×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.55 | 44.15 |
USD | 41.2 | 41.65 |
Всі курси банку |
Хороші менеджери
Щасливі, що наші клієнти завжди можуть отримати допомогу як у відділенні, так і в чаті/відеочаті та контакт-центрі!
Дякуємо вам за ваші слова підтримки та за те, що ви з нами🫶
Ви надихаєте нас робити ще більше та ставати ще краще🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Швидкий обмін валюти
Ми щасливі, що наші клієнти отримують професійну фахову допомогу при взаємодії з нашими співробітниками, як у відділенні, так і в чаті або контакт-центрі!
Прагнемо до того, щоб відгуки, й надалі були тільки позитивні, а клієнти задоволені 😊
Детальніше із процесом бронювання коштів та зняття ви можете ознайомитись за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360015464460
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написати коментар
Списання боргів
Підкажіть, чи є можливість закрити прострочений борг на вигідних умовах?
Наприклад закрити кредит за якийсь умовний невеликий відсоток.
Хто з таким стикався, як це зробити?
Впевнені, що і надалі зможемо вас радувати!
Щодо погашення заборгованості по акційній програмі 50 на 50 чи в інших співвідношеннях, то банк припинив надання таких пропозицій 1 грудня 2023 року, наразі доступно оформити лише реструктуризацію боргу на лояльних умовах.
Для цього варто звернутись до нашого відділу по роботі із заборгованістю за номером телефону 0 800 50 02 86 (безплатно в межах України). Графік роботи: пн-пт: 9:00- 18:00, сб-нд — вихідний.
Більш детально прочитати про умови реструктуризації та способи оформлення можна в нашій статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017253659
Будемо раді, і надалі розвивати нашу співпрацю 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Подяка!!!
рішення. Відсотки банк компенсував. А як вибачення за незручності від банку я одержала бонуси до Cash’U’club.
Пані Дар'я буде рада отримати від вас цю подяку, адже вона працює в першу чергу, аби допомагати, аби підтримувати наших клієнтів 🙌
Раді, що змогли розв'язати проблему, й сподіваємось, що нарахування бонусів викликало у вас посмішку, адже ми робимо все, щоб наші клієнти були задоволені ❤️
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Не беріть готівку!!!
Стосовно кредитної картки RED, то так, комісія за переказ коштів з неї є, навіть якщо для цього використовуються власні гроші. Тому якщо вам потрібно виконати черговий платіж саме на рахунок кредиту, а не кредитної картки, то краще це робити з іншої картки нашого банку (наприклад картки White чи Cameleon), або шляхом переказу за реквізитами з іншого банку.
Щодо закриття кредиту, то якщо сума була внесена повністю, то договір закривається в найближчу дату платежу без додаткових платежів. Якщо ж говорити про кредитку та смс про заборгованість, на жаль, таке може бути, адже на момент звернення для закриття картки, можуть бути недосписані відсотки, які спишуться в найближчу розрахункову дату, через що може з'явитись заборгованість. Тому перед погашенням картки, для її подальшого закриття, краще звертатись до підтримки, щоб оператор в чаті чи телефоном міг зорієнтувати вас.
*Андрій
Коментарі (3)
Безпідставне нарахування комісії за Переказ!
Що ще дивніше, що цю комісію нарахували після закриття картки. Відмова в закритті рахунку через заборгованість.
При зверненні до чату, запевнили що все за правилами. Жодного рішення, крім сплати заборгованості! Але за що? Так як в підтримці жодної користі, сподіваюсь на моє звернення відреагують тут.
Комісія була списана за тарифами картки, але так як поповнення у вас було через сторонній ресурс, а сума зарахувалася вже після переказу, тому і відобразилися така неприємна від'ємна сума у вас на балансі.
Тут залишаю трошки інформації на додаток п. ДБО 6.1.5. В разі перерахування Клієнтом грошових коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок через інші банки чи небанківські фінансові установи, в т.ч. внесення через них готівкових коштів з метою переказу на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, фінансові ризики, пов`язані з можливою затримкою в надходженні таких коштів на Поточний рахунок/Рахунок /Депозитний рахунок, приймає на себе Клієнт. Підписанням даного Договору Клієнт усвідомлює та погоджується з тим, що Банк не має можливості контролювати або регулювати швидкість надходження грошових коштів з інших банків (небанківських фінансових установ) або впливати на розміри комісій, що стягуються відповідними установами за перерахування грошових коштів.
