Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alaana 26 травня 2022, 19:33
Зaрегестрировалась ещё 24марта, а выплаты до сих пор нет
Сенс Банк
Відповідь банку
26 травня 2022, 20:04
Як тільки держава перераховує кошти — ми зараховуємо їх вам.
Ми рекомендуємо вам звернутись в Мінекономіки за номером — 044 253 61 36.
Деяким клієнтам була надана пропозиція подати заявку помилково. Тому необхідно перевірити чи не були ви в цьому списку. Для цього напишемо вам в особисті повідомлення, щоб дізнатись ваші дані.
natulka80 26 травня 2022, 15:17
Добрый день. Я открыла счёт осенью в этом банке, из-за политических репрессий в Беларуси. После начала войны, мой счёт заблокировали. Я имею гуманитарную визу Польши (политические причины) я против редимв Лукашенко. Как мне разблокировать мой счёт. Дозвониться до банка не могу, телефоны не отвечают или номера изменены. Что мне делать?
Сенс Банк
Відповідь банку
28 травня 2022, 14:33
Розуміємо вашу ситуацію, вона дійсно прикра. Але це не наша примха, а обмеження згідно з постанови НБУ. В даній ситуації як для індивідуального рішення рекомендуємо звернутись в СБУ для перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gennady1971 25 травня 2022, 1:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Щербаківського, 42
Так деньги и не перечислили.
Не знаю кто виноват, но обман произошел. В Дия висит, что деньги зачислят в течение 10 дней, но их нет. Заявку подавал 23.03
Сенс Банк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:10
Поки ситуація без змін, ми не отримали виплату від міністерства економіки, тому ще нема виплати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cameronna 24 травня 2022, 11:15
Заява на допомогу була подана ще 23.03.2022, але не через 10 обіцяних днів, ні через місяць кошти так і не були зараховані. Представники банку надавали стандартні відповіді, що причина не в них і як тільки кошти перерахує держава тоді і вони відразу виплатять. Потім написали, що почались виплати тим хто подав заяви 25.03, що якось було дивно для мене, тоді коли моя заява була подана раніше, але мене оминули. І ось нарешті 23.05 6500 грн були зараховані на мою картку.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 травня 2022, 11:55
Як і обіцяли — одразу після надання фінансування кошти зарахували :)

Дякуємо за те, що поділилися вашим досвідом
Jerrie 21 травня 2022, 0:00
10 лютого оформили кредитну картку Вигода (Альфа банк) у Епіцентрі і придбали у оплату частинами товар. Працівниця, яка оформляла/видавала картку, повідомила, що розстрочка оформлена. У додатку відобразилася сума місячного платежу. 10 березня, при спробі внесення платежу, відкрили для себе ситуацію, що були списані відсотки за безвідсотковою розстрочкою.)) При зверненні банк повідомив, що у них є 14 днів на затвердження кредиту і 24 лютого угода розстрочки була скасована і товар оформився у кредит з відсотками:)) Тобто я придбав товар і маю чекати два тижні, щоб ним користуватися, бо банк може передумати з розстрочкою. На аргумент про підтвердження працівницею (та що видавала картку) оформлення розстрочки банк порадив мені її шукати, бо вони не знають хто там у них де сидить. Одним словом, підкажіть хтось чи є смисл морочитися чи відправити цей руснявий банк за кораблем і нічого не платити
Дiнар Ганая 19 травня 2022, 22:13
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Соборна, 2-Е
И так, понеслась… Во-первых, сколько я связывался с Вашим банком, я только из-за обслуживания Вашими операторами не хотел связываться с Вами… Но до сегодняшнего дня, когда мне попалась такая великолепная девушка Яна Клешня, которая за пару минут решила вопрос, элементарный, реально который, мне предыдущие операторы такой бред несли… Я бы уволил всех, оставил только её!!! Я такого человека ещё не встречал, ни в одном банке нашей страны!!! Я в Шоке!!! Моему восхищению нет предела!!! Лично прошу повысить, до начальника над всем банком!!! Или хотя бы зарплату тысяч на 30000, такого содрудника вы больше не найдёте!!! Моему восхищению нет предела!!! Только ради неё я буду Вашим клиентом теперь постоянно!!! Если Яна будет решать мои вопросы. Спасибо огромное!!! Теперь только из-за такого сотрудника, я поменял своё мнение к Вашему банку!!! Ставлю не 5 звёзд, а 1000000000000000
Сенс Банк
Відповідь банку
20 травня 2022, 9:45
Воу-воу-воу :)

Дякуємо за ваш не просто теплий, а гарячій відгук. Сподіваємося на довготривалу і приємну співпрацю.

