Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Zhmunya 29 липня 2025, 12:13
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харківська, 2
11.06.2025 було подано запит на переведення в розтрочку покупки на 2 940 грн. по картці RED с розрахунковую датою 14-го числа. Списання по картці відбулося 14.06.2025 року, а переведення в розрочку проведено банком чомусь 15.06.2025. Це призвело до збільшення заборгованості на розрахункову дату на 2 940 грн. Після переведення 15.06.2025 у програмі суми 2 940 грн. в розстрочку, станом на 18.06.2025 відображалася заборгованість по картці, яку було сплачено 18.06.2025 в повному обсязі 196 993,76 грн.
14.07.2025 року банком безпідставно було нараховано відсотки за користування кредитними коштами у сумі 3 479,72 грн., оскільки не було погашено 2 940 грн., які банком було переведено у розстрочку 15.06.2025 замість 14.06.2025, коли ця покупка була списана по рахунку.
Таким чином банк сам сформував не існуючу заборгованість на розрахункову дату, перевів її в рострочку після розрахункової дати, а згодом посилаючись на не погашення цієї суми нарахував відсотки за користування кредитними коштами.
При звернені до банку 24.07.2025 було відмовлено в сторнуванні нарахованих відсотків з посиланням, що для збереження пільгового періоду потрібно було погасити і суму розтрочки, хоча по картці ця заборговансть була віідсутня оскільки преведена в розстрочку.
Виникає питання як можна погасити заборгованість переведену в розстрочку? Чому банк перевівши самостійно з запізненям в рострочку покупки вважає її заборговоностю пільготного періду по картці, а не розстрочкою, яка погасили заборгованість пільгового періоду?
Мною буде подано позов до банку, де окрім повернення не обгрунтовано нарахованих відсотків я буду вимагати сплату послуг адвоката та моральної шкоди.
Замість корректного врахування розтрочки банк нарахував відсотки на суму яка була повністю погашена у пільговому періоді.
Дуже дивне ставлення банку до його VIP клієнтів.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 серпня 2025, 12:43
Дякую за ваше звернення!
Вже спілкувалася з вами в особистих повідомленнях, та ознайомилась з вашими запитами й ситуацією по картці, тому нарешті готова надати детальне пояснення, що ж саме сталося 🙌

Почнемо з того, як взагалі проходять операції по картці та по рахунку, та що таке ці картка та рахунок?

Коли ви оформлюєте банківську картку, чи то дебетову, чи то кредитну, до цієї картки у вас відкривається рахунок

Рахунок – це основа, сейф, на якому зберігаються ваші кошти, та через який проходять всі операції

Картка – це ключик до цього сейфу, або, іншими словами, засіб, за допомогою якого ви можете проводити транзакції

Отже, в чому для вас полягає різниця між рахунком, та карткою?

Коли ви здійснюєте будь-яку операцію, наприклад, покупку, то що ви бачите що з балансу картки списується сума цієї покупки в режимі онлайн

Але ж ще є рахунок, як операція проходить там?

По рахунку операція проходить в режимі офлайн, зазвичай, від 1 до 3 днів, а якщо це покупка, то може й довше (оскільки банк має отримати підтвердження від продавця, що кошти було отримано, а це не завжди відбувається моментально)

Коли ви обираєте можливість оформити розстрочку, то наш застосунок завжди вас попередить, що остаточне оформлення відбудеться саме тоді, коли операція пройде по рахунку

То до чого ж я веду, та що сталося з вашим рахунком?
Розрахункова дата за вашою карткою це 14 число кожного місяця. До цієї дати вам потрібно вносити обов’язковий платіж, суму для пільгового періоду, а ще в цю дату ви бачите всі нараховані та списані відсотки за користування кредитними коштами

Ви здійснюєте покупку 11.06, банк, в цю ж дату, відправляє вам пропозицію на оформлення розстрочки

14.06, тобто, в розрахункову дату, операція проходить по рахунку як звичайна покупка та враховується в суму, яку потрібно внести до 14.07, щоб залишитись у пільговому періоді

15.06 о 20:56, вже після розрахункової дати, ви в застосунку обираєте можливість оформити розстрочку

В цьому випадку ми вже, на жаль, не можемо виключити покупку в розстрочці з пільгового періоду, адже її оформлення було обрано лише після остаточної фіналізації операції по рахунку ☹

Зауважу, що при стандартному оформленні, операція на яку було оформлено розстрочку не включається в суму для пільгового періоду, як раз щоб клієнт нічого не переплачував 🙌

Саме тому, зі свого боку, не радимо проводити будь-які операції, а тим паче покупки, на які ви б хотіли оформити розстрочку до розрахункової дати, адже через це ви можете не тільки потрапити на списання РКО, а й опинитись в ситуації, де бажана покупка буде і в розстрочці, і в пільговому періоді 🙏

Якщо ж вже це сталося, то є два варіанти вирішення:
1. Внести повну суму для пільгового періоду, щоб сплатити лише 0.01% та достроково погасити розстрочку
2. Не вносити суму для пільгового періоду. Тоді, в розрахункову дату у вас спишуться стандартні відсотки за карткою, проте, надалі розстрочка вже буде обслуговуватися на її стандартних умовах

Після формування суми для пільгового періоду, ми, авжеж, інформуємо наших клієнтів, про те скільки потрібно внести, і до якого числа.
Вам таке СМС відправили вже 15.06, проте, на жаль, вами було внесено не повну суму для пільгового періоду, та через таке недотримання умов для збереження пільгового періоду — було списано стандартні відсотки за тарифами картки ⁠:(

Розуміючи вашу ситуацію, ми розглянули можливості компенсації в цьому випадку, але, на жаль, винесеним рішенням була відмова 💔

Мені прикро, що ця ситуація викликала у вас негативні емоції, та маю надію, що я зараз змогла пояснити, що саме сталося, і допомогла розібратися

Ми завжди відкриті до обговорення, тож, якщо у вас ще залишились запитання — можете написати до нас в чат, або ж в особисті, радо проконсультуємо!

