Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Sun1 5 грудня 2022, 20:52
Я всегда делаю оплаты через компьютер.Через сайт, который раньше был мойальыабанк.после ребрендинга полностью убрали возможность сохранить квитанцию по платежу, отправить на е-мейл.Нужно иметь смартфон и додаток сенс.это категорически неприемлемо!!! Я не подписывалась на это.Вы стали хуже на просьбу выслать квитанцию на е-мейл, банк не отреагировал, Я должна купить смартфон.или пойти в отделение!!! ради квитанции! и это в войну! Верните на сайт эту возможность.Гадкий осадок, потеря времени и нежелание оставаться клиентом этого банка.Веб приложение не работает.Я не подписывала договор об том, что я не смогу распечатать, сохранить квитанцию.В итоге, не было подтверждения платежа, и я не решила вопрос.
Сенс Банк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 21:31
Ми повністю розуміємо вас та ваше занедоволення щодо даної ситуації, але наразі сформувати квитанцію за операцією можливо лише в мобільному додатку банкy Sense SuperApp. Поки що це єдиний варіант, щоб отримати її, але можливо в майбутньому з'явиться альтернатива цього 😥

Ми обов'язково врахуємо ваше побажання стовно функціоналу веб-версії банкінгу, і можливо в майбутньому така можливість повернеться 😉
Nataliia30 4 грудня 2022, 20:53
Вэи заблокували сенс. Я за кордоном. Як мені погасити кредит якщо програма заблокована. Ви виставляйте такі суми, користуючись тим що за кордоном не має як вносити платежі. Лише через онлайн. Супер
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 грудня 2022, 11:47
Добрий день! На жаль, так і не отримали від вас відповіді у приватних повідомленнях. Але не хвилюйтеся, ви завжди можете нам написати щодо вирішення вашої проблеми.

Проте, якщо у вас є заборгованість більше 30 днів, котру ви не сплачуєте, застосунок може бути заблокований. Щоб його розблокувати, то ви можете звернутися до Чату підтримки. Перейдіть, будь ласка, за посиланням на сайт https://sensebank.com.ua/
Натисніть вкладку «Допомога» і оберіть зручний для вас канал зв'язку — Facebook Messenger/Viber/Telegram або Online Chat.
Або зверніться до Відеочату через відеодзвінок у Sense SuperApp: https://sense.top/ViChat

Погашати ваш кредит ви можете у застосунку Sense SuperApp, як тільки вам його розблокують. Ось посилання на статтю як можна оплачувати: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360017025040
Ви також можете сплатити карткою іншого банку у Sense-Погашення:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018865759

І так як ви перебуваєте за кордоном, вам буде інформативним це посилання на статтю: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7775770712466
Тут ви можете переглянути як ще ви можете оплатити ваш кредит.
Володимир Коропченко 29 листопада 2022, 16:04
Непоганий банк, але не зміг зняти готівку у доларах, хоча сума була не така й велика. Сподіваюсь, що далі у банку бууде якийсь резерв грошей. Пошукати готівку у інших відділеннях також недопомогло.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 6 грудня 2022, 21:28
Відповідаємо на ваш відгук. Дійсно, із-за війни та максимального попиту на валюту. Із-за проблем з логістикою, в деяких відділеннях може певний час спостерігатися нестача валюти. Було б чудово, якби ви нам повідомили що це за відділення, щоб ми могли вплинути та змінити ситуацію, у разі чого.

Написали вам у приватні повідомлення по цій ситуації, щоб вирішити ваше питання.
На жаль, ви нам поки що не відповіли, але ми маємо надію, якщо знов будем потрібні — ви нам напишите.
Проблема вирішена
maxkom 29 листопада 2022, 9:40
Відділення за адресою: Львів, вул. Чайковського, 33
Обслуговуюсь в м. Львів. Хочу переказати валюту в іншій українській банк. Мені не дозволяють це зробити посилаючись на відсутність світла в Києві. Йде четвертий день. Альфа ще працює в Києві?
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 11:49
Проблему вирішили, але нам дуже шкода, що виникло таке непорозуміння.

