×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укрсиббанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.15 | 41.85 |
Всі курси банку |
Стрёмные они
Коментарі (3)
Обман!!!!
Написати коментар
Жалоба на «чудо банк»
Коментарі (1)
Не справедливо!
Написати коментар
Як банк назвеш...
Є навіть особливо «економний» тариф «Start», де за поповнення через касу з власника стягується комісія. (А банкомати, звичайно, приймають лише гривні).
Каси надають VIP-послугу розмінювання гривневих банкнот та монет: комісія 0.5 %, мін. 50 грн.
Досить низька ставка за депозитами (як і в багатьох інших банків з іноземним капіталом).
Тепер найцікавіше.
1. Основні власники — усі європейські: до 60 % — BNP Paribas (Франція), 40 % — ЄБРР.
Але чомусь банку залишили стару недолугу назву, ще з 90-х, коли він був українсько-сибірським.
2. Очевидно, банк не дуже цінує клієнтів, судячи з недавнього конфлікту через Twitter-повідомлення, що потрапив у ЗМІ.
3. На що це все вказує? На те, що менеджмент не сильно слідкує за іміджем банку, а більше перейнятий отриманням прибутку, забувши про важливість зворотнього зв'язку.
Коментарі (2)
Укрсиббанк упрощает работу мошенникам
Понятно, что получив деньги мошенник просто их снимет
Написати коментар
Разочарование (лимит на касе 150 000 грн)
Мне ответ «чек где вы взяли эти деньги»… У нас не больше 150 000 грн.
Я говорю, у меня официальная зарплата до 20 000 грн, я накопил. Хотите проверяйте через налоговою. Пускай звонит мне фин. мониторинг, я объясню.
Ответ «Нет»…
Кароче не положил я деньги, пошел в банк к конкурентам…
Разочаровали, потерял лишние деньги на комиссии в другом банке, в итоге все сделал.
Хотя сам банк вроде надежный с красивыми отделениями.
Коментарі (1)
Разочаровал любимый банк и я закрыл счёт
Но точкой кипения стало банальное безразличие сотрудников банка и политика банка к обслуживанию клиентов. Пришёл я 15 сентября 2016 в отделение №842 по адресу оплатить пару палтёжек за учёбу перед мной была девушка и всё, думаю как раз круто быстро оплачу, но у девушки оказалось оооочень много платёжек и ожидание затянулось на 20 минут. За это время собралась очередь в кассу из 7 человек. Хочу заметить что работала одна касса. И только доходит моя очередь, перед мной появляется сотрудница банка и говорит что я должен пропустить другого клиента, так как он ВИП. На мою жалобу, что для випов должна быть вторая касса никак не отреагировали. Также когда я дозвонился на горячую линию, от меня приняли жалобу, но реакции ноль. Когда я потребовал книгу жалоб, мне её не дали вообще.
Сотрудничать с таким банком у меня больше нет желания, что не советую и другим людям, так как дьявол кроется в мелочах. Именно на этой мелочи я для себя решил, что банку не нужны другие клиенты кроме випов.
P.S. буду признателен за информацию, куда лучше обратиться по жалобе на банк, за то что у них не дают книгу жалоб по требованию клиента, считаю это грубым нарушением. Спасибо!
Коментарі (2)
«Халявщики»
Написати коментар
Куда забирают деньги?
И почему то ещё снялись 600 грн с гривневового счета.
Достловно было написано: продажа валюты для погашения задолженности.
Может у кого-то была похожая ситуация? Откуда они взяли эту задолженность? Пока не в Украине и пойти в отделение разбираться не могу.
Коментарі (2)
Обслуживание!!!
Написати коментар
Отправили левак в БКИ
Сейчас кредит остался один, прямо сегодня утром убрали, но осадочек остался…
Написати коментар
Потребительский кредит
Написати коментар
Жахливе обслуговування
Сергі
Sergeh.@her.net
Відділення на Автозаводській 99/4
Написати коментар
Обманывают
Спасибо девушке на кассе!!!
Также неоднократно работники этого отделения устраивают себе обеденный перерыв, закрывая отделение на 1час, хотя в графике работы обеденного перерыва у них нет!