Валерія 🫧
mprusi 28 липня 2025, 9:35
Користуюся сенсбанком вже 12 років, сервісом повністю задоволена. Дуже багато відповідей, послуг можна отримати в мобільному додатку без звернень до відділення банку, та майже все можна зробити онлайн. Навіть якщо є необхідність звернутися на відділення банку — там працює декілька спеціалістів, на відміну від інших банків, тобто не потрібно витрачати час на тривале очікування в черзі. При зверненні на гарячу лінію тебе також не відфутболять, а постараються вирішити твоє питання в максимально короткі терміни.
В цьому році прийшлося стикнутися з роботою з іншими банками, а саме ПриватБанк та Ощадбанк, у порівнянні з сенсбанком — це земля і небо, тому для активних користувачів банківськими продуктами звичайно рекомендую користуватися саме сенсбанком де завжди можуть допомогти причому швидко.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 серпня 2025, 11:16
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями☺️ Ми безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені нашою роботою та залишаєтесь з нами протягом такого тривалого часу🤗 Нам дуже приємно, що ви так високо оцінили наші сервіси. Віримо, що подальша співпраця з банком пройде так само і подарує ще більше приємних вражень 🫶

З повагою, Андрій 💙
Sikak 19 липня 2025, 20:55
Звернулася в тех підтримку в двох чатах в 19:20 та 19:29, швидкість це точно не про сенс банк, відповідь отримала першу в 20:17, після уточнення оператор просто зник в першому чаті, в другому чаті відповіді була 20:26, оператор після надання посилання на сайт, підтвердив що то їхня стаття, де вказано для умови акції провести одну транзакцію. Далі потім мені доказувала, що переказ з карти на карту не є переказом (це абсурд) зі слів: «Транзакція — мається на увазі покупка, не переказ», де саме мається не зрозуміло, потім давали посилання на інші статті. Питання не вирішили, вибачення не перенесли за не вірно вказану інформацію на офіційному сайті. Не рекомендую взагалі ставати клієнтом даного банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2025, 13:17
Дякуємо за ваш зворотний зв’язок і щиро перепрошуємо за досвід, який ви мали при зверненні до нас.

Дійсно, в той період ми фіксували аномально велику кількість звернень до підтримки через значний інтерес до акції з Megogo для перегляду бою Олександра Усика. Саме тому, на жаль, відповіді в чатах надавалися з затримкою. Ми розуміємо, що це створило для вас незручності, і щиро перепрошуємо 🙏🏻

Щодо умов акції — для їх виконання було необхідно здійснити саме операцію покупки, тобто оплату товару або послуги онлайн чи офлайн. Перекази між картками, поповнення мобільного чи інші транзакції, що не були покупками, не враховувалися ❌

Вся інформація щодо умов акції на офіційних ресурсах банку, включаючи застосунок та сайт, була вказана коректно. Проте визнаємо, що в окремих рекламних матеріалах партнеру, а також у деяких дописах у соцмережах, могло бути вжито формулювання «транзакція» без точного уточнення, що мова йде саме про покупку. Це, на жаль, створило плутанину, і ми щиро шкодуємо, що це торкнулося вас.

Ми вже провели додаткові уточнення з партнером і вжили заходів, щоб подібні ситуації не повторювалися. Ще раз перепрошуємо за незручності та дякуємо за вашу увагу до деталей — саме завдяки таким відгукам ми можемо ставати кращими.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Hermod 17 липня 2025, 22:15
Банк скамить, не користуйтеся ніколи цим *** банком, зробив поповнення і зразу заблокували рахунок, в підтримці говорять зверніться через місяць щоб повернути кошти, діють як звичайні шахраї, причину не говорять, таке тільки в Україні може бути, дуже добре що виїхав з країни… а банком не рекомендую користуватися:)
Сенс Банк
Відповідь банку
6 серпня 2025, 12:45
Обмеження рахунку з боку служби безпеки банку відбувається виключно після детального аналізу вашої діяльності, проведених операцій а також інших, не менш важливих факторів.

У разі, якщо було виявлено порушення правил обслуговування банк може заблокувати картки і відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування.
Перелік можливих підстав такого рішення наведено у статті: https://help.sensebank.com.ua/360003797259-a47986a9/10173179569554

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
Tatyana1993 8 липня 2025, 13:42
З квітня почала користуватись послугами sens банку.Спочатку оформила кредит на товар, потім кредитну картку з початковим лімітом 3000 грн.Потім збільшили кредитный ліміт за моім бажанням.Вношу платежі без просрочок.Сподобалось все.Молодці.
Але далі у кабінеті з’явилась інформація, що мені погодженно надання кредиту онлайн.Але при оформленні у наданні кредиту було відмовлено.Повідомлення з кабінету зникло.Прикро.
Сенс Банк
Відповідь банку
8 липня 2025, 14:29
Дякуємо, що поділились з нами своїм досвідом використання наших послуг🤗 Ми раді бачити, що ви залишились задоволені продуктами банку.

