Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
oleksandr cherevko 27 березня 2022, 14:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
Отримую регулярно SWIFT переках за виконані роботи як ФОП, іноземний банк підтвердив відправку коштів ще 17.03. В банку відповіли що переказ не отримали, рекомендували звернутся в банк відправник. Вияснити інформацію через гарячу лінію не можливо, відділення не працюють, вияснити будь що НЕ можливо… навіщо декларувати що банківстка система працює якщо один з найбільших банків роботу практично заблокував.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 березня 2022, 16:23
На тривале очікування Swift може впливати безліч факторів. Але в будь-якому випадку хочемо вам допомогти вирішити ваше питання. Ми вже написали вам у приватні повідомлення. Будемо прикладати всі зусилля, щоб допомогти вам якнайшвидше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oliinyk2022 27 березня 2022, 11:56
Заганяють в боргову яму. Не відмінили % по кредитах. Завуалювали під плату за обслуговування карти. За таку підтримку клієнтів в період війни мають 99,9% не отримати свої кошти ніколи.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 березня 2022, 18:20
В країні дуже непроста ситуація, важко абсолютно всім. Тому ми не змушуємо клієнтів вносити щомісячну оплату по кредитних договорах. Але при цьому відсотки продовжують нараховуватись. Розуміємо, що багато клієнтів мають фінансові складнощі, тому ми робимо все можливе, щоб забезпечити найбільш вигідніші умови.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1976ANDREI 26 березня 2022, 15:45
Никогда не открывайте счета в этом банке. Все данные получит Альфа Банк на территории России.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 16:33
Дана інформація не відповідає дійсності.

Ми український банк, працюємо згідно з українським законодавством на території України. Нас було визнано системно-важливим банком. З російським Альфа-Банком ми окремі юридичні особи і жодні санкції, в т.ч. і накладені на Альфа-Банк в РФ нас не стосуються.
Проблема вирішена
kumara 26 березня 2022, 12:40
Ужасный банк. Мало того что кредитные лимиты сняли, так и установили лимит на снятие собственных средств в 0 который нельзя сменить. Спасибо за помощь в военное время что нельзя даже свои средства снять, тех поддержка ни чем не может помочь
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 13:31
Зараз дуже складний час. Нелегко всім, в тому числі і банку. Зменшення кредитних лімітв — вимушена міра банку для забезпечення стабільності. Адже банк має проводити платежі, осблуговувати картки, виконувати обов'язки перед своїми вкладниками. Ліміти можна змінити через підтримку в чаті або КЦ.
Підтримці зараз дуже складно, оскільки працюють в місці під постійними обстрілами. Зараз робимо все, щоб забезпечити своїм колегам безпечні умови для праці. Додатково написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Денис Ковпака 25 березня 2022, 21:25
Кожного дня списуються якись кошти, без квитанції, без всього. Уже на кредитной карточці утворився минус. Хотя казали що у війський стан, будуть просто списуватись проценти, і то шляхом збільшення кредитного ліміту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MashaDolia22 24 березня 2022, 20:15
Я уже не знаю куда обращаться! Каждый день моя карта хамелеон идёт в минус на 17 грн, КАЖДЫЙ ДЕНЬ! Я не понимаю почему. В банке говорят, что это % несанкционированные. Откуда они? За что они? Непонятно. До войны таких проблем не было. Операторы не видят ничего, сами не знают что это. Люди, помогите, пожалуйста! У меня нету сейчас возможности закрыть кредитную карту, как бы я не хотела. Как быть? что мне сделать? Как остановить это бесчинство? До конца войны у меня будет кредит не 10 тыс, а 100!
Winzo 24 березня 2022, 17:43
24.02.2022 находясь за границей, из-за военных действий в Украине, было принято решение снять сумму в Евро в банкомате одной из соседних стран.

