Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
praesidens 10 січня 2023, 16:12
І розказують, що це комісія за міжнародний переказ на картку (бо вони так вирішили через MCC).
Жоден банк не бере комісію за використання Apple Pay. Жоден.
Будьте обережні.

Загнали валютну дебетову картку в мінус постфактум.
Сенс Банк
Відповідь банку
10 січня 2023, 16:29
МСС дуже важлива частина кожної оплати чи переказу — згідно МСС ми можемо дізнатись, наприклад, що термінал, у якому ви проводили оплату за допомогою Apple Pay у продавця прошитий не як покупка, а як переказ (таке дуже часто зустрічається наприклад на Новій Пошті) а за міжнародний переказ дійсно є комісія. Тут справа не в Apple Pay, а саме у терміналі — продавець прошив його як переказ, тому і транзакція проходить як переказ, за що, згідно тарифів картки, у вас і знялась комісія. Нам дуже шкода, що така ситуація з вами трапилась, але тут все залежить саме від терміналу😞
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
druce 10 січня 2023, 11:19
Добрый день!

В сенс банк сделали нововведение на заказ валюты. Это нужно делать за 10 дней после окончания депозита. Т. е. средства должны быть уже на карте + 10 дней.

Ссылаются на тяжелую логистику, но скорее всего, что есть какие-то проблемы.
Ведь не логично совсем. Пусть даже есть проблемы с логистикой, окей. Я же специально заказываю за 10 дней. Могу за 20 дней, если надо. Но они отказывают в бронировании валюты.
Значит не в логистике дело, а попросту нет денег. Не рекомендую Сенс для открытия депозита. Даже в мной нелюбимом ПриватБанке выдают валюту день в день.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 10 січня 2023, 13:23
Вітаємо! Ми пам'ятаємо, що до цього ви залишали відгук. Але продублюємо ще раз відповідь тут.
Це правило відносно нещодавно ввели, і працює воно при наступних умовах:
1. подача на бронь готівки можливк при наявності, коли кошти вже зараховані на рахунок;
2. термін очікування валюти — 10 робочих днів з дати замовлення.

Це було зумовлено тим, що після введення воєнного стану значно ускладнилась можливість транспортування готівки по Україні, тому були збільшені терміни видачі коштів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці, але наразі попит перевищує можливості. Ми розуміємо ваше обурення, але сподіваємося, що вже скоро ситуація зміниться. Дякуємо за розуміння!
zvirobiy zvirobiy 9 січня 2023, 9:41
Раджу обходити стороною.
Проблема з видачею валютних депозитів.
Банк, всупереч договору на обслуговування клієнтів, нав’язує вигаданий термін повернення коштів клієнтів — через 10 робочих днів, тим самим безкоштов нокористуючись коштами клієнтів половину місяця. З тривалими завчасними переписками в чаті та дзвінками на гарячу лінію довів абсурдність цих вимог та «з боями» добився виплати депозиту в день завершення договору.
Але, не тут то було. Банк вирішив «відігратися» і затримав зарахування коштів на пластик з поточного валютного рахунку на сім годин. Хочу зазначити, що це внутрішньобанківська операція, яка мала б провестися максимум до години часу.
Через затримку оновлення залишку на картковому рахунку, отримання коштів в касі стало неможливим і я змушений був провести у відділенні половину робочого дня, очікуючи поки «внутрішній техвідділ» натисне кнопку та оновить залишки по рахунках.
Ні дзвінки керуючої відділенням, ні запити оператора не врегулювали проблеми.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 січня 2023, 13:19
Зі святами вас! При замовлення валюти виконується 2 умови:
1) долар або євро має бути вже зарахован на рахунок;
2) дійсно, зараз за правилами банку при броні валюти термін на видання — 10 робочих днів. Це обумовлено логістикою в період військового стану, ввели це нещодавно, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали. Ми чекаємо змін в кращу сторону :)

