Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rungoods 21 січня 2020, 15:11
Ничего решить не могут, после 3-го обращения просто игнор во всех чатах…
Таскомбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 10:24
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Проблема вирішена
Maksym Solomko 20 січня 2020, 21:04
У листопаді 2018 року я вирішив співпрацювати з Таскомбанку. Цьому посприяли позитивні відгуки на finance.ua щодо платіжних карт «Велика 5» й «Weekend Card». До цього був клієнтом банків ПриватБанк і monobank.
Платіжну карту «Weekend Card» оформили 7 грудня 2018 року некоректно (нібито через технічний збій), через це я не міг установити свій PIN-код на картці, коли була така можливість. Для вирішення питання мені пропонувати приїхати у столицю з Краматорська… Після вирішення питання дізнався, що немає можливості встановити PIN-код через банкомати інших українських банків О_о Це про «динаміку».
Зробив дві оплати власними коштами 29 червня 2019 року в інтернет-магазині (загальна сума ~3к грн). Але в магазині товару не виявилося та в той же день мені зробили повернення (refaund). Кошти розблокували тільки 1 вересня… Прикро, але представники банку не могли надати чіткої відповіді (кожен оператор щось додавав своє). Це про «розвиток».
У листопаді 2019 року дізнався про акцію «ТАСКОМБАНК повертає 100 гривень за платежі та перекази!», вирішив прийняти в неї участь. Представник на форумі finance.ua розповів про деталі акції (якщо є платіжна картка «Велика 5» аба #PudraCard, то в акції неможна прийняти), які були відсутні на сайті банку й брошурі в відділенні. Навіть заступник директора відділення не знав про ці тонкощі. Виконав умови — отриманої винагороди (кешбек 100 грн) не отримав. Десь у грудні два рази звертався до контакт-центру й обіцяли зв'язатися, уже як місяць пройшов. Це я про «чесність», «відкритість» і «довгострокові відносини».
Щодо цінності «сучасні технології», то онлайн-підтримка на сайті допомагає тільки по загальним питанням, мобільний застосунок немає виписки за рахунком і замовити її дистанційно не вийде. Можливості застосунки дуже обмежені в порівнянні до застосунків ПриватБанку, monobank.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 14:40
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Полезный комментарий
Maksym Solomko 27 січня 2020, 11:06
Дякую ресурсу «Минфин» за чудову можливість мати зв'язок із банком. Проблему з нарахування кешбеку за акцією «ТАСКОМБАНК повертає 100 гривень за платежі та перекази!» швидше вирішили ніж мої звернення через контакт-центр.
Проблема вирішена
Andrii1994 16 січня 2020, 19:40
Звертався в банк за оформленням кредиту, співробітник банку розяснив все якісно. Після чого справу на розгляд передали кредиторам. Отримав хамовитий дзвінок від кредитора з вимогами!!! отримати телефони родичів. Після того як я надав усю інформацію, кредитор завірив мене що жодний тиск а також інформація про кредит не дійде до моїх близьких людей! Після чого вся моя родина отримала дзвінки та була проінформована про мої наміри взяти кредит. Брехня і тиск — все що ви отримаєте від цього банку!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 9:37
Доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Проблема вирішена
Pasha Semenyuk 16 січня 2020, 19:35
Був потрібний терміновий кредит (сума — 3 місячних зарплати). На сайті вказано, що майже без документів і за одну годину видаються кошти. По факту потрібно всі в принципі можливі документи, оформлення кредиту зайняло пару годин.
Після всього цього дурдому, дзвонить кредитор і питає телефон найближчого родича, хоча при цьому всьому були вказані телефони колег і друзів.
Даю телефон мами для підтвердження особистості і кредитор при цьому клянеться, що не скаже ні слова про кредит.

По факту:
Сказали мамі про кредит, дали 1/10 запрошеної суми, купа витрачених нервів і часу.

Якщо зразу не плануєте давати гроші — навіщо мучити людей?