Проверили курс на 24.02 и приняли решение снимать ориентируясь на этот курс. Сняли в рамках суммы на счету, оставался небольшой +. В приложении отображался курс операции на текущую дату.
В последствии оказалось, что банк пересчитал снятие в банкомате по курсу банка на момент списания, в нашем случае, 28.02 (такого не встречали ни в одном банке), который был существенно выше чем в день снятия, а также выше чем курс платежных систем на это же число! В итоге на карте образовался минус, около 20000 грн из-за разницы в курсе

Получается снимая в банкомате, вы играете в лотерею, не имея никакой возможности спрогнозировать курс, который выставит банк, по своему усмотрению, на момент списания. У вас, как у клиента, вообще нет никакой возможности просчитать сумму, которая спишется. Это же мошенничество, еще и в военное время!

Вместо помощи людям в это сложное время, банк загоняет дебетовые карты в минус!
Сейчас на карту жене приходит выплата на ребенка, которая вместо того, чтобы идти по назначению, погашает минус!

Мы написали письмо в банк, чтобы попробовать объяснить и уладить ситуацию, но за 2 недели, так никто и не ответил.

Я очень надеюсь, что банк все же ответит на письмо или на этот отзыв, и поможет в это тяжелое время решить эту непредсказуемую и критичную для нас ситуацию. Тогда я смогу удалить этот отзыв или напишу, что проблема решена.

Я также являюсь владельцем ФОП счета, и счета физ. лица в этом банке. Надеюсь по возвращению в Киев, не придется отказываться от всех услуг и сервисов банка, имея опыт этой негативной ситуации.

Ждем вашей помощи с решением!
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 10:39
Ситуація не дуже, тут не поспорити.
В банку операції списуються в 2 етапи:
Спочатку списується сума з балансу(онлайн), а через 2-3 вже з рахунку. Так як ви знімали з гривневої картки валюту, то ця операція відбувається так:
По зняттю долару:
-В день проведення операції: з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
-В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
По зняттю євро:
-В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
-В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
Тобто, якщо на момент операції і на момент списання коштів з рахунку( через 2-3 дні ) курс зміниться, то відбудеться досписання суми з рахунку.
Письмові звернення розглядаються до 30 календарних днів. Тому будемо тримати кулачки, щоб питання було розглянуте у вашу користь.
Проблема вирішена
TataPakhar 24 березня 2022, 16:24
Добрый день.
Банк, которым пользуюсь давно, своевременно вношу все платежи, использую их приложения.
Сегодня уменьшил кредитный лимит и не сообщил про это.
Без единого уведомления, списал кредитные денежные средства, что были на керте.
О чем я узнала когда не смогла рассчитаться картой.
Как говорится средства на которые во время войны была хоть какая-то надежда, в экстреном случае.
Более того, карта после списания оказалась ещё и в минусе.

Прекрасная поддержа клиентов в данное время.
Браво 👏
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2022, 18:29
Добрий день!

У воєнному стані змушені приймати неприємні рішення, але необхідні. Ми зважуємо все, перш ніж щось зробити. Повернемо кредитні ліміти одразу, як це стане можливим. Пробачте, будь ласка, якщо завдали вам незручностей :(

