процитирую ответы ваших сотрудников:
07.07
По Вашому питанню, стосовно видалення даних, оформлено звернення на спеціалістів № 240082. Очікуйте, будь ласка, відповідь протягом двох робочих днів
Відповідь Вам буде надана в чаті. Оскільки у оператор немає можливості видаляти дані клієнта, фіксується звернення на спеціалістів щоб вони спробували допомогти в вирішенні даного питання.
10.07
Перевіривши інформацію бачимо, що Ваше звернення знаходиться ще у роботі в спеціалістів. Просимо пробачення за довге очікування. Ми робимо усе можливе для вирішення Вашого питання як найшвидше. Нам потрібно ще трохи часу.
Будь ласка, очікуйте відповідь у чаті.
Вирішення Вашого питання стосовно видалення даних по термінам складає до двох робочих днів. Але знадобилась трохи більше часу спеціалістам для його вирішення. Я особисто передам Ваше питання до спеціалістів, щоб прискорили його вирішення. Очікуйте, будь ласка, відповідь.
13.07
Дане звернення на розгляненні. Робимо усе можливе для вирішення Вашого питання як найшвидше. Будь ласка, очікуйте відповідь у чаті. Як тільки відповідь по зверненню буде надано- повідоммо вас.
Приносимо вибачення за довгий час очікування. Оскільки знадобилось більше часу для рішення вашого питання- крайній термін не відомий. Як тільки буде рішення ми повідомимо.
19.07
Бачу, що звернення знаходиться на розгляді у спеціалістів, вони роблять все можливе для вирішення вашого питання, я додам коментар для того, щоб вам надали відповідь як найшвидше
Розумію вашу ситуацію та приношу вибачення, я додатково передам вашу заявку на терміновий розгляд, зачекайте будь ласка, ще трішки. Дякую за ваше терпіння та сподіваюсь на лояльність до Банку Власний Рахунок
Камон, какие цифровые продукты с таким уровнем бизнес-процесов? Какие чат-боты? Какие приложения? Какой диджитал, алё?))
Написати коментар