Дійсно, якщо у клієнта наявна пропозиція для оформлення погодженої суми кредиту чи кредитної картки із лімітом, то він може скористатись нею. Але під час оформлення системою додатково аналізується інформація про клієнта, через що можлива відмова у оформленні того чи іншого продукту.
Але подібна пропозиція може з'явитись у майбутньому, адже ми регулярно відслідковуємо можливість кредитування для кожного клієнта. Якщо пропозиція буде для вас знову, ви отримаєте відповідне сповіщення у застосунку та зможете побачити її у вкладці «Продукти» в Sense SuperApp👌

Якщо вас цікавить оформлення кредиту зараз, але пропозиція відсутня, ви можете звернутись до нашого відділу з оформлення продуктів за номером телефону 0800 50 35 30 (безкоштовно) з 9 до 19 години, та під час розмови із спеціалістом створити заявку на кредитування. Якщо рішення буде позитивним, то ви зможете оформити кредит у застосунку😉

З повагою, Андрій 💙
npower13pg 3 липня 2025, 11:44
Відсутня можливість повторної ідентифікації для людей без українського громадянства: наприклад, якщо у тебе є ID у вигляді посвідки на постійне проживання в Діє. У Приват банку будь-яка людина може пройти повторну верифікацію віддалено, а Sense, який позиціонує себе як лідируючий цифровий банк, не дає такої можливості і потрібно йти у відділення. Це великий мінус.
Також у самому банку потрібна лише фізична картка посвідки. Банк не вміє запрошувати з Дії жодного документа крім українського паспорта — пише «не знайдено паспорт». Хоча за законом усі цифрові документи, включаючи біометричні посвідки на постійне проживання в Діє є повноцінними.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 листопада 2025, 16:00
Дякуємо, що поділились з нами своїм досвідом співпраці з банком. Для нас це дуже важливо 🤝
Щодо можливості повторної ідентифікації з таким документом, то вона є, але лише у відділенні банку. На жаль, віддалено це можна зробити лише з паспортом нового зразку (ID-картка) або закордонним паспортом.
Ми завжди працюємо над покращенням наших сервісів, і процес повторної ідентифікації не є виключенням👌Очікуємо, що у майбутньому цей процес, як і багато інших, можна буде виконувати віддалено.

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
YVS 1 липня 2025, 11:24
Це просто жах.
Я закликаю перестати користуватись цим банком.

2 місяці не можуть надіслати справки про закриття рахунків.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 липня 2025, 18:47
Вітаю!
Вже зверталась до вас в особисті повідомлення на початку місяця, з метою детальніше ознайомитись з ситуацією, яка сталася, та допомогти вам. Проте, на жаль, не отримала від вас відповіді :(

Щодо ситуації загалом — зазвичай, формування довідок щодо закриття рахунків займає всього кілька хвилин, та ви навіть можете зробити це самостійно в нашому застосунку, прикріплю для вас поетапну інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/360004730879-84cb338b/4409263210386

Хочу детальніше розібратися, що сталося у вас, та з'ясувати причину такої затримки — якщо ваше питання ще актуальне, будь ласка, напишіть до нас тут в особисті 💙
Все перегляну, та докладу всіх зусиль для того, щоб допомогти вам!

Валерія 🫧

***

ponomarenko747 26 червня 2025, 12:36
Я вчера открыла карту в этом банке, перевела деньги и мой аккаунт заблокировали. Без объяснения причин. На карте остались деньги, но вернуть я их не смогу. Этот банк ***, не связывайтесь с ним!
Сенс Банк
Відповідь банку
13 липня 2025, 21:18
Нам дуже прикро, що знайомство з банком та банківськими продуктами склалось таким чином🥲 Але ми завжди цінуємо відкрити діалог з клієнтом, тому вдячні що ви поділились своїм досвідом з нами.

Річ у тім, що таких ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.

Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Щодо отримання залишку коштів, що наявний на вашому рахунку, ви можете звернутись до підтримки для закриття рахунку та перерахування коштів на ваш рахунок у іншому банку. Зазвичай такі звернення опрацьовуються протягом 3-5 робочих днів, після чого ще 3-5 робочі дні на перерахування коштів.

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
warp37 25 червня 2025, 23:02
Декілька років не користувався послугами Sense Bank, на початку місяця перевів власні кошти (невелика сума у 70000 гривень) після ігнорування фінмоніторингом «Райффайзен Банку Аваль» наданих мною документів протягом декількох місяців, адже після ознайомлення з умовами Sense, він мені дуже сподобався і я вирішив його використовувати, як свій новий основний банк. Тут дійсно цікава система кешбеку, яка набагато краще ніж у багатьох банках. Також непогані проценти, тому я вирішив відкрити депозит.

Раптом сьогодні отримав повідомлення про припинення ділових відносин — навіть не запитали надання документів про доходи, а вже розрив відносин через те, що мені призначили занадто високий рівень ризику. Після спілкування зі службою підтримки, мені повідомили, що рішення є остаточним і не підлягає перегляду, навіть коли я запропонував надати усі документи. Це звичайно краще, ніж місяці ігнорування після запиту документів, як у «Райффайзен», але все ж неприємно, коли ось так «з плеча».

Вивести депозит на рахунок запропонували після його закінчення… для мене це не критично, адже він всього на три місяці був відкритий, але якщо для когось ці гроші мають критичне значення — майте на увазі.

Ось такий ось приємний місяць користування послугами «Сенс Банк» з неприємним кінцем. Але спілкування з підтримкою було дуже гарним, та й система кешбеку також дуже гарна. Тому «трієчка» замість «п'ятірки».
Сенс Банк
Відповідь банку
13 липня 2025, 21:22
Дякуємо вам, що поділились із нами власним досвідом використання послуг нашого банку. Для нас це дуже важливо🤗

Річ у тім, що таких ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.

Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

З повагою, Андрій
alex084 21 червня 2025, 0:46
Заходжу в додаток банку і бачу повідомлення що рахунок заблоковано — зверніться у підтримку по відеозвʼзку. Я додзвонився до оператора він повідомив про закриття рахунку і попросив продиктувати номер рахунку на який перевести гроші. Він сказав що переказ займе 8 днів. Взагалі не надали причину блокування, хоча повинно бути письмове повідомлення, і повинна бути форма в яку вписати номер рахунку, а не диктувати по відео звʼязку. Взагалі не відому чи всю суму перерахують.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 липня 2025, 21:39
Дякуємо вам, що поділились із нами власним досвідом використання послуг нашого банку. Для нас це дуже важливо🤗

Річ у тім, що таких ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.

Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Щодо перерахування залишку коштів на рахунок в іншому банку, то хочемо вас запевнити, що ваші гроші перераховуються у повному обсязі. Тому не варто за це хвилюватись👌. Зазвичай такі звернення опрацьовуються протягом 3-5 робочих днів, після чого ще 3-5 робочі дні на перерахування коштів.

З повагою, Андрій 💙
Александр Фурман 20 червня 2025, 21:06
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Незалежності, 17
Изначально брал рассрочку в данном банке когда он еще назывался альфа. После смены банком названия на sense, банком была предложена акция оплатить определенную сумму денег по рассрочки, а остаток банк спишет и закроет кредитный договор. После внесения этой суммы прошел уже почти год, договор не закрыт и в кредитной истории высвечивается просрочка по данному кредиту. От службы поддержки только обещания что договор расмотрять в ближайшее время. По кредитной истории только сожаление
Сенс Банк
Відповідь банку
24 червня 2025, 16:31
Дякуємо вам за те, що поділилися своєю ситуацією. Ми щиро розуміємо ваше занепокоєння й перепрошуємо за незручності, з якими ви зіткнулися 🙏🏻

Sense Bank дійсно тимчасово призупинив виконання зобов’язань щодо прощення частини вашої заборгованості. Це пов’язано з необхідністю зміни та уніфікації внутрішніх процесів у рамках приведення діяльності банку у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема ст. 7 Закону України «Про банки та банківську діяльність», оскільки банк наразі є державною установою.

Ми розуміємо важливість цього питання для вас і запевняємо, що банк тримає ситуацію під контролем. Розгляд вашого запиту заплановано на липень–серпень 2025 року. Після прийняття рішення ми обов’язково проінформуємо вас і надамо всі необхідні роз’яснення щодо подальших кроків ✅

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 4 Закону України «Про організацію формування та обігу кредитних історій», банк не має правових підстав для внесення змін до вашої кредитної історії до моменту фактичного прощення (анулювання) залишку боргу, адже кредитна історія формується на основі повної та достовірної інформації.

Ще раз вибачаємося за затримку та дякуємо за ваше розуміння. Ми докладаємо всіх зусиль для якнайшвидшого врегулювання ситуації й одразу повідомимо вас про результати 💙

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maksimlion 17 червня 2025, 10:31
Я всіх застерігаю, не кладіть ні які депозити, в цей банк, в них діє фінансова схема розводу громадян, в мене був депозит, кредитка, по кредитці, заборгованості не було, вчасно вносив мінімальний платіж, вони анулюють кредитну карту, і потім ти не можешь вивести депозитні кошти, тільки за рахунок погашення кредитки. Забрали кошти на погашення кредитки, депозитні кошти віддавати відмовляються. Але це ще не все, навіть залишок не віддають!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 липня 2025, 18:09
Дякую за ваш відгук!

Зверталася до вас в особисті повідомлення декілька разів, щоб переглянути все особисто, та саме по вашим рахункам, проте, на жаль, не отримала відповіді з необхідними даними :(

Отже, надам вам загальну відповідь, щодо ситуації, яка я, припускаю, у вас сталася 💙

Коли ви оформлюєте кредитну картку, та банк надає вам пропозицію на кредитний ліміт — ви можете користуватися цими коштами протягом певного проміжку часу
Стандартно — цей строк становить 12 місяців, проте, банком може бути прийнято рішення щодо пролонгації кредитної лінії, для можливості користування лімітом й надалі 🙌
Скоріше за все, у вашому випадку, вам відмовили у пролонгації кредитного ліміту — внаслідок чого картка дійсно могла анулюватися :(
Зазначу, що банк в односторонньому порядку приймає це рішення на підставі п. 4.3.15 нашого ДБО

Але, тоді, виникає питання, а що ж робити з карткою, якщо її було анульовано, а на неї очікується виплата депозиту?

Навіть попри стан картки, ми розуміємо, що ситуації можуть бути зовсім різні, тому, у нас є можливість змінити рахунок для виплати вкладу та відсотків 🙏
Це можна зробити як в нашому застосунку, так і у відділенні банку, відповідно до процедури 🙌

Зі свого боку раджу не обирати для виплати депозиту рахунок кредитної картки, адже в такому випадку, при наявності заборгованості — повернення вкладу дійсно може піти на її погашення, тому що ці кошти рахуватимуться як власні

З вашого відгуку, я розумію, що ця ситуація залишила у вас негативні враження — тож, я одразу до вас звернулася, проте, не отримала необхідного зворотнього зв'язку 😥
Мені дійсно хотілося б розібратися в деталях, і дізнатися, що саме сталося, тож, будь ласка, напишіть нам — я перегляну інформацію та гарантую, що докладу всіх зусиль для того, щоб вам допомогти!

Ми завжди готові піти на зустріч, та розглянути альтернативи, якщо ви в цьому зацікавлені 💙

Валерія 🫧
Maksimlion 16 червня 2025, 10:01
Вже другий раз попався на їх розвод. Дають карту хамелеон, відкривають кредитний ліміт — я ним користуюсь, вчасно кладу мінімальний платіж, сьогодні приходить повідомлення ваш кредитний ліміт закритий просто так без причини. Так, що не відкривайте в цьому банку ні яких кредитних карток, і це вже не перший раз таке, 3 роки назад була така ж історія, потім вони дзвонили казали, типу дайте шанс виправитись, я повірив, і тепер знову та ж, історія!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
16 червня 2025, 11:18
Дякуємо вам, що поділились із нами вашим досвідом взаємодії з банком. Для нас це дуже важливо.

Справа у тому, що таких ситуаціях банк керується пунктом 4.3.15 Договору про банківське обслуговування фізичних осіб ( переглянути його ви можете за посиланням на нашому сайті https://sensebank.ua/tarifi-ta-umovi ). Відповідно до якого банк в односторонньому порядку приймає рішення про продовження кредитного ліміту. Якщо таке рішення приймається, то клієнту надходить смс про це.
За наявності заборгованості, потрібно погасити її в повному обсязі. Якщо ви не можете погасити всю суму одразу — сплачуйте щомісяця мінімальний платіж в подвійному розмірі.