Передамо Яні ваші вітаннячка 🥰
Проблема вирішена
DenisS72 19 травня 2022, 18:42
На даний момент проблему вже вкотре вирішено, але вона регулярно виникає впродовж останніх 3-х років і можливо виникне в майбутньому.
Після переоформлення/пролонгації депозиту через Інтернет у відділенні прохання надати підтверджуючі документи про операцію (виписку або меморіальний ордер) його різні (!) працівники сприймають «у багнети». Доводиться культурно умовляти, іноді з походеньками до керівника. Аргументація — «якщо через Інтернет, нічого на папері/ в електронному вигляді не даємо. Є договір, яким передбачена можливість автоматичної пролонгації і досить із вас.» Але можливість і обов`язковість — не синоніми. Можливо скасував її, як у випадку спору довести продовдження депозиту? Кажуть у мобільному додатку все є. Але то лише літери на екрані, не документ. Зрештою все надають.
Виникає припущення, що це або політика банку — убезпечитися від можливих спорів, або «дубовість» нашого відділення. В жодному іншому банку таких дебатів не виникає ніколи. Хочете виписку тощо з «мокрими» печатками — будь ласка, не проблема.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 травня 2022, 15:22
Так, дійсно в договорі є пункти по пролонгацію, усі електронні документи мають свою юридичну силу. Якщо вам цього недостатньо, то спробуємо зробити все можливе, щоб співпраця з Альфа-банком була більш комфортною. Відпишемо вам в особисті повідомлення по статусу вирішення питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xx9484 19 травня 2022, 13:39
Банк зробив кредитні канікули але нараховує відсотки. Потім, якщо ви не заплатили, збільшує кредитний ліміт і знімає ці відсотки! Наступного місяця нараховує відсотки вже на збільшений ліміт! Заборгованість росте майже в геометричній прогресії.
Дуже цікавий придумали спосіб заробити в цей нелегкий час, якщо не зараз, то «на перспективу»!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
19 травня 2022, 15:44
Кредитні канікули не впливають на нарахування стандартних відсотків по картці. В період кредитних канікул відсутня прострочена заборгованість, штрафи за прострочку і пеня. Якщо у вас недостатньо кредитного ліміту, або власних коштів, що за їх рахунок списати відсотки, то виникає мінус. Ми збільшуємо кредитний ліміт, щоб не було мінусу і на нього не нараховувалися відсотки і він не включався в мінімальний платіж, тобто збільшення ліміту не впливає на загальну суму боргу.

Скасувати стандартні відсотки ми не можемо, як би цього не хотіли :(
Ми продовжуємо нараховувати і виплачувати відсотки за депозитами, обслуговувати клієнтів, проводити платежі і надавати інші послуги. Якщо скасувати відсотки то через певний час просто не зможемо цього робити. Зараз діють кредитні канікули, якщо не можете оплачувати борги, то можна зробити це пізніше. Ми докладемо максимум зусиль і постараємось придумати програми реструктуризації, щоб після перемоги України все було якомога більш м'якшим для вас
iryna567 19 травня 2022, 7:31
Несколько месяцев была активным клиентом банка. Имела несколько продуктов. Пока не столкнулась с ситуацией, что доступ к моим картам был у левых людей, которые привязали их к каким-то сайтам и пытались снять деньги. Банк в свою очередь никак не сообщил об этом, не присылал смс. Это жесть, потому что доступ был только у меня всегда. ну еще менеджер в отделении мог видеть данные карты, когда я при ней заходила в приложение.