Мінус на балансі таким чином утворитися не може. В додатку може бути мінус якщо є нараховані, але ще не списані відсотки.
Проблема вирішена
Юлия Байдюк 24 березня 2022, 10:42
На жаль не маю змогу скористатися виплатою з картки ж підтримка в мобільному додатку сенс від альфа банк, так як віртуальна картка досі діє за встановленими лімітами як за вакцинацію.На моє звернення в службу підтримки (23.03.22) пройшло вже 24 години спеціаліст відповів що буде за«язуватись зі спеціалістами бо це так швидко не вирішується бо в місті повітряна тривога. Шановні за сьогоднішню ніч я вже втомилась рахувать скільки ракет впало поблизу мого міста де немає навіть укриття (нажаль. Прошу посприяти в вирішенню даного питання бо це пряме порушення нормативних документів та законодавства України!
Сенс Банк
Відповідь банку
24 березня 2022, 15:15
Ми розуміємо, що в поточній ситуації доступ до коштів є життєвонеобхідним, адже наразі кожна гривня на вагу золота. Наша підтримка завжди готова допомогти своїм клієнтам у вирішенні будь-яких питань.
Стосовно вашої картки єПідтримка, то наразі по ній немає жодних блокувань та обмежень, і ви без проблем можете переказати гроші чи розрахуватись карткою в магазині. Приносимо вибачення за незручності.
Бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💛💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
32328089 23 березня 2022, 10:15
У меня возник положительный остаток по карте **6468 RED CASH около 180 тыс. грн. Согласно тарифам:
28.1 Переказ коштів на рахунок, що відкритий у АТ «Альфа-Банк» для погашення кредитної заборгованості по картці — Не тарифікується. Однако при попытке перечислить деньги на закрытия задолженности по другой карте, у меня высвечивается комиссия за использование собственных средств 4%. Как мне за счет этого остатка погасить задолженность без комиссии согласно Вашим тарифам? Подержка вообще не отвечает не по одному из каналов связи
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2022, 12:25
У вашому випадку кошти надійшли на картку і погасили заборгованість, після чого ви переказали кредитні кошти до іншого банку без комісії.

Судячи з цього сподіваємося, що ситуація вже вирішена 🙏
Проблема вирішена
Alfabankdeposit 22 березня 2022, 19:42
21.03 истёк срок депозита. Не первый депозит в этом банке. До этого, по завершению, сумма всех депозитов с процентами начислялась на карту рано утром в день завершения. В этот раз 18.03 депозит пропал из приложения, 21.03 деньги на карту не поступили. Депозит оформлен на 3 месяца без права расторжения и частичного снятия. На звонки в колл-центр 21.03 меня заверили, что депозит поступит на карту до 11−00 22.03. Деньги не поступили. При обращении в отделение 22.03 причину, почему я не могу воспользоваться деньгами и когда они поступят на счёт, мне не озвучили, хотя сообщили, что депозит они видят.
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2022, 10:07
Сьогодні вночі кошти вже зарахувалися, пробачте, будь ласка, за затримку 🙁
Полезный комментарий
Alfabankdeposit 23 березня 2022, 10:57
Добрый день! Спасибо, сегодня 23.03 деньги в полном объёме зашли на карту.
Metizm 22 березня 2022, 17:37
Платил через приложение СЕНС картами Альфа банка за счет собственных средств более 100 тыс., разными суммами, в итоге по прошествии 3х дней, задним числом дополнительно списали более 15000 грн. Моему удивлению не было предела, я был ошарашен. В то время, как большинство банков убирают комиссию, эти сняли 5,5% комиссии при оплате собственными (не кредитными средствами). В приложении в тарифах этого нет. Подтверждение платежа я давал на ровные суммы, квитанции имеются, в них приведены первоначальные суммы (например 10000грн) а рядом в скобках 10560грн и эти 560грн добавились уже через 3 дня после платежа. В службе поддержки сказали, что это квази-наличные, отказались предоставить разъяснение из законодательства, что же это такое — квази-наличные. Я обслуживаюсь еще в 3х банках и во всех трех платил на этом сайте, никаких комиссий не было. Если не хотите попасть неожиданно на деньги, не связывайтесь с этим банком!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2022, 13:40
Взяли ваше питання в роботу. Написали вам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Aduh 22 березня 2022, 15:55
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Альфа Банк запретил покупку валюты по своей инициативе, я не могу пополнить свою долларовую карту.
Никаких ограничений НБУ не вводило.
Служба поддержки ответила:
-что из-за нестабильной ситуации покупка валюты в Sens в Днепропетровской области не работает.
В отделение банка пополнить тоже нельзя.