Нікому не раджу.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 січня 2020, 9:38
Доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваше звернення було прийняте Банком для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Проблема вирішена
Victoria2012 15 січня 2020, 13:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Добрый день. Мы являемся клиентом даного банка как юрлицо. Есть просьба следующего характера. Скажите пожалуйста кто может ответить нам на наши вопросы связаные с нашими счетами если колцентр и отделение которое за нами закреплено не может дать вменяемый ответ???? Заранее спасибо.
Таскомбанк
Відповідь банку
15 січня 2020, 14:13
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — код організації та номер телефону.
Дякуємо!
Проблема вирішена
mvi06 14 січня 2020, 16:36
8 января заказал на 14 января в контакт центре (КЦ) получение наличных долларов США с ощадного депозита в Славянском отделении. Сегодня 14 января в Славянском отделении отказали в выдаче заказанной суммы, ответив что не могут обеспечить мне выдачу заказанных денег и что они сообщили об этом КЦ ещё 8 января. Мне же никто не соизволил сообщить об отсутствии денег. Позвонил опять в КЦ там удивились, что нет денег и сообщили, что отделение их не проинформировало об этом. КЦ
оформила новую заявку уже на 16 января, но не тут то было. Перезвонили теперь из Славянского отделения и сказали, что денег на 16 опять не будет, а когда будут неизвестно вообще, может в конце месяца и предложили сьездить в Харьков самому за деньгами. Через время перезвонил сотрудник КЦ и сказал, что рекомендует заказывать деньги за 5 дней. Я ответил, что не против, но мне не обещают деньги в принципе ни через 5 дней ни через больший период времени. В Таскомбанке отсутствует обратная связь не только с клиентом, но и между подразделениями(отделение и КЦ). Свои проблемы перекладывают на плечи клиентов.
Таскомбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 10:43
Доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу та вирішення ситуації, що виникла.
alex2013a90 14 січня 2020, 8:56
Открывал депозит в Таскомбанке 13.01.2019 на год. Специально говорил менеджеру который открывал (чтобы не было никаких комиссий, абонплат и прочей чепухи). По окончанию тело и проценты упали на карточку. Просмотрев информацию в TAS2U увидел такую запись:
Утримання комісійної винагороди за підключення послуги GSM-banking КР №xxx (Гончар Олексій) згідно з договором №002/5820565-VP від 11.01.2019 та тарифів банку. Без ПДВ.
Уточнив у менеджера что это такое она сказала что я не отключил СМС-ки (но я говорил изначально все мне отключить) самое интересное что я за год ни одной смс не получил. Вот так вот по чучуть обманывают
Таскомбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 10:59
Доброго дня.
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0637646560 12 січня 2020, 7:38
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Калинова, 11-Б, прим. 1
Как платить кредит если нигде не работаешь, а банк даже не смотрит на это просто выдают кредит и проценты заоблачные и никаких предложений для помощи клиенту не дают
Таскомбанк
Відповідь банку
TAScombank 12 січня 2020, 22:31
Доброго дня.
Дякуємо Вам за відгук!
Відповідь написали в особисті повідомлення.
obozrevatel17 11 січня 2020, 21:52
Могли сказать прямо — Хотим маленькую взятку 2000-3000 тис. грн. Некомпетентность ваших HR поражает)
Жаль что в Банке коррупция… Назначили на 14.11. перенесли на 15.11. потом София Биляк назначила на 9.12. перенесла на 10.12. потом на 11.12. София уже намекала как могла. Я просто принципиально не хотел так «устраиваться» на работу в такое направление как Финмониторинг которое должно бороться с «контрой» и защищать Банк! Интересных сотрудников вы себе набрали, а кто и как через Марину Шевченко устроился на другое направление финмониторинга — Валютный контроль?