Проблема вирішена
Егор Бреславский 18 травня 2022, 23:54
Меня зовут Егор, я был клиентом альфабанка, 16.05 мне заблокировали все карты, на одной из карт была сумма 108742 грн, после чего обратился в тех поддержку, сказали придите в отделение банка, в связи с военной обстановкой, я нахожусь за границей, так как проживал в мариуполе, за 4 дня до войны мне нужно было ехать в Германию, так и остался тут, сейчас нет возможности никакой прийти в отделении, сказали 18.05 обратится в чат помогут вернуть деньги, сегодня (18.05) — обратился в чат, по итогу сказали предоставить квитанции о зачислениях денег от тех людей которые мне скидывали, Чтобы я предоставил от куда эти деньги поступили тем людям, а по факту ситуация простая, мои родственники, выехали в Харьков, пришли в обменный пункт отдали деньги и мне просто зашла эта сумма, чтобы я смог жить тут, в Германии! сейчас вернуть ничего не могу, и остался без денег, попросил закрыть счета по видео звонку, отказали, хотя как узнал вчера новые счета открывают по видео звонку, вообщем не знаю как описать этот банк, в стране война, а они просто забирают деньги, и просят предоставить невозможное, как я могу предоставить документы, за что получали деньги те кто их отправляли. Читал на форумах что все банки в военное время отменили блокировку карт, но видимо альфа банк решил просто забрать деньги себе, так как ни на какие уступки не идёт!
svingovs888 18 травня 2022, 16:13
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Отделение Николаевское1, адрес Николаев, ул Шевченко 59 А.Хочу выразить благодарность менеджеру Альфа банка Карине за ее профессионализм, компетентность и отношение к клиентам.Я попал на технической сбой, хотел продлить договор, а он раньше времени оказался закрыт и я потерял значительный процент.Карина занялась моим вопросом, быстро согласовала индывидуальные условия, и уже на следующей день я переоформил новый договор на выгодных условиях.Даже не смотря на то что моя ситуация случилась в субботу, в виходной день, Карина была на связи и занималась моим вопросом.Спасибо за поддержку клиентоориентированость и профессиональной подход
Сенс Банк
Відповідь банку
18 травня 2022, 16:52
Дякуємо вам за таку гарну оцінку нашого співробітника. Обов'язково передамо її вашу подяку. Бережіть себе та рідних. Слава Україні!
Проблема вирішена
Володимир Кричун 17 травня 2022, 16:34
До початку війни відкрив рахунок у цінних паперах в Альфа-банку і з допомогою додатку Sence придбав у них (як у брокера) деякі цінні папери. Оплатив, вони Надіслали договір, виписку по операції все пройшло як книжка пише і у людей (брокерів) прийнято. В березні місяці по відповідних цінних паперах мали прийти на рахунок дивіденди. Не прийшли. Війна холєра. Але на початку квітня (6 квітня) все ж звернувся і спитався де мої гроші. «Розуміємо. Але нічого не можемо зробити — НДУ (депозитарій) не видав розпорядження по реєстру власників.». 25 квітня повторно звертаюся «ну що там?» відповідь — «не можемо нічого зробити. від нас не залежить. очікуємо зарахування від національного депозитарію». ну значить значить треба банку допомогти. звертаюся в Національний Депозитарій «що ж ви бєздєльніки Альфабанк ображаєте, не хочете їхні папери розглядати?» і в травні НДУ відповідає «ми невинні. ми затвердили реєстри власників по Альфабанку ще 1 квітня. і гроші їм уже теж перераховані. питайтеся в них чому вони вам не платять». 9 травня Звертаюся до банку «що ж ви жуліки мене весь квітень годували байками про депозитарій, якщо депозитарій давним давно все затвердив і гроші вам уже заплатив?» — «не переживайте виплата відбудеться на цьому тижні».кінець тижня настав — виплата не пройшла. знову питаюся, «що з трапилось? чому не дотримались слова? коли почнете працювати» і відповідь «все буде добре. гроші заплатимо найближчим часом». правда коли саме цей час настане вже не говорять взагалі «інформації ще не має». тому усім хто захоче мати справу з Пльфаьанком як з ьрокером треба знати, що виплати грошів вони проводять не в той же день (як нормальні брокери типу) а через кілька місяців. (може). Бо станом на 17.05 кошти власникам брокер Альфабанк так і не зарахував. Жуліки і брехуни, а не брокери.