Это так вы относитесь к своим клиентам во время войны?
Я считаю что это ограничение моих прав, и это наказуемо.
Или это потому что банк с русскими инвестициями?

Буду жаловаться на правительственные линии
Сенс Банк
Відповідь банку
22 березня 2022, 18:20
З постанови НБУ:
12. Уповноваженим установам забороняється здійснювати торгівлю валютними цінностями (уключаючи операції за дорученням клієнтів), крім випадків:”;

пункт після підпункту 1 доповнити новим підпунктом 1-1 такого змісту:

«1-1) купівлі клієнтами іноземної валюти в готівковій формі, банківських металів з фізичною поставкою у філіях, відділеннях банків, які розташовані на територіях, що перебувають під загрозою окупації державою-агресором/державою-окупантом (за наявності готівкових коштів в іноземній валюті/банківських металів у касі філії/відділення банку). Рішення про здійснення таких операцій приймається керівником банку та може делегуватися керівникові філії/відділення банку;»;

Ми виконуємо постанови регулятора і намагаємося зараз максимально забезпечити клієнтів необхідними послугами, на скільки це можливо
Проблема вирішена
Владимир Лисовенко 21 березня 2022, 23:35
відповідно до постанови та листа Національного банку України
від 3 березня № 57−0010/19091
Банки мають автоматично зняти арешти з рахунків які не перевищують 100.000 грн, але Альфа-банк не просто відмовляється виконувати цю постанову, він ще заблокував картку на яку я отримав допомогу від держави Е-підтримка, на мої чисельні звернення банк не реагує
Сенс Банк
Відповідь банку
23 березня 2022, 9:27
Так, згідно з постановою банк має зняти арешти по рахункам, але це не відбувається автоматично. Вибачте за те, що в чаті вам не змогли допомогти. Це пов'язано з тим, що чат розміщений в місті, котре перебуває під постійними обстрілами і бомбардуваннями. Зробили все можливе і вже зараз зняли арешт з рахунків. Бережіть себе, все буде Україна!
MashaDolia22 21 березня 2022, 18:28
С 1 марта Альфабанк обьявили «каникулы» и типо % начисляется не будет, но сего я обнаружила, что мне начисли % и повысили лимит по карте Хамелеон. ЭТО ВООБЩЕ КАК ПОНИМАТЬ? Только этот банк так себя повёл! Наживаются на людях во время войны! На мое обращение, сказали, что я когда-то сделала несколько пересолов с этой карты и теперь чтобы мне не начислялись %, то нужно оплатить весь долг! Я же при переводе оплатила комиссию, что это ещё за %. Я бы и рада оплатить, так нечем. Просто …, правда, нет слов, одни слёзы.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 березня 2022, 10:23
Суть канікул в тому, що на період війни в Україні ви можете не сплачувати платежі, якщо такої можливості немає. Про скасування відсотків не казали :(
Ми продовжуємо працювати для своїх клієнтів і виконувати операції, проводити перекази, надавати готівку, обслуговувати картки, скасували комісії на важливі операції. Але ми, на жаль, не можемо скасувати нарахування відсотків. Подібна ситуація зараз у більшості українських банків. Комісія може бути за проведену операцію, наприклад переказ за кредитні кошти. Відсотки нараховуються на заборгованість, якщо вона у вас є.