Написали вам у приватні повідомлення щодо уточнення вашого питання, що кошти не відразу розподілилися, а на жаль, із запізненням. За це щиро вибачаємося, але на жаль, ви не надали даних для перевірки. Тому сподіваємося, що з часом напишите нам з уточненням.
/Ярослав
Andry6769 8 січня 2023, 23:32
Оператор Олена Петренко не знає тарифів по картці хамелеон,і надає не вірну інформацію.
Питання було за оплату неактивного рахунку, вона написала що оплати за неактивний рахунок по картці хамелеон не буде, якщо на картці буде залишок більше 500 грн.
Но це не правда.
Чат був на сайті, вона підключилась о 21:48
Чому тут такі некомпетентні оператори, думав в приват набирають аби кого, но ви гірше привата на рахунок операторів в чаті
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 7 січня 2023, 12:59
Открывая в банке депозит в выходной день банк пишет, что осталось 62 дня из 60 дней депозита. Соответственно, за 2 дня на большой сумме лучше бы я гривне подержал деньги и получил процент.
Я понимаю причина, что межбанк не работает. Но все равно. В других банках, даже Приват, + 2 дня если открываешь в выходной пл срок не добавляется.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 січня 2023, 13:29
Нарахування відсотків відбувається на наступний робочий день після зарахування коштів. Якщо зарахування суми було в післяопераційний час п'ятниці або суботу/неділю — сума по факту буде зарахована у понеділок, і тільки у вівторок почнеться нарахування відсотків. На жаль, правила такі😔
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vasulokk 7 січня 2023, 8:44
Всі банки на час війни не збільшують кредитні ліміти, а мені збільшили нв12000 грн по картці выгода в мене 2 картки з кредитними лімітами я дуже зрадів однак не виходить платити коммуналку в дає помилку обіцяли за 3 дні вирішити питання
Сенс Банк
Відповідь банку
7 січня 2023, 8:49
Деякі банки також збільшують кредитний ліміт, але зараз не про це ☺
Ми вже почали повертати/надавати кредитний ліміт за індивідуальною пропозицією в додатку, тому тут все файно 🤗
Щодо сплати комунальних платежів.
Зайдіть саме в розділ «Перекази/Платежі» і знайдіть потрібний вам ресурс для поповнення. Як альтернатива, можете зробити повний переказ за реквізитами, після чого додати шаблон на головний екран. Наступний раз будете робити переказ в 1 клік 💛
Alekc58 6 січня 2023, 10:04
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
Обращалась в поддержку по-поводу минуса на карте Є-ПІДТРИМКА 34567 грн. Было два вопроса, на которые мне так и неотиветилим:1-откуда у меня появилась карта є-підтримка, 2 -откуда на этой карте минус 34567 грн. В реестре должников меня нет, виконавчих проваджень у меня нет. Чей кредит мне присобачили? Каким образом 19.08.2022 г. мне была открыта карта??? Пророссийский банк, сменил название, а привычки остались.
Сенс Банк
Відповідь банку
11 січня 2023, 13:45
Відкрити рахунок без вашої згоди ми не можемо технічно та не маємо права по Законодавству. Картка Єпідтримка — це картка для виплат, по ній не може бути заборгованності. У вас є арешт по цій картці, більш детально про те, як зняти арешт ми розписали вам в особистих повідомленнях.
Проблема вирішена
Lyuba123 4 січня 2023, 18:02
Банк просить замовляти готівку (валюту) за 10 робочих днів, обумовлючи це проблемами з логістикою в період військового стану.
АЛЕ не приймає замовлення до закінчення депозиту — що не має ніякого відношення до питань логістики, а являється формою шахрайства з боку банка так як клієнт обмежується в користуванні коштами ще на +10 робочих днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2023, 18:46
Кошти виплачуються з депозиту на окремий рахунок, тому замовлення готівки можливе лише після закриття депозиту та наявності коштів на тому рахунку з якого ви будете знімати готівку. Це не форма шахрайства, а скоріше технічний момент. З приводу очікування готівки, то так така ситуація через військовий стан в країні та можливості логістики в даних умовах. Це ввели нещодавно, видача раніше відбувалась у виключних випадках та з балансу каси. Зараз під замовлення підвозяться нові купюри. Над рівнем якості обслуговування постійно працюємо та намагаємось зробити якнайкраще. Слава Україні!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Володимир Тімощенков 4 січня 2023, 17:10
