Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jocker 8 листопада 2021, 13:41
Дякую працівнику on-line підтримки Тетяні Галенок за кваліфіковану поміч при зміні пакету послуг! Було приємно спілкуватися і проблему вирішили!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 14:24
Дуже вдячні за ваш відгук 😊 Раді, що ваше питання в чаті було вирішене. Обов'язково передамо вашу подяку Тетяні 😉
Мінфін
Відповідь адміністратора
11 листопада 2021, 13:50
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 11.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
zig4free 8 листопада 2021, 12:19
В новом приложении можно по ошибке подтвердить платеж, даже не прочитав информацию про тарифы и комиссии платежа.
При платежах по реквизитам, после ввода суммы платежа, достаточно 2 раза нажать по кнопке, вы не успеете увидеть информацию о комиссии и другие детали платежа перед его подтверждением…
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 12:33
Дякуємо за зворотній зв’язок. Після вводу суми переказу відбувається прорахунок комісії, в додатку це відображається у вигляді кола знизу екрану, яке крутиться. Якщо не дочекатись прорахунку суми і підтвердити платіж, то розмір комісії вам не відобразиться. Рекомендуємо трішки зачекати, поки суми платежу та комісії будуть оброблені додатком, щоб ви мали змогу переглянути цю інформацію.
Проблема вирішена
VadimAsia 8 листопада 2021, 10:08
Появилась реклама личном кабинете интернет банкинга Sense SuperApp. По словам тех поддержки убрать эту рекламу нельзя.
С учетом, что и само приложение это «Щось пошло не так» впечатление крайне негативное.
Хочу чтобы мне перестали присылать рекламу в личный кабинет банковского приложения. Не для этого оно существует.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 11:11
Зараз прибрати ярлик з Монатіком дійсно неможливо, але в найблжичому оновленні зробимо таку можливість. Суть ціїє реклами це онлайн подія на честь дня народження додатку Sense SuperApp. Розуміємо, що у всіх різні смаки та зробимо висновки із цієї ситуації, щоб використання додатку було зручним для вас та приносило тільки позитивні емоції. Приносимо вибачення за дану незручність :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Starosta67 8 листопада 2021, 9:23
Дякую Оксані Самойленко за високий рівень обслуговування!
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 9:26
Дуже дякуємо за зворотній зв`язок! Обов`язково передамо Оксані вашу подяку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlenaLysova 8 листопада 2021, 0:29
Спасибо огромное за помощь Сергею Шумяку, помог разобраться быстро и четко.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2021, 8:18
Дякуємо! Обов`язково передамо Сергію вашу подяку :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:16
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivan1001 7 листопада 2021, 22:59
Спасибо Оксане Самойленко за милое общение, быстрое реагирование, и толковое объяснение проблемы. Шикарный человек!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 23:15
Оксана в нас молодець :)
Обов'язково передамо їй вашу подяку!
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:16
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
German999 7 листопада 2021, 22:23
Хотелось бы поблагодарить Андрея Селезень за быстрое и оперативное реагирование на мой запрос. Независимо от позднего времени суток, а главное, что с юмором
Спасибо за поддержку👍
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 22:35
Андрій сьогодні в ударі!
Дуже раді, що вам сподобався діалог з ним :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:17
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380505897816 7 листопада 2021, 22:09
Анастасия Янченко очень оперативный и профессиональный консультант. Несколько моих вопросов были решены за ОООООЧЕНЬ короткое время, несмотря на позний вечер воскресенья))))СПАСИБО ЗА ПОДДЕРЖКУ)))))
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 22:53
Готові допомагати 24/7!
Дякуємо за відгук :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 листопада 2021, 9:17
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bogdana1994 7 листопада 2021, 21:37
Компетентный и вежливый оператор Андрій Селезень. Спасибо
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 21:44
Дякуємо за відгук!