Ездил на вакансию финмониторинг в Таскомбанк. Дегтяревская 4-А, 6 этаж. София Биляк, обещает по телефону собеседование с Руководителем Департамента финансового мониторинга Галиной Коцюбийчук, на Петлюра 30, метро Вокзальная. София ранее говорила, и я знал что в Банке проверки НБУ, по-этому собеседование постоянно откладывали. По факту обманула собеседование НЕ с Руководителем. По приезду в день Х cо мной общаются два Менеджера молодые женщины по подбору персонала София и Марина Шевченко. Думаю ладно, попал на первичное собеседование как студент. :) На самом собеседовании София даже не может назвать зарплату сотрудника банка в этом направлении. Её слова — Мы не можем вам предложить зарплату сотрудника которые работают у нас 2-3 года. По отношению к ним это будет не справедливо. Так это всем понятно, что если зарплата не указанна в объявлении — новому сотруднику не предложат справедливую зарплату (которая указанна в объявлении), предложат меньше. Но ваш HR София, вообще не может ничего предложить, зачем тогда приглашать на собеседование, если зарплата не озвучена, это предмет «супер секрета»? (Хотя в самом первом интервью по телефону она её сказала, видимо забыла) В чем тогда её справедливость, по отношению ко мне — просто молчать? Наемный сотрудник продает время своей жизни, он должен знать цену, сумму которую ему предлагают? Для понимания вообще — согласен он себя предложить за эти деньги, или нет? Как мне понять что я хочу работать конкретно в этом Банке? Как вообще в жизни можно что либо продать, или купить, если ты не знаешь цену товара? Как сам Банк продает эту вакансию будущему сотруднику, кандидату? Тем более ты работаешь в таком важном для банка направлении, как финмониторинг. Вы так София только мошенников понабираете которые при увольнении, работая у вас последнюю неделю, дни, оставят вам «хвосты». Где-то не досмотрят, специально сделают Банку проблемы. Нельзя в шкуру лоха, одеть не лоха. Также искать Специалиста без цены. Уважаемое Руководство Банка. Проведите пожалуйста беседу со своим HRом, чтобы он компетентно предлагал-продавал вакансию Банка – рассказала условия труда, график, зарплату. Тогда пазл сложится в картинку которую можно будет увидеть. Я всё понимаю — Банк решает подходит кандидат на эту должность, или нет? Сотрудник тоже должен решить для себя подходит работодатель ему, или нет? Если в вашем понимании зарплата по итогам собеседования, собеседование прошло, где итог? Нормальные компании они не стесняются показать тот уровень дохода-зарплату которая будет ожидать человека. Как правило, это не самый важный вопрос — у нас такая зарплата после вычита налога такая, всё. Человек только в комфортных условиях может максимально раскрыться, работать долго и продуктивно на результат и вообще быть довольным собой и работой.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 січня 2020, 15:20
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу ситуації.
Alyona33 11 січня 2020, 17:13
Маю досвід у обслуговуванні у банках, але Таскомбанк мене приємно здивував, гарне відношення, навіть не відношення, а піклування про клієнтів, завжди порадять і допоможуть, все чітко і зрозуміло, дякую вам за все.Побільше вам вдячних клієнтів))
Таскомбанк
Відповідь банку
TAScombank 12 січня 2020, 22:25
Доброго дня.
Дякуємо Вам за відгук!
varr 10 січня 2020, 15:14
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. М. Шептицького, 4-А
Хочу поділитися досвідом отримання карти Pudra від Таскомбанку. Нижче звернення до них:

Я є клієнтом Вашого банку вже не перший рік. Користуюсь кредитно картою Велика П'ятірка, та маю декілька відкритих депозитів. Почитав на сайті про кредитну карту Pudra. Зацікавив цей продукт хорошим набором підвищеного кеш-беку на досить потрібні категорії, але коли почав конкретніше взнавати про умови, то з'ясувалось, що я її отримати не зможу, тому що, бачите, стать в мене не та. Це що за неподобство? На лице відверта та неприхована дискримінація за ознакою статі і відповідно порушення Закону України про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. Це ж готовий судовий позов. Якщо Ви вже зробили щось таке для жінок, то зробіть і аналог для чоловіків зі схожим набором (велика п'ятірка не рахується, оскільки її можуть отримати всі і там немає тих категорій з таким кеш-беком як в пудрі). Можливо це когось здивує, але мені так само потрібні ліки, шампунь, мило, дезодорант, одеколон, взуття та одяг. А ще краще зробіть велику п'ятірку дійсно ВЕЛИКОЮ — об'єднайте можливості обох карт в одну і буде всім щастя!