Радий, що вдалося вам компенсувати це списання і отже залишається вам лише очікувати на закриття карткового рахунку.
Більш детально вам написав у приватних повідомленнях. І я сподіваюся, що вирішення вашого питання замінить ті неприємні емоції, котрі могли виникнути.
У разі додаткових запитань або якщо вам потрібна буде наша допомога — звертайтеся, завжди готові допомогти! 💙
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Дякую
З повагою, Андрій 💙
Написати коментар
Банк з адекватним фінмоніторингом
Але головне для мене — нормальний та адекватний фінмонітоинг: для підтвердження джерела подав договір купівлі-продажу нерухомості і протягом 5 днів банк підтвердив для мене ліміт по грошам.
Як приклад неадекватний фін моніторинг спонсора терористичної московії — Райфайзен банку вимагав не тільки документи про походження (договір продажу), але доказ що гроші отримав на рахунок. Потім йому це було замало і далі хотів робити фінмоніторинг інших банків і всім виписки всіх банків.
Для нас дуже важливо тримати руку на пульсі та аналізувати зворотній зв'язок, щоб ставати краще!
Приємно бачити, що ваше питання було вирішене без додаткових документів, звернень та затягування часу😊
Дякуємо, що обрали та залишаєтесь з нашим банком.
Мабуть, не придумали ще такого слова, як описати на скільки для нас це важливо🤗Якщо будуть додаткові питання пишіть нам в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp.
Ми залюбки допоможемо, якщо будуть якісь проблеми, або ж просто підтримаємо розмову, якщо вам буде сумно😉
Гарного дня та бережіть себе 🫶
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Нікому не раджу жах, а не банк крадуть гроші
Зазвичай кошти при таких переказах зараховуються протягом 1-3 робочих днів, але у вашому випадку кошти були зараховані саме на 3 робочий день через проблеми при оформленні та відправці переказу з боку банка кореспондента 🥺
Але вдалось трішки пришвидшити зарахування, тому вже зранку кошти вже були у вашому розпорядженні 😊
Також у майбутньому ви можете не витрачати стільки часу на дзвінки, адже ми залюбки допоможемо вам розв'язати ваші питання в нашій чат-підтримці з застосунку Sense SuperApp 😉
Раді, що вдалось вам допомогти, і кошти вже на вашому рахунку і ви можете ними користуватись, в жодному разі банк не утримував їх!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Відключення світла, банкомат зняв гроші з карти, але не видав
Проте хотів би додати, що кошти вам повернув банк (це кошти банку, але суперечка між нами та Приватбанком ще триває) — це є стандартна процедура, ми надіслали до них запит на перевірку банкомата, щоб вони все проаналізувати й підтвердили, що дійсно гроші не були видані, але списані з вашого балансу.
Якщо ж вони якимось дивом нададуть інформацію, що кошти банкоматом були видані, то наш банк цю суму у вас спише 🥺
Але і це не кінець, операцію можна буде оскаржити через МПС, але я раджу вам не хвилюватись, таке дуже рідко трапляється і можна сказати що проблема вирішена.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
Финмониторинг придрался к средствам с депозита и закрыл счета после покупки гособлигаций
Відповідно до пп.17 п. 6 Розділу ІІ Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого Постановою Правління НБУ № 65 від196.05.2020, Банк розробляє та здійснює заходи з НПК з метою розуміння суті діяльності клієнта, мети та очікуваного характеру ділових відносин з ним, що дає змогу банку бути впевненим, що фінансові операції клієнта відповідають наявній в банку інформації про нього, його бізнес, ризик-профіль, уключаючи у разі потреби джерела походження його коштів/статків, встановлення КБВ для оперативного виявлення незвичайної поведінки та підозрілих фінансових операцій (діяльності). Отже, АТ «СЕНС БАНК» відповідно до своїх внутрішніх документів не приймає, як підтвердження джерел, депозити та відсотки по ним, через відсутність розуміння щодо вивчення джерел іншим банком. Крім того, виписки по рахунках в інших банках дають розуміння про рух коштів Клієнта, а не аж ніяк про джерела їх походження та не пояснює джерела статків клієнта.
