×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44.1 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Списали комісію понад 60 доларів (за транзакцію на ~1500$) за використання Apple Pay.
Жоден банк не бере комісію за використання Apple Pay. Жоден.
Будьте обережні.
Загнали валютну дебетову картку в мінус постфактум.
Коментарі (2)
Снятие валютного депозита
В сенс банк сделали нововведение на заказ валюты. Это нужно делать за 10 дней после окончания депозита. Т. е. средства должны быть уже на карте + 10 дней.
Ссылаются на тяжелую логистику, но скорее всего, что есть какие-то проблемы.
Ведь не логично совсем. Пусть даже есть проблемы с логистикой, окей. Я же специально заказываю за 10 дней. Могу за 20 дней, если надо. Но они отказывают в бронировании валюты.
Значит не в логистике дело, а попросту нет денег. Не рекомендую Сенс для открытия депозита. Даже в мной нелюбимом ПриватБанке выдают валюту день в день.
Це правило відносно нещодавно ввели, і працює воно при наступних умовах:
1. подача на бронь готівки можливк при наявності, коли кошти вже зараховані на рахунок;
2. термін очікування валюти — 10 робочих днів з дати замовлення.
Це було зумовлено тим, що після введення воєнного стану значно ускладнилась можливість транспортування готівки по Україні, тому були збільшені терміни видачі коштів. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці, але наразі попит перевищує можливості. Ми розуміємо ваше обурення, але сподіваємося, що вже скоро ситуація зміниться. Дякуємо за розуміння!
Коментарі (4)
Не забезпечують вчасного повернення валютних депозитів. Затримують кошти на внутрішньобанківських операціях
Проблема з видачею валютних депозитів.
Банк, всупереч договору на обслуговування клієнтів, нав’язує вигаданий термін повернення коштів клієнтів — через 10 робочих днів, тим самим безкоштов нокористуючись коштами клієнтів половину місяця. З тривалими завчасними переписками в чаті та дзвінками на гарячу лінію довів абсурдність цих вимог та «з боями» добився виплати депозиту в день завершення договору.
Але, не тут то було. Банк вирішив «відігратися» і затримав зарахування коштів на пластик з поточного валютного рахунку на сім годин. Хочу зазначити, що це внутрішньобанківська операція, яка мала б провестися максимум до години часу.
Через затримку оновлення залишку на картковому рахунку, отримання коштів в касі стало неможливим і я змушений був провести у відділенні половину робочого дня, очікуючи поки «внутрішній техвідділ» натисне кнопку та оновить залишки по рахунках.
Ні дзвінки керуючої відділенням, ні запити оператора не врегулювали проблеми.
1) долар або євро має бути вже зарахован на рахунок;
2) дійсно, зараз за правилами банку при броні валюти термін на видання — 10 робочих днів. Це обумовлено логістикою в період військового стану, ввели це нещодавно, щоб ми встигли її довести для вас на відділення і ви точно її отримали. Ми чекаємо змін в кращу сторону :)
Написали вам у приватні повідомлення щодо уточнення вашого питання, що кошти не відразу розподілилися, а на жаль, із запізненням. За це щиро вибачаємося, але на жаль, ви не надали даних для перевірки. Тому сподіваємося, що з часом напишите нам з уточненням.
/Ярослав
Коментарі (7)
Cкарга на оператора в чаті
Питання було за оплату неактивного рахунку, вона написала що оплати за неактивний рахунок по картці хамелеон не буде, якщо на картці буде залишок більше 500 грн.
Но це не правда.
Чат був на сайті, вона підключилась о 21:48
Чому тут такі некомпетентні оператори, думав в приват набирають аби кого, но ви гірше привата на рахунок операторів в чаті
Коментарі (3)
Открытие депозита. Маленькая ошибка
Я понимаю причина, что межбанк не работает. Но все равно. В других банках, даже Приват, + 2 дня если открываешь в выходной пл срок не добавляется.
Коментарі (1)
Мене банк порадував
Ми вже почали повертати/надавати кредитний ліміт за індивідуальною пропозицією в додатку, тому тут все файно 🤗
Щодо сплати комунальних платежів.
Зайдіть саме в розділ «Перекази/Платежі» і знайдіть потрібний вам ресурс для поповнення. Як альтернатива, можете зробити повний переказ за реквізитами, після чого додати шаблон на головний екран. Наступний раз будете робити переказ в 1 клік 💛
Коментарі (4)
Минус на карте Є-Підтримка
Коментарі (2)
Обман та маніпуляція при видачі депозитів
АЛЕ не приймає замовлення до закінчення депозиту — що не має ніякого відношення до питань логістики, а являється формою шахрайства з боку банка так як клієнт обмежується в користуванні коштами ще на +10 робочих днів.
