Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Микола Куц 21 серпня 2025, 14:55
Це жах!!!
19.08 прийшов до відділення по адресі Захисників України 7/8. Потрібно було купити валюту 2600. Дівчата попросили зареєструватися так як в цьому відділенні якась електронна черга. Допомогли зареєструватися до каси вже була черга, а саме головне що черга була, а касира не було. В черзі вже майже до 5 людини було, а касира немає і немає. Потім протягом 30 хвилин забігає жіночка в відділення і біжить до каси (це була касир) думаю ну нарешті. Но не тут то було. Вона почала говорити що в неї не працює програма, почала хамити клієнтам що відійдіть від каси присядьте то що ви стоїте нічого не зміниться. Я так і не дочекавшись своєї черги пішов. До таких співробітників і повертатися не хочеться. Прийміть до уваги це. Дуже не приємна жінка. По перше виглядає як не співробітник в якомусь білому платті ні бейджика плюс на місці більше півгодини немає
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 21:37
Пане Миколо, щиро дякую вам за відгук та за те, що поділилися своїм досвідом 🫶🏻
Розумію, наскільки неприємними можуть бути подібні ситуації, особливо коли ви очікуєте швидкого розв'язання питання, а стикаєтеся із затримкою 😔

Я ретельно перевірив деталі цього випадку, а також поспілкувався із директором та касиром цього відділення. У зазначений вами час — касир перебувала на обідній перерві, яка тривала 30 хвилин, проте після повернення вона зіткнулася зі збоєм у роботі термінала. Колега одразу ж звернулася за технічною підтримкою та орієнтовно через 15 хвилин почала працювати через резервний термінал й обслуговувати клієнтів ✅
Я перепрошую за ці незручності та ваш витрачений час, ми не маємо на меті створювати дискомфорт для наших клієнтів 😔

Разом із командою вже провели роботу щодо необхідності встановлення відповідної таблички «технічна перерва», а також табличку з інформуванням про обідню перерву, аби уникати подібних непорозумінь у майбутньому.

Мені дуже прикро, що ваш візит до відділення залишив негативні враження. Для нас важливо, аби ви завжди відчували комфорт та повагу, коли звертаєтесь до банку 💙
Обов’язково врахуємо ваше зауваження в роботі, аби ваш наступний досвід був зовсім іншим — зручною та швидкою підтримкою 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
irynapz 20 серпня 2025, 19:39
Оформили картку від компанії в цьому банку, але тут тільки все почалося.
Намагалася поспілкуватися з менеджером в чаті, але мені настирно навʼязали здійснити дзвінок. Ок. А якби я була німа? То якби я повинна була розмовляти? Ладно, це таке. Для банку замислитися. Але особисто мені зручно мати переписку, а не розмовляти.
Менеджер який хамить. Після того як я попросила до мене звертатися інакше, менеджер повторив декілька раз, питання: для чого, щоб розізлити, самоствердитися?
А чого ж взагалі писала.
Потрібно зареєструватися в застосунку і банкінг вимагає дату видачі паспорта-книжки, якого я вже багато років немаю. Жоден банк цього не вимагає, зате сенс банк відрізнився. Зробити автентифікацію через Дію — неможливо, тільки відеодзвінок.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 18:06
Безмежно вдячні вам, пані Ірино, за те, що ділитесь вашими враженнями від користування нашими послугами, й цінуємо, що ви завжди готові підкріпити вашу думку фактами 🫶🏻
Дякуємо за надану інформацію в особистих, адже це дуже допомогло нам досконало розібратись у цій ситуації!

Насправді у нашому застосунку Sense SuperApp існує чат-підтримка, де агенти 24/7 працюють, аби допомагати нашим клієнтам й розв'язувати проблеми будь-якої складності ✅
Наразі ми займаємось масштабним оновленням нашої чат-системи й переходом на нову платформу, внаслідок чого чат у застосунку тимчасово недоступний 😔
Проте наші агенти продовжують свою роботу й відповідають у месенджерах Viber та Telegram:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Також доступно звернутись до відеочату та контакт-центру за номером 0 800 50 20 50 📞
Повністю підтримуємо, що мати зручний спосіб зв'язку у текстовому форматі це вкрай важливо. На телефонах платформи iOS чат у застосунку вже повернувся, на системі Android ми активно рухаємось у цьому ж напрямку, тому вже скоро звичний чат повернеться до усіх наших користувачів 👌🏻

Проаналізувавши надані вами скриншоти, схоже, ви натрапили на сторонню особу, яка видавала себе за співробітника банку, ймовірно з метою отримання ваших персональних даних. Наші агенти завжди працюють професійно та з повагою, адже наша мета — чути й допомагати клієнту 💙

На питанні про авторизацію та паспорт-книжечку зупинимось детальніше ⬇️
Раніше наш банк працював під назвою Альфа Банк, а з грудня 2022 року ми розвиваємось під брендом Sense Bank.

Після ребрендингу усі клієнти Альфа Банку автоматично стали клієнтами Sense Bank, тому при вході до мобільного застосунку Sense SuperApp у вас запитувались дані вашого старого паспорта-книжечки. Адже ви були зареєстровані ще до ребрендингу — саме за цим документом.