Головне зараз: бережіть себе, все інше вже після перемоги. Бережіть себе і своїх близьких.
Полезный комментарий
Jokets 22 березня 2022, 16:43
Начисляют % все банки. Один кто и только на март месяц это ПБ убрал % всем, так что не нужно врать
Проблема вирішена
astr456 20 березня 2022, 23:32
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Недавно читав найкращий відгук місяця за версією Мінфіну про те, як за переказ 900 грн. кредитних коштів у Альфа банку заплатити 2900 грн. комісії і думав, що зі мною такого ніколи не трапиться. Проте не так сталося як гадалося. Одразу після початку війни Альфа банк занулив практично всім клієнтам кредитні ліміти на кредитних картках. Проте, на моїй картці Хамелеон залишився кредитний ліміт величезного розміру — аж цілих 62 копійки, оскільки у мене була заборгованість по нарахованих % саме на цю суму. Заборгованість мною було погашено і ще зараховано близько 15000 грн. власних коштів. Проте згодом я допустився необережності — зробив переказ власних коштів на всю суму і мав необережність в переказ включити ці вищевказані 62 копійки кредитного ліміту. І от результат — за переказ 0,62 грн. кредитних коштів банк списав комісію 595,38 грн. Вдумайтесь тільки — розмір комісії більш ніж у 960 разів перевищує суму використаних кредитних коштів. Я звернувся до банку — там мені пояснили, що є тариф по картці Хамелеон отам під зірочкою-зносочкою написано, що якщо береш копійку кредитних, то на всю суму переказу тариф становить 4%. Так, тариф є, але, вважаю, що я стикнувся з своєрідним тарифним шарлатанством зі сторони банку — вроді все чесно, але… Пишу це для того щоби шановні клієнти зробили висновки і ніколи на таке не попадалися. Читав, чим закінчилася минула ситуація — шановній ketrin96 повернули списані кошти. Невже банк зовсім не зважає на свою репутацію і далі так підло наживатиметься на своїх клієнтах? Та ще й у такій ситуації — під час війни…
Сенс Банк
Відповідь банку
21 березня 2022, 13:28
Суму списаної комісії ми вам повернемо, як виключення. В майбутньому важливо проводити перекази виключно за власні кошти, щоб не сплачувати комісію. Оскільки при використанні будь-якої суми кредитних коштів при переказі комісія за нього буде нарахована на всю суму операції.

Якщо вам потрібно, наприклад, переказати 10 000грн (9 000грн власні і 1 000грн кредитних), то рекомендуємо провести 2 окремі операції, таким чином комісія 4% буде тільки за переказ 1000грн.
Ylia7222 20 березня 2022, 21:57
Відділення за адресою: Вінниця, вул.Пирогова, 2
17.03 обратилась в отделение Альфа банка, которое находится в г. Винница по улице Пирогова, закрывала кредит, и общеталась на две тысячи, когда я об этом сказала кассиру, она меня отправила к директору отделения, он вопервых мне нагрубил когда я попросила показать мне записи с камер наблюдения касира, и места возле кассы, но он пошол в кабинет выставил меня за дверь, седел минут десять, а может и более, тогда позвал меня в кабинет, обозвал лгуней, и так и не придоставил мне записи, сказал что у них не идёт запись на кассе, хотя это есть в каждом банке, а только грубо нахомил. Я думаю такому персоналу не место возле людей, или этот банк через таких вот потеряют клеентов, отзывы буду писать всюду, что они обворовывают, и хомлят людям и так в нелёгкое военное сейчас время. Пожалуйста обратите на это внимание, и примите меры…
Сенс Банк
Відповідь банку
26 березня 2022, 11:15
На жаль, не отримали від вас уточнень з приводу ситуації, яка сталася :(

Будемо чекати на деталі і обов'язково допоможемо та вживемо заходів, щоб такого більше ніколи не було. Пробачте, будь ласка, за незручності
Glniooo7777 18 березня 2022, 22:04
Снимает каждый день по более 100 грн с кредитной карты, сами поднимают лимит, пишет только что есть общая задолженность (никаких уведомлений минимальных платежей что бы не снимались деньги и так далее нет, поддержки никакой нет, ни на один вопрос я не получила ответ) что мне делать, война на улице, а вы последние деньги отбираете и загоняете в долги, что же вы за люди такие, как так можно? Я надеюсь наши органы правосудия привлекут вас к ответсвенности за то что вы в такое тяжелое время обворовываете Украинский народ!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 19:53
Зараз діє програма кредитних канікул, коли мінімальний платіж не формується, що дає змогу пропустити платежі тим клієнтам, які не мають фізичної, або фінансової змоги зараз погасити картку, або кредит, оскільки ваша безпека важливіша.