Відділення за адресою: Харків, вул. Полтавський шлях, 14
Працівники банку на всіх етапах отримання нової карти провели обслуговування професійно. Дякую. З Новим роком. Успіхів в роботі.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 січня 2023, 17:14
Дуже круто, що Новий рік почався з приємного досвіду з нами☺
Дякуємо за теплі слова, які гріють в таку холодну пору року. Бажаємо вам переможного 2023 року і мирного неба. Все буде — Україно 💛
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergey74 3 січня 2023, 19:16
Працівник банку замість відповіді, чому банк не виконує Розпорядження КМУ номер 198-р від 02.03.2022 р. і я не можу користуватись своїми коштами (сума провадження 1827 грн), відповідає: «Розпряження дійсно чітке: ми знімаємо арешт із рахунку як тільки приватний виконавець передає до банку документи. Ми залюбки знімемо всі арешти, які у вас є, як тільки наш відділ отримає відповідні документи🤗»
По-перше, дезинформує про наявніст проваджень від приватного виконавця, по-друге, пише про якісь «всі арешти», коли річ іде про можливість користування коштами.
Арешти знімаються в виконавчій і якби ваш банк працював, а не смайлики обирав, то ще у лютому ви би повідомили вірні дані виконавця, а не відправили мене у іншу виконавчу службу, яка не накладала арешт (підтвердження є у ваших відповідях в вайбер)
Сенс Банк
Відповідь банку
3 січня 2023, 20:05
Банк виконує всі свої зобов'язання.
Наявність проваджень ми не можемо переглянути через відгуки, якщо ви хочете уточнити чи є у вас арешт на рахунок чи на суму — ви можете написати нам у приватні повідомлення і ми все уточнимо. Також можемо уточнити вашого приватного виконавця, до якого вам потрібно звернутись, щоб він передав нам документи, і арешт був знятий😊
Sergey74 3 січня 2023, 18:32
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 7/9
Банківська установа, у якій відкрито «арештований» рахунок, у період воєнного стану, зобов’язана надати можливість клієнту користуватися грошовими коштами на рахунку та не брати до уваги постанови державних чи приватних виконавців про накладення арешту.
Але «гаряча лінія» банку та його співробітники в відділенні вигадують різні пояснення для відмови у користуванні коштами. Їм надійшла постанова по суммі стягення 1827 грн.
У відділенні вигадали, що треба бути «єдиним кормільцем», у «гарячій лініі" — що арешт повинен бути не на рахунок, а на кошти (
В Розпорядженні вказановсе чітко, але банк під час воєнного стану «викручує руки»
Сенс Банк
Відповідь банку
3 січня 2023, 18:44
Розпряження дійсно чітке: ми знімаємо арешт із рахунку як тільки приватний виконавець передає до банку документи. Ми залюбки знімемо всі арешти, які у вас є, як тільки наш відділ отримає відповідні документи🤗
Unalfa 2 січня 2023, 16:58
Заблокировали аккаунты (все карты) 31 числа за, якобы, мошеннические действия. Связался в чате — перенаправили на видеочат, связался в видеочате — сказали идти в отделение. Пришел в мини отделение ничего сказать не могут. После праздников сходил в обычное отделение, разблокировать невозможно. Никто не знает, что делать, работа остановилась. Подали запрос на разблокировку, сказали ждать 40 минут, прошел рабочий день — без ответа. Половина персонала просто дизинформируют, то одно говорят, то другое. Потерял деньги и счета. Раньше всем советовал банк, теперь не буду.
Сенс Банк
Відповідь банку
2 січня 2023, 17:26
Щоб надати точну відповідь по вашій ситуації — нам потрібно знати трішки більше інформації, тому пишемо вам у приватні повідомлення, та сподіваємось вияснити чому служба безпеки банку вас заблокувала, так чи можливо це виправити♥
Проблема вирішена
Ladyyu1 Ladyyu1 2 січня 2023, 4:36
У четвер 30.12.2021 року розрахувалася через додаток Нової пошти за посилку на суму 969 грн. Все пройшло ок.

Сьогодні вночі 02.01.2023 року я бачу, що на моїй дебетовій картці сума -969,00 грн. Почала з’ясовувати причину: виявилось, що сума оплати з Нової пошти задвоєна двічі. Думаю, буває, може якийсь збій у банку, зараз напишу оператору і все владнаю.

Але тут починається найцікавіше: операторка пропонує звернутися на Нову пошту!!! Так ніби я цілковита дурепа і не розумію, що це мухлює банк, він через 3 дні проводить банківську операцію!!! Потім: (увага!) Скидає мені посилання, де я МАЮ ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ, надіслати її в банк і заява буде розглядатися 30 днів! А внизу дрібним шрифтом — що заява може розглядатися і до 180 днів!!! Тобто ви розумієте фішку? Вони вкрали у мене кошти, вішають локшину про заяву і поки півроку її розглядатимуть, нарахують мені відсотки за овердрафт по дебетовій картці, якого я не робила!

Коли я почала заперечувати і вимагати повернути кошти негайно, бо це їхня провина, операторка Світлана повідомила, що «підключить фахівців» і повернеться через 1−3 робочих днів.

Ви уважно слідкували за цією дивовижною історією? Банк ВКРАВ у мене гроші, у мене в виписці і в квитанції все є: після задвоєнної операції навіть залишок коштів той самий! І замість того, аби прибрати цей мінус по карті, вони спочатку порекомендували мені написати заяву, мабуть, щоб я таки заплатила або цей мінус, або користування овердрафтом. А коли я на це не погодилась, пообіцяли відповісти за 1−3 робочих дні, вкравши гроші на цей час!

За потреби можу надати всі необхідні скріни та квитанції.

Будь ласка, якщо вам дорогі ваші кошти — НІКОЛИ, чуєте? НІКОЛИ В ЖИТТІ не користуйтеся послугами цих шахраїв! Бо скільки не перейменовуйся, а запах неприємний все одно залишився!
Скотське ставлення до клієнтів!
Сенс Банк
Відповідь банку
2 січня 2023, 14:46
Нам шкода, що виникла така неприємна ситуація. Трапилась дійсно технічна проблема, яка зробила подвійне списання. Про дану проблему вже відомо і робимо все, щоб усунути її. Вже сьогодні увечері, сума буде автоматично повернута на ваш рахунок. Ще раз вибачте, за такий неприємний досвід 😥
Проблема вирішена
Andrey2512 1 січня 2023, 11:52
Увидел на сайте Эпика рекламу «покупка частями 10 платежей Меня». Думаю, заведу карту Выгода, куплю себе товар. Удобно же.

Что вы думаете? Кредитный лимит — 0. Поддержка говорит, что «система автоматически принимает решение».

Есть официальная работая, госслужба, хорошие доходы и чистая кредитная история. Что ещё надо?

Если мне отказали в кредитном лимите, то пусть покажет идеального заёмщика. Смешно.

Решил так: если за неделю ситуация не изменится, закрою счёт.
Сенс Банк
Відповідь банку
1 січня 2023, 12:13
Дійсно, у період військового стану кредитні ліміти у нас узгоджує система значно повільніше, на жаль поки що ми не можемо надати кредитну лінію майже кожному нашому клієнту. Зараз наш банк зосереджений на полегшенні для клієнтів, що втратили заробіток, виплат їх кредитів. І для забезпечення стабільності банку — кредитні ліміти ми узгоджуємо менше😔
Проблема вирішена
vner 1 січня 2023, 6:26
Я не перший рік є клієнтом як цього так і інших банків та користуюсь багатьма сервісами та можливостями, що вони надають. Але був дуже здивований тим, що при переказі власних коштів з одного рахунку на іншій в межах одного банку стягується комісія у розмірі 4% від сумми. В моєму випадку це було 5,5 тисячі гривень. І найбільш неприємно, що ця коміссія не відображається у додатку при переказі. Банк свідомо робить так, щоб клієнти робили такі помилки і в подальшому списувати це на неуважність клієнтів, бо вони не дивились на тарифи зазделегіть. Да і сама комісія в 4% за таку операцію це занадто. Планую вивести всі грощі з банку та припинити подальше співробітництво.
Сенс Банк
Відповідь банку
3 січня 2023, 9:23
При переказі комісія прораховується і проведення операції в додатку неможливе, поки сума комісії не завантажиться (зазвичай це 1-2 секунди після введення суми).

Дуже дякуємо вам за зворотній зв'язок з приводу відображення комісії в додатку.