Для успішного входу у Sense SuperApp за вашим актуальним id-паспортом достатньо оновити дані в банку. Зробити це можна самостійно, а також через наш відеочат — головне мати актуальні документи в застосунку Дія 📄
Якщо ж такі варіанти не підходять, або виникають певні труднощі — оновити дані доступно і в офлайн форматі, звернувшись до відділення банку 🏦
Всі деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004730879/16391241392786

Був радий вам допомогти, пані Ірино! Ми виступаємо за прозорість та якісну комунікацію, тому доступні 24 години на добу ⏳
Якщо у вас виникатимуть додаткові питання, то звертайтесь — з радістю допоможемо вам в усьому розібратись та розв'язати ваші питання 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
alex6728 16 серпня 2025, 20:31
Я не буду отрицать что какой то период не платил по кредиту, так как не было работы, но всё наладилось и банк предложил реструктуризацию долга, я думая об этом с удовольствием согласился, мне перевели кредит в новый за который я платил год как положено и в конце внёс сумму конечного платежа о котором узнал в банке через чат, и жалею об этом потому что долг так и остался не реструктуризирован, и кредит на 120 месяцев…, и у моей жены тоже была кредитка и по той же схеме не прошла реструктуризацию), банк сознательно обманывает людей! Можно было как-то договориться без этой акции и я думаю что банк обманул тысячи человек надеюсь кто-то подал на него в суд, единственное что я жалею что просто не смог сразу закрыть кредитку или надо было просто не платить, потому что пытаешься сделать по правильному и тебя обманут, лучше не связываться с этим банком и не пытайтесь делать как я.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2025, 15:01
Sense Bank призупинив виконання зобов'язань щодо прощення частини вашої заборгованості.
Ми ухвалили таке рішення через потребу зміни деяких внутрішніх процесів щодо уніфікації та удосконалення роботи банку як державної структури, чого вимагає чинне законодавство. Перепрошуємо за тимчасові незручності!
Розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні 2025 року. Ми обов'язково проінформуємо вас про це та роз’яснимо подальші дії.
Ми тримаємо ситуацію під контролем та відразу вийдемо на звʼязок з вами, щойно матимемо новини.

З повагою, Андрій💙
Feregato 15 серпня 2025, 20:09
Кому-нибудь банк уже списал обещанную часть долга? Уже год жду. Ситуация странная тем, что если банку год не платить, то он уже в суд побежит

Пишут вот такое уже год:
«Sense Bank дійсно тимчасово призупинив виконання зобов’язань щодо прощення частини вашої заборгованості. Це пов’язано з необхідністю зміни та уніфікації внутрішніх процесів у рамках приведення діяльності банку у відповідність до вимог чинного законодавства України…» и так далее
Сенс Банк
Відповідь банку
2 вересня 2025, 10:45
Очікуємо, що розгляд вашого запиту щодо прощення відбудеться у листопаді-грудні 2025 року.
Розуміємо, наскільки це важливо для вас, і щиро перепрошуємо за затримку в розгляді вашого запиту. Причина у тому, що адаптація та впровадження нових внутрішніх процесів виявилися більш тривалими, ніж очікувалося. Банк активно працює над вирішенням цього питання та повідомить вас про будь-які оновлення.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Наталія Shs 14 серпня 2025, 18:44
6.08.25 було відправлено платіж за реквізитами на Ідея банк. Сьогодні 14.08.25 грошей досі не має? Куди вони зникли?
Підтримка нічим допомогти не може
Сенс Банк
Відповідь банку
15 серпня 2025, 20:55
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією!
Хочемо зауважити, що строки надходження платежу за реквізитами становлять до 3-х робочих днів. У разі, якщо кошти не можуть бути зарахованими на рахунок отримувача, вони повернуться на рахунок відправника протягом 4-х робочих днів 📆

Уважно проаналізували вашу ситуацію та хочемо повідомити, що даний платіж з нашого боку був успішний, тобто кошти з нашого банку були відправлені. У разі, якщо кошти досі не надійшли на рахунок отримувача, рекомендуємо звернутися до банку отримувача з квитанцією про переказ. Сформувати її можна у нашому мобільному застосунку, додатково надаю інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/360016984199

Сподіваємось, що дане питання вирішиться якнайшвидше та кошти зможуть бути зарахованими на рахунок отримувача. Дякуємо за розуміння 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
SOLGRAF 14 серпня 2025, 9:38
Відкрив картковий рахунок з кредитним лімітом. Перші три місяці мені телефонували різні менеджери банку майже щодня, з пропозицією взяти ще «кредит готівкою на більш вигідних умовах». Робили це настільки інтенсивно, що я відмовився. 13.08.2025 вирішив перевести в розстрочку платіж. Таке неодноразово робив в моно. Гроші зараховувались на рахунок миттєво. Тут зарахування чекав добу і не дочекавшись, — звернувся до підтримки банку. Відповідь мене шокувала: гроші ви не побачите взагалі — сплануйте заборгованість і все. На питання: «в чому сенс такої оборудки» чіткої відповіді не отримав. Резюме: розстрочка оформлена, грошей не надійшло і не буде, відсотки насправді збільшилися, в не зменшилися. Ось такий банк. Оминайте його десятою дорогою.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2025, 14:38
Дякуємо, що поділились з нами своїм досвідом використання продуктів банку. Для нас дуже важливий зворотній зв'язок від клієнтів ☺️

Дійсно, сума розстрочки не повертається на баланс після її оформлення. Справа у тому, що сума на яку ви оформили розстрочку, вважається заборгованістю за карткою до моменту її погашення, але на неї не нараховуються стандартні відсотки та комісії. Для того, щоб сума поверталась на баланс картки, потрібно погашати платежі за розстрочкою.
Наприклад, кредитний ліміт за карткою — 10 000, ви оформили розстрочку на 6 000 грн на 6 місяців зі щомісячним платежем — 1 000 грн. Доступна сума за карткою стала 4 000. Після погашення першого платежу за розстрочкою доступна сума за карткою становитиме 5 000, після погашення другого платежу — 6 000 і так далі.

З повагою, Андрій 💙
Проблема вирішена
PavloLV 11 серпня 2025, 20:48
07.08 прийшло оновлення застосунку і з’явилися можливість відкрити Red, Red 2.0 картки, чим я і скористався. На обидві було встановлено ліміт 1тис. Сьогодні 11.08 прийшло чергове оновлення і ліміти без причини знизили до 0. При тому що з 7 по 11 Серпня моя кред.історія не змінювалась. Я відслідковую все в УБКІ (річний пакет), що цікаво то Сенс Банк дані по кредитках не вносив + скоринг банк не проводив. Чат зараз в застосунку не працює, проте у вайбер все ок, оператор сказав — ну таке буває)) І я б у це повірив (логічно) але! якби, я повторюю у мене б були зміни в історії або був проведений скоринг банком. А це все походить на просте недбальство/баг.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 серпня 2025, 21:48
У першу чергу дякуємо вам, Павле, що поділились своїм досвідом користування нашими послугами 💙
Це дає нам можливість покращити якість обслуговування, відчути справжні потреби клієнтів, а також зрозуміти, на що варто звернути увагу — усе це в результаті створює розвиток, який рухає банк уперед 🫶🏻

Розуміємо, що ця ситуація справді доволі неприємна, адже такі «коливання» ліміту у такий короткий термін, це доволі незвично й незрозуміло. Проте для всього є причина ✅
Насправді у період з 7 по 9 серпня у банку спостерігався невеличкий технічний збій, внаслідок якого певній кількості клієнтів помилково була надана індивідуальна пропозиція з оформлення кредитного ліміту, якою вони скористались. На жаль, пропозиції не були погоджені для цих клієнтів, тому після виявлення проблеми — банк зменшив наданий ліміт.
Щиро перепрошуємо за ці незручності 😔

Стосовно нашої чат-підтримки: у застосунку проводиться масштабне оновлення чат-системи, тому він наразі недоступний. Проте ми не лишаємо нікого без допомоги й продовжуємо відповідати на запитання клієнтів у месенджерах 👌🏻

Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Запустіть бота й напишіть ваше питання — агент приєднається, аби допомогти 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
s2612 9 серпня 2025, 16:06
Хочу попередити усіх про недобросовісну практику Sense Bank. Під час переказу грошей мені показували лише одну комісію — 35 грн, яка була відображена у додатку, квитанції та у повідомленнях у Viber. Ніяких інших комісій чи зборів банк не повідомляв, жодних попереджень не було. На картці було 0.

Але через 5 днів мені несподівано прийшло повідомлення про заборгованість у 121 грн! При цьому мій рахунок, який я закрила, досі вважається відкритим, і ці додаткові комісії нараховуються вже після подання заявки на закриття. Ні у додатку, ні в смс, ні у Viber не було жодних попереджень про цю суму!

Це просто неприпустимо — банк не інформує клієнтів прозоро, вводить в оману і створює борги без пояснень. З таким ставленням до клієнтів неможливо довіряти жодним фінансовим послугам. Sense Bank — це приклад, як не треба працювати з людьми. Ретельно подумайте, перш ніж користуватися їхніми послугами.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2025, 21:01
Дякуємо вам, що поділились своїм досвідом використання наших продуктів. Для нас дуже важлива ваша думка ☺️

Справа у тому, що ви робили переказ коштів з кредитної картки. Під час переказу саме з кредитки списується дві комісії. Перша — це комісія сервісу, що складає 1%+5 грн від суми операції, тобто 35 грн у вашому випадку. Розмір цієї комісії ви бачите одразу перед його виконанням у застосунку. Друга — комісія за тарифом картки, що складає 4% мінімум 20 грн від суми операції. Про цю комісію ми також додатково повідомляємо у застосунку перед переказом, під полем для введення суми операції. Ця комісія, списується пізніше, коли сума проходить по рахунку і кошти остаточно списуються.

Щодо рахунку, то справа у тому, що процес його закриття триває протягом 30 днів. Це потрібно, щоб всі операції пройшли по рахунку або клієнт міг забрати залишок власних коштів у касі банку чи перерахувати на інший рахунок. Оскільки відбулось досписання комісії за переказ, то вам і було надіслано сповіщення про цю заборгованість.

Нам дуже прикро, що у вас склались такі враження про нас. Ми ніколи не мали на меті ввести будь-кого з клієнтів в оману, а навпаки робимо все можливе для того, щоб наші клієнти отримували максимум інформації у застосунку під час виконання будь-яких операцій у ньому. І переказ коштів не є виключенням, адже там було додано додаткове сповіщення про можливу комісію за переказ з кредитної картки.

З повагою, Андрій
Awertyuiopasdfg 7 серпня 2025, 20:33
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 11
Маю ФОП, поточний рахунок відкрито в Цьому недо банку
Замість того щоб інформувати своїх клієнтів про зміни, або закінчення терміну дії сертифікатів, або ключів, вони взяли і заблокували рахунок.
Жодних повідомлень у системі, жодних повідомлень на пошту, жодних повідомлень на телефон або в меседжерах, просто заблокували рахунок
І тепер вимагають привезти папірець «сертифікат «сформований для відновлення
Всі банки працюють без цих дебільних сертифікатів в бумажному носії, всі банки бачать сертифікати в електронному вигляді
А СЕНС не бачить!!!
Мало того ще й не признає своєї вини, це ж ви не інформуєте своїх клієнтів, це ви повинні виправити свою помилку і дати доступ до рахунку і коштів.
А якщо людина знаходиться за кордоном, то чому Банк не приймає відсканований сертифікат завірений як треба?
Нахабні і не ввічливі працівники
Особливо СТАРОВОЙТ НАДІЯ!!!
Ніколи і нікому не рекомендує цей Банк!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2025, 15:47
Дякуємо вам за те, що поділились з нами враженнями від користування послугами Sense Bank — це допомагає нам ставати краще 🙌🏻

Наші клієнти — це наша найбільша цінність, не залежно від виду обслуговування: як фізичні особи, як фізичні особи-підприємці, або ж як юридичні особи. Адже всі наші користувачі дають нам найкраще — досвід та клієнтський фідбек. Ми робимо все можливе, аби зробити для наших клієнтів ФОП користування нашими послугами максимально комфортним й зручним 😇
Проте певні процеси дійсно все ще налаштовуються, але завдяки вашому фідбеку вдосконалюються й стають кращими!

Насправді у клієнт-банку Sense Business Online є можливість налаштувати строк інформування про завершення терміну дії сертифіката, а також строку завершення терміну дії пароля на вхід, за замовчуванням це 14 днів.
Зробити це можна таким чином 👉🏻https://help.sensebank.com.ua/360005199080/7338863804050
А перевірити термін дії відкритого сертифіката ключа можна заздалегідь, ось за цією інструкцією https://help.sensebank.com.ua/360005199080/10065344843794

Пароль для секретного ключа діє 365 календарних днів. Про те, що строк дії пароля збігає, за 14 днів до дати спливу терміну дії пароля при вході у клієнт-банк — з'являється повідомлення з проханням змінити його 😉

Якщо ж ви перебуваєте за кордоном, то банк йде назустріч таким клієнтам й може прийняти дистанційно запит на формування удосконаленого сертифіката відкритого ключа, але він має бути підписаний КЕПом, КЕПом Дія.Підпис або УЕП з кваліфікованим сертифікатом, адже електронний документ, що підписаний КЕП, має таку ж юридичну силу, що й підписаний від руки.
Деталі за посиланням https://help.sensebank.com.ua/360004866379/13097654338450

Окремо хотів би зупинитись на питанні поведінки наших співробітників, адже високий рівень сервісу та людяна й чуйна підтримка наша ціль, а тому ми не можемо не реагувати на подібні відгуки щодо якості обслуговування наших співробітників.

На жаль, в особистих повідомленнях ви не вказали даних для вашої ідентифікації, а також жодних деталей вашого звернення, тому немає можливості детально все перевірити — тож будемо вдячні якщо ви поділитесь вашим досвідом спілкування з пані Надією, написати можна на нашу пошту help@sensebank.com.ua 🙌🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Виктор Нагорный 7 серпня 2025, 18:49
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Привокзальна, 2/1
Професійне відношення менеджера Альони до свого клієнта. Допомогла вибрати ОВДП і показала механізм їх оплати в Дії. Не тільки дала вудочку, але і навчила рибку ловити. На всі питання чіткі і зрозумілі відповіді. Уважне ставлення без обмежень свого робочого часу. Хочеться заходити в кабінет № 10 просто так. Дякую за роботу.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 серпня 2025, 11:14
Завжди особливо приємно читати такі відгуки про роботу наших співробітників, адже ми дійсно докладаємо багато зусиль на підтримання якісного сервісу для клієнтів Sense Bank 🙌

Рада, що вам подобається обслуговуватися в нашому банку, та наголошу, що ми завжди будемо раді проконсультувати вас з будь-яких питань!

Подяку вже передала до пані Альони, впевнена, їй буде дуже приємно прочитати такі теплі слова 🥰

Валерія 🫧
Mariana120106 7 серпня 2025, 11:39
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 30-А
1)Надавши банку довідку-розрахунок, банк просто не провів виплату зарплати, через що були порушені строки виплати зарплати! Місяць писав офіційну відповідь, в якому написали: «Ой, не провели, так сталося»!!!
2)В платіжному дорученні система автоматично замінювала введений рахунок отримувача на інший, через що податки сплатились на зовсім інший рахунок!!! Відповідь така сама: «Ой, так сталося, видаліть той рахунок зі збережених»!!! Хоча я його туди не зберігала!!!
3) Операційний час до 16:30!!! а потім по 80 грн за платіжку!!!
kryzhounik 6 серпня 2025, 11:31
в отделении мне сказали что можно не париться по поводу закрытия счета, а он сам закроется после того как баланс уйдет в минус через ежемесячные поборы.

но вместо того что бы закрыться банк начал мне всюду спамить и звонить мол закройте задолженность.
Сенс Банк
Відповідь банку
9 серпня 2025, 13:09
На жаль, в особистих повідомленнях не отримав від вас відповіді та деталей ситуації, тому моя відповідь може бути неповною 😔

Однак маю зазначити, що закриття карткового рахунку можливе лише при відсутності на ньому заборгованості, а тому при наявному мінусі — рахунок, власне, сам не закриється, адже це технічно неможливо ❌

Для закриття рахунку вам потрібно погасити заборгованість, після чого запит можна подати прямо у застосунку, ось за цією інструкцією https://help.sensebank.com.ua/360004730879/6255860579090

А також допомогти із цим можуть наші агенти підтримки, що відповідають на усі питання 24/7 ✅
Щоб звернутись до нашої чат-підтримки, оберіть зручний для вас месенджер:
◾ Telegram: https://t.me/sensebankbot
◾ Viber: https://is.gd/SenseBank_viber
Запустіть бота й напишіть ваше питання — агент приєднається, аби допомогти 🫶🏻

Щодо дзвінків, то розумію, що це може певним чином набридати, проте зауважу, що вони надходять виключно, аби нагадати про потребу вчасного погашення й не мають на меті створювати дискомфорт 😊

Якщо у вас є додаткові питання чи готові поділитись деталями, то напишіть до нас в особисті, або ж на нашу пошту help@sensebank.com.ua — ми з радістю все проаналізуємо та допоможемо вам розібратись 🫶🏻

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
StefaniiaS 2 серпня 2025, 10:43
Склалася дуже неприємна ситуація з Сенс Банком при поповненні картки. Банк дозволяє поповнили рахунок через GooglePay. Я випадково вибрала ту ж картку сенсу, яку і потрібно було поповнити щоб закрити кредитний ліміт. Банк провів операцію без підтвердження операції та без жодного попередження про комісію. Звичайно, комісії вказані в тарифах (які ще треба знайти), але проводити операції без попередження про зняття комісії абсолютно не клієнтоорієнтовано (візьміть приклад з моно може). При зверненні до банку з проханням індивідуально розглянути ситуацію, зрозуміти, що кошти нікуди не були переказані на іншу картку/інший банк, банк спершу просто просто закрив чат, не бажаючи продовжити розмову. Тільки коли я звернулась щоб залишити офіційне звернення/скаргу, мене вислухали, але все одно банк не пішов на зустріч, просто відмовив у компенсації комісії, жодним чином не прокоментувавши відсутність попереджень про комісії, відсутність запиту на підтвердження операції, дії своїх співробітників, моє прохання дати інструкцію про закриття рахунку. Загалом, коли все добре — ситуація більш менш терпима, коли щось йде не так — банк просто ігнорує проблеми/запити клієнтів, відмовляється коментувати незручності в обслуговуванні, не бере до уваги скарги щодо неклієнтоорієнтованого підходу. Загалом, що дізналась для себе з цієї ситуації — банку важливіше отримати фактично незаслужену комісію, аніж втримати лояльного клієнта, який активно користується карткою. Наче банк націоналізували, кацапська частинка пішла, а підходи ті самі лишились. Розчарована закрила рахунок, однієї псевдо-діджитальності не вистачає для якісного обслуговування.
Сенс Банк
Відповідь банку
12 серпня 2025, 20:18
Щодня ми спілкуємося з великою кількістю клієнтів і чуємо дуже різні історії — від приємних до складних. Кожна з них для нас цінна, адже це живий досвід, який показує, що можна зробити краще, і на що звернути увагу 💙

Дійсно, у застосунку Sense SuperApp є можливість при поповненні картки обрати канал GooglePay й скористатись іншою карткою, у тому числі карткою іншого банку. У вашій ситуації ви обрали ту ж картку, що і планували поповнити — у такому випадку немає підтвердження проведення операції через 3D-Secure, адже переказ відбувається між вашими рахунками, так само як і коли ви переказуєте кошти з однієї вашої картки в нашому банку на іншу — окремого підтвердження немає, адже це типова для вас операція в межах ваших рахунків. Підтвердження, про яке ви вказуєте буде якщо обрати картку іншого банку, в такому випадку застосовується 3D-Secure ✅

Стосовно попередження про можливі комісії, то воно існує, адже при виборі способу поповнення GooglePay під сумою вказується інформаційне повідомлення: «Без комісії, але банк, якому належить картка, може стягувати комісію на своєму боці» — у вашій ситуації цією карткою стала ваша ж кредитна картка, згідно з тарифами якої комісія за переказ коштів становить 4% мін. 20 грн.

Ми аж ніяк не приховуємо ці тарифи, навпаки, прагнемо, аби наші клієнти свідомо підходили до користування банківськими продуктами й ставились до фінансових питань максимально серйозно, а тому тарифи доступні як на нашому сайті https://sensebank.ua/credit-cards, так і в застосунку, де всього за 3 кроки можна ознайомитись з умовами обслуговування ✅
Інструкція за посиланням https://help.sensebank.com.ua//360016883399

Щодо вашого спілкування у чаті підтримки, то при першому вашому зверненні діалог був завершений агентом, оскільки від вас тривалий час не було відповіді, після чого ви розпочали нову розмову, вже з іншим агентом, що і зареєстрував скаргу.
Прикро, що спілкування у чаті залишило неприємний осад. Зворотний зв’язок про роботу команди допомагає нам помічати, де можемо стати кращими, і ми обов’язково попрацюємо його, аби й надалі надавати сервіс найвищого рівня 💙

Щодо компенсації — на жаль, вона не була погоджена, оскільки комісія була стягнута відповідно до тарифів, встановлених для вашої банківської картки та умов обслуговування банку, хоча і розуміємо, що у вашому випадку це виглядало як технічне непорозуміння 😔
Ми врахуємо ваш досвід, щоб процеси були більш прозорими й зрозумілими!

Розуміємо, що такі ситуації залишають неприємний осад, і цінуємо, що знайшли час розповісти про свій випадок 🫶🏻

З повагою, Володимир 💎
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Berd777 29 липня 2025, 21:18
дякую! Питання вирішено за допомогою чату підтримки банку. Щоправда, 500 грн за пересилання картки, для українських пенсій забагато! Мабуть Президенту на їжу не вистачає!
Сенс Банк
Відповідь банку
30 липня 2025, 12:02
Дякуємо вам, що поділилися вашими враженнями 🙌
Раді, що команда чату змогла допомогти — це дуже цінно для нас 💙

Щодо вартості пересилання — розуміємо, що для деяких клієнтів ця сума справді може бути відчутною, особливо в нинішніх реаліях. Варто сказати, що вартість послуги формується з урахуванням витрат на логістику, безпеку доставки та сервіс наших партнерів, проте ми робимо все можливе, аби доставка була швидко та комфортною 🫶🏻

Сподіваємось, що і надалі наша співпраця приноситиме лише приємні враження 💛
Бажаємо вам стабільності, гарного настрою та спокійних днів!

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Zhmunya 29 липня 2025, 12:13
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харківська, 2
11.06.2025 було подано запит на переведення в розтрочку покупки на 2 940 грн. по картці RED с розрахунковую датою 14-го числа. Списання по картці відбулося 14.06.2025 року, а переведення в розрочку проведено банком чомусь 15.06.2025. Це призвело до збільшення заборгованості на розрахункову дату на 2 940 грн. Після переведення 15.06.2025 у програмі суми 2 940 грн. в розстрочку, станом на 18.06.2025 відображалася заборгованість по картці, яку було сплачено 18.06.2025 в повному обсязі 196 993,76 грн.
14.07.2025 року банком безпідставно було нараховано відсотки за користування кредитними коштами у сумі 3 479,72 грн., оскільки не було погашено 2 940 грн., які банком було переведено у розстрочку 15.06.2025 замість 14.06.2025, коли ця покупка була списана по рахунку.
Таким чином банк сам сформував не існуючу заборгованість на розрахункову дату, перевів її в рострочку після розрахункової дати, а згодом посилаючись на не погашення цієї суми нарахував відсотки за користування кредитними коштами.
При звернені до банку 24.07.2025 було відмовлено в сторнуванні нарахованих відсотків з посиланням, що для збереження пільгового періоду потрібно було погасити і суму розтрочки, хоча по картці ця заборговансть була віідсутня оскільки преведена в розстрочку.
Виникає питання як можна погасити заборгованість переведену в розстрочку? Чому банк перевівши самостійно з запізненям в рострочку покупки вважає її заборговоностю пільготного періду по картці, а не розстрочкою, яка погасили заборгованість пільгового періоду?
Мною буде подано позов до банку, де окрім повернення не обгрунтовано нарахованих відсотків я буду вимагати сплату послуг адвоката та моральної шкоди.
Замість корректного врахування розтрочки банк нарахував відсотки на суму яка була повністю погашена у пільговому періоді.
Дуже дивне ставлення банку до його VIP клієнтів.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2025, 12:43
Дякую за ваше звернення!
Вже спілкувалася з вами в особистих повідомленнях, та ознайомилась з вашими запитами й ситуацією по картці, тому нарешті готова надати детальне пояснення, що ж саме сталося 🙌

Почнемо з того, як взагалі проходять операції по картці та по рахунку, та що таке ці картка та рахунок?

Коли ви оформлюєте банківську картку, чи то дебетову, чи то кредитну, до цієї картки у вас відкривається рахунок

Рахунок – це основа, сейф, на якому зберігаються ваші кошти, та через який проходять всі операції

Картка – це ключик до цього сейфу, або, іншими словами, засіб, за допомогою якого ви можете проводити транзакції

Отже, в чому для вас полягає різниця між рахунком, та карткою?

Коли ви здійснюєте будь-яку операцію, наприклад, покупку, то що ви бачите що з балансу картки списується сума цієї покупки в режимі онлайн

Але ж ще є рахунок, як операція проходить там?

По рахунку операція проходить в режимі офлайн, зазвичай, від 1 до 3 днів, а якщо це покупка, то може й довше (оскільки банк має отримати підтвердження від продавця, що кошти було отримано, а це не завжди відбувається моментально)

Коли ви обираєте можливість оформити розстрочку, то наш застосунок завжди вас попередить, що остаточне оформлення відбудеться саме тоді, коли операція пройде по рахунку

То до чого ж я веду, та що сталося з вашим рахунком?
Розрахункова дата за вашою карткою це 14 число кожного місяця. До цієї дати вам потрібно вносити обов’язковий платіж, суму для пільгового періоду, а ще в цю дату ви бачите всі нараховані та списані відсотки за користування кредитними коштами

Ви здійснюєте покупку 11.06, банк, в цю ж дату, відправляє вам пропозицію на оформлення розстрочки

14.06, тобто, в розрахункову дату, операція проходить по рахунку як звичайна покупка та враховується в суму, яку потрібно внести до 14.07, щоб залишитись у пільговому періоді

15.06 о 20:56, вже після розрахункової дати, ви в застосунку обираєте можливість оформити розстрочку

В цьому випадку ми вже, на жаль, не можемо виключити покупку в розстрочці з пільгового періоду, адже її оформлення було обрано лише після остаточної фіналізації операції по рахунку ☹

Зауважу, що при стандартному оформленні, операція на яку було оформлено розстрочку не включається в суму для пільгового періоду, як раз щоб клієнт нічого не переплачував 🙌

Саме тому, зі свого боку, не радимо проводити будь-які операції, а тим паче покупки, на які ви б хотіли оформити розстрочку до розрахункової дати, адже через це ви можете не тільки потрапити на списання РКО, а й опинитись в ситуації, де бажана покупка буде і в розстрочці, і в пільговому періоді 🙏

Якщо ж вже це сталося, то є два варіанти вирішення:
1. Внести повну суму для пільгового періоду, щоб сплатити лише 0.01% та достроково погасити розстрочку
2. Не вносити суму для пільгового періоду. Тоді, в розрахункову дату у вас спишуться стандартні відсотки за карткою, проте, надалі розстрочка вже буде обслуговуватися на її стандартних умовах

Після формування суми для пільгового періоду, ми, авжеж, інформуємо наших клієнтів, про те скільки потрібно внести, і до якого числа.
Вам таке СМС відправили вже 15.06, проте, на жаль, вами було внесено не повну суму для пільгового періоду, та через таке недотримання умов для збереження пільгового періоду — було списано стандартні відсотки за тарифами картки ⁠:(

Розуміючи вашу ситуацію, ми розглянули можливості компенсації в цьому випадку, але, на жаль, винесеним рішенням була відмова 💔

Мені прикро, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції, та маю надію, що я зараз змогла пояснити, що саме сталося, і допомогла розібратися

Ми завжди відкриті до обговорення, тож, якщо у вас ще залишились запитання — можете написати до нас в чат, або ж в особисті, радо проконсультуємо!

Валерія 🫧
mprusi 28 липня 2025, 9:35
Користуюся сенсбанком вже 12 років, сервісом повністю задоволена. Дуже багато відповідей, послуг можна отримати в мобільному додатку без звернень до відділення банку, та майже все можна зробити онлайн. Навіть якщо є необхідність звернутися на відділення банку — там працює декілька спеціалістів, на відміну від інших банків, тобто не потрібно витрачати час на тривале очікування в черзі. При зверненні на гарячу лінію тебе також не відфутболять, а постараються вирішити твоє питання в максимально короткі терміни.
В цьому році прийшлося стикнутися з роботою з іншими банками, а саме ПриватБанк та Ощадбанк, у порівнянні з сенсбанком — це земля і небо, тому для активних користувачів банківськими продуктами звичайно рекомендую користуватися саме сенсбанком де завжди можуть допомогти причому швидко.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 серпня 2025, 11:16
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями☺️ Ми безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені нашою роботою та залишаєтесь з нами протягом такого тривалого часу🤗 Нам дуже приємно, що ви так високо оцінили наші сервіси. Віримо, що подальша співпраця з банком пройде так само і подарує ще більше приємних вражень 🫶

З повагою, Андрій 💙
Sikak 19 липня 2025, 20:55
Звернулася в тех підтримку в двох чатах в 19:20 та 19:29, швидкість це точно не про сенс банк, відповідь отримала першу в 20:17, після уточнення оператор просто зник в першому чаті, в другому чаті відповіді була 20:26, оператор після надання посилання на сайт, підтвердив що то їхня стаття, де вказано для умови акції провести одну транзакцію. Далі потім мені доказувала, що переказ з карти на карту не є переказом (це абсурд) зі слів: «Транзакція — мається на увазі покупка, не переказ», де саме мається не зрозуміло, потім давали посилання на інші статті. Питання не вирішили, вибачення не перенесли за не вірно вказану інформацію на офіційному сайті. Не рекомендую взагалі ставати клієнтом даного банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2025, 13:17
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок і щиро перепрошуємо за досвід, який ви мали при зверненні до нас.

