Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktoriia03 9 квітня 2022, 15:30
Подавала заявку 25.03.22, вона була прийнята, проте кошти так і не надійшли
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 15:47
Ми не затримуємо кошти. На даний момент виплатили все, що передало нам міністерство економіки. Тому зараз треба лише очікувати зарахування :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nazar1475369 9 квітня 2022, 15:03
Доброго дня, заявка на е-Підтримка була подана 23.03.2022, уже пройшло більше 10 днів, а зачислення грошей немає
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 15:50
Добрий день! Ми зараз очікуємо на фінансування від Мінекономіки, щоб продовжити виплати. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні нюанси і затримок від нас не буде 💪. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали кошти якомога швидше
kryzhounik 9 квітня 2022, 11:06
потратил кучу времени, но так ничего и не получилось. я понимаю что сейчас война, но откровенно говоря поддержка и до войны была так себе. все вопросы решал через своего менеджера, но сейчас она в отпуске поэтому вынужден был столкнуться с поддержкой.
по итогу. какое-то время я звонил по телефону поддержки, но дозвониться было практически нереально. дозвонился один раз, но качество связи было такое что ничего не смог понять.
далее. уже когда я выехал за границу попробовал еще раз. через онлайн поддержку — там тоже никто ничего. потом в телеграмме удалось заказать обратный звонок (ждал его 40 минут) но оператор не смог понять мой вопрос и мне позвонили не из того отдела, потом я висел на линии в ожидании нужного отдела, а я на минуточку в роуминге. дождался — объяснил проблему. мне начинают запрягать, а попробуйте другой браузер, а почистите кэш браузера, а перезагрузите комп. как будто бы этим должен я заниматься, а не отдел разработки. потом начались вопросы за валютную выручку на чем у меня деньги в роуминге-то и вышли.
пополнил счет пишу снова в телеграмм. отвечают через час мол хотите еще подождать звонка? я говорю им да вы охренели что ли я целый день что ли должен этим заниматься у меня свои дела есть. вот говорю такая проблема вы давайте сами там решите у себя кто за эту проблему отвечает и уже тогда пишите-уточняйте. ну и все на этом все закончилось.
через пару дней я написал уже текстовое сообщение о проблеме с прикрепленным скриншотом.
в ответ мне приходит письмо с текстом:
Альфа-Банк вітає вас 🙂.
Натисніть на посилання, щоб створити обліковий запис на порталі підтримки клієнтів. Тут ви зможете знайти відповіді на багато питань через зручний контекстний пошук і завжди мати доступ до історії звернень в чат.
мне не нужны блин ответы на много вопросов особенно с какими-то чертовыми регистрациями мне нужен ответ на мой вопрос
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 11:43
Вибачте, будь ласка, за такий жахливий рівень сервісу. Нам дуже соромно, що вам довелось пройти ці всі круги «пекла», а в результаті не отримати відповіді. Обіцяємо вам виправитись. Для вирішення вашого питання вже написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gennady1971 9 квітня 2022, 7:24
Відділення за адресою: Київ, вул. Щербаківського, 42
Находясь за пределами Украины банк поставил меня в тяжёлое положение. 24 февраля были обнулены лимиты по всем моим кредитным картам. Я не смог даже расплатиться в магазине, не говоря уже о авиабилетах.
По дебетным картам в приложении Sense и my Alfa bank были отключены функции управления дневными лимитами.
И наконец, банк конфисковал 6500 со счета e підтримки. UA273003460000026204909914770
Уже прошло три недели. Я обращался в поддержку дія и мне ответили, что мои данные отправили банку. Также в Министерстве финансов подтвердили, что отправили финансирование банку для зачисления средств.
В других банках уже средства были всем зачислены.
Я являюсь клиентом банка с 2010 года с отличной кредитной историей. За все время не было прострочек по кредитам.
Скорее всего, Альфа банк является неплатежеспособным де факто если обнуляет лимиты даже по дебетным картам и ворует 6500, которые государство выдало для поддержки.
Я всегда был лоялен к альфабанку и рекомендовал его, но… результат на лицо
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 11:51
Нам дуже шкода, що у вас склалась така думка про банк. Рішення про зниження лімітів далось нам дуже важко :(
Ми розуміємо, що цим засмутили багато наших клієнтів, але це було зроблено для того, щоб у банка була можливість виконувати свої зобов'язання перед вкладниками, обслуговувати картки, проводити операції.
З боку банку на даний момент проведені всі виплати 6500. Є невелика затримка з боку міністерства економіки. Але вони роблять все для якнайшвидшого проведення вилпат.
Бережіть себе!
Будемо вірити в перемогу України 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Snezhana980 8 квітня 2022, 20:13
23.03 была отправлена заявка на выплату 6500 выплата должна осуществляться в течении 10 дней
Сейчас 8.04
Получаеться ли что Альфа банк не торопиться выплачивать клиентам деньги которые перечисляло государство?
И когда ждать !?
Сенс Банк
Відповідь банку
9 квітня 2022, 12:13
Ми розуміємо, що кошти зараз треба як ніколи раніше. Але банк зі свого боку не затримує виплат. Ми виплатили всі кошти, які нам передало міністерство економіки. Зараз затримка саме з боку міністерства економіки.
Александр Яворский 8 квітня 2022, 19:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 4
В воскресенье утром 03/04/22 обнаружил, что с моего карточного счета было списано 14555 грн за услуги, к-ми никогда не пользовался (в час ночи, при том чтобы оплатить коммунальные в 200 грн мне нужно ввести код подтверждения из смс, а тут списали 14.5 тыс и нормально). Обратился в чат, сказали что откроют запит и заблокировали карту, скинули форму что нужно обратиться в киберполицию и предоставить выписку из единого реестра досудебных расследований в банк, чтобы вернуть деньги… предоставить в банк ее нужно в течении 5 рабочих дней. подал заявление в полицию в тот же день, 05/04/22 получил выписку и пришел в банк, заполнил форму звернення и предоставил выписку, сказали что в течении 3 дней будет решение по моему зверненню #26414, решения до сих пор нет… В чате сегодня уже написали что ждите решения в течении 30 дней …
Прошу дать мне ответ на вопросы:
1) Когда мне вернут мои деньги?
2) Как возможно без подтверждения смс списать с счета такую сумму денег и как банк такие транзакции пропускает?
3) Почему так долго решаются вопросы и почему сотрудники банка дают разные сроки по их решению?