Сенс Банк
Відповідь банку
18 травня 2022, 12:33
Ситуацію перевірили, ми передали інформацію до НДУ вчасно і зараз очікуємо на перерахунок коштів для подальшої виплати. НДУ також на своєму сайті розмістив інформацію, що є затримка з виплатами.
https://www.csd.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=12028%3A2022-05-16-14-38-34&catid=51%3Ahot-news&Itemid=18&lang=ua
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 17 травня 2022, 12:29
Суд арестовал активы российского олигарха Фридмана в Альфа-банке на 12,4 миллиарда (дополнена)
Сенс Банк
Відповідь банку
17 травня 2022, 12:46
Арешт рахунків ніяк не впливає на функціонування Альфа-Банку Україна та не має жодних наслідків для клієнтів.

Детальніше прокоментували це на сайті: https://alfabank.ua/news/do-vidoma-zmi
Akiraigo5 17 травня 2022, 11:24
Открыл депозит мобильный на 14 дней, перед закритем депозита в приложении я отключил продление, а банк снова их включил так еще заявили что-то согласно договору, но в договоре такого пункта нет и меня не уведомили что есть ограничения на закрытие продление депозита и в договоре такого вообще не
Сенс Банк
Відповідь банку
17 травня 2022, 12:22
Банк може продовжити дію депозиту лише в разі того, якщо у вас була ввімкнена пролонгація, і більше ніяк. Крайній термін, коли її можна відмінити — це останній день перед його закінченням. Якщо в цей день цього не зробити, то термін дії депозиту автоматично буде продовжено. На жаль, якщо ви хочете його частоково зняти чи розірвати достроково, то згідно умов договору зробити це не можливо
ALLMARK 16 травня 2022, 22:29
Имел пакет с картой MASTERCARD BLACK EDITION у которой снятие налички по всему миру в пределах лимита бесплатно. Для *** тарифы и правила есть даже в приложении. В процессе использования стала необходимость снять деньги через кассу другого банка… Оказалось, что в правилах таких условий в принципе нет и банк решает такие вопросы естественно в свою пользу, приравнивая операцию как снятие через пост терминал и берет комиссию независимо от пакетов и лимитов. Сделал себе скрин правил обслуживания на всякий случай, но то ли я ***, то ли банк *** — комиссию в почти 800 грн естественно никто не вернёт. Остаток средств выведен, заявка на закрытие счётов подана. Текущим клиентам советую получать письменное подтверждение по любой операции у банка и их комиссий ибо даже если Вы внимательно прочитали правила о тарифах — Вас может ждать неприятный бонус…
Сенс Банк
Відповідь банку
17 травня 2022, 10:21
Так, за умовами даного пакету зняття готівки безкоштовне в банкоматах по всьому світу в межах ліміту, а також в касі нашого банку 2 рази на місяць без обмеження по сумі. Що стосується зняття в касах інших банків чи у разі перевищення ліміту, то за такі операції комісія буде складати 2% min 25 грн від суми згідно тарифу картки.
Судячи з вашого кометаря до цього відгуку, ви вже знайшли цей пункт в умовах картки та розібрались чому саме була стягнута дана комісія. Будемо дуже вдячні, якщо ви ще раз переглянете вашу оцінку нашому банку 😊
Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Проблема вирішена
Алекс Бутко 16 травня 2022, 15:21
Через важку ситуацію у країні я вимушений був зняти мої заощадження з брокерського рахунку. Брокер зробив SWIFT переказ на мій рахунок у альфа-банку, але альфа-банк так і не зарахував цей переказ. Брокер надав усі необхідні документи, що підтверджують трансфер, але у альфа-банку лише розводять руками, мовляв, «нічого не надходило». Підтримка жахлива. Мене відправляють від одного оператора до іншого, кожного разу пишуть «Відповідь на ваше питання буде у цьому чаті протягом 24х годин», так вже цілий тиждень. Відповідь або «нічого не надходило», або «чекайте 24 години». Останній SWIFT переказ від брокера був зарахован за декілька днів, а тут більше 15 робочих (!!!) днів, три тижні!