Коли Банк надає запит, то це є не примхою Банку, а його обов’язком. Якщо нам не надається вичерпна інформація щодо діяльності Клієнта, джерел походження коштів/статків, фінансового стану, проведених фінансових операцій тощо, то Банк відповідно до статті 15 ЗУ ПРО ПВК/ФТ зобов’язаний відмовити клієнту в обслуговуванні.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
і відгуком травня: https://minfin.com.ua/ua/2024/06/13/128945028/
Коментарі (6)
відсутня можливість перевірити достовірність електронних квитанцій на сайті check.gov.ua
Податкові органи Державної податкової служби при наданні податкової знижки за навчання мають користуватися цим сервісом.
Просили вирішити проблему в кабінеті та інших ресурсах — вирішення так і немає.
На жаль, інколи трапляються технічні шоколадки🙃
Але ми завжди готові прийти на допомогу, і ситуація з формування чеків на ресурсі check.gov.ua не стала виключенням.
Дійсно, протягом певного періоду було не можливо отримати квитанції за операціями, що були виконані в нашому застосунку.
Але трішки магії та роботи нашої команди і вуаля — все знову працює🤩
Тому, вже зараз ви можете без проблем сформувати потрібну вам квитанцію на ресурсі check.gov.ua.
Додатково хочемо ще раз подякувати нашим клієнтам, котрі надають приклади, щоб будь-які проблеми вирішувались швидше і наш сервіс ставав краще 💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (1)
Всі рівні, але є рівніші.
Вітаю, не можу не написати відгук, бо набридло, що навіть зараз панібратство це абрибут України.
Не могла зняти гроші в Харкові, бо просто не відкривалося відділення через повітряні тривоги, а ночувати під відділенням то таке собі задоволення, на роботу треба. І це нормально, що закривають для всіх, я поважаю правила.
Що ж, забронювала кошти в Полтаві, приїхала сюди. На жаль, ввімкнулась тривога, в відділенні сказали чекати надворі, що я і роблю.
Але в той же час, підходить жінка з чоловіком до відділення, дзвонить своїй подрузі чи родичці, що працюють у відділенні, і, звісно, заходять. Ось чому так? Чому таке паскудне нерівне відношення? Звісно, ви знайдете якесь виправдання, чому так можна було і так завжди в Україні, нічого не змінюється.
Ситуація, в якій ви опинились, дійсно неприпустима в сучасному світі, і ми засмучені, що ви стикнулись з таким сервісом з нашого боку, адже наша мета — задоволені клієнти, які отримують виключно позитивні враження від роботи із нами 😊
Стосовно тривоги, то ви праві — відділення на час повітряної тривоги й небезпеки закриваються, і абсолютно всі клієнти мають покинути відділення й спуститись в укриття.
Перепрошуємо у вас за цю неприємну ситуації, й за негативні враження, які ви отримали від співпраці з нами 😥
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Заблокували рахунок без попередження і причини.
Щодо цього питання телефонували також мої колеги вам, але, на жаль, не додзвонилися.
Проте ваше питання можна вирішити у відділенні нашого банку, де є менеджер ФОП.
Щоб уточнити в яких відділеннях у вашому місті є менеджер, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення на Мінфіні або ж можете звернутися у чат підтримки з інших каналів зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
Щодо сплати податків, ви можете це зробити також у відділенні нашого банку. Мої колеги залюбки вам допоможуть з цим питанням 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (2)
Чем дальше, тем хуже.
— каждые 3- 4 месяца снижаются процентные ставки по депозитам,
— при том, что многие переходят на цифровое обслуживание и наличие пластика не обязательно, в этом банке пластик необходим. Отделений по нашей области нет, а возможность приехать в областной центр у меня есть только в выходной. Есть работающее отделение, но положить деньги на валютную карту невозможно. Через депозит в выходные нельзя, а токен не работает. Поддержка несколько дней решала этот вопрос и предложила выход- покупать доллары через приложение. Зачем, если я хочу положить свою наличку?