З повагою, Андрій
uliantseva 13 червня 2025, 1:13
В травні була відкрита картка Chameleon у банку. Банк, при відкритті поставив кредитний ліміт 24000 грн.
31.05, я поповнила карту на 18400 грн. Тобто баланс по картці був 42400 грн. І одразу ж зняла цю суму в банкоматі, тобто зняття було власних коштів. Після зняття — баланс 24000 грн — кредитний ліміт.
01.06 — я здійснила покупку у магазині на суму 17575 грн, оплатила карткою в терміналі за рахунок кредитного ліміту. Баланс по картці 6425 грн (кредитний ліміт 24000 грн).
Зайшовши у застосунок 08.06, побачила що банк досписав заднім число з мене 703 грн комісії, буцімто за зняття в банкоматі кредитних коштів.
Звернулась в банк, вони написали, що буцімто зняття коштів було пізніше ніж оплата, тому нарахуваласькомісія. Але це відверта брехня, в застосунку банка видно, що зняття було 31.05, в оплата — 01.06.
На моє звернення, вони відповіли що помилки тут ніякої немає, і нарахування комісії вірне.
Але це неприкрите шахрайство, зі сторони банку, донараховувати якісь комісії заднім числом.
Сенс Банк
Відповідь банку
6 липня 2025, 21:31
Нам дуже прикро, що знайомство з банком та банківськими продуктами склалось таким чином🥲 Але ми завжди цінуємо відкрити діалог з клієнтом, тому вдячні що ви поділились своїм досвідом з нами.

Справа у тому, що ці дві операції були остаточно списані з рахунку у різні дні. Через цю особливість списання коштів вийшло так, що операція покупки пройшла по рахунку раніше, а знаття готівки пізніше. Відповідно до пункту 7.6. Публічної пропозиції АТ «СЕНС БАНК», списання коштів здійснюється на виконання вимог еквайрів, виставлених до оплати через МПС/НПС, не пізніше 30 (тридцяти)
календарних днів з дати проведення платіжної операції. Таким чином, за правилами МПС, списання здійснюється в момент, коли банк-еквайр виставляє
вимогу на списання коштів.
Оскільки списання операції у банкоматі відбулось пізніше, коли вже власних коштів не було на рахунку, то було нараховано комісію відповідно до тарифів картки Cameleon, що складає 4% мінімум 20 грн від суми операції ( пункт 17.2.1 тарифів картки https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon.pdf ).

Ми повністю розуміємо вас та ваші емоції стосовно цієї ситуації, але комісію було списано правильно, про що вам також повідомляли під час звернення до нашої підтримки.
Сподіваємось, що подальша співпраця з нами пройде в позитивному руслі та залишить після себе лише приємні враження☺️

З повагою, Андрій 💙
Полезный комментарий
xenium777 2 липня 2025, 11:59
Було таке ж ще з часів Альфи. Сума балансу, яка відображається, не завжди відповідає тій сумі, з якою можна робити операції. Треба почекати деякий час, а потім вже робити операції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 серпня 2025, 13:27
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/08/19/156876058/
Наталья Ханина 10 червня 2025, 12:19
Відділення за адресою: Дніпро, Запорізьке шосе, 62-К
На жаль, відділення банку SENS за адресою Запорізьке шосе, 62к залишило вкрай неприємне враження.

Персонал поводиться неетично: без привітання, без прощання, без елементарної поваги до клієнта. Співробітниця просто вийшла, повідомила, що каса не працює, і пішла, навіть не запропонувавши альтернативу. Складається враження, ніби ти прийшов до когось додому, і тебе обслуговують із неохотою.

Особливо це відчутно на фоні інших відділень банку, де сервіс дійсно клієнтоорієнтований.

Більше не планую відвідувати це відділення.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 червня 2025, 15:46
Я вдячна вам за відгук щодо нашої роботи!

Однією з головних цінностей нашого банку в роботі з клієнтами завжди була і буде відкритість до діалогу, тож ми завжди раді отримати чесний та змістовний зворотний зв'язок від наших користувачів, адже це допомагає нам у покращенні нашого сервісу й процесів обслуговування 🙌
Рівень взаємодії співробітника та клієнта — це показник професіоналізму наших фахівців з обслуговування, а тому при виникненні питань щодо компетенції наших спеціалістів — ми не проходимо повз, а з особливою увагою аналізуємо ситуацію, аби виокремити усі важливі моменти й направити всі сили для покращення клієнтського досвіду.

Зверталась щодо вашої ситуації, аби дізнатися всі деталі візиту, й вже готова надати вам відповідь 🙏
У відгуку ви зазначили, що зверталися до нашого відділення «Центр-Дніпровське», графік роботи відділення — пн. — нд 09:00-18:00

На початку робочого дня співробітники відділення мають провести відповідні операції з підготовки для роботи, щоб забезпечити швидке та комфортне обслуговування. Ваш візит припав на вівторок, коли у відділенні проводиться планова ревізія.
Саме через це — каса була доступна до відвідування не одразу, а після завершення необхідних процедур 😢
За камерами було зафіксовано, що ви звернулися о 08:50, тобто, ще до початку робочого часу цього відділення.

Зазначу, що графік роботи відділень ви можете переглянути як у нас на сайті, в застосунку Sense SuperApp, він також зазначений при вході у відділення 🫶

Ми розуміємо, наскільки зараз важливий час для кожної людини — тож, ще до відкриття відділення до вас вийшла співробітниця, аби попередити вас про затримку, та, як альтернативу, запропонувати зачекати, доки ревізію не буде завершено — аби ви могли спланувати свій день 🫶🏻

Цілком розумію, що початок дня — його найважливіша частина, й будь-який стрес може порушити усі плани та зіпсувати настрій 💔
Колеги намагалися зв'язатися з вами щодо цього випадку, аби додаткового все пояснити й перепросити за такий неприємний досвід, проте, на жаль, не вдалося до вас додзвонитися 😔

Хочу подякувати, за те що ви звернулися, та поділилися своїм досвідом та враженнями про нашу роботу — це справді має важливе значення для нас, і допомагає визначити западаючі зони, які нам потрібно покращувати!

Завжди будемо раді побачити вас ще раз! Впевнена, ми ще зможемо покращити ваші враження про наш банк 💙

Валерія 🫧
4ndrij 4 червня 2025, 10:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 24
АТ «СЕНС БАНК» (код за ЄДРПОУ 23494714) протиправно відкрив банківський рахунок та платіжну картку на мої персональні дані (прізвище, ім'я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків, серія номер дата видачі паспорту, адреса місця реєстрації, номер телефону, та інші) без мого дозволу, без моєї згоди, без мого відома. Я своїх даних АТ «СЕНС БАНК» не надавав, третіх осіб на це не уповноважував, довіреностей та/або доручень іншим особам щодо цього не надавав; ніяких договірних відносин з АТ «СЕНС БАНК» не мав, не маю, не планую мати, в тому числі не мав, не маю, не планую мати договору банківського рахунку і договору щодо платіжної картки; банківськими послугами та/або фінансовими послугами та/або іншими послугами АТ «СЕНС БАНК» не користувався, не користуюсь, користуватись не планую.
Минулого місяця (травень 2025 року) мені стало відомо про такі порушення з боку АТ «СЕНС БАНК», дві представниці АТ «СЕНС БАНК» навіть показували мені запечатаний конверт з карткою (картка закінчується *7139 невідомо чи дебетова чи кредитна) на мої персональні дані; мені вдалось сфотографувати цей конверт, зібрати докази, та звернутись до правоохоронних органів (які проводитимуть перевірки згідно процесуальних законів) звичайно я ні до чого не торкався, цей конверт перебував в руках працівниць АТ «СЕНС БАНК». Звичайно, окрім правоохоронців мною подано заяви до НБУ та інших державних органів контролю і нагляду. Для модерації — вже маю паперові відповіді від держорганів та можу надати копії відповідей про взяття в роботу — для підтвердження вищенаведеного.
Таке враження, що АТ «СЕНС БАНК» в гонитві за кількістю нових клієнтів з'їхав з глузду і забув, що не можна без згоди людини відкривати банківський рахунок на цю людину, що в Україні діюче законодавство передбачає відповідальність за подібні діяння службових посадових осіб банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
22 червня 2025, 21:36
В першу чергу, хочу подякувати вам за такий розгорнутий відгук, та детальний опис ситуації!

Декілька разів намагалися зв'язатися з вами через коментарі та в приватних повідомленнях, щоб переглянути інформацію щодо картки, проте, на жаль, не отримали від вас необхідних даних :(
В такому випадку, можу лише припустити, що саме у вас сталося — але, хочу виділити, що ми завжди відкриті до розмови, та радо допоможемо розібратися в усіх ваших питаннях!

Щодо оформлення рахунку — зауважу, що банк, зі свого боку не може відкрити рахунок у клієнта без його згоди.
Проте, можлива така ситуація, що підприємство, на якому ви працюєте уклало договір з нашим банком — тоді у нас оформлюється зарплатний проєкт, до якого співробітникам випускаються зарплатні картки для зарахування на них в безготівковому порядку заробітної плати та прирівняних до неї виплат 🙌

Згідно з нашим ДБО: 3.4. Рахунки з оформленням Платіжної картки відкриваються Банком фізичній особі-резиденту / нерезиденту на підставі укладеної між Сторонами Угоди в рамках Зарплатних проєктів для зарахування заробітної плати та прирівняних до неї виплат тільки на підставі листа з переліком працівників від Підприємства – роботодавця, з яким Банк уклав Договір обслуговування зарплатного проєкту та Заяви на відкриття Рахунків від Клієнта

Зазначу, що як державний банк — ми підпорядковуємося чинному законодавству України, та вимогам НБУ
Отже, оформлення договору від підприємства для співробітника можливе відповідно до вимоги Постанови НБУ №162.
А саме керуючись наступним пунктом:
68. Суб'єкт господарювання має право відкрити поточні рахунки на користь фізичних осіб за їх згодою для здійснення деяких видів виплат (заробітної плати, дивідендів, стипендій, пенсій, соціальної допомоги, повернення надлишково сплачених сум, інших виплат) у нижчезазначеному порядку.

Проте, всі видаткові операції за такими рахунками здійснюються лише після вашого звернення до банку, та надання документів, що дають змогу банку ідентифікувати вас, та укласти договір 🙌

Я повністю розумію та поважаю ваше бажання захистити ваші особисті дані, як і мати розуміння, що, чому, і як було на вас оформлено — та рада, що ви звернулися щодо цього питання
Ми тільки за відкритий та чесний діалог з нашими клієнтами!

Детальніше ви можете дізнатися, якщо напишете до нас в особисті – запевняю, залюбки допоможу та проконсультую в усіх питаннях 💙

Валерія 🫧
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 липня 2025, 13:19
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/07/23/155197298/
sanyakd 29 травня 2025, 10:34
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Міцкевича, 2
Я віддаю перевагу Сенс банку: все влаштовує в банку одні із кращих депозитів робота застосунку sense-superapp підтримка онлайн ввічливий персонал в відділеннях і т д -єдиний недолік кредитування плата 100 гр за кредитно-розрахунковий період що відлякую клієнтів -рахую що на даний час один з кращих банків в Україні.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 червня 2025, 21:21
Дякуємо, що поділились своїми враженнями🤗 Ми безмежно раді бачити, що ви залишились задоволені нашою роботою. Ваші приємні слова — найкраща мотивація для нас, щоб продовжувати ставати краще🫶
Щодо комісії за обслуговування, про яку ви згадали, то її можна уникнути. Для цього достатньо, щоб на розрахункову дату суму заборгованості за карткою була менше ніж 20 грн. У такому разі 100 грн списуватись не будуть 😉

З повагою, Андрій 💙
GriGoriyGosha 28 травня 2025, 15:39
У відділені банку Sens на Подолі працює мій персональний менеджер Свінцова Світлана.
Вона чудовий спеціаліст, справжній професіонал, швидко і толково, по суті, вирішує питання клієнтів банку.
Мені пощастило мати такого чуткого, професійного і швидкого персонального менеджера.
Дякую вам, Свінцова Світлана!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2025, 18:30
Дякую вам за такі теплі слова 💙

Зізнаюся — нічого не тішить нас більше, ніж задоволені клієнти! Особливо приємно, коли такі враження залишаються після спілкування та співпраці з нашими працівниками
Докладаємо всіх зусиль, щоб надавати вам найкращий сервіс, та підтримувати високий рівень обслуговування 🙏

Вже передала вашу подяку до пані Світлани, впевнена, що їй було неймовірно приємно читати цей відгук 🫶
Завжди раді бути для вас корисними помічниками!

Валерія 🫧
Viktor1307 28 травня 2025, 12:54
Склалась наступна ситуація: «Я перераховував одну суму, аза рахувалась інша та ще й комісія. Я думав що різниця в сумах це і є комісія, а зараз не розумію.
26 травня я перерахував дві суми:
1. Сума перерахунку 31 974.45 UAH, а зарахувалось 31 743.16 + комісія 317,43 (разом ви забрали 548.72)
2. Сума перерахунку 46 567.00 UAH, а зарахувалось 46 230.22 + комісія 462.30 (разом ви забрали 799.08)»
Це переказ із закордону
В той самий день я робив переказ на рахунок в іншому банку (ПУМБ) і там яку суму я перерахував така і була зарахована на рахунок.
Так що виходить в кожного банку свої правила і закони МПС діють по-різному? Чи просто Sense bank наживається на людях на рівному місці?
Ось вся моя переписка з працівником банку (оператор Руслана Олефіренко), який ще й в культурній формі каже «не подобається той не користуйтесь нашими послугами, шукайте де вигідніше»
Моє повідомлення: «Доброго дня. Прохання пояснити чому я перераховував одну суму, а за рахувалась
інша та ще й комісія. Я думав що різниця в сумах це комісія, а зараз не розумію.
26 травня я перерахував дві суми:
1. Сума перерахунку 31 974.45 UAH,
а зарахувалось 31 743.16 + комісія 317,43
(разом ви забрали 548.72)
2. Сума перерахунку 46 567.00 UAH,
а зарахувалось 46 230.22 + комісія 462.30
(разом ви забрали 799.08)
Так це переказ із закордону
Додаю квитанції»
Повідомлення оператора Руслана Олефіренко: «При переказі суми на понад 15 доларів в гривні із картки закордонного банку відбувається DCC операція. Тобто при переказі МПС обмінює гривню на долар і надсилає його в банк. Банк для зарахування переказу конвертує долар за курсом купівлі в гривню. Звідси виникає різниця в сумі переказу і сумі
зарахування (»
Моє повідомлення: «Чому таке тільки у вас? Я переводив в ПУМБ і там було все добре, яку суму перерахував така і була зараховано.
Я переводив вже сконвертавану суму,
конвертацію проводив сторонній сервіс.
Я буду писати скаргу на Мінфін. Я сам 10 років працював в банку і знаю цю систему»
Повідомлення оператора Руслана Олефіренко: «Я розумію що такий спосіб зарахування створює незручності, але він передбачений МПС і наразі банк діє згідно цих
правил (»
Моє повідомлення: «У вас одні правила в інших банках інші?
Міжнародні платіжні системи у вас і в ПУМБ (наприклад) різні? Це якісь нові правила?
Чи ваші особисті?»
Повідомлення оператора Руслана Олефіренко: «У кожного банку можуть бути свої домовленості щодо проведення міжнародних операції і якщо ви бачите що є можливість скористатись вигіднішими умовами для вас, то вам
безумовно краще буде скористатись цими послугами 😊»
Моє повідомлення: «А би я знав що ви так обливаєте людей, то звісно я б ніколи в житті не звернувся до вас. Прошу зафіксувати скаргу і надати мені номер скарги
А би я знав що ви так обдираєте людей, то звісно я б ніколи в житті не звернувся до вас. Прошу зафіксувати скаргу і надати мені номер скарги
І де у вас написано, що у вас інші домовленості з МПС?»
Повідомлення оператора Руслана Олефіренко: «Вашу скаргу на умови проведення
операції повʼязаних із закордонними банками зафіксувала 1−46097679116»
Якщо тут дійсно хтось читає з керівництва, прохання прийняти міри. І досить наживатись на людях. Також я залишив скаргу на сайті НБУ
Сенс Банк
Відповідь банку
29 травня 2025, 22:49
Наш банк завжди воліє вести комунікацією відкрито, адже прозорий діалог з клієнтами це єдиний спосіб отримати змістовний фідбек та зрозуміти, що болить і що турбує наших користувачів 😊
Дякуємо, що поділились так детально вашими враженнями від користування нашим банком. Попри складну ситуацію, цінуємо вашу відкритість і бажання розібратись у питанні. Це дуже цінно для нас 💙

Річ у тім, що при проведенні операцій на закордонних ресурсах, коли продавець виставляє суму в гривні, то застосовується технологія DCC (Dynamic Currency Conversion) — це миттєва конвертація валюти, яку використовують закордонні продавці для переведення суми покупки з місцевої валюти у валюту країни, де видана картка. Банк, що випустив картку, отримує платіж у гривнях, а конвертація проходить за певними правилами.
Справді, кожен банк діє в рамках правил МПС, проте умови конвертації валют та проведення таких платежів для кожного банку індивідуальні, відповідно до умов співпраці банку з МПС.
У нашому банку при проведенні операцій типу DCC логіка наступна:
1. ресурс виставляє суму для операції в гривні — ця сума конвертується на стороні МПС у валюту долар по курсу платіжної системи, і вже платіжна система надсилає суму в доларах по цій операції в наш банк
2. ми отримуємо суму по цій операції у валюті долар й конвертуємо її у валюту рахунку, себто в гривню за власним курсом продажу.
Саме через конвертацію з гривні в долар і подальшої конвертації долара в гривню ви бачите таку різницю між надісланою сумою та зарахованою.