Коментарі (4)
перевипуск карти її отримання та активація
Дякуємо за теплі слова, які гріють в таку холодну пору року. Бажаємо вам переможного 2023 року і мирного неба. Все буде — Україно 💛
Коментарі (1)
Неправдива інформація від банку
По-перше, дезинформує про наявніст проваджень від приватного виконавця, по-друге, пише про якісь «всі арешти», коли річ іде про можливість користування коштами.
Арешти знімаються в виконавчій і якби ваш банк працював, а не смайлики обирав, то ще у лютому ви би повідомили вірні дані виконавця, а не відправили мене у іншу виконавчу службу, яка не накладала арешт (підтвердження є у ваших відповідях в вайбер)
Наявність проваджень ми не можемо переглянути через відгуки, якщо ви хочете уточнити чи є у вас арешт на рахунок чи на суму — ви можете написати нам у приватні повідомлення і ми все уточнимо. Також можемо уточнити вашого приватного виконавця, до якого вам потрібно звернутись, щоб він передав нам документи, і арешт був знятий😊
Коментарі (3)
Банк не виконює Розпорядження КМУ номер 198-р від 02.03.2022 р
Але «гаряча лінія» банку та його співробітники в відділенні вигадують різні пояснення для відмови у користуванні коштами. Їм надійшла постанова по суммі стягення 1827 грн.
У відділенні вигадали, що треба бути «єдиним кормільцем», у «гарячій лініі" — що арешт повинен бути не на рахунок, а на кошти (
В Розпорядженні вказановсе чітко, але банк під час воєнного стану «викручує руки»
Коментарі (7)
Заблокировали аккаунт (все карты)
Коментарі (5)
Як Sense Bank нахабно краде і привласнює кошти з рахунків
Сьогодні вночі 02.01.2023 року я бачу, що на моїй дебетовій картці сума -969,00 грн. Почала з’ясовувати причину: виявилось, що сума оплати з Нової пошти задвоєна двічі. Думаю, буває, може якийсь збій у банку, зараз напишу оператору і все владнаю.
Але тут починається найцікавіше: операторка пропонує звернутися на Нову пошту!!! Так ніби я цілковита дурепа і не розумію, що це мухлює банк, він через 3 дні проводить банківську операцію!!! Потім: (увага!) Скидає мені посилання, де я МАЮ ЗАПОВНИТИ ЗАЯВУ, надіслати її в банк і заява буде розглядатися 30 днів! А внизу дрібним шрифтом — що заява може розглядатися і до 180 днів!!! Тобто ви розумієте фішку? Вони вкрали у мене кошти, вішають локшину про заяву і поки півроку її розглядатимуть, нарахують мені відсотки за овердрафт по дебетовій картці, якого я не робила!
Коли я почала заперечувати і вимагати повернути кошти негайно, бо це їхня провина, операторка Світлана повідомила, що «підключить фахівців» і повернеться через 1−3 робочих днів.
Ви уважно слідкували за цією дивовижною історією? Банк ВКРАВ у мене гроші, у мене в виписці і в квитанції все є: після задвоєнної операції навіть залишок коштів той самий! І замість того, аби прибрати цей мінус по карті, вони спочатку порекомендували мені написати заяву, мабуть, щоб я таки заплатила або цей мінус, або користування овердрафтом. А коли я на це не погодилась, пообіцяли відповісти за 1−3 робочих дні, вкравши гроші на цей час!
За потреби можу надати всі необхідні скріни та квитанції.
Будь ласка, якщо вам дорогі ваші кошти — НІКОЛИ, чуєте? НІКОЛИ В ЖИТТІ не користуйтеся послугами цих шахраїв! Бо скільки не перейменовуйся, а запах неприємний все одно залишився!
Скотське ставлення до клієнтів!
Коментарі (5)
Кредитный лимит не для всех
Что вы думаете? Кредитный лимит — 0. Поддержка говорит, что «система автоматически принимает решение».
Есть официальная работая, госслужба, хорошие доходы и чистая кредитная история. Что ещё надо?
Если мне отказали в кредитном лимите, то пусть покажет идеального заёмщика. Смешно.
Решил так: если за неделю ситуация не изменится, закрою счёт.
Коментарі (7)
Не прозорі комісії які призводять до втрати грошей
Дуже дякуємо вам за зворотній зв'язок з приводу відображення комісії в додатку.