Андрію дуже приємно :)
Проблема вирішена
Asertinist 7 листопада 2021, 18:55
Реклама даной услуги была везде, было указано что никаких нет процентов и вообще безлимитный льготный период, получив кредитный лимит сбрасывал на другие карты деньги постоянно писало 0 комисию, я подумал, отлично. Потом я заметил что сумма остатка денег очень малая. Посмотрев историю я был шокирован. За 10 грн. переведеных денег у меня снялась комисия 20 грн. Как оказалось, в приложении не пишется комисия при переводе, что уже щитается мошеничеством, далее я был удивлен что каждый месяц у меня снимались проценты, как оказалось они снимали их за переводы на другие карты и процент использования таких средств 37% годовых. Не советую Альфу и продукт Sence в качестве кредитной карты. Отдадите им в 3 раза больше чем взяли. Также приложение Sence SuperApp глючит и часто теряет интернет соединение, даже если оно востановилось нужно перезаходить вовсе в приложение.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 19:09
По картці передбачений пільговий період на безготівкові операції. Перекази по номеру картки без комісії тільки власних коштів і тільки при використанні додатка Sense SuperApp. При переказі в додатку зазначається інформація, що при переказі крединих коштів буде списана комісія 4%, мін. 20 грн. Так як перекази відносяться до готівкових операцій, то по ним не передбачений пільговий період і відсотки нараховуються по картці одразу з момента списання. Всі комісії та відсотки прописані в тарифах картки і прихованих комісій немає. Якщо у вас ще залишились питання по нашій картці Хамелеон, то можете писати нам в особисті повідомлення чи в чат через додаток. Допоможемо вам з усім розібратись та підкажемо як користуватись карткою з максимальною вигодою для вас
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
380505897816 7 листопада 2021, 17:53
Спасибо, А. Карапуд, быстро, информативно, поддержка супер))))
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 18:03
Передамо вашу подяку Андрію 😊 Якщо будуть додаткові питання — будемо раді знову вас бачити)
Роман Довгань 7 листопада 2021, 17:30
Если вам в онлайн чате попался Нікіта Нехай, значит вам повезло очень сильно, потому что это сотрудник от Бога, быстро и качественно решает сложные вопросы.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 17:41
Дякуємо за відгук) Передамо вашу подяку Нікіті та його керівнику 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2021, 8:58
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 08.11.2021).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
somafix2021 7 листопада 2021, 16:52
В основном все работает все устраивает
Хорошая и лояльная тех поддержка и колцентр.
— Сегодня на проводе был Никита Нехай, который в простой форме и доступно помог разобраться в моем вопросе, за что ему благодарность, да и всем операторам которые помогают решить те или иные возникающие вопросы, нравится вести с вами диалог
— Печально что отделение закрылось в Бершадь Винницкая область, было самое близкое отделение и терминал 😐
Хотелось бы увидеть в Альфа-Банке в приложении:
— возможность покупать акции без брокеров
— возможность пополнять карту с помощью gpay
— ускорить процесс авторизации приложения
— добавить палитру цветов, иконок.
Так сказать дать приложению глоток свежего воздуха :))
Приложение Sense довольно таки неплохой продукт, но протестировать его на всех возможных устройствах это не реально!!! Люди стараются и выпускают обновления по мере возможности устраняются недочёты.

