Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nerotree 22 лютого 2022, 0:51
Сегодня в магазине Фокстрот хотели оформить рассрочку на покупку бытовой техники с внесением части стоимости за покупку. Какого же было удивление и мое возмущение когда подписывая соглашение о рассрочке, мне начали настойчиво предлагать в ультимативной форме получение кредитной карты. Аргумент один — не берете кредитную карту, рассрочку не оформляем. Это в вашем банке такая практика??? Это незаконно!!! При этом к кредитке ещё и бонус — договор о страховке!!! Причём на доводы относительно того что по рассрочке один счёт для оплаты, а по карте естественно другой, и никакой взаимосвязи нет, кредитка не нужна!, — позиция одна — обязаны оформить кредитную карту!!! Беспредел!!! Тысячу раз подумайте, оформляться ли в этом банке!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
22 лютого 2022, 9:02
Добрий день!
При оформленні споживчого кредиту в магазині Фокстрот існує така процедура:
1. Ви звертаєтесь в магазин.
2. Брокер оформлює вам картку, яка з'являється в системі банку через 20 хвилин.
3. На картку зараховуються кошти в розмірі вартості товару.
4. Ви розраховуєтесь цією карткою за товар.
По картці ліміт відразу не встановлюється, але з часом банк може збільшити автоматично. Дійсно, по картці підключається страхування, але його можна відключити при зверненні в чат/кц. Так само ж її і можна закрити. До того ж, якщо по картці взагалі не встановлений ліміт, то страхування не спишеться.
Розуміємо, така процедура оформлення могла виглядати як нав'язування послуг, але картка потрібна для оплати товару.
plcman 21 лютого 2022, 10:35
Після досить довгого часу використання AlfaMobile та Ok!Alfa для фоп нарешты наважився перейти на Сенс. Пару місяців попрацював, трохи розібрався.
Додаток дуже глюкавий, заплутана структура, неприємний на вигляд інтерфейс, постійно щось не праює в інтерфейсі.
Але після деяких останніх «фішок» планую закривати тут рахунки:
— оформив картку хамелеон виключно для розстрочок — мені дали ліміт 0! (обіг мох коштів по рахунках аж ніяк не малий, на інших картках алфа та моно ліміти від 22 до 75 тіс грн);
— я сплатив з цієї картки на рахунок IBAN близько 5000 грн. СВОЇХ коштів (за комунальні) — з мене зняли комісію 200 грн. (як мені пояснили, за УСІ перекази ЛЮБИХ коштів комісія складає 4%, якщо я зробив це будь де окрім як в додатку Сенс);
— останні 3 дні зникла можливість продавати валюту з рахунку фоп у тому ж самому Сенсі — «щось пішло не так»; підтримка через пів-доби пошуку відіслала мене назад до ок-альфа
Дуже не раджу
Сенс Банк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 13:04
В додатку є деякі технічні проблеми, в тому числі на даний момент і з продажем валюти ФОП. 😔
Ми працюємо над виправленням кожної з проблем і поступово з цим справляємося. Пробачте, будь ласка, за незручності. По картці хамелеон розстрочка недоступна, але в цьому немає особливого сенсу, тому що по картці нескінченний пільговий період на покупки і на борг за проведені покупки завжди нараховується тільки 0,01% річних. Якщо у вас є інші кредитні картки, то ви можете частину ліміту (до 30 000грн) перенести на хамелеон, в одному з останніх оновлень додали таку функцію.

За тарифами картки, дійсно, є комісія за перекази власних коштів в Альфа-мобайл і My Alfa-Bank. Розумію, що ви могли не очікувати цього, тому напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваші дані (ПІБ та номер телефону), ми вам повернемо цю комісію.

Пробачте, будь ласка, за незручності
Budulayko 20 лютого 2022, 18:41
Клієнтом банку є досить давно, але не так давно замовив кредитку «хамелион». Спочатку користувався власними коштами на ній, а згодом здійснив покупку в інтернеті за кредитні кошти, так, як відсоток за користування там символічний для таких оплат
Але за декілька місяців промоніторивши рахунок, побачив, що нараховуються відсотки за користування лімітом понад норму. В чаті відповіли, що це ніби відсотки за переказ мої власних коштів (хоча я до цього кредитний ліміт не викороситовував і тому ніякий відсотків бути не може).

В результаті довгої переписки та звернень, вдалося з’ясувати, що банк просто помилково надіслав кошти (продублював зарахування), а потім це зарахування і зняв, але зняв, як переказ на карту з кредитного ліміту, за який і нарахувувались відстоки. При цьому прийшлося довго виясняти, що це їх не компетентність та вина, в результаті чого ледве повернули зняті кошти. Розцінюю це, як шахрайскі дії, враховуючи кінцевого беніфіціара банку з Росії

Ось такі не правомірні дії, за якими потрібно слідкувати, витрачати свій час, щоб повернути свої кошти і дати їм такі кейс

Планую через блогерів — мільйонників зробити їм антирекламу, так як ніякої компенсації не отримано
verdad 18 лютого 2022, 23:22
Чат в последнее время стал абсолютно бесполезной функцией в банке, несколько раз обращался в течении дня в чат, а ответ оператора получал в 5 утра. Уважаемый Альфа банк, ваши клиенты в основном спят в это время, не смотря на то что хотят получить ответ на свой вопрос. И что бы решить проблему нужно ехать в отделения. Вы же DIGITAL банк, ну сome on!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 лютого 2022, 11:49
Знаємо, що останнім часом швидкість отримання відповіді залишає тільки бажати кращого 😧. Але банк і кожен агент докладають максимум зусиль, щоб ви отримали відповідь якомога швидше. Сподіваємося, що вже дуже скоро повернемося до звичного темпу спілкування в чаті.

Чекаємо на ваші дані, щоб перевірити деталі вашого питання і допомогти
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 18 лютого 2022, 15:23
Альфа-банк, вы попутали берега совсем, 4 % от суммы перевода за перевод с карты на карту это уже вообще, нигде такой обдираловки нет, украинцы, вас жестко имеют.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 18:11
У нас немає прихованих комісій та відсотків, тому всі можливі списання вказані в тарифах картки. 4% мін. 20 грн. це комісія за зняття кредитних коштів і вона також вказана в тарифах до картки. Ми не хочемо, щоб списання по картці для вас були несподіванкою, тому при виникненні питань можете писати нам в особисті повідомлення і ми допоможемо в усьому розібратись
avant13 18 лютого 2022, 12:58
Являюсь клиентом нескольких банков, в т. ч. данного (последние дни). Однозначно самый худший банк. Оформил кредитку данного банка, ежемесячно получаю от них сумму задолженности льготного периода и вовремя данную сумму погашаю. До этого не интересовался, что в выписке, думаю банк крупный все должно быть верно. Получил последнюю выписку, ради интереса решил свериться с выпиской по расходам данного периода и оказалось, что у них сумма задолженности больше, чем все расходы по их выписке. Кроме этого в выписке значится комиссия за наличные операции и сумма приличная. Обращаюсь в чат поддержки, они там видимо пару раз в сутки появляются, напишешь и ждёшь по несколько часов ответа. Описываю суть проблемы, по первому вопросу отвечают, что они все проверят и в течении 24 часов ответят. По вопросу комиссии за наличные операции, говорят вы же деньги на карту другого банка переводили и это 39.99% годовых на эту сумму. Я им объясняю, что во-первых вы взяли 4% от суммы перевода (это есть в приложении к договору про эту комиссию я в курсе и претензий не имею), кроме этих 4% они взяли ещё больше 1% от суммы перевода, чего в тарифах вообще не нашел и ещё на эту сумму они насчитывают 39.99% годовых, чего тоже в тарифах нигде не указано. Более того я эти суммы перевода вернул в рамках льготного периода, а они насчитывают проценты на деньги, которыми я не пользуюсь, т.к данную сумму погасил. И они будут списывать данные проценты до тех пор, пока я полностью не закрою перед ними задолженность, в т. ч. по рассрочкам, которые у меня были в этом банке. Впервые с таким сталкиваюсь, что проценты насчитывают на погашенную задолженность и надо полностью погасить в том числе и рассрочки, чтобы перестали насчитывать %. Видимо логика и данный банк разминулись ещё в момент его регистрации. Есть желание в суд подать, но не очень много свободного времени, освобожусь рассмотрю данный вариант. Закрываю карту и другим советую обходить его стороной. P. S. поддержка заслуживает отдельного внимания, раз в сутки появляются в чате и ничего не могут решить, хотя может и зря на них наговаривал, у них, возможно, огромное количество обращений недовольных клиентов. Это замечательно, т.к вряд-ли с такой политикой они смогут развиваться на банковском рынке, ещё и учитывая то, что сейчас достаточное количество действительно хороших банков.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 лютого 2022, 14:38
Ситуація що виникла не може не засмучувати.
В кредитної картки Ред її головна перевага її пільговий період. Але цей пільговий період діє лише на безготівкові операції (покупки). На противагу безготівковим операціям є готівкові операції. Це перекази з картки, зняття готівки, погашення кредитів і т.д. На ці операції пільговий період, на жаль, не розповсюджується. Якщо на покупки діє 0,01% річних, то в свою чергу по готівковим операціям нараховується стандартний відсоток 39,99 річних.
При переказі коштів присутня комісія сервісу 1% + 5 грн. Вона вказана в пункті 31.2
https://alfabank.ua/upload/Tariffs-red.pdf
Також за тарифами картки є комісія за переказ кредитних коштів. Це 4% мінімум 20 грн. Борг по готівковим операціям погашається в останню чергу. Тому щоб не було списань відсотків за готівкові операції потрібно повністю погасити борг. При цьому борг по розстрочкам погашати не потрібно. Відсотки на готівкові операції нараховуються щодня і списуються в розрахункову дату. Якщо ви повністю погасили заборгованість по картці, і крім розстрочок не залишилось боргу взагалі, то в розрахункову дату відбудеться списання відсотків за готівкові операці, котрі були нараховані за час існування боргу.
Згодні з вами, за останній час швидкість відповідей в чаті значно знилизилась і доходить до 24 годин очікування. Довге очікування спричинене рекордною кількістю звернень в чат. Розуміємо, це не має впливати на інших клієнтів, тому ми приймаємо всі можливі міри, котрі допоможуть нам скоротити час очікування.
Проблема вирішена
Alex Vicci 17 лютого 2022, 13:30
На свою голову оформил в этом банке карту ЕПідтримка. В онлайн-сайте банка просто отсутствует номер карты, не говоря уже про остальные реквизиты. Т. е. купить на нее ничего не получится.
В убогом мобильном приложении она даже не открывается, перебрасывает в Дію, хотя деньги на карту уже давным-давно пришли.
Робота на горячей линии программировали наверное люди, совершенно далекие от этого.
В отделении заявляют, что оформить физическую карту могут только через приложение. Как ее оформить, если ее это кривое приложение просто не видит?
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 14:56
Ситуація, що ви описуєте дуже легко вирішується :)
Так як ви оформили картку в мобільному додатку Sense SuperApp, то вона знаходиться в розділі «Продукти» і її можна додати на робочий стіл для швидкого доступу:
1. Перейдіть на вкладку «Продукти» або за цим лінком: https://hi.alfabank.ua/depoprolongation
2. Оберіть продукт, який ви хочете показати;
3. Натисніть на іконку «Меню» у правому верхньому кутку;
4. Змініть статус «Показувати на робочому столі».
Щоб переглянути реквізити картки вам потрібно натиснути на рахунок, потім на картку і буде номер картки і всі її дані. В веб-версії цих даних немає.
Наша бот Алла трохи капризна, тому може не одразу з'єднувати зі спеціалістом. Щоб підключився оператор треба сказати декілька разів «з'єднайте з оператором».
Під час вашого візиту у відділення могло просто не бути в наявності пластика до картки і тому порекомендували замовити через додаток на Нову Пошту.
У розділі «Продукти» оберіть потрібну картку в блоці «Рахунки та картки». Далі у пункті «Керування» натисніть «Зробити пластикову карту».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vv12112021 16 лютого 2022, 23:03
У меня частный исполнитель арестовал счета. О факте ареста банк не уведомил, я узнал случайной тем самым пропустив несколько дней для оспаривания ареста в суде. На все карточки банк навесил задолженность многократно превышающую сумму иска ко мне!
По моему иску суд выносит решение о запрете на взыскание средств, частный исполнитель быстренько рассылает требование о взыскании, делая вид что не знает о решении суда!!! Т. е. даёт указание банку о фактическом Противоправном списании моих средств!!! Я задаю вопрос как я могу официально уведомить банк о запрете судом взыскания, — мне заявляют что решение суда это ничто по сравнению с документом исполнителя и получить от меня Ухвалу суда банк не может, а вот документы от исполнителя могут!!! И это официальный ответ работника горячей линии!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 16:25
На даний момент процес інформування при накладенні арешту ще в роботі, звичайно розуміємо, що це було б зручно. По закону ми зобов'язані виконувати рішення, яке надходить від виконавця.
Напишіть нам в приватні повідомлення для аналізу ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 лютого 2022, 17:07
Отзыв не засчитан (на 19.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
belyae0213 16 лютого 2022, 22:05
Банк списал комиссию за снятие кредитных средств при том, что я снимал собственные деньги, более того у меня даже кредитного лимита по карте такого не было, теперь приходится тратить время на жалобы в нац банки и обращение в полицию по факту возможных мошеннических действий со стороны банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 16:14
Така ситуація виникла через різні терміни зарахування поповнення на рахунок та списання операції зняття. Розуміємо, що ці деталі вас не повинні хвилювати як клієнти, тому ми пішли на зустріч, та повернули суму списаних відсотків😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vnikos1981 16 лютого 2022, 15:35
Вчора в моїй сестрі повісили 3000 боргу на карту при умові що на карті ліміту не було (0)грн.ще і до того вкрали гроші з є підтримки і також ще і винна їм тепер 800 грн.
Так що подумайте чи відкривати щось в цьому банку.
1976ANDREI 15 лютого 2022, 20:42
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 66
Произошла следующая ситуация:
Работаю на режимном предприятии. Название предприятия укажу в личных сообщениях. На предприятии большая задержка по заработной плате (с апреля 2021 года по январь 2022 года с работниками не расплатились).
Из-за этого часто приходится перекредитовываться между банками с использованием кредитных карт Альфа Банка и четырёх других банков.
Для того, чтобы общая задолженность по кредитным картам уменьшалась, использовал депозитные свойства карты Хамелеон и трёх карт другого банка.
Поскольку общая задолженность по кредитным картам очень большая, обороты по картам Альфа Банка очень большие, в декабре 2021 года финмониторинг запросил подтверждающие документы, которые я предоставил (выписки по картам других банков, кредитные договора, скрины, справка о доходах).
В начале января 2022 года (после праздников), по просьбе службы финмониторинга, я уменьшил обороты до необходимых.