Пробачте, будь ласка, за ці незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Syrob 28 листопада 2022, 23:32
Користуюсь послугами банку багато років і ніколи не виникало ніяких проблем, поки не завітав у відділення в Білій Церкві. Попросив допомогти зареєструватись в електронній черзі, просто не побачив де розташований пристрій. І тут вислухав від Тетяни Демської (ім'я написане на робочому місті) що вона не зобов’язана допомагати і бігати туди сюди вона не буде. В подальшому всі питання були успішно вирішені. Навіть коли вимкнули світло зуміли видати гроші з каси. Але поведінка однієї людини звела нанівець враження від роботи всього колективу.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 листопада 2022, 8:33
Ми дуже раді, що все ж змогли вам допомогти з вирішенням питання навіть за відсутності світла, але одночасно дуже шкода, що ситуація і враження були зіпсовані :(

Вибачте, будь ласка, за це! Хочемо пропрацювати проблему, тому будемо дуже вдячні якщо надасте відповідь на кілька уточнень в особистих повідомленнях, вже біжимо до вас
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rokitska 28 листопада 2022, 20:41
Просто чудовий співробітник банку, вперше бачу настільки чудове обслуговування. Вперше чую щоб цікавилися станом склієнта, це дуже крутої
Крилов Сергій дякую за чудовий настрій та вечір і віру у нас усіх))
Сенс Банк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 20:49
Дуже дякуємо за ваш відгук!

Ніколи не станемо сумними працівниками банків з анекдотів, оскільки в другу чергу ми люди, а в першу — українці. Вільні, незламні та об'єднані як ніколи 💙💛

Працюємо для вас і прямуємо до перемоги!
AlexCV1 28 листопада 2022, 18:59
Знімала декілька днів тому гроші в мережі ваших банкоматів готівку. Транзакція була здійснена з картки іншого банку але так як вибору не було (енергопостачання не було в місті в загалі) зняла тут. Так при проведенні транзакції банкомат гроші не видав. Видав тільки карту і почав відраховувати кошти та виключився. Банк гроші не повернув.
Нажаль терміни повернення теж не називають. Сума була великою як на мене.
Навіть повний ребрендинг банку не допоможе його такій репутації. Ні кому не рекомендую даний банк. Так як гроші при такій стуації не повернуться.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 11:11
Уточнили, що напряму такі ситуації не вирішуються :( Такі спори урегульовуються в терміни згідно правил міжнародних платіжних систем, у випадку з MasterCard це строк до 45 днів.