Жду ответы
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 20:28
Строг розгляду таких запитів до 30 днів, якщо знадобиться більше часу, то обов'язково попередимо про це. По незалежним від нас причинам строк розгляду може сягати до 180 днів у рідких випадках :(

Зі свого боку робимо все можливе, щоб розібратися у ситуації і надати вам зворотній зв'язок максимально швидко. Але в таких випадках потрібні дії МПС, банку продавця та безпосередньо продавця 😓.

Операція може пройти без додаткового підтвердження, якщо картка раніше була авторизована на цьому сайті/так налаштоване проведення операцій. Більш детально повідомимо після розгляду вашої справи
1m1 8 квітня 2022, 19:04
Альфа банк, мабуть, не розуміє, що піде слідом за російським кораблем?
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 19:51
Просимо довіряти лише офіційній інформації, а також перед розповсюдженням її перевіряти в офіційних джерелах. Зараз дуже багато інформації, в т.ч. і фейкової. Ми і російський Альфа-Банк окремі юридичні особи, про це зазначено не лише на нашому сайті, але і була заява уряду Великобританії, міністерства фінансів США і описано на сайті НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank.

Кредитні канікули є, вони працюють. Але канікули не означають скасування відсотків, або інших нарахувань за користування кредитними коштами. Ми чесні зі своїми клієнтами і цього не приховуємо. Скасувати такі нарахування не можемо, оскільки це призвело б до припинення роботи банку, цим би підвели своїх клієнтів. Дозволити цього ми собі не можемо. Збільшення кредитного ліміту ми можемо проводити зараз лише задля того, щоб списані відсотки/комісії не утворили мінусу по вашій кредитній картці. Якщо у вас немає коштів на погашення платежу, то активуються канікули, сплатити можна буде пізніше.

Бережіть себе. Все буде Україна!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
2769 8 квітня 2022, 17:36
У березні та квітні двічі списалось Рко по 60 грн.Я вже про нього забув і тут на тобі.Мало того, що кредитних канікул немає, зменшили ліміт так ще й це.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 18:47
Якщо у вас немає коштів на погашення платежу, то в дату, до якої очікується його погашення, активуються канікули і платіж обнулиться, вони є і працюють. На оплати очікуємо від тих, хто може це зробити.