7 февраля 2022 года мне был опять звонок из банка с просьбой предоставить подтверждающие документы (годовые выписки по картам других банков, скрины, кредитные договора).
11 февраля 2022 года пришёл ответ, что банк прекращает со мной отношения. Отказ в обслуживании приведёт к невозможности возврата долга по кредитным картам Альфа Банка.
Просьба разобраться в сложившейся ситуации и помочь решить данную проблему. Справку о задолженности по зарплате и другие необходимые документы предоставлю.
Сенс Банк
Відповідь банку
21 лютого 2022, 13:27
У ситуації розібралися. В даних обставинах неможливо вирішити питання на вашу користь. Детальніше описали ситуацію особистих повідомленнях.
Juuliia 15 лютого 2022, 13:44
Хочу поблагодарить сотрудника чата Селезень Андрея за консультацию по моему вопросу. К сожалению, в чате не удалось оценить его, поэтому хотела бы оставить свой отзыв. Сотрудник дал полный и развёрнутый ответ по моему вопросу, подробно все объяснил, побольше б таких сотрудников)
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 10:04
Андрій у нас вміє якісно допомагати клієнтам :)
Дякуємо, що знайшли час поділитися враженнями про чат!
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 лютого 2022, 18:53
Отзыв засчитан (на 15.02.2022).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Otaman 14 лютого 2022, 21:31
Працівники даного банку неодноразово телефонують мені стосовно іншої осіби, зазначаючи, що мій телефон наданий як контактний, хоча це відверта брехня. На мої неодноразові зауваження припинити телефонні дзвінки — жодної реакції. Варто зауважити, що я ніколи не був клієнтом даного банку, не підписував жодних фінансових зобов«язань, стосовно інших осіб і не надавав жодного дозволу на збір та використання власних персональних даних, включаючи телефонні номери. У відповідності до ст. 32 Конституції України, ч.4 ст. 23 Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про захист персональних даних» я не надавав дозволу на збір, обробку чи використання персональних даних та мені не повідомляли про причини збору та використання інформації щодо мене. Мені не зрозуміле таке переслідування моєї особи, втручання в моє особисте життя та абсолютно протиправна діяльність фінансової установи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olena83 14 лютого 2022, 17:32
Не устаю благодарить сотрудников Покровского отделения Альфа-Банка за отзывчивость, внимательное отношение к клиентам и высокий профессионализм! Сегодня обратились с вопросом как получить 1000 е-поддержки пожилому человеку с кнопочным телефоном. Как всегда получили подробнейшую консультацию и результат, в то время как в других банковских отделениях города от нас просто отмахнулись. Отдельное спасибо, менеджеру Максиму! Квалификация и человеческое отношение этого сотрудника заслуживают высочайшей оценки.
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 18:37
Ми безмежно раді, що вам сподобалось обслуговування у нашому відділенні. Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам у вирішенні питань, і оформлення картки єПідтримка не є виключенням 😉
Обов'язково передамо ваші теплі слова вдячності співробітникам відділення і Максиму особисто 😊
berlovaeigmail 14 лютого 2022, 11:22
Самый жуткий банковский опыт.
Работники сидят протирать штаны в офисах. Никто работать не хочет.
Жизнь столкнула с данным банком по заработному проекту. Пришла открыть карту… взяли мои документы отсканили… и пренебрежительно выпооводили. Мотивируя что заявление будут долго составлять. Я не успела отойти от отделения… уже звонок с уточнениями. Вернулась. Настоящая что бы заявление составили при мне. Подписала…
Менеджер сказал что надо скачать приложение. что карта будет готова в течении 10 дней… и что прийдёт сообщение о том что можно забрать карту.
2 недели ждала сообщение. Его я так и не получила. Пришла в отделение… нашли мне мою карту в стопке изданиях карт… швырнули… я спрашиваю что делать далее. Ответ: активируйте приложение и пользуйтесь. Приложение активирована.
Зашли на карту деньги…
Пошла в магазин хотела расплатиться картой… не тут то было, отказ''. Оказывается карту надо было активировать…
3 сутки прошли самостоятельно карту активировать невозможно от слова совсем.
Через тех поддержку и чат обещают активировать через 2 суток… от сегодняшнего числа.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ данный, банк, для проведения по нему проекта по заработной плате…
PS: Я мама 2 их детей. Извините сегодня пойду одалживать денег чтобы купить еды… …
Хотя деньги есть… на карте которую работники активируют с 11.02 сегодня 14.02… самый ужасный банк
Сенс Банк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 13:00
Ситуація, дійсно, не дуже. І розуміємо які перші враження могли скластися про банк 😣.