Зі свого боку такі запити вирішуємо так швидко, на скільки це можливо
wital 28 листопада 2022, 15:02
Перейшов с Ощада і привата в Сенсе банк, одразу не все шло добре, але потроху розібрався і впевнений шо цей банк #1, в Украіні, радують відсутність коміссіі, радують депозити, війскові облігаціі з пріемними відсотками, також простота викоростування,і пріемний персонал, з обратнім звязком, наразі банк перейде во властність держави, так шо побажання вам не опустится до рівня ощада і прівата, дякую
Сенс Банк
Відповідь банку
28 листопада 2022, 16:36
Безмежно вдячні за ваші теплі слова 😊 Ми раді, що навіть через труднощі, ви обрали та залишаєтесь із нами. Будемо і надалі робити все можливе для того, щоб ми залишались задоволені нашою робою 💕
Serhii22 26 листопада 2022, 2:05
Відділення за адресою: Одеса, вул. Малиновського, 71
Через 2 месяца случайно узнал, что оказывается есть ежемесячная комиссия с октября 100 гривен за пользование кредитным лимитом с долгом превышающим 20 гривен.Никто не предупредил, а втихую внесли изменения в тарификацию и списывают молча.Мы перечитываем договор и тарифы наверное каждый день.Нормальные банки сообщают смс по крайней мере о подобных изменениях.Отвратительное отношение к клиентам.И подобное уже не первый раз замечено за этим банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
26 листопада 2022, 8:25
Ми ввели комісію по причині здорожчання грошового ресурсу, який ми надаємо нашим клієнтам у вигляді кредитної лінії. Адже орієнтиром його вартості є облікова ставка НБУ, а вона у червні цього року зросла з 10% до 25% річних. Згідно з п.11.1.1. ДКБО «У випадку необхідності внесення змін до Правил користування Карткою або Тарифів на обслуговування Картки, Банк не пізніше ніж за 30 (Тридцять) календарних днів до дати з якої застосовуватимуться змінені Правила користування Карткою або Тарифи на обслуговування Картки, направляє Клієнтам повідомлення про такі зміни шляхом розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сторінці Банку.». Посилання, де було розташовано повідомлення https://alfabank.ua/news/zmini-do-tarifiv-za-kreditnimi-kartkami-at-alfa-bank-ukraina
Оксана Глазкова 24 листопада 2022, 21:23
Є споживацький кредит у Альфа-Банку. Після початку війни, гасила поки могла повний платіж, потім почала вносити частковий. Банк заблокував акаунт і тепер неможливо внести навіть частковий, банк вимагає реструктуризації на невигідних умовах з можливістю штрафів і пені. Також банк подав заяву у бюро кредитних
історій, хоча не мав права під час воєнного
стану цього робити. В результаті Приватбанк, заблокував кредитні кошти, хоча там немає жодної заборгованості чи прострочки. В повідомленні написано, поки не погашу заборгованість у іншому банку. Це як? Альфа банку закони не писані? Можно тиснути через інший банк, псувати кредитну історію і плювати він хотів на урядові постанови щодо дій банку під час воєнного стану.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 листопада 2022, 13:19
Ми повністю розуміємо, що в поточній ситуації вчасно вносити платіж складно, через що ми пропонуємо нашим клієнтам варіант з реструктуризацією діючого договору, щоб зменшити щомісячне фінансове навантаження. Ми зі свого боку в жодному випадку ні на кого не тиснемо для її оформлення, оскільки це лише пропозиція і оформлення це справа добровільна. Щодо штрафі та пені, то вона не нараховується.
Стосовно передачі даних в бюро кредитних історій, то один раз на 14 днів ми передаємо дані ( але інформація в БКІ оновлюється орієнтовно протягом одного місяця ), навіть під час військового стану.
Що стосується блокування облікового запису, то його вже розблоковано. Тому, будь ласка, повторіть спробу входу в систему, після чого ви зможете без проблем оплачувати за вашим договором.
Проблема вирішена
Vladouk 24 листопада 2022, 11:58
Ситуація наступна, заблокували рахунок із останніми грошима і кажуть «їдьте у відділення» я знахожусь за кордоном і такої можливості не маю, мені заблокували рахункі і тепер в мене немає навіть за що «хліба купити» я не знаю що робити, ніякіх нюансів з підтримкою ми знайти не змогли, все відправляють і відправляють в відділення🫤
Не розумію в чому проблема підтвердити мою особистість по відеочату, і відправити мені всі МОЇ гроші за реквізитами

Я студент за кордоном, через декілька днів потрібно платити за проживання (оренда квартири) а в мені просто беруть і нагло без всяких на то причин блокують рахунок 😳
Сенс Банк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 10:06
На жаль, так і не отримали від вас відповіді в особистих повідомленнях. Дуже хочемо допомогти, якщо питання ще актуальне — напишіть, будь ласка, нам 😉
79726220 23 листопада 2022, 14:53
Более года списывалась часть заработной платы на погашение двух кредитов. В итоге банк не признаёт кредиты закрытыми и выставил долг почти такую сумму как до оплаты по исполнительным листам. Сказали начислялись штрафы и пеня. И это всё паралельно тому как вступило в силу виконавче провадження. Ко всему этому банк ещё и продал или отдал эти кредитные договора агенству Дельта М, которые не дают покоя звонками. Я в первые сталкиваюсь с такими действиями со стороны банка. У меня было большое количество кредитов, которые я закрыла через исполнительные листы и не в одном банке или мфо не было при закрытии кредитов таких вопросов. По телефону или с чат ботом разобраться не возможно. Должны и всё, ни выписки, ни письма о закрытии от исполнителя, ничего не рассматривается со стороны банка.
Сенс Банк
Відповідь банку
24 листопада 2022, 12:27
При відкритті виконавчого провадження згідно із Законом Банк не зобов'язаний зупиняти нарахування за договором. Тому борг за кредитом зростав. Закриття виконавчого провадження не дорівнює закриттю кредитного договору.