З приводу цією комісії спробуємо уточнити і напишемо вам в особисті, одразу як будуть деталі
Коментарі (5)
Велика подяка «Клешня Яна»
Написати коментар
Получение валютного депозита
Не понравилось:
— чрезвычайно перегруженное приложение на моб.телефон, дебри с ярлыками, рабочими столами, тонны экранов — возьмите например приват, а-банк та еще куча популярных банков, простые и понятные приложения
— по-умолчанию подключено платное смс-информирование для карт, кому оно сто лет надо, когда 10 лет уже есть пуш-уведомления, отключается опять же в лесу настроек
— списывается абонплата в минус (!) на карте с 0 кредитным лимитом при открытом депозите в 1300$, благо я успел заметить и закрыл долг процентами с депозита)
Что это я крайне терпеть не могу в банках, которые загоняют в минус дебетовые карты.
— в отделениях не работает эл.очередь, к 2 специалистам выстраивается очередь, и все прекрасно слышат, кто и что сколько снимает
— депозит выплачивается на валютный счет, с которого снятие с комиссией, нужно открывать еще карту, на которую надо перекинуть всю сумму, чтоб снять без комиссии
— дурацкий робот алла на горячей линии, который вызывает одно раздражение и груду нецензурных слов по поводу тех, кто его поставил
— манипуляции с заказом валюты — горячая линия во всю утверждает, что валюту можно заказать только после окончания депо и ждать нужно 5−10 р. дней, здесь это массово в отзывах описывается. Валюту удалось заказать через чат в проге заранее
Хотя в договоре явно указывается
https://sensebank.com.ua/tarifi-ta-umovi
4.2.7. При бажанні зняти готівкою в касі Банку з Поточного рахунку/Рахунку або з Депозитного рахунку одноразово суму, що перевищує 2 000,00 (Дві тисячі) гривень чи еквіваленту вказаної суми в іноземній валюті за офіційним курсом НБУ на день звернення до Банку, письмово попередити Банк за 5-ть (п'ять) робочих днів (без урахування вихідних і святкових днів) до дня здійснення операції щодо видачі готівкових коштів
Пока все счета закрыл до стабилизации положения банка
— Додаток орієнтований на налаштування його під себе, тобто можливо розмістити основні рахунки для себе на робочому столі та в декілька кліків проводити операції необхідні для вас.
— З приводу смс, в банку є клієнти не лише які користуються мобільним додатком, а і користувачі які користуються веб банкінгом та лише карткою, при цьому в тарифі описани тарифи як для смс інформування так і пуш.
— На дебітових картках немає кредитного ліміту, але при активному рахунку відсутність грошей не означає обслуговування рахунку тому плата списується в мінус якщо не виповнено одну з умов обслуговування пакету (для вайт на приклад самий простий це проведення 10 покупок в місяць), плата списується одноразово в мінус.
— Не виключено що в конкретний момент з-за збою могла не працювати єлектронна черга, але в цілому все працює стабільно.
— Депозит виплачується на рахунок в тій валюті з якого було оформлення тому рекомендовано офомрлювати відразу з картки, для уникнення додаткової комісії.
— Бот Алла це помічник який допомогає відповісти на популярні питання, та для зв’язку достатньо сказати декілька разів оператора =)
— Про замовлення валюти дійсно так, і обумовлено з логістикою в період військового стану, та ввели це нещодавно, чекаємо змін в кращу сторону
Коментарі (4)
Банк не дає зняти депозит раніше аніж чере 10 робочих днів після закінчення
Написати коментар
Шахраї та аферисти
Коментарі (3)
Выдача валютного депозита
В отделении на обслуживании клиентов работают девочки, которые совсем недавно закончили школу. Натуральные дети. Работают медленно, неуверенно, по вопросам обслуживания бегают и консультируются друг у друга.
К работе кассира претензий нет. Кассир грамотный, упредительный, не ребёнок. Но ваша дата выдачи депозита в её системе установлена на дату через 2 недели после окончания срока действия депозита, поэтому вам придётся напомнить, что вы звонили на горячую линию и просили выдать быстрее. При получении валюты выясняется, что у кассира нет новых купюр. Только какие-то старые, потрёпанные, надорванные, с пятнами, с штампами. Такое ощущение, что в банк передают все те купюры, которые забраковали в целом по банковской системе. Банкноты с подобными вопросами (а сейчас банки не принимают валюту при обнаружении малейшего дефекта) настолько часто встречаются в пачке купюр, что кассир с трудом выбирает более или менее нормальные, среди которых ты всё равно просишь обменять часть на другие. На мелкие дефекты ты уже просто не обращаешь внимание, иначе не сможешь подобрать нужное количество сносных купюр.
Вся эта чепуха вызывает только недоверие к банку и желание сменить его на другой.
Коментарі (1)