Якщо це зарплатна картка, то до отримання вами вона буде додатково заблокована, після отримання залишиться тільки в додатку активувати і встановити PIN-код. Як розуміємо, то у вашому випадку блокування не знялось автоматично, тому це зробили вручну. Вибачте, будь ласка, за незручності. Чекаємо на ваші дані і прискоримо вирішення вашого питання
Проблема вирішена
Vakasan 13 лютого 2022, 15:00
Відділення за адресою: Суми, вул. Воскресенська, 13-Б
В начале 2021 года оформил кредитную карту в этом банке. И началось:
1) Банк втихую подключает к карте платное смс информирование + платную страховку;
2) использовал карту один раз весной 2021 года, уже летом звонит сотрудница банка и возмущенный тоном требует объяснений почему я не пользуюсь картой;
3) осенью 2021 на карте вдруг появляется задолженность с формулировкой «заборгованисть за обслуговування неактивного рахунку»
Вы это серьезно?
Сенс Банк
Відповідь банку
13 лютого 2022, 15:14
При оформленні картки ми завжди рекомендуємо ознайомлюватися із її тарифами та умовами. Якщо ви отримували картку у відділенні, то при оформленні ви підписували акцепт страхування. Смс інформування та плата за неактивний рахунок при якому більше ніж 180 днів не проводились фінансові операції також вказана в тарифах картки.
У випадку із дзвінком це звичайна практика, коли співробітники нашого банку можуть з вами зв`язатися для уточнення ваших вражень про співпрацю з нашим банком. На основі цього зворотнього зв`язку формують плани на майбутнє та покращення сервісу. Дуже хочемо допомогти вам та перевірити коректність спілкування з вами, тому написали вам у особисті повідомлення для уточнення деталей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
katja95 11 лютого 2022, 20:43
В 2016 году, моя мама оформила кредитную карту, исправно платила и пользовалась ею. Но позже сложилась ситуация плохая и она не смогла платить кредит. В 2020 ей наложили арест и удерживали 20% с зарплаты, спустя год она выплатила долг в сумме 13000 тысяч и долг был закрыт. Спустя 3 месяца маме приходит сообщение от коллекторов что её долгв АльфаБанке был продан им, и теперь она должна коллекторам 13000.грн
Банк говорит что не продавал и она им ничего не должна, а коллекторы говорят что банк продал долг. Найти виноватого мы не можем уже 3 месяца, коллекторы долбают, а в банке просто говорят «звоните коллекторами и договаривайтесь сами«и бросают трубку. Есть все документы что долг уплачен, но нас ни коллекторы не слышат ни АльфаБанк.
В банке просто говорят «вы нам ничего не должны» но прислали 2 раза сообщение «ваш долг продан коллекторам» который погашен год назад.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2022, 10:22
Хотіли б перевірити деталі зі свого боку додатково, для цього просимо написати нам в особисті повідомлення дані (ПІБ та номер телефону, який у нас вказували, або ІПН).