На даний момент обидва ВП закрито.
Стан кредитних договорів: по одному з них заборгованість по пені та простроченим відсоткам, по іншому — прострочена пеня та прострочена комісія.

Ст. 1054 Цивільного кодексу України за кредитним договором банк або інша фінансова установа (кредитодавець) зобов'язується надати грошові кошти (кредит) позичальникові у розмірі та на умовах, встановлених договором, а позичальник зобов'язується повернути кредит та сплатити проценти. Тобто позичальник зобов'язаний сплачувати проценти за весь період користування кредитом.

Підписання кредитного договору свідчить про те, що клієнт ознайомився з його умовами та взяв зобов’язання своєчасно повертати отриманий Кредит та сплачувати проценти за користування ним.
Ризик можливості невиконання договірних зобов’язань за Договором кожна зі сторін оцінює самостійно перед укладанням Договору, а результатом такої оцінки є прийняття рішення щодо укладення чи не укладення Договору, і таке рішення приймається кожною зі сторін Договору свідомо, добровільно та на власний розсуд.
Вікторія Вікторія 23 листопада 2022, 13:35
11 листопада у мене був День народження.
Від Монобанка прийшло привітання, а від Альфа-банку — ні, тому я вирішила просто запитати в чаті чому так.
До чату приєдналась співробітниця Оксана Петрушовец.
Вона вибачилась і написала мені велике привітання. І було видно, що вона сама його написала, а не як інші компанії створюють один текст і просто копіювати/вставити.
Потім вона запитала номер відділення. Це мене трішки здивувало, але я подумала, що скоріш за все мені хочуть надіслати якийсь мерч банку у знак вибачення. Хоча мені це не потрібно було. Я просто хотіла привітання, бо на даний період життя мені дуже важливе кожне привітання…
І нещодавно я забрала посилку з пошти. Там був пакунок з солодощами. Це було дуже неочікувано, тому що виходить, що Оксана витратила на це свої кошти і доставка була оплачена. Мені навіть трохи незручно, тому що я дійсно сподівалась просто на якісь слова-привітання в чаті і все.
Тому я дуже хотіла б написати відгук. Зазвичай мені не дуже подобався ваш чат банку, оскільки я задавала питання, а у мені у відповідь посилання на якусь довго статтю. І це дратувало, хоча я розумію, що у співробітників є правила як потрібно відповідати.
І цей випадок дуже змінив ставлення. Тепер коли всі кажуть, що в Монобанку найкращий чат, то я можу приводити в приклад цю історію.
Я постійно працюю в сфері, де потрібно спілкуватися з людьми. Це промоутер, менеджер з продажів, промоутер-консультант.
І дуже великий контраст, коли є люди, які спеціально обходять стороною, щоб тільки не взяти у мене листівку. І одна людина за день, яка пропонує купити каву/чай, тому що на вулиці холодно і щоб я зігрілась. І зазвичай, я відмовляюсь, тому що можу сама собі купити. Але сам факт того, що людина готова витрати власні кошти, щоб якось допомогти вже дуже радує.
Бо відсоток тих людей, які можуть грубо відповісти, відмахнутися рукою, сказати що це якийсь обман (низька вартість послуг від інтернет-провайдера), відсоток таких людей значно більший, ніж ті, хто запитає чи не змерзла я, чи тим більше запропонує купити каву. І як би це не було банально, але такі люди у роботі, і такі як Оксана у вашому чаті допомогають не втрачати віру у хороших людей.
Тим більше, що мені здається і так зрозуміло, що щаслива людина не буде запитувати в банку, чому її не привітали. Але іноді тяжко в психологічному плані, і хочеться хоч трішки якоїсь уваги. І так в моєму випадку. Тому для мене це справді дуже цінно!
gennady1971 23 листопада 2022, 5:22
Первое знакомство с Альфа банком произошло в далёком 2010 году при довольно странных обстоятельствах. Имел депозит в Укрпромбанке, который стал банкротом за считанные дни и по счастливой случайности вклад был перенесен в Родовид банк по решению премьер-министра того времени Ю.Тимошенко, однако и сам Родовид банк, который министерство финансов пытались реанимировать, стал трещать по швам. И на тот момент была одна лазейка, по переводу с карт Родовида, на счёт в Альфа, ибо снять с карты было невозможно.
После этого я постоянно пользовался услугами Альфа банка, включая депозитные продукты, кредитные карты и в течение 13 лет если возникали какие-либо проблемы то сотрудники банка всегда решали их оперативно, в том числе и сегодня. Находясь за границей, у меня не прошла операция по пост-терминалу в торговой сети, также невозможно было снять нал в банкомате, приходило сообщение, что превышен месячный лимит. Я написал сообщение в телеграм чат и через 5 минут ответил сотрудник Богдан, он мне помог решить проблему за несколько минут, прислав нужные скрины. И это все было ночью. Причем все его сообщения были очень вежливые и чувствуется, что человек работает «с душой».