Якщо у вас картка Максимум, то такі списання будуть при наявності боргу. Але можна провести перевипуск на картку RED (аналогічні умови, але без РКО) і вже через 1 розрахункову дату умови будуть змінені 🥰. Єдиний мінус, що зараз не можемо виготовляти іменний пластик, оскільки завод, де це робили не працює через воєнні дії.

Але карткою можна користуватися як віртуальною, додати в Apple / Google pay. Якщо у вас є спірні питання з приводу коректності даної комісії, то напишіть, будь ласка, в особисті ваші ПІБ та номер телефону
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
659111 8 квітня 2022, 15:35
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Сначала банк незаконно заблокировал карты и депозиты неделю бегал писал депозит закончился уже, но он был заблокирован не было доступа к деньгам, пришлось одалживать деньги под проценты, наконец банк разблокировал депозит деньги поступили на карту, так банк мало того что после окончания депозита пользовался моими деньгами я не имел к ним доступа Он даже за тот срок когда пролежал депозит не выплатил проценты.На карту поступило только тело депозита без процентов. Банк тем самым нарушил условия договора по которому он обязан выплатить сумму депозита и проценты по окончании депозита. А вообще банк уважающий свою репутацию должен был бы начислить за 8 дней которые я не имел доступа к деньгам хотя бы по процентной ставке той что в договоре по депозиту. Но это относится к банку соблюдающиму законы Украины ценящий свою репутацию и своих клиентов, вкладчиков, но к сожалению альфа-банк к таким не относится. Люди Задумайтесь 100 раз прежде чем связываться с этим банком и доверять ему свои деньги.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 8 квітня 2022, 17:38
Нам дуже шкода, що звичайне повернення депозиту викликало стільки проблем і це повністю наша провина. Відсотки, звісно ж, вам виплатимо також, в т.ч. і за дні, коли депозит вже мав повернутися, але так не сталося.

Ми працюємо відкрито і чесно, це була помилка, але виключно технічна. Нам дуже шкода, що так сталося. Пробачте, будь ласка, за незручності 😓
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
6500 8 квітня 2022, 9:49
Доброго дня чому я не можу получили допомогу у розмірі 6500 тисяч гривень, заявка подана успішно, ще 23.03.2022? Що робити?
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 12:27
Якщо ви все правильно зробили — залишається лише очікувати зарахування від міністерства економіки. Трішки затримуються з виплатами :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sergey3594 7 квітня 2022, 21:32
У меня есть карта Cameleon, основное преимущество которой — это бесконечный льготный период, нужно вносить только 10% от задолженности за месяц, никаких дополнительных плат за обслуживание не предусмотрено.
Так вот, минимальные платежи я вносил все всегда регулярно, но уже 2 месяца с меня списывают проценты за наличные операции, хотя последний месяц я вообще не совершал никаких расходов, а в предыдущем месяце было несколько покупок на АЗС, никаких наличных. Поддержка морозится, отправляет ботом заготовленные сообщения, что они 24/7 под обстрелами. Во многих городах кофейни открылись и работают оффлайн, а тут поддержка, которая, в принципе, может работать из любой точки мира не работает.