З приводу цією комісії спробуємо уточнити і напишемо вам в особисті, одразу як будуть деталі
Grebs 31 грудня 2022, 0:44
Хотів би подякувати за гарну роботу, та за миттєве реагування на мою проблему, побільше б таких співробітників для банка, безмежно дякую, дуже допомогли.
Сенс Банк
Відповідь банку
31 грудня 2022, 8:04
Подаруночок під ялинку у вигляді ваших теплих слів та побажань — вже прямує до Яни. А вам від нас — міцні віртуальні обійми та ще більше чудових моментів🤗
Danilich 30 грудня 2022, 19:42
Получил здесь конвертационный валютный депозит
Не понравилось:
— чрезвычайно перегруженное приложение на моб.телефон, дебри с ярлыками, рабочими столами, тонны экранов — возьмите например приват, а-банк та еще куча популярных банков, простые и понятные приложения

— по-умолчанию подключено платное смс-информирование для карт, кому оно сто лет надо, когда 10 лет уже есть пуш-уведомления, отключается опять же в лесу настроек

— списывается абонплата в минус (!) на карте с 0 кредитным лимитом при открытом депозите в 1300$, благо я успел заметить и закрыл долг процентами с депозита)
Что это я крайне терпеть не могу в банках, которые загоняют в минус дебетовые карты.

— в отделениях не работает эл.очередь, к 2 специалистам выстраивается очередь, и все прекрасно слышат, кто и что сколько снимает

— депозит выплачивается на валютный счет, с которого снятие с комиссией, нужно открывать еще карту, на которую надо перекинуть всю сумму, чтоб снять без комиссии

— дурацкий робот алла на горячей линии, который вызывает одно раздражение и груду нецензурных слов по поводу тех, кто его поставил

— манипуляции с заказом валюты — горячая линия во всю утверждает, что валюту можно заказать только после окончания депо и ждать нужно 5−10 р. дней, здесь это массово в отзывах описывается. Валюту удалось заказать через чат в проге заранее
Хотя в договоре явно указывается

https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi

4.2.7. При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму, що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 5-ть (п'ять) робочих днів (без урахування вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів

Пока все счета закрыл до стабилизации положения банка
Сенс Банк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 20:09
Так в цілому ви праві, але опишемо більш детальніше:

— Додаток орієнтований на налаштування його під себе, тобто можливо розмістити основні рахунки для себе на робочому столі та в декілька кліків проводити операції необхідні для вас.

— З приводу смс, в банку є клієнти не лише які користуються мобільним додатком, а і користувачі які користуються веб банкінгом та лише карткою, при цьому в тарифі описани тарифи як для смс інформування так і пуш.

— На дебітових картках немає кредитного ліміту, але при активному рахунку відсутність грошей не означає обслуговування рахунку тому плата списується в мінус якщо не виповнено одну з умов обслуговування пакету (для вайт на приклад самий простий це проведення 10 покупок в місяць), плата списується одноразово в мінус.

— Не виключено що в конкретний момент з-за збою могла не працювати єлектронна черга, але в цілому все працює стабільно.

— Депозит виплачується на рахунок в тій валюті з якого було оформлення тому рекомендовано офомрлювати відразу з картки, для уникнення додаткової комісії.

— Бот Алла це помічник який допомогає відповісти на популярні питання, та для зв’язку достатньо сказати декілька разів оператора =)