Дійсно, в той період ми фіксували аномально велику кількість звернень до підтримки через значний інтерес до акції з Megogo для перегляду бою Олександра Усика. Саме тому, на жаль, відповіді в чатах надавалися з затримкою. Ми розуміємо, що це створило для вас незручності, і щиро перепрошуємо 🙏🏻

Щодо умов акції — для їх виконання було необхідно здійснити саме операцію покупки, тобто оплату товару або послуги онлайн чи офлайн. Перекази між картками, поповнення мобільного чи інші транзакції, що не були покупками, не враховувалися ❌

Вся інформація щодо умов акції на офіційних ресурсах банку, включаючи застосунок та сайт, була вказана коректно. Проте визнаємо, що в окремих рекламних матеріалах партнеру, а також у деяких дописах у соцмережах, могло бути вжито формулювання «транзакція» без точного уточнення, що мова йде саме про покупку. Це, на жаль, створило плутанину, і ми щиро шкодуємо, що це торкнулося вас.

Ми вже провели додаткові уточнення з партнером і вжили заходів, щоб подібні ситуації не повторювалися. Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо за вашу увагу до деталей — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Hermod 17 липня 2025, 22:15
Банк скамить, не користуйтеся ніколи цим *** банком, зробив поповнення і зразу заблокували рахунок, в підтримці говорять зверніться через місяць щоб повернути кошти, діють як звичайні шахраї, причину не говорять, таке тільки в Україні може бути, дуже добре що виїхав з країни… а банком не рекомендую користуватися:)
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2025, 12:45
Обмеження рахунку з боку служби безпеки банку відбувається виключно після детального аналізу вашої діяльності, проведених операцій а також інших, не менш важливих факторів.

У разі, якщо було виявлено порушення правил обслуговування банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування.
Перелік можливих підстав такого рішення наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/360003797259-a47986a9/10173179569554

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Tatyana1993 8 липня 2025, 13:42
З квітня почала користуватись послугами sens банку.Спочатку оформила кредит на товар, потім кредитну картку з початковим лімітом 3000 грн.Потім збільшили кредитный ліміт за моім бажанням.Вношу платежі без просрочок.Сподобалось все.Молодці.
Але далі у кабінеті з’явилась інформація, що мені погодженно надання кредиту онлайн.Але при оформленні у наданні кредиту було відмовлено.Повідомлення з кабінету зникло.Прикро.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 липня 2025, 14:29
Дякуємо, що поділились з нами своїм досвідом використання наших послуг🤗 Ми раді бачити, що ви залишились задоволені продуктами банку.

Дійсно, якщо у клієнта наявна пропозиція для оформлення погодженої суми кредиту чи кредитної картки із лімітом, то він може скористатись нею. Але під час оформлення системою додатково аналізується інформація про клієнта, через що можлива відмова у оформленні того чи іншого продукту.
Але подібна пропозиція може з'явитись у майбутньому, адже ми регулярно відслідковуємо можливість кредитування для кожного клієнта. Якщо пропозиція буде для вас знову, ви отримаєте відповідне сповіщення у застосунку та зможете побачити її у вкладці «Продукти» в Sense SuperApp👌

Якщо вас цікавить оформлення кредиту зараз, але пропозиція відсутня, ви можете звернутись до нашого відділу з оформлення продуктів за номером телефону 0800 50 35 30 (безкоштовно) з 9 до 19 години, та під час розмови із спеціалістом створити заявку на кредитування. Якщо рішення буде позитивним, то ви зможете оформити кредит у застосунку😉

З повагою, Андрій 💙
npower13pg 3 липня 2025, 11:44
Відсутня можливість повторної ідентифікації для людей без українського громадянства: наприклад, якщо у тебе є ID у вигляді посвідки на постійне проживання в Діє. У Приват банку будь-яка людина може пройти повторну верифікацію віддалено, а Sense, який позиціонує себе як лідируючий цифровий банк, не дає такої можливості і потрібно йти у відділення. Це великий мінус.
Також у самому банку потрібна лише фізична картка посвідки. Банк не вміє запрошувати з Дії жодного документа крім українського паспорта — пише «не знайдено паспорт». Хоча за законом усі цифрові документи, включаючи біометричні посвідки на постійне проживання в Діє є повноцінними.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2025, 16:00
Дякуємо, що поділились з нами своїм досвідом співпраці з банком. Для нас це дуже важливо 🤝
Щодо можливості повторної ідентифікації з таким документом, то вона є, але лише у відділенні банку. На жаль, віддалено це можна зробити лише з паспортом нового зразку (ID-картка) або закордонним паспортом.
Ми завжди працюємо над покращенням наших сервісів, і процес повторної ідентифікації не є виключенням👌Очікуємо, що у майбутньому цей процес, як і багато інших, можна буде виконувати віддалено.

З повагою, Андрій 💙

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.35 49.95
USD 41.85 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