Не рекомендую пользоваться услугами данного банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 11:55
Є поняття готівкових і безготівких операцій. Безготівкові — оплата карткою, готівкові — перекази, зняття готівки. Якщо ви по картці проводили таку операцію, то з'являється заборгованість бо готівковим операціям. Цей борг погашається в останню чергу, а це означає, що треба погасити всю картку повністю і після цього погаситься готівковий борг. І поки він не погашений — буде нарахування і списання відсотків.
Всі прекрасно розуміють, що в країні війна. Колеги з чату оговтуються від постійних обстрілів і бомбардувань їхнього міста. Зараз вже повертаємось в звичний ритм роботи, щоб забезпечити високий рівень сервісу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2022, 18:55
Отзыв не засчитан (на 11.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
kvantum1999 7 квітня 2022, 19:41
Я користуюся карткою Альфа банку 9 років. Вона в мене робоча — використовувала для сплати податків і за комунальні послуги у своїй підприємницькій діяльності, так як на відміну від інших банків Альфа банк за такі послуги не брав жодної комісії. В мене великий кредитний ліміт — 78500 (був до минулого тижня). З початком війни я користувалася карткою і на кінець місяця на ній був залишок близько 10000 гривень. 2 квітня я помічаю, що в мене з картки списали 2000 на зменшення кредитного ліміту.Операція датована 30 березня, але в мене відобразилася лише 2 квітня. До цього залишок на картці відображався з урахуванням цих грошей, які були списані ще 3 дні тому. Жодних повідомлень ні персональних, ні на сайті банку про зменшення кредитного ліміту не було. Ну добре, думаю, для мене 2000 не критичні, багато банків зменшують ліміт.При цьому я продовжую регулярно поповнювати картку, бо мені потрібно до 10 квітня заплатити близько 50000 гривень за електроенергію.Я за закликом президента і держави вирішила відновлювати бізнес і працювати, А не втекла за кордон, хоча маю спеціальність і можливість жити за кордоном.2 квітня банк знімає знову без попередження ще 2400. Ці суми не корелюються ніяк у відсотковому відношенні з залишками на картці. Після цього я починаю писати в службу підтримки з однією метою — взнати, який у мене тепер кредитний ліміт, щоб спланувати платежі. Відповіді — нуль. Наступного дня банк списує 4950 на зменшення кредитного ліміту.І цю операцію я також бачу через 2 дні. На залишку ці гроші відображаються як доступні. Пишу знову в підтримку. У відповідь — верх цинізму — жодної відповіді, прикриваючись національними прапорами, пишуть — ми з України, наші співробітники в окупації (я не чула, щоб офіс Альфа банку знаходився в Маріуполі чи Херсоні)(хоча може проросійський банк розглядає окупантом Україну, таке складається враження з їх відповіді). Потім в хамській формі — не задавайте по декілька разів одні й ті ж самі питання (хоча жодної відповіді я не отримала). І в кінці знову прапорці і «разом переможемо». І сьогодні вишенка на торті — банк списав з рахунку — 27950. Все, за електроенергію платити мені немає чим. Хай накривається весь бізнес. Що це як не навмисне завдання шкоди нашій державі зі сторони проросійького банку? Відповіді на три звернення, окрім завірянь що вони з України і разом переможемо, я не отримала. Ремарочка, позавчора в мене два рази списали суму 258 гривень як оплату за товар і так і не повернули. І так, я не бідна людина і я розумію, політика банку зараз направлена на те, щоб залишити українців без грошей. На сьогоднішній день, мої чоловіки — чоловік і сини захищають Україну і я працюю одна. А Альфа банк, змінивши швиденько формального власника в Україні, проводить політику підриву української економіки.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 квітня 2022, 13:38
Автоматичним повідомленням в чаті попереджаємо, що відповіді можуть бути не швидкими, оскільки через обстріли і їх наслідки не всі колеги зараз можуть працювати :(

Не Маріуполь і не Херсон, але Чернігів в своїй більшості без електроенергії і стабільного інтернету, але поступово відновлюваємося 💪.

Зменшення кредитного ліміту це вимушена міра, яку ми не можемо оминути :(. По мірі погашення боргу ліміт зменшується, але залишиться мінімум 20 000грн ліміту. Дане рішення нам не подобається так само, як і вам, але не могли уникнути цього для забезпечення стабільної роботи. Всі особливості роботи банку на період воєнного стану оновлюємо в нашій Базі знань: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4516477801746
Про особливості зменшення ліміту можна почитати за посиланням: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/4867270896146. Відповіді на ваші питання можна знайти самостійно в Базі знань, якщо не змогли/є додаткові питання, то з радістю допоможемо в чаті. Ми зараз дуже просимо і будемо дуже вдячні, за можливості, спробувати знайти інформацію в центрі підтримки самостійно 🙏

Зараз поширюється багато інформації, в т.ч. і фейкової. Ми український банк і діємо в інтересах України, підтримуємо ініціативи уряду. Про цю інформацію є відповідна новина на сайті НБУ: https://bank.gov.ua/ua/news/all/mijnarodni-sanktsiyi-proti-rosiyskogo-alfa-banku-ne-stosuyutsya-ukrayinskogo-at-alfa-bank.