P.S. А поки будете розмірковувати як зробити краще, дайте добро на отримання Пудри всім охочим.

Банк відреагував досить швидко. Через два дні прийшла відповідь з варіантом вирішення проблеми. Запропонували оформити не іменну карту Pudra як додаткову до власної кредитки Велика п'ятірка. Тобто один кредитний ліміт на дві карти.
Тепер з двома картами в мене кешбек: Супермаркети, АЗС — 2%, одяг та взуття — 5%, аптеки, косметика, і якесь б’юті – 3%, будь-які інші транзакції, в тому числі онлайн (поповнення мобільного, оплата інтернет…) — 1%. Причому всі відсотки вказані «чистими», тобто вже після сплати усіх податків. Єдиний недолік, якщо це так можна назвати, за додаткову карту доведеться заплатити 200 грн. Це дещо порушило мій принцип безкомісійності, але…
Таскомбанк
Відповідь банку
11 січня 2020, 9:32
Доброго дня.
Дякуємо Вам за відгук!
Ваше звернення зафіксоване, як побажання до роботи Банку.
alinakushnir133 9 січня 2020, 17:40
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 69
Ніколи не заходила в даний банк і певно більше не зайду. Проходила повз, загадала що маю валюту, думаю обміняю. Зайшла, працювла лише одна каса, біля якої було 3 людей, я зайняла чергу і чекала. Тут звідки не візьмись, троє працівниць банку почали розповідати що вони «займали чергу для своїх чи то клієнтів чи то друзів не зрозуміло було», про що люди ні слуху ні духу не чули, почалось звісно вияснення стосунків… і тут підходить до мене одна з працівниць і каже «Дєвушка, а ви взагалі можете не чекати, ви вже не встигнете, можете йти»
Я стою в шоці… мене просто випровадили з відділення!!! На такий наплив людей, має працювати більше кас, а не одна!
Тому після цього, Шановні Таскомбанк, я до Вас не заходила і більше не зайду.
Таскомбанк
Відповідь банку
10 січня 2020, 11:11
Доброго дня!

Дякуємо Вам за відгук.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
swanforever 9 січня 2020, 11:32
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
Пришёл 8го в отделение по проспекту академика Палладина в Киеве. Открыть счёт ФОП и, заодно, карту Б5. Очередь минимум на два часа. Позвонил на горячую линию и уточнил о возможности записаться на приём на следующий день в определённое время. Подтвердили время на 11.00 и сказали, что будут ожидать.
Пришёл чуть раньше и дождался, когда освободится оператор. Подхожу к столику, но мне снова указывают на очередь. Я напоминаю, что мне назначили время встречи. Ответ — ждите очередь. Звоню на горячую линию, но там начали мямлить, что следует подождать, когда освободится оператор, то есть в порядке живой очереди.
Вопрос — зачем назначать время встречи, если отправите в очередь?
Я понимаю, что банку до лампочки чьё-то время, но не до такой же степени!
Таскомбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 16:27
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Ваш запит зафіксовано на відповідальний підрозділ Банку для аналізу ситуації, що виникла у відділенні при Вашому зверненні.
Будемо роботи все можливе для поліпшення роботи даного відділення та Банку в цілому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tata10 8 січня 2020, 18:41
Відділення за адресою: Харків, майдан Конституції, 1
2,5 месяца назад подала заявление на закрытие текущего счета. В отделении забрали и разрезали карту. И сказали что счет закроется в течении 45 дней, о чем меня известят смс-кой. Прошло 75 дней. Позвонив в контакт центр, я узнала что у меня до сих пор не заблокирован счет и карта активна. Моему возмущению нет придела. Завтра поеду разбираться в отделение. И кто пишет хорошие отзывы про этот банк? наверное его работники.