Я как клиент этого банка никогда не задумывался над политикой и кто топ менеджеры и владельцы банка ибо уровень сервиса и надёжность банка всегда отвечали уровню современного международного стандарта.
Хотел бы пожелать, чтобы Альфа банк жил долго и политика не вмешивалась бы ибо стабильность банка и банковской системы это прежде всего то, что так необходимо для Украины, которую мы все любим и желаем ей процветания
Сенс Банк
Відповідь банку
23 листопада 2022, 8:10
Дуже приємно бачити відгуки наших клієнтів, і ми дуже вдячні, що ви залишаєтесь із нами на протязі вже стількох років. Обов'язково передамо Богдану ваші слова, та підтримку. Бажаємо вам мирного неба і прекрасного дня♥
Проблема вирішена
vsdrnk 21 листопада 2022, 14:52
История очень простая. В эту минуту, пишу отзыв и звоню из-за границы по номеру, указанному на обороте карты. Звоню четвертый раз, в очередной раз слушаю музыку по 10 минут, плачу просто так деньги за набор. История простая — год назад какая-то идиотка из их кол-центра при верификации сказала мне, что я называю неправильно слово-пароль. Чтобы до нее лучше дошло (если вдруг она сидела в конченой китайской гарнитуре с отходящим проводом за пять баксов), я повторил ей девичью фамилию своей матери на двух языках во всех возможных вариациях — проговаривая твердый знак, выговаривая вместо э вместо е, и так далее. Настолько категорично начав заявлять, что я называю неправильное слово-пароль, ей почти удалось меня в этом убедить, даже несмотря на то, что у меня десять банковских карт с одним и тем же словом-паролем (как и у всех нормальных людей) и несмотря на то, что каким то образом мне удавалось общаться с банком по телефону до этого. После этого она мне сказала, что ваше обслуживание по телефону закончилось — идите в отделение. Естественно, мне есть чем заниматься, нежели ходить по их отделениям. И вот, началась война, находясь за границей, моя карта блокируется от попытки расчета. По телефону теперь там со мной никто разговор не ведет, так как видите-ли «я это теперь для них не я», потому что они не могут верифицировать. Но самое интересное, что карта кредитная, и на ней вместо миллионов, которые так рьяно охраняла сотрудница кол центра, просто сто двадцать тысяч задолженности. И вот мне интересно, может я поеду сейчас из Бельгии в Киев в один конец, чтобы восстановить слово-пароль, или просто забью на них болт. Раз доступа к карте нет, и доступа к информации о счете — платить я им нифига не буду, будут ждать, пока закончится война. Штрафовать они не могут на время военного положения. Ну, а когда война закончится, и если у меня будет возможность приехать к ним в отделение, тогда мы с ними разберемся. То есть, я хочу вернуть им их же деньги, и я не могу с ними связаться. Ну всего хорошего
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 листопада 2022, 12:34
Питання щодо розблокування картки вирішилося дуже швидко, завдяки працюючому у банку Відеочату.
Запропонували звернутися до нашого Відеочат Сервісу, зробити це можна як за посиланням https://sense.top/ViChat та і у самому застосунку Sense SuperApp.
Проблема вирішена
Senya86 18 листопада 2022, 12:29
Відділення за адресою: Суми, вул. Харківська, 2/1
Здавалося, що може бути легше, ніж закрити картку з позитивним балансом.
От і я так думав, перейшовши до відділення Альфа-Банк. Підібравши час між вимкненнями електрики та тривогами, зайшов до альфа-банку для закриття рахунку.
І ось я потрапив до 'Фахівець II категорії' Бурба Юлія
Надавши картку банку та свій паспорт я попросив її закрити рахунок.
На що мені Юлія відповіла, що зробити цього у неї немає можливості. І це зробити можу лише я, через додатки.
Виходить у відділення банку, співробітник банку не може вам допомогти.
На моє прохання зателефонувати на гарячу лінію, щоб вони хоч щось змогли зробити, Юлія Бурба повідомила мене, що й гаряча лінія в цьому випадку нічого не зробить… і знову почала наполягати на додатку.
Через хвилин 10 розмови Юлія Бурба все ж таки взяла мою карту і подивилася інформацію про неї, і знову мене здивувала сказавши що сьогодні проходили операції по моїй карті і повідомила що — Приходьте завтра, закриємо через планшет.