Ситуація неприємна для вас і нас, тому зробимо все можливе зі свого боку
Kaspinska90 11 лютого 2022, 19:22
Відділення за адресою: Черкаси, пр-т Перемоги, 29
Нужно было разместить свободные средства в банке — муж посоветовал Альфа банк, т.к. у него там есть счет.

При оформлении карты, мне сообщили, что если я положу определенную сумму на счет до 25го числа текущего месяца, комиссии за обслуживание карточного продукта в этом месяце не будет. Я специально уточняла дважды у разных сотрудников (первый раз, когда консультировалась, второй раз, когда оформляла пакет). По итогу, я внесла необходимую сумму на счет до 25го числа и в следующем месяце с меня сняли комиссию за обслуживание карточного счета за прошлый месяц. Я пришла в то же отделение, в котором оформляла карту, и спросила у менеджера, который мне помогал с оформлением, как же так? В ответ услышала — вы не так все поняли.

Ну ладно, не велика потеря, но нужно было через некоторое время оформить еще и долларовую карту. Оформляла в другом отделении. Уточнив, что карта бесплатная, я решила ее оформить. Менеджер не смогла оформить карту на месте, что-то у неё не получалось, она предложила отправить ее мне Новой почтой. Я несколько раз уточнила будет ли какая-то оплата услуг доставки. Мне ответили, что доставка полностью бесплатная. Я согласилась на доставку. Пришла на Новую почту получать карту — оплатите за доставку. Опять же, я бы ее вернула, если бы было время оформлять новую, однако времени не было.

Сегодня захожу в приложение Сенс (очень медленное и неудобное), проверяю выписку — смотрю — комиссия за смс оповещение по карточному счету… Опять же, я уточняла в отделении, при оформлении карты, нужно ли что-то делать, чтобы не было никаких комиссий — «соверщенно ничего не нужно, у вас 2 бесплатные карты и никаких комиссий по продукту, если есть необходимая минимальная сумма на счету». Муж объяснил, что после активации карты, нужно зайти в одно из скрытых меню в приложении банка, и деактивировать смс оповещение.

У меня логичный вопрос — а почему бы по умолчанию не активировать карту без этой навязанной услуги? Хотя это вопрос риторический…Доходы все-же превыше удобства клиентов.

Итого:
Это, относительно, небольшая сумма, однако это очень большой удар по впечатлению о банке, т к я постоянно уточняю у сотрудников информацию и она постоянно оказывается неверной!
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2022, 17:20
Поки будемо з'ясовувати чому Нова пошта взяла плата за доставку, а кошти за це вам повернемо вже завтра протягом дня. Як і плату, списану за смс-іфнормування (по курсу на гривневу картку).

Щоб не було плати за смс-інформування в майбутньому потрібно перейти з смс на безкоштовні PUSH-повідомлення. Ось інструкція: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360016999079.

Деякі клієнти не можуть користуватися нашим додатком, тому інформацію про операції карткою дізнаються виключно з смс. Про всі платні послуги стараємося попереджати, дуже шкода що так не сталося цього разу :(
Для нас дуже важливий ваш досвід з банком, сподіваємося, що більше подібних проблем не буде. Якщо виникнуть питання/проблеми, то завжди раді допомогти їх вирішити в підтримці додатку, або інших каналах зв'язку з банком 😉
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Materiya 10 лютого 2022, 20:46
Роман довольно быстро изучил мой вопрос, узнал все необходимые детали и дал полный развëрнутый ответ, в котором подробно описал нынешнее положение дел, прояснил всю ситуацию.
Также Роман дал дополнительный полезный совет, касающийся одной из функций приложения, написал чёткую и понятную инструкцию по её подключению.
Отдельно отмечу приветливость и доброжелательность.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2022, 22:25
Дякуємо, що знайшли написати слова подяки, це дуже цінно та приємно.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 лютого 2022, 18:13
Отзыв не засчитан (на 12.02.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Юрий Каплуновский 10 лютого 2022, 16:58
Мав досвід коритування цим банком. Після того як назбирав досить бонусів вирішив їх вивести на карту і історія про них просто зникла. Співробітники просто три тижні повторюють що 3−5 днів і ви все отримаєте і все закінчується на цих обіцянках. не рекомендую користуватися їх послнугами ні при яких обставинах інщі банки надают сервіс і піддримку клієнтів на значно вищому рівні.Після цього просто закриваю іх картитки і більше ніколи х ними співпрацювати не буду.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.8
USD 41.3 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