Таскомбанк
Відповідь банку
9 січня 2020, 14:57
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Проблема вирішена
ShevchenkoNata 6 січня 2020, 23:58
Добрый вечер, Неуважаемый банк! С вашей стороны был проявлен абсолютный непрофессионализм, чем Вы заполучили толпы недовольных клиентов, которые с первой же возможности перейдут к обслуживанию в другой банк, а именно: Весь собраный кэш-бэк с карты было списано без моего ведома и соглашения!!! На каком основании? Оценка качества предоставленных услуг — ноль!
Таскомбанк
Відповідь банку
8 січня 2020, 10:20
Добрий день!
Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи».

У відповідь на Ваше звернення, інформуємо, що Ваш відгук зафіксовано, як побажання до роботи банку.
16101978 28 грудня 2019, 17:47
Відділення за адресою: Київ, бул. Чоколовський, 19
В банкоматах ТАСКОМБАНКА видають готівку з карток інших банків більше 1000гр.за раз. В інших банках такого нема.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 14:21
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук.
Звертаємо Вашу увагу на те, що на зняття готівки в банкоматі ТАСКОМБАНКу з карти іншого банку є обмеження — 5000 грн як за одну операцію, так і за декілька.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lavie2moi 28 грудня 2019, 13:01
Я знакома с данным банком не очень давно, всего два месяца. Я имею в виду именно лично, чтоб пользоваться услугами. Так-то слышала про него давно. Но два месяца назад я решила оформить платежную карту и выбрал данный банк.
Обслуживанием в отделении осталась в принципе довольна. Что касается отношения к клиентам и оказания услуг, меня все устроило. Карта моя была готова быстро (оформила Prepaid card от Mastercard). Что не понравилось, так это очереди в отделении. Долго ждала своей очереди, шум, гам.
Но оно того стоило, картой я довольна. Понравилась, что она бесконтактная, удобно пользоваться. Ну и возможность снятия наличных в любое время тоже порадовала.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 17:44
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук.
Наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб максимально якісно та швидко обслуговувати Клієнтів.
Сподіваємось, що оформлена Prepaid card буде не єдиним продуктом ТАСКОМБАНКу, яким Ви будете користуватися!
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 грудня 2019, 17:01
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.12.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
ategoclub 26 грудня 2019, 16:51
Відділення за адресою: Київ, пр-т П. Григоренка, 28
попытался сделать регистрацию онлайн для ФОП. Загрузили все документы, заполнили всю информацию и даже выдали временный счет. Назначили дату встречи с курьером. Курьер в назначенный день не появился. Никто не звонил. Попытался узнать на сайте в чате, в чем дело. спросили ФИО и ипн и пропали. ждал более часа. Чат мертвый. Закрыл сайт. Прошел месяц, думаю может случайно попал на такого оператора. Но нет. История повторяется. Напишите ФИО, ИПН и выясняют до бесконечности. После второй попытки ставлю на таком банке крест. Это только регистрация. У людей есть контакты гарячие, но никто даже позвонить не хочет. Узнать, почему по клиенту есть вся информация, но он не работает еще. Боюсь представить как банк будет решать какие нибудь проблемные ситуации.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 січня 2020, 9:56
Доброго ранку!
Зазначену Вами інформацію було передано відповідальним спеціалістам для того, аби прискорити вирішення Вашої проблеми.