— коммуналка- бред, дальше некуда. Один адрес по о.р. высвечивается вообще не мой. Обещали решить в ближайшее время, решают более полугода. Оплачиваю по второму, всё проходит, а потом вылезает странная сумма оплаты за свет. На сайте поставщика электроэнергии у меня всё оплачено, а что это за цифра и откуда она взялась, банк уже несколько дней не может дать ответ.
В общем, за последние пару лет все изменения здесь только к худшему. Или им плевать на клиентов, или там работают такие «специалисты»!!!
Це дуже тішить, й радує нас, адже ми розуміємо, що наша праця не проходить без уваги, і ми зі свого боку налаштовані на постійний розвиток та покращення взаємодії між банком та клієнтами 🙌
Цінуємо вас, тому пропоную розібратись із кожним пунктом окремо ⬇️
Щодо зниження відсоткових ставок за депозитами, то тут все просто — ставки прив'язані до облікової ставки НБУ, тому наразі спостерігається в абсолютній більшості банків тенденція на зниження депозитних ставок, внаслідок аналогічного зниження облікової ставки НБУ. За прогнозами, то ставка буде і надалі знижуватись, а отже, як би не було гірко, наш банк буде підлаштовуватись і знижувати ставку за депозитами до середньоринкової 🥺
Враховуючи інфляцію, то я б радив вам звернути увагу на купівлю ОВДП (військові облігації) — які вже зараз мають доволі привабливу дохідність + вони не оподаткуються державою, тому це чудова альтернатива традиційним депозитам.
Тепер поговоримо про пластик і вашу ситуацію 😉
Вам потрібно поповнити картку вашими ж готівковими коштами, це можна зробити у відділенні нашого банку без фізичного пластику, але ви зазначили, що у вашій області немає відділень банку, а до міста звернутись ви можете лише у вихідний день. Це означає, що вам потрібно відвідати відділення в Епіцентрі — але є певні обмеження, адже в таких відділеннях у вихідні дні можливо поповнити картку виключно із застосування пластику, тобто шляхом прокатки картки через РОS-термінал = наявність пластику необхідна, але я можу вас порадувати, адже пластик замовити доступно на відділення Нової Пошти, і це можна виконати онлайн.
Додаю інструкцію як це зробити:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360021072739
Впевнений, що всі проблеми можемо розв'язати, тому якщо виникатимуть труднощі — залюбки надамо вам допомогу 😄
А тепер до гарних новин — проблему про яку ви зазначили із комунальною адресою було виправлено, все проаналізувавши й надавши всі підтвердження, нам вдалось розв'язати й цю задачку 🥳
В тому числі завдяки вашій допомозі, за що я вам безмежно вдячний 💙
Підбивши підсумки, можу запевнити вас, що нашому банку, і кожному окремо співробітнику — не байдуже на наших клієнтів, і ми працюємо виключно заради них 💙
Згоден, що можуть виникати непорозуміння при розв'язанні проблем, але ми справді зацікавлені у допомозі вам, в покращенні наших процесів та розвитку банку й наших працівників загалом 🙌
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (5)
Лимит
По картці RED максимальна сума кредитного ліміту становить 200 000 грн, а по картці Caméléon максимальна сума 30 000 грн — що передбачено тарифами картки, а також умовами даного продукту. Тому при спробі збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon на суму більшу, ніж 30 000 грн шляхом зменшення ліміту на картці RED — нічого не буде відбуватись, адже вже досягнуто верхньої межи кредитного ліміту.
Саме тому не вдавалось збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon, і справа зовсім не в непрацездатності цієї функції чи застосунку в цілому 😊
Дізнатись детальніше як можна перерозподілити ліміт можна за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4415272899730
Був радий допомогти розібратись у цьому питанні, й запевняю, що застосунок працює без перебоїв, і конкретно ця функція ще ніколи не підводила 😁
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
техподдержка
Із останнього, вже скоро ми оновимо старі фони на нові. Але на момент вашого звернення колега працювала у офісі, тому на її фоні був єнотик. І працювала у звичайному одязі, в якому вона прийшла на роботу 😊
Фон, на якому працюють колеги жодним чином не пов'язаний з їх професійними навичками і кожний колега, котрий/котра працює на Відеочаті готовий надати максимально ефективну допомогу всім нашим клієнтам банку 💙
При зверненнях у Відеочат щодо ризикових операцій, колеги діють згідно робочого процесу, тобто нам необхідно було перевірити за паспортом вас і потім вже можна було робити розблокування.