Я вважаю, що на цей банк потрібно позов до суду, може тоді вони «несподівано» знайдуть мої гроші.
Александр Степаненко 16 травня 2022, 15:08
Банк фактически находится под санкциями поэтому на фоп счёт получить SWIFT перевод из Америки невозможно. Мои заказчики пытались переводить через нескольких корреспондентов, все платежи заворачивали, один корреспондент даже заморозил платеж. После провала первой попытки платежа была попытка выяснить что случилось через обращение в поддержку самого Альфа банка. Качество поддержки отвратительное и мерзкое, меня по кругу посылали звонить/писать на разные номера/емейлы/чат поддержки потому что ой я это не могу знать, ой это другой отдел решает, ой, а мы только гривневыми платежами занимаемся. В итоге после того как я выслал всю информацию по платежу предоставленную отправителем они затеяли недельное разбирательство после которого родили следующий ответ «За нище вказаними реквізитами надходжень не знайдено.
В наданій копіі платежу вказаний банк-посередник, можлива затримка коштів посередником — WELLSFARGO NY INTL
На разі додатковооі інформації не має.». Ответ заведомо лживый так как банк явно в курсе что все посредники блокируют SWIFT переводы в альфу и проблема не в посредниках, а в самом Альфа банке. Из-за этой лжи я предложил заказчику попробовать повторить перевод через другого корреспондента который уже был заморожен с четко указанной причиной что Альфа под санкциями. Суммарно из-за задержек на разбирательство с альфой, ожиданий разморозки платежа и так далее был потерян почти месяц времени. Проблему я в итоге решил потратив 10 минут на регистрацию в моно банке и открытии там фоп счетов + 10 минут на получение физического пластика. Советую всем айти фопам бежать из Альфа банка так как мало того вы не сможете получить здесь swift платежи так вам ещё и будут врать что у них нет проблем, выясняйте что не так у банков корреспондентов и так далее. Если бы не это вешанье лапши и враньё от поддержки я бы после национализации банка или выкупа акций у подсанкционных лиц возможно бы возобновил там ФОП деятельность, но теперь шансы на это около нулевые так как можно смирится с какими то временными проблемами если тебе про них честно говорят, смириться с тем что тебе врут и проблемы замалчивают невозможно.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 травня 2022, 17:57
Наразі всі перекази надходять, і ніяких обмеженнь на отримання SWIFT-переказів в нашому банку немає. Раніше були поодинокі випадки, коли банки-кориспонденти блокували платежі, оскільки плутали наш банк із російським банком, але ми вже працюємо над вирішенням цих питань з ними на пряму.
Що стосується підтримки банку, то наші оператори в жодному випадку нікого не хотіли ввести в оману своїми відповідями в чаті, оскільки повністю розуміють серйозність питань щодо міжнародних переказів, і у разі виникнення будь яких проблем чи затримок, все кілька разів достовірно перевіряють, і лише після цього надають відповідь клієнту в чаті.
Нам дуже прикро, що вам довелось зіткнутись із такими труднощами, і ми зробимо все можливе для того, щоб в майбутньому подібні проблеми не повторювались. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
СЕРГЕЙ харьков 16 травня 2022, 11:41
Відділення за адресою: Харків, вул. Алчевських, 1
люди бегите от него …он скоробакрот и угрожает мне чтоб платил кредит и проценты какие считает вы видели!!! мало им что война идет…он в списке банкротов банка!!! и он русский акционеры у него
Сенс Банк
Відповідь банку
16 травня 2022, 12:32
Ми в жодному разі нікому та ніколи не погрожували стосовно сплати, особливо в поточній ситуації, адже ми розуміємо, що багато хто залишився без джерела постійного доходу та немає можливості сплачувати регулярний платіж. Саме тому банком були запропоновані кредитні канікули за всіма кредитами та кредитними картками, тобто сам платіж формується, але якщо немає можливості його внести, то в розрахункову дату він стане 0 грн.