Написати коментар
Історія даремно витраченого часу… 2
07.09.2016р. – дзвінок від менеджера Укрсиббанку, суть дзвінка – виявляється при оформленні розстрочки в договір потрапили не оновлені дані ФОП – отримувача грошей від банку за товар. Розетка не повідомила банк про зміну реквізитів, банк не може перерахувати кошти. Порадили їхати в Розетику з гарантійним листом для врегулювання ситуації.
08.09.2016р. – відвідавши Розетку, після консультації зрозумів, що: гарантійний лист від банку не несе ніякого значення, товар видається тільки після перерахування коштів. Питання потрібно врегульовувати з банком.
09.09.2016р. – дзвінок менеджеру Ганні, що підтвердила проблему, вирішення якої тільки пере підписання договору та саме на відділенні на Повітрофлотському!!! В чому моя вина як клієнта??? Чому я маю витрачати свій час на повторні візити? я маю гарантії та договір. Відділення знаходиться далеко…
13.09.2016р. – повторний візит в банк, підписання договору. Менеджер також повідомляла, що я не перший клієнт, який повторно підписує договір через помилки. Також запевнила, що попередній договір не діє, але довідок щодо цього – не видають.
15.09.2016р. – самостійний дзвінок в Розетку з приводу доставки. Не дзвонили чомусь…Ось тут дякую відповідальним за доставку, призначили на суботу 17.09.16, обіцяли попередньо зателефонувати за годину.
17.09.2016р. – попередній дзвінок, вчасна доставка, з товаром все гаразд.
Ітого:
— Незадовільна робота служб з організації робочих місць в Укрсиббанку – відсутні доступи, некоректні реквізити в договорах.
— Незадовільна робота контакт-центру Укрсиббанку, що відправляють клієнтів на непрацюючі точки продаж.
— Незадовільна робота Розетки в частині обміну інформацією
Написати коментар
Історія даремно витраченого часу…
Розкажу Вам історію своїх поневірянь, щоб маючи чужий досвід не наступали на «мої граблі».
На сьогодні проводимо ремонт в квартирі. Звісно ремонт просувається в межах фінансових можливостей, а так хочеться прискорити дату переїзду… На черговому етапі закупки матеріалів для Ванної кімнати на очі потрапила ну дуже приваблива пропозиція – розстрочка без % на 3 місяці від Розетки та банків-партнерів ПУМБ і Укрсиббанк.
Шляхом нехитрих розрахунків ми зрозуміли, що можемо взяти товар в розстрочку (швидко! Без %!), а на 10 тис. що звільняються рухати інші питання ремонту. І як результат – подана заявка 63912923 в магазині Розетка, в розстрочку.
Перше, що не сподобалось, не змогли вибрати банк ПУМБ. Чому нас обмежили в самостійному виборі не зрозуміло, можливо клієнти не бажають мати справи з Укрсиббанком. В подальшому наші перестороги успішно підтвердились.
29.08.2016р. – подана заявка 63912923.
30.08.2016р. – заявці присвоєний статус – не вдалося зв’язатись з клієнтом. Взагалі-то, телефонували 3 рази. Всі три рази потрапляли в найнезручніший момент. Ну працюють люди з понеділка по п’ятницю. Просили передзвонити в конкретний час – замість цього типу недозвон. Ну нічого, передзвонили самостійно.
29-31.08.2016р. – після 2-3 дзвінків від менеджерів Укрсиббанку заявка на розстрочку була погоджена. Повідомлено, що підписати документи я можу у відділеннях з понеділка по п’ятницю, або на точці продаж в самій Розетці в суботу за адресою Ярославська 57. Так як працюємо, вибір випав на суботу.
03.09.2016р. – візит на точку продажу Укрсиббанку в Розетці на Ярославській. І тут сюрприз – на точці продажу відсутні доступи для оформлення розстрочки по сантехніці. Зі слів менеджера, проблема існує вже тиждень, дій зі сторони банку поки немає. І я не перший, хто не може оформити документ
Написати коментар
Обманывают по кредитам
Написати коментар
Банк ворует деньги.
А, да. Еще ухитрились открыть мне зарплатный счет БЕЗ МОЕЙ ПОДПИСИ на заявлении после увольнения с предприятия, а потом требовали, чтобы я к ним приехал и закрыл этот счет.
Написати коментар
Без «стационарного телефона» на кредит не надейтесь!!!
Коментарі (4)