Ми скасували багато комісій на найважливіші операції, але не можемо прибрати все. Якщо у вас на кредитці недостатньо коштів для списання відсотків/комісії, то ми збільшуємо ліміт, щоб по картці не виникав мінус, а борг ви погасили, коли буде така можливість.

З приводу нарахування стандартних відсотків працює все так, як і раніше. Напишіть в особисті ваші ПІБ та номер телефону, ми перевіримо і розкажемо детальніше саме про вашу картку
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pksvova 18 березня 2022, 14:40
Всі українські банки, як банки. Створили людські умови «кредитних канікул», а ця бидлота тільки наживається на українцях. Що це за умова «кредитних канікул»?? Ваш мінімальний платіж 0 грн, але відсотки які вони повині на вас заробити, вони включать в загальну заборгованість, чим збільшать суму боргу ще більше. Тобто, маючі борг в 10 тис, після війни може бути й 100 тис чи ще більше??? Особливу увагу викликає те, що це РОСІЙСЬКИЙ БАНК!!! Це зараз спроба профінансувати російську агресія, війну за рахунок українців??? ЧОМУ ЦЕЙ БАНК, ДО СИХ ПІР НЕ НАЦІОНАЛІЗОВАНИЙ, НЕ ЗАБЛОКОВАНИЙ!!! УВЕСЬ СВІТ ЗАКРИВАЄ ТА АРЕШТОВУЄ УСІ АКТИВИ РОСІЙСЬКОГО АГРЕСОРА, ЩО З ЦИМИ МАРОДЕРАМИ???
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 18:23
Ми український банк, працюємо в Україні для українців. Підтримуємо ініціативи українського уряду, також визнані НБУ одним з системно-важливих банків. Ми незалежні від російського Альфа-банку, оскільки ми окремі юридичні особи.

Зараз дуже непростий час для України вцілому і для кожного українця. Скасували багато комісій на операції, які зараз дуже потрібні українцям, оскільки розуміємо якою важливою може бути кожна гривня. Але ми не можемо скасувати всі плати, оскільки також продовжуємо працювати: забезпечуємо готівкою (на скільки це можливо), допомагаємо з проблемами онлайн, проводимо платежі і перекази. Багато рішень можуть бути неприємними, але дуже необхідними. Важливо розуміти, що ми зараз чекаємо на платежі тільки від тих клієнтів, які мають змогу це зробити.

Бережіть себе і своїх близьких, це найважливіше, все інше — потім.
Все буде Україна!
05487881 18 березня 2022, 11:59
10.03.22 была проблема с п2п, отправить можно было только по 10000 грн, с 11.03.22 отправка п2п перестала работать, пришлось отправлять на свою карту другого банка по iban… К сожалению, никакой информации по этому поводу нету и служба поддержки не отвечает, просьба ответить работает ли сейчас п2п и какие лимиты? Хочу, получить получить деньги, но замораживать на счету не хочу, потому что лимит в 10000 узнал, от знакомых, думал вообще деньги встали, просто ошибка была отправить невозможно.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2022, 14:20
Перекази між картками працюють як і раніше, але в поточній ситуації на час військового положення було вставновлено ліміти на p2p операції: 10 000 грн за одну операцію, 100 000 грн в день, 100 000 грн на місяць. Це вимушена міра, і як тільк ситуація в країні стабілізується, ліміти повернуться до звичайних значень.
Що стосується відповідей підтримки, то у зв'язку з періодичними обстрілами міста та проблемами з електроенергією, відповідь може надаватись не так швидко як хотілось би. Дякуємо за розуміння.
Бережіть себе та своїх близьких. Все буде Україна 💛💙

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