Що стосується відсотків за кредитом, то так наразі вони нараховуються згідно умов договору та рівномірно розподіляються на весь термін дії кредиту. При всьому бажанні, але зараз немає скасувати їх, оскільки банк продовжує працювати та виконувати свої зобов'язання перед клієнтами та вкладниками банку.
Щодо акціонерів, про яких ви згадали, то особи, на яких було накладено санкції вже позбавлені права голосу і не впливають на роботу банку, також будуть замінені на узгоджених з НБУ фізичних і юридичних осіб-резидентів України.
А стосовно банкроства, то це лише чутки, які під собою нічого не мають, адже банк працював, працює та буде продовжувати працювати. Бережіть себе та близьких. Все буде Україна 💙💛
Ольга Вакал 16 травня 2022, 7:33
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Я клиентка Альфа банк Украина.От СМС Альфа банка на указанную сумму я плачу ежемесячно.У меня претензия банка на увеличения кредитного лимита вместо уменьшения предыдущего.Оператор банка ответили мне, что это зависит от руководства.В военное пгложение я не работаю, получаю пенсию по инвалидности.Требование на уменьшение оплаты кредитного лимита.
Сенс Банк
Відповідь банку
16 травня 2022, 10:07
Збільшення кредитного ліміту проводимо якщо списуються відсотки, або комісія в мінус і цього мінусу у вас не було, тобто на загальну суму боргу збільшення ліміту не впливає.

Мінімальний платіж це не сума списаних відсотків і т.д., а лише 5%( по всім карткам крім Хамелеону та Все просто) від суми боргу на розрахункову дату. Тобто це мінімальна частина боргу, яку треба погасити, щоб не було простроченої заборгованості. Звісно, що вона також зменшує суму відсотків, яка нараховується на ваш борг, але не є оптимальною для погашення.

Якщо ви зараз не маєте можливості погашати більше від мінімального платежу, або навіть сам Мін. платіж, то ми ставимося до цього з розумінням і кредитні канікули продовжили до серпня. Про погашення після перемоги і поліпшення ситуації ми також подумаємо, постараємося допомогти вам якомога більше нашими програмами реструктуризації
Роман С 15 травня 2022, 23:08
Було знято приблизно 10 т грн, що разом з заявленою комісією повинно бути 10200 грн, але в результаті 10825 грн, бо у банка є сховані комісії, які клієнт повинен сам шукати незрозуміло де, пояснюється це курсовою різницею. В результаті після операції, через 3 дні з рахунку просто пропали гроші(курсова різниця ж), в історії операцій цих комісій нема, є тільки ті самі 200 грн з заявлених 2%, тобто ніякої прозорості. В Моно і Приват такого і близько немає, 2% значіть 2 %, і ніякої «курсової різниці».
Відповідь з банка:
Наприклад
05.05.22 Зняття готівки в банкоматі RON -1600,00 UAH -10825,30.
По даній операції була заблокована сума 10005,62, а списана 10825,30.
Клієнтом цього банку я більше не буду.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 травня 2022, 13:24
У вашому випадку не було додаткової комісії за зняття готівки. При проведенні операції сума спочатку блокується (стає недоступною на балансі), а в середньому через 2-3 робочі дні остаточно списується.

Списання проходить за курсом, який діє на дату списання, якщо він вищий від курсу блокування, то буде списано більшу суму, якщо менший — частина коштів повернеться на баланс, тобто це не завжди в мінус для вас.

Ми розказали деталі про те як проходять операції в інших валютах в статті: https://help.alfabank.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800. Залежить від валюти операції, картки та МПС картки
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2022, 12:20
Відгук зарахований (на 16.05.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.05 45.65
USD 41.35 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45.05 45.65
USD 41.35 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