Про покупку, за яку у вас було двічі знято кошти. Коли ви проводите операцію, то вона спочатку лише блокується (коштами не можна скористатися), ц за робимо за запитом продавця, тобто 2 запити = 2 рази заблоковано. Далі ми очікуємо на запит списання, у вашому випадку повинен бути лише 1, за операцією, яка мала пройти. Якщо не отримаємо другий запит протягом 10-15 днів, то блокування знімемо і кошти повернуться на баланс
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
6500 7 квітня 2022, 19:35
нету выплаты
Сенс Банк
Відповідь банку
10 квітня 2022, 11:34
Добрий день! Ми зараз очікуємо на фінансування від Мінекономіки, щоб продовжити виплати. Додатково зі свого боку перевірили всі технічні нюанси і затримок від нас не буде 💪. Впевнені, що уряд робить все можливе, щоб ви отримали кошти якомога швидше
Проблема вирішена
Николай Проценко 7 квітня 2022, 16:16
30.03.2022 мені був відправлений SWIFT-переказ, у USD на ФОП-рахунок. Перед цім я уважно передивився всю поступну інформацію стосовно санкцій стосовно Альфа-банк Україна та можливих проблем з прийомом таких переказів у період воєнного стану. Скрізь стверджувалося, що все працює як завжди.
Але якісь проблеми, напевно є, так як гроші до сього часу на рахунок не надійшли. Переказ був зроблений через банк-посередник JP Morgan Chase Bank N.A
Раніше, протягом 2 років перекази на цей же рахунок надходили протягум 3−4діб максимум.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 17:53
На наш банк ніякі санкції не впливають. Це підтвердив НБУ.
Зі свого боку для вирішення питання ми написали вам в приватні повідомлення. Будемо шукати де застряг переказ.
KatyaMonth 7 квітня 2022, 14:39
А суботу в мене за дублювалась виплата як і у багато кого. Зняли двічі суму. Кошти в суботи так і ніхто не повернув! В чатах не відповідають, на ГЛ просто морозяться і кажуть «чекайте»
Оператор Єлизавета взагалі на мою вимогу оформити скаргу почала сперечатись і відмовлялась фіксувати скаргу!
Оператор не ввічлива, не клієнта орієнтована!

Банк мої кошти не повертає!!!
Вимагаю повернути кошти та провести бесіду з оператором!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 17:46
Просимо вибачити нам таку поведінку співробітника. Нам дуже соромно, що вам довелось зіштовхнутись з такою ситуацією. З працівником обов'язково проведемо бесіду та перевіримо коректність консультації. Додатково для вирішення вашої проблеми написали вам в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виталий Божков 7 квітня 2022, 14:22
24.03.2022 оформил через «Дiю» заявку на получение 6500 грн. господдержки. На 07.04.2022 деньги не пришли. Прошу разобраться в ситуации. С уважением, Виталий.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 17:37
На даний момент банк виплатив всі кошти, які передало нам міністерство економіки. З боку банку затримки немає.
Потрібно чекати поки міністерство зарахує кошти :(
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Лілія Вадис 7 квітня 2022, 7:30
Заявка прийнята через дію 23.03.2022 на отримання допомоги 6500 грн, коштів на картку Альфа Банку не надійшло до сих пір. Банк може надати пояснення в чому причина?
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:48
Все перевіримо і допоможемо знайти кошти. Написали вам в приватні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марина Чорнобривец 7 квітня 2022, 2:47
Добрый день! подала успешную заявку на получение выплаты 6500 13.03.22, но деньги так и не пришли! хотелось бы получить ответ банка ожидать ли выплаты?
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:53
Добрий день!
Дійсно, пройшло вже дуже багато часу, будемо шукати.
Написали вам в приватні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cameronna 6 квітня 2022, 22:21
Добрий вечір!
Заявка на отримання 6500 грн подана 23.03.2022. Коштів в обіцяні 10 робочих днів не надійшло на картку Альфа банку. Хотілося б почути пояснення представника банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 10:58
Добрий день!
Хочемо допомогти вирішити ваше питання. Перевірте приватні повідомлення.
lkk 6 квітня 2022, 17:54
Отправил успевшую заявку на получения помощи, деньги так и не пришли. Начав чат в приложении «сенсе» после часа общения, сообщения в чате пропали.

Являясь клиентом банка, даже в такое время регулярно выплачивая рассрочку, возникают неприятные вопросы к работе…банк, наверное, решил использовать средства помощи на другие нужды…
Сенс Банк
Відповідь банку
7 квітня 2022, 11:33
З боку банку затримки немає. Зараз очікуємо кошти для зарахування від міністерства економіки :(
Уряд робить все можливе, щоб якнашйвидше провести виплати.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