Результат від відвідування відділення — НІЯКОГО.
Допомога від персоналу — НІЯКОГО
Настрій — НІЯКОГО
Бажання бути клієнтом банку — НІЯКОГО

Відділення банку
м.Суми вул.Харківська
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 листопада 2022, 11:42
Раді, що питання нашого клієнта вирішилося!
Проте, хочему зауважити, що Юлія Бурба спробувала надати найбільш легкий та швидкий для наших клієнтів спосіб закриття карткового рахунку у Sense SuperApp. Завдяки цій можливості, дійсно, можна не писати у чат підтримки, не ходити у відділення або ж не телефонувати у контакт-центр.
Знаходячись вдома, можна зробити закриття рахунку в кілька тапів у вашому смартфоні.
Остап Бендер 17 листопада 2022, 11:57
У грудні закінчується доларовий депозит. Зарані звернувся до оператора підтримки щоб забронювати готівку для видачі депозиту у день закінчення. На що мені відповіли «Якщо депозит закінчується XX/12/2022, то саме в цей день ви зможете подати запит на бронювання, після повернення коштів з депозиту. На перед забронювати не можливо». «У зв’язку з особливостями доставки валюти під час військового стану строки замовлення становлять 10 робочих днів.»

Кошти з депозиту і так гарантовано повернуться на рахунок у день закінчення, тому це виглядає як штучне затягування процесу повернення коштів. Тобто банк додаткові 10 днів після завершення депозиту користуватиметься моїми коштами безкоштовно. А коли готівка потрібна терміново, то це ще і вкрай незручно.

