Курс валютв Сенс Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.25 |
USD | 41.1 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Сенс Банку: Львів, пл. Ринок, 26
Адреса:
Львів, пл. Ринок, 26
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Андрій Ланчут
20 лютого 2024, 17:49
Після закінчення депозиту, не зміг забрати кошти, бо потрібно було замовити суму за 5 днів!!! Могли видати і в день звернення але за оплату в 0,6 відсотка від суми. Тобто гроші в банку є але вам їх віддадуть за кілька сотень грн., або чекайте 5 днів. Немає слів, щоб сказати, як мене розізлиили. Одне слово — державний банк.
Коментарі (3)
Ответ банка
28 лютого 2024, 9:37
Вітаю! Отримав відповідь від колег з відділення (також відповідь вам продублював у приватних повідомленнях).
Колега мала на увазі, що за місяць ви можете 2 рази зняти кошти в ліміті до 100 000 грн (в еквіваленті) без комісії у касі. Якщо це буде 3, 4 зняття, то вже буде комісія — 3% мін 25 грн.
Але є ситуації, коли зняття в 3, 4 раз за місяць також відбуваються без комісії, це зняття депозитних коштів, наприклад. Перед видачою на касі, потрібно спочатку буде звернутися до менеджера та уточнити, що зняття буде депозитних коштів.
Із-за непорозуміння, на жаль, виникла ситуація, вибачаємося за це. Бо колега мала на увазі лише те, щоб підказати вам стосовно тарифів.
Стосовно бронювання готівки, то це зробити можна не виходячи з дому 😉
Напишіть, будь ласка, наступного разу нам у чат підтримки у Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport.
Бронюємо кошти від 2 000 грн та саме для вас, і через 5 календарних днів ви зможете їх отримати.
Якщо бронь випадає на сб, нд — тоді бронюємо на понеділок.
І вже після того, як настає день отримання вашої готівки, вони очікують саме на вас у відділенні, яке ви обрали 🤗
Я сподіваюся, що я зміг вам допомогти та надати відповідь по всім вашим запитанням. І у разі нових питань, напишіть нам, і ми обов'язково вам допоможемо!
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Колега мала на увазі, що за місяць ви можете 2 рази зняти кошти в ліміті до 100 000 грн (в еквіваленті) без комісії у касі. Якщо це буде 3, 4 зняття, то вже буде комісія — 3% мін 25 грн.
Але є ситуації, коли зняття в 3, 4 раз за місяць також відбуваються без комісії, це зняття депозитних коштів, наприклад. Перед видачою на касі, потрібно спочатку буде звернутися до менеджера та уточнити, що зняття буде депозитних коштів.
Із-за непорозуміння, на жаль, виникла ситуація, вибачаємося за це. Бо колега мала на увазі лише те, щоб підказати вам стосовно тарифів.
Стосовно бронювання готівки, то це зробити можна не виходячи з дому 😉
Напишіть, будь ласка, наступного разу нам у чат підтримки у Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport.
Бронюємо кошти від 2 000 грн та саме для вас, і через 5 календарних днів ви зможете їх отримати.
Якщо бронь випадає на сб, нд — тоді бронюємо на понеділок.
І вже після того, як настає день отримання вашої готівки, вони очікують саме на вас у відділенні, яке ви обрали 🤗
Я сподіваюся, що я зміг вