Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повернення коштів, в чеку одна сума з рахунку списана інша.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ross19 17 січня 2023, 14:47
Доброго дня, хочу поділитись з Вами як працює служба підтримкм банку.
17 грудня 2022року купив солодощі в магазині Сільпо, чек зберіг. В чеку сума 307,85 грн, прийшовши додому заглянув в додаток, а там сума 607,80 грн. В той період була акція -50% на солодощі, в чеку є графа знижка 299,95 грн. Якщо додати 307,85+299,95=607,8 грн. Тобто це є шахрайство, клієнт бачить в чеку одну суму з нею погоджується, а в додатку банку геть інша сума, при чому про це я взнаю вже вдома.
Звернувся на гарячу лінію в той самий день, тобто 17 грудня 2022року.представник банку створив заявку № 13952119 і порекомендував додати фото через чат-бот.Фото чеку і скрін з додатка були відправлені, про що інший представник повідомив що «Ваші фото додані до звернення, спеціалісти вирішують дане питання». Оскільки ніякої відповіді не було 26 грудня написав в чат-бот на що отримав відповідь «є відповідь на ваше звернення, кошти будуть повернуті на карту 26.12.2022 року включно» Настав 2023рік коштів ніхто на картку не повернув, 5 січня знову написав в чат-бот, оператор вирішив посміятись з мене, чи просто включив «дурачка"(це все сервіс банку).
Запитав „за що саме мені мають повернути коти“, скинув повторно фото чеку, скріншот з додатку, переписку де гроші мали бути повернуті 26.12.2022р. У відповідь „Тобто Ви не отримали 5000 балів на рахунок?“ Питання кого Ви набираєте в тех. підтримку??? Де ви знаходите такі безцінні кадри??? І починаємо знову з нуля, знову створюється нова заявка 5 січня під № 605950. Тобто те що я описав 17грудня ще раз тнсаме але під новою заявкою.
17 січня змін ніяких.Зауважу від першого звернення по проблемі пройшов МІСЯЦЬ.
Знову написав в чат-бот, відповідь«ваше звернення розглядається спеціалістами, Вам зателефонують». МІСЯЦЬ часу щоб вирішити просте питання у Вашій мережі, а якщо це буде купівля за кордоном, роками будете розглядати.
Фото чека, скріншот з додатку банка, переписку додаю.

Коментарі - 5

+
0
zig4free
zig4free
17 січня 2023, 15:45
#
Может вам стоило обратиться в магазин, который выдал вам фальшивый чек?
+
0
ross19
ross19
17 січня 2023, 16:36
#
Як магазин (покупка в Сільпо) міг видати фальшивий чек??? В їх просто не зійдеться каса. В переписці банк визнав що це їхня проблема і зобовязався повернути кошти до 26.12.2022р. Проте не повернув.
+
0
zig4free
zig4free
17 січня 2023, 16:50
#
Вам списали со счета ту сумму которую запросил терминал в магазине, а не ту сумму которую банк захотел списать!

Значить на товарном-чеке указанна неверная цена!

Таки еще магазин выдает 2 чека — 1 товарный и 1 POS терминала! Обращайтесь в магазин с данным вопросом.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
21 січня 2023, 9:50
#
Вам нужно в магазин было обратиться. При чем сразу желательно после неудачной покупки.
+
0
bmp
bmp
24 січня 2023, 15:59
#
В мене по такій акції пройшло всьо нормально, набрав на 600грн зняло по карті 300, я тупо на всі 600 грн купив пряники:) Заплатив 300грн
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Банк власний рахунок 💰 / Відгуки про Банк власний рахунок 📝 / Повернення коштів, в чеку одна сума з рахунку списана інша.