У інших аспектах, банк досить хороший (якщо не враховувати глючний та повільний додаток Sense).
Сенс Банк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:13
До введення військового стану проблем із забезпеченням відділень готівкою не було й ми йшли на поступки та по ініціативі банку приймали заявки на бронь для депозитів ще до повернення коштів. Проте зараз ми змушені повернутись до регламентованого процесу. В крайній ситуації є можливість отримати кошти раніше, якщо вони наявні в касі. До введення військового стану ми встигали привозити необхідну суму валюти для клієнтів в ці строки. Зараз ситуація змінилася, кожен день можливі непередбачувані обставини, від відключення світла до бомбардувань :(
Над додатком працюємо кожен день, з кожним оновленням пришвидшуємо працездатність.
Peterets 15 листопада 2022, 15:02
Якість обслуговування для банка із таким рейтінгом с дуже погана. Спочатку несвоєчасно приходять sms повідомлення, потім блокують доступ до входу у Serse Super App. Дозвонитися можливо тільки до «Алли», яка не може вирішити питання, а якщо переключючає на оператора, то виклик зривається. Коли не має можливості користуватись послугами вашого банку, є потреба його змінити на більш доступний.
gomovych 15 листопада 2022, 9:46
На протяжении долгих лет, я являюсь клиентом этого банка. Меня всегда все устраивало, никогда ни в чём не подводили.я даже переходя на другую работу, просила чтобы зарплату платили именно в этом банке…но, пока не решила у них на полном доверии открыть депозит!!! Это первый банк в моей жизни который довёл меня до слёз…История очень длинная, вкратце…обратилась я на горячую линию банка с просьбой мне помочь, так как ситуация у меня не простая была, мною занимался не один сотрудник…видимо я им так надоела, что они тяп ляп мне быстро сделали и забыли как страшный сон…я очень образовалась, что сделала то, что мне нужно было, открыла депозит с подальшим пополнением…пока не решила через неделю его пополнить…и тут у меня шок!!!😡
1- пополнить депозит не могу, потомучто он оказывается не пополняется в гривнах
2- открывая депозит можно пополнить его на 100000 грн…в месяц
Короче, и много другого дерьма я узнаю уже позже…они оказывается мне просто не договорили…интересно? Я должна была об этом всем сама догадаться??? Я не компетентна в этих вопросах, поэтому и обратилась к специалистам…у меня на карте зависли деньги, пополнить не могу депозит, новый открыть не могу — лимит…Так больше всего мне понравилось, я оставила жалобу, мне перезвонили и говорят, мол, да, мы прослушали разговоры, действительно сотрудники забыли указать эту информацию…но и Вы не спросили!!! Всмысле не спросила? Я рассказала зачем мне нужен депозит, они должны были все условия выложить…короче, я осталась виновата…и в конце у них прозвучала фраза, Но мы же один раз ошиблись на Вашей практике, можно нас и простить…Мой ответ НЕТ!!! Как только я вернусь в Украину, сразу же расторгну с Вами все связи, забуду как страшный сон…и конечно же всем розкажу о Вас, буду отговаривать не связыватся с таким безответственным банком, в котором работают не опытные сотрудники! Худший банк!!! Спасибо вам за слёзы…
Сенс Банк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 13:45
Ми повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо даної ситуації, але на жаль, такі особливості депозиту за рахунок купівлі валюти. Місячний ліміт на суму депозиту встановлено з боку НБУ і він складає до 100 000 грн в еквіваленті, і при всьому бажанні, але змінити його зі сторони банку не можливо. Щодо поповнення, то оскільки це валютний депозит, то згідно його умов, поповнення можливе тільки валютою. Максимальна сума поповнення вкладу становить 200% від початкової суми вкладу. Запропонували вам варіанти рішення в особистих. Коли будете мати час — відпишіть нам.
Ukrainaua 12 листопада 2022, 12:30
открыл карту Black — в договоре указано обслуживание бесплатно в итоге каждый месяц 150 грн списывали за обслуживание! 2 — SMS уведомления стоит в месяц 25 грн в договоре тоже не указана 3 — за проверку в банкомате баланса снимают 5 грн
(Не рекомендуют данные банк для использования редких Гадкий банк — скучает скрытых платежей !!!)

по итогу обдирают как могут — закрыл через месяц использования данной карты отказался от услуг данного банка!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 листопада 2022, 12:50
Нам дійсно прикро, що ви не до кінця ознайомилися із тарифами картки Black.
Отже, відповідаємо на ваш коментар:
1) До 24.02 по картковим пакетам White, Black & Graphite завжди було щомісячне обслуговування пакету послуг, але виконавши певні умови, обслуговування могло бути безкоштовним. Від 24.02 по 30.09 плати не було. І вже починаючи з 1.10 ми її повернули (умови потрібно були виконати у вересні). Про повернення плати ми повідомляли на нашому сайті, додатково були пуш-повідомлення у застосунку Sense SuperApp та у соціальних мережах;
2) В тарифах картки прописано, що підключен «Альфа-чек»;
3) Знов ж таки, повертаємося до тарифів обслуговування (до речі, вони є не тільки в Sense SuperApp, але й на нашому сайті: https://alfabank.ua/packages/paket-black).
Перегляд залишку коштів через банкомати Альфа-Банку Україна: 1 раз на добу – не тарифікується, потім – 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро). Перегляд залишку коштів через банкомати інших банків — 2 грн. (0,09 usd, 0,09 евро).

Ми розуміємо, що не завжди усі можуть переглянути умови по картці або віднайти ці тарифи. Не зважаючи на це, ми завжди готові підказати нашим клієнтам, пропонсультувати їх та порадити, що краще обрати. Нам дійсно прикро, що ви залишили наш банк. Але зараз, надавши вам усі тарифи по картці, маємо надію, що ви повернетесь знов. Гарних вихідних!

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.5
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