— Про замовлення валюти дійсно так, і обумовлено з логістикою в період військового стану, та ввели це нещодавно, чекаємо змін в кращу сторону
Владислав Чуприн 30 грудня 2022, 19:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
Замовити готівку до завершення депозиту неможливо. Після завершення оператор відмовляється бронювати дату раніше аніх через 10 робочих днів.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 20:06
За правилами, ми не можемо замовити суму, поки вона не буде на рахунку, а згідно нових умов воєнного стану — доставка готівки до касс зараз більш проблематична, ніж раніше, ситуація з валютою ще складніша. 10 робочих днів це прийнятий термін на замовлення валюти, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали♥
Dmytro1111 30 грудня 2022, 18:06
Рік назад у мене були кредитні картки цього банку «Тревел» з лімітом 50 000 грн та «Red» з лімітом 163 000 грн. 24.02.2022р. всі ліміти на моїх картках заблокували. На той час в мене був загальний «мінус» близько 20 000 гривень. Влітку 2022 року мені запропонували скористатися прогрвммою 80/20 і сплатити на 20% менше, ніж я витратив з карти до початку війни. Але я, як порядний клієнт, вирішив віддати банку всю сумму до копійки, бо так буде порядніше, що і зробив. Виплатив весь борг без будь-яких дисконтів, копійка в копійку. Зараз ситуація така: на карті «Тревел» в мене кредитний ліміт 19 000 гривень, на карті «Ред» — 0 гривень. При цьому абонентську плату за користування картою «Тревел» (150 гривень на рік) банк не забув в мене списати. Питання — як сталося, що Банк в односторонньому порядку зменшив мій кредитний ліміт більше, ніж у 9 разів? Чому не скасував абонентську плату? Я дзвонив на гарячу лінію багато разів. На всі мої питання мені відповідали «банк вирішує», «банк присилає повідомлення» і т.п. про банк — в третій особі. А що ж тоді це за підтримка взагалі і навіщо вона потрібна, якщо вона нічого не вирішує?
Весельчак У 30 грудня 2022, 16:43
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Харькiвська, 2
Очень жаль. Искренне. Потому что депозитная ставка по долларовым вкладам на 3 месяца в банке — 2,5%. Но… Банк настоятельно склоняет своих вкладчиков к выдаче денег с депозита спустя 2 недели после окончания срока вклада. На горячей линии утверждают, что заказать валюту до окончания срока действия депозита на отделение нельзя! Говорят так: «Заказать можно только при наличии денег на вашем счёте. А произойдёт зачисление денег только в день окончания срока депозита». Абсурд. В день окончания срока депозита необходимо что-то выдумывать, беседуя с оператором горячей линии, про срочную потребность в «деньгах на лекарства от непрекращающейся срачки», или «срочную операцию по удалению фурункула на заднице» или «скоропостижную смерть троюродного брата троюродной тёти», чтобы срок выдачи депозита перенесли на более адекватную дату. Как ещё выписку с медицинской карты не требуют… Оператор горячей линии всё это детально фиксирует, рассказывает, что ведёт переговоры с выбранным вами отделением, и, несмотря на то, что дата выдачи депозита в системе банка автоматически устанавливается на 14 календарный день от даты окончания срока депозита, соглашается пригласить вас в отделение, но, УВЫ, не день-в-день, а позже, как договоритесь. На форуме подсказали ещё один способ заказа валюты (его не проверял) — через чат в приложении, но там тоже не получается заказать валюту на день окончания срока действия депозита.
В отделении на обслуживании клиентов работают девочки, которые совсем недавно закончили школу. Натуральные дети. Работают медленно, неуверенно, по вопросам обслуживания бегают и консультируются друг у друга.
К работе кассира претензий нет. Кассир грамотный, упредительный, не ребёнок. Но ваша дата выдачи депозита в её системе установлена на дату через 2 недели после окончания срока действия депозита, поэтому вам придётся напомнить, что вы звонили на горячую линию и просили выдать быстрее. При получении валюты выясняется, что у кассира нет новых купюр. Только какие-то старые, потрёпанные, надорванные, с пятнами, с штампами. Такое ощущение, что в банк передают все те купюры, которые забраковали в целом по банковской системе. Банкноты с подобными вопросами (а сейчас банки не принимают валюту при обнаружении малейшего дефекта) настолько часто встречаются в пачке купюр, что кассир с трудом выбирает более или менее нормальные, среди которых ты всё равно просишь обменять часть на другие. На мелкие дефекты ты уже просто не обращаешь внимание, иначе не сможешь подобрать нужное количество сносных купюр.
Вся эта чепуха вызывает только недоверие к банку и желание сменить его на другой.
Сенс Банк
Відповідь банку
30 грудня 2022, 20:28
Розуміємо вас, про замовлення валюти дійсно так, і обумовлено з логістикою в період військового стану, та ввели це нещодавно, видача раніше відбувається у виключних випадках та з балансу каси, по валюті та що залишилась та вносили в касу, під замовлення підвозяться нові купюри і також ви можете відразу їх перевіряти для уникнення проблем в подальшому з обігом цих грошей, над рівнем якості обслуговування постійно працюємо та тримаємо на контролі це, та намагаємось зробити як найкраще тому колеги можуть перепитувати про всяк випадок)

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44.1
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