Окремо зауважу, що в нашому банку діє правило, якщо сума, яка надійшла по DCC менше або дорівнює 15 доларам — з картки буде списано ту суму, яку виставив продавець (ресурс), а якщо ж сума перевищує 15 доларів — то після конвертації гривні в долар за курсом МПС та отримання цієї суми в доларах банком, здійснюється обмін долара в гривню за нашим курсом.

Давайте детальніше розглянемо ваші операції, про які ви зазначили у відгуку:
1. Ресурс виставляє операцію на суму в 31 974,45 грн — щоб ці кошти опинились на вашому рахунку в Sense Bank у гру вступає МПС, вони беруть цю суму і конвертують її в долар по власному курсу, станом на дату операції виходить 770,47 доларів. Цю суму нам надсилає платіжна система, яку ми вже конвертуємо у валюту рахунку по власному курсу, станом на дату операції це 41,20
770,47 * 41,20 ≈ 31743,16 грн, що і було зараховано
2. Ресурс виставляє операцію на суму в 46 230,22 грн, МПС конвертує у долар, на дату проведення виходить 1122,10 доларів. Цю суму ми отримуємо на рахунок банку від МПС (до нас в банк приходить не гривня, а долар), яку ми конвертуємо за власним курсом продажу у гривню, станом на дату операції це 41,20
1122,10 * 41,20 ≈ 46 230,22 грн, що і було зараховано

Наголошу на тому, що банк вже отримує від МПС суму в 770,47 доларів, що дорівнює за нашим курсом 31743,16 грн і 1122,10 доларів, що за нашим курсом 46 230,22 грн, а отже ця різниця не йде на користь нашого банку, ми стягуємо лише комісію за зарахування переказу з-за кордону, вона становить 1% мін. 80 грн.
Ознайомитись із тарифами можна за посиланням https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon.pdf (пункт 11)

Особливо прикро, що стиль спілкування нашого агента викликав у вас такі неприємні емоції, ми проаналізуємо додатково цей факт та пропрацюємо із колегою, аби в майбутньому подібних ситуацій не виникало, а після її консультацій клієнти залишали лише подяки та щирі усмішки 😊

Для нас кожен клієнт — не просто номер у системі, а людина з досвідом, очікуваннями й правом на прозорі умови та гідне ставлення. У Sense Bank ми цінуємо прозорість, відкритість і свідомий вибір — саме ці речі лежать в основі нашої роботи з клієнтами.
Завжди відкриті до зворотного зв'язку і щиро дякуємо, що ви його залишили 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Pixelman95 26 травня 2025, 18:34
Відділення за адресою: Рівне, вул. Княгині Ольги, 1
Відкрив рахунок в 2022 році онлайн, користувався в особистих цілях.
Навіть виграв павербанк за програмою лояльності CashU.
В січні 2023 року акаунт заблокували, в відео чаті сказали що розблокувати неможливо. Поїхав у відділення, там пару годин чекав керівника відділення, але й вона не змогла назвати причину блокування, сказала тільки що служба безпеки не дозволяє розблокувати.
Запропонувала закрити рахунок і через певний час знову відкрити.
В серпні 2023 я спробував знову відкрити рахунок онлайн, і мені на пошту прийшов договір і привітання з відкриттям рахунку. Я зрадів, бо подумав що знову став клієнтом банку.
Але як тільки спробував зайти в додаток — «ваш акаунт заблоковано».
З того часу пройшло майже 2 роки, я б і не згадав про цей банк якби не реклама в додатку Вolt. Я активно користуюсь сервісами Bolt, і в іншому банку промо -20% на всі послуги, але Сенс банк пропонує аж -50%(!).
Тому захотілось користуватися цим банком, + зараз триває будівництво і треба багато чого купувати в Епіцентрі, і в них також є можливість відкрити карту Вигода Сенс банку.
Щойно скачав додаток, все так же аккаунт заблоковано. Зв’язався через відео чат щоб розблокувати — оператор каже що розблокування неможливе, служба безпеки не дозволяє.
Надіюсь що хоч тут мені нададуть кваліфіковану відповідь і допоможуть розблокувати акаунт/рахунок.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 травня 2025, 21:53
Дякуємо вам, що поділились з нами вашим досвідом взаємодії з банком. Для нас це дуже важливо🤗

Справа у тому, що у подібних ситуаціях банк діє відповідно до пункту 4.3 ДБО, а також Закону України «Про банки й банківську діяльність» та Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…», відповідно до яких банк має право відмовити в обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом.

Під час розірвання ділових відносин банк діє згідно зі статтею 15 вищезгаданого закону. Рішення щодо обмеження операцій чи припинення обслуговування ухвалює Управління фінансового моніторингу банку, і згідно із законодавством, банк не зобов’язаний розкривати конкретні деталі (яка саме операція чи транзакція стала причиною рішення).
Детальніше про можливі причини припинення співпраці можна переглянути за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Нам дуже приємно, що спільна акція з Bolt та наша картка «Вигода» вас зацікавили і ми б були раді продовжити співпрацю, як би це було можливо🥲 Зі свого боку ми розуміємо, що таке рішення може може завдати вам певних труднощів 😔

З повагою, Андрій 💙

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.4
USD 41.85 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