obozrevatel17 25 грудня 2019, 19:53
Ездил на вакансию финмониторинг в Таскомбанк. Дегтяревская 4-А, 6 этаж. София Биляк, обещает по телефону собеседование с Руководителем Департамента финансового мониторинга Галиной Коцюбийчук, на Петлюра 30, метро Вокзальная. София ранее говорила, и я знал что в Банке проверки НБУ, по-этому собеседование постоянно откладывали. По факту обманула собеседование НЕ с Руководителем. По приезду в день Х cо мной общаются два Менеджера молодые женщины по подбору персонала София и Марина Шевченко. Думаю ладно, попал на первичное собеседование как студент. :) На самом собеседовании София даже не может назвать зарплату сотрудника банка в этом направлении. Её слова — Мы не можем вам предложить зарплату сотрудника которые работают у нас 2-3 года. По отношению к ним это будет не справедливо. Так это всем понятно, что если зарплата не указанна в объявлении — новому сотруднику не предложат справедливую зарплату (которая указанна в объявлении), предложат меньше. Но ваш HR София, вообще не может ничего предложить, зачем тогда приглашать на собеседование, если зарплата не озвучена, это предмет «супер секрета»? (Хотя в самом первом интервью по телефону она её сказала, видимо забыла) В чем тогда её справедливость, по отношению ко мне — просто молчать? Наемный сотрудник продает время своей жизни, он должен знать цену, сумму которую ему предлагают? Для понимания вообще — согласен он себя предложить за эти деньги, или нет? Как мне понять что я хочу работать конкретно в этом Банке? Как вообще в жизни можно что либо продать, или купить, если ты не знаешь цену товара? Как сам Банк продает эту вакансию будущему сотруднику, кандидату? Тем более ты работаешь в таком важном для банка направлении, как финмониторинг. Вы так София только мошенников понабираете которые при увольнении, работая у вас последнюю неделю, дни, оставят вам «хвосты». Где-то не досмотрят, специально сделают Банку проблемы. Нельзя в шкуру лоха, одеть не лоха. Также искать Специалиста без цены. Уважаемое Руководство Банка. Проведите пожалуйста беседу со своим HRом, чтобы он компетентно предлагал-продавал вакансию Банка – рассказала условия труда, график, зарплату. Тогда пазл сложится в картинку которую можно будет увидеть. Я всё понимаю — Банк решает подходит кандидат на эту должность, или нет? Сотрудник тоже должен решить для себя подходит работодатель ему, или нет? Если в вашем понимании зарплата по итогам собеседования, собеседование прошло, где итог? Нормальные компании они не стесняются показать тот уровень дохода-зарплату которая будет ожидать человека. Как правило, это не самый важный вопрос — у нас такая зарплата после вычита налога такая, всё. Человек только в комфортных условиях может максимально раскрыться, работать долго и продуктивно на результат и вообще быть довольным собой и работой.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 січня 2020, 10:20
Доброго дня.
Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
Проблема вирішена
Тарас Клепач 23 грудня 2019, 18:26
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Хотинська, 10-А
Галімий банк!!! З усіма вихідними, Сьогодні зайшов на відділення закрити Мультивалютну картку. Директор відділення взяла заяву про закриття, карточку порубали, відправила погуляти, томущо через некомпетентність одразу немогла сказати скільки там боргу, і чи взагалі він там є? Зателефонувала через 5 годин сказала що я повинен заплатити 500 грн., це штраф, і річна плата за користування. Питання: то для чого я її порубав, якщо з мене за рік наперед беруть 365 грн, + штраф150 грн. Тут або штраф 150 грн і закриття картки, або користування і плата 365 грн. Ще через дві години я передзвонив їй, то вона вже каже що я винен тільки 365 грн. 3 п’ятниці на тиждень у цієї жіночки, звуть Катерина Василівна! Начальник відділення у Чернівцях по вул. Хотинській Епіцентр. Питання в тому, що я клієнт банку, і якби оця некомпетентна особа, одразу подивилась на рахунок і сказала що я повинен Обов’язково заплатити 365 грн і користуватись ще рік, я б картку не ліквідовував, а тепер я повинен заплатити 365 грн, За те що я свою картку ліквідував. Такі працівники як Катерина Василівна кидають п’ятно на Таскомбанк, людина некомпетентна
Таскомбанк
Відповідь банку
2 січня 2020, 18:40
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук. Для більш детального аналізу ситуації вкажіть, будь ласка, Ваші особисті дані (ПІП, ІПН) та дату звернення до відділення в Повідомленнях.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 42.85
USD 39.55 40
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 42.85
USD 39.55 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