Якщо при зверненні у клієнта немає із собою українського паспорта, то ми можемо за допомогою Дія підтягнути документи і перевірити клієнта, так само і за допомогою закордонного паспорта, котрий може бути у застосунку Дія.
Все це робиться задля уникнення ризиків, тому безпека понад усе.
У Чаті на очікування вас можуть поставити, це якщо лунає повітряна тривога, а агенти підтримки йдуть в укриття. В іншому випадку Чат підтримки працює 24/7.
Радий бачити, що ваше питання вирішилося і ми змогли вам допомогти.
Я сподіваюся, що у майбутньому більше подібних ситуацій не виникне, і ми разом з вами зможемо оцінити нові шпалери на фоні у колег 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (11)
Самый ужасный банк из всех
Прикро, що ви отримали саме такі враження від співпраці з нашим банком, адже наша мета це задовольнити всі ваші потреби, а також надавати сервіс найвищого рівня, що ми з усім завзяттям і робимо 😊
Повертаючись до вашої ситуації, дійсно згідно з вашим тарифом ФОП є плата за обслуговування рахунку при відсутності руху коштів, і вона становить 100 грн, якщо по рахунку не було операцій від 6 до 12 місяців, якщо ж пройшло більше, ніж 12 місяців, то плата за обслуговування такого неактивного рахунку становить вже 1000 грн. Та сама комісія за обслуговування рахунків не знімається, якщо по них немає оберту — не отримуєте зарахування на рахунки чи не проводите платежів з рахунків. Комісія списується лише в рамках поточного залишку коштів на рахунку, тобто в мінус списань не передбачено.
Дана комісія прописана в умовах тарифу «Загальні ФОП/ЮО» пункт 1.6, й детальніше за посиланням 👉 https://sensebank.ua/uploads/3/15662-tarifi_msb_01_05_2024_new.pdf
Щоб ніяка комісія не списувалась з рахунку на час коли він не активний перед цим потрібно, щоб залишок був 0 грн, тоді й ніяких списань за обслуговування не буде.
Інформування про зміни у тарифах проходить на сайті банку або у клієнт-банку «Сенс Бізнес Онлайн», також зауважу, що тарифи перебувають у вільному доступі на сайті, і ви можете переглянути їх як до моменту оформлення рахунку ФОП, так і в будь-який інший момент.
Сподіваюсь, що ситуація для вас стала зрозумілішою, ми завжди раді відповісти на всі питання й надати допомогу 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Дуже якісна консультація
Обов'язково передамо йому ваш відгук, вашу подяку й зарядимо його емоціями, якими ви поділились з нами 🥰
Раді, що ви отримуєте задоволення від користування нашим банком та при спілкуванні з нашими чудо-агентами підтримки 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написати коментар
Не інформують про тарифи повністю
Оператор сам підтвердив, що по решті карток пишеться про кредитні чи власні кошти, а тут «мається на увазі». Тобто не повністю інформують клієнта
А наша мета — щоб клієнти користувались послугами нашого банку із задоволенням, й посмішкою на обличчі. Саме тому вдалось в цій ситуації компенсувати списання комісії та повернути кошти, аби показати нашу лояльність до вас, та те, що ми високо цінуємо нашу співпрацю 🙌
Щодо інформування стосовно комісій, то розподілення на власні та кредитні є лише в тарифах для кредитно-дебетових карток, оскільки за такими картками банк як може надати кредитний ліміт, так може і не надати — а тому ними можна користуватись по-різному: або як суто дебетовою і власними коштами, або ж суто кредитною й кредитними коштами — тому існує таке розподілення. А також в картці RED CASH — позаяк там головна особливість це комісія за переказ та зняття саме власних коштів, а кредитні можна використовувати без комісій — тому також вказано різні значення в тарифах 😉
Стосовно інших кредитних карток — то в тарифах не зазначено про комісію за власні чи кредитні кошти, оскільки за переказ в будь-якому випадку стягується ця комісія банку, і немає значення які це будуть кошти.
Впевнений, що після аналізу та нашої розмови вдалось прояснити ситуації, й розставити всі крапки над «і». Радий, що вдалось вам допомогти в цій ситуації 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)