P. s.
И да для скептиков и заговорщиков 5 волны :)) Мне никто за отзывы не платит и этот отзыв из личного знакомства с приложением и его использованием.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 17:10
Дякуємо за ваш розгорнутий відгук і пропозиції по покращенню сервісу. Проаналізуємо їх та подумаємо, як їх можна буде реалізувати. Вашу подяку передамо Нікіті) Будемо раді знову вас бачити в чаті 😊
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Levafd 7 листопада 2021, 15:27
На моем рабочем столе в Sense появился портрет «хероя Украины» Монатика. Отношение к данной личности абсолютно негативное! Банк назвал это сюрпризом для меня!!! Спасибо, не надо. На требование удалить это «недорозумение» с экрана моего телефона, менеджер в чате мне ответила, что я должен буду обновить систему после 11.11. по другому удалить не получиться! Почему я должен это делать за счёт своих ресурсов? Почему банк использует ресурс, который я использую для получения финансовых услуг с целью низкопробной рекламы? Это неуважение к клиентам и навязывание низкопробного русскоязычного контента!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 15:55
Зараз прибрати ярлик з Монатіком неможливо з головного екрана. Розуміємо, що у всіх різні смаки, тому в майбутньому оновленні додамо можливість прибрати цей ярлик. Обв'язково зробимо висновки з цієї ситуації та докладемо максимум зусиль, щоб використання додатку було зручним для вас та приносило тільки позитивні емоції
corsww 7 листопада 2021, 14:05
Пояснить. На каком основании вы звоните мне на номер 0961565267 и предлагаете ваши услуги. Я с вашей банлой не хочу иметь ничего общего. Еще один звонок. Я найду методы…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mariana2210 7 листопада 2021, 12:20
Нікіта Нехай дуже швидко та кваліфіковано відповів на поставлене питання!!! Дуже хороший консультант!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 14:17
Дякуємо за ваш кваліфікований відгук.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 листопада 2021, 15:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Beria89 7 листопада 2021, 3:57
В общем ещё с утра стало понятно что день будет насыщенный. Жена заказала купить детское питание и сделала перевод по телефону. Захожу в приложение вижу в истории перевод есть, денег нет. Белка. Начинаю выписывать оператору, объяснил вопрос, итог «Ваша заявка передана в спец. отдел ответ ждите в течении суток» И полный игнор в чате приложения. В общем день пролетел, ночью сажусь за девайс и начинаю расследование. Чудесным образом попадаю на телеграмм и мне отвечает оператор Виктория. Так вот народ, эта девушка Сама без спец. Отдела без каких-либо либо других непредвиденных факторов нашла все транзакции, и в течении 10−15мин все пришло. Обращаюсь к руководству, обратите внимание эта девушка любит свою работу и выполняет великолепно, делайте выводы спасибо за внимание.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2021, 8:11
Дуже вдячні за ваші приємні слова. Раді, що вам сподобалось у нас в чаті 🥰 Обов'язково передамо Вікторії вашу подяку. Якщо виникнуть додаткові питання — пишіть. Ми завжди поруч 24/7 💕
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DSR 6 листопада 2021, 21:31
Персонал дуже кмітливий) і швидко вирішує питання… мені подобається вічливі…
Сенс Банк
Відповідь банку
6 листопада 2021, 22:12
Ми робимо пріоритет на якісному та швидкому обслуговування і раді, що вам це сподобалось) Обов'язково передамо вашу подяку Андрію 😊
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 листопада 2021, 15:50
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
GMM 6 листопада 2021, 20:09
Добрый вечер!
Прошу разобраться с незаконными действиями Альфа банка.
Уже около месяца мне звонят сотрудники Альфа банка, а также коллекторы которым они передали мой номер телефона. Звонят касательно моей сотрудницы, с которой я не общаюсь уже шесть лет, говорят о непогашенном ею кредите.
Насколько мне известно банк не имеет право передавать контактную информацию о третьих лицах посторонним.
Сегодня целый день звонят боты на мой телефон. Я сейчас болею и не имею возможности подойти в отделение банка и разобраться с этим вопросом. По контрактным телефонам Альфа банка указанным на их сайте дозвониться невозможно.
Просьба повлиять на незаконные действия Альфа банка, а также потребовать исключить мой номер телефон из базы коллекторской фирмы которой они передали мой телефон, а также пусть прекратят свои звонки мне.
Я официально поручителем кредита не выступала, документов никаких не подписывала.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 листопада 2021, 20:14
Добрий вечір!
Обов'язково розберемось в цій ситуацій. Так як договір оформлений не вас, то вам не мають телефонувати та постійно турбувати. Передам інформацію, щоб ваш номер прибрали з системи. Для уточнення деталей написали вам додатково в особисті повідомлення. Приносимо вибачення за незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nastyaza 6 листопада 2021, 18:52
Списались деньги, не поняла за какую подписку. Ответили за 3 минуты и подскакали как отписаться. Спасибо за клиентоориентированность в мелком вопросе.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 листопада 2021, 19:18
В подібних питаннях реакція підтримки понад усе. Дякуємо за ваш відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 листопада 2021, 15:49
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 09.11.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.25 45.8
USD 41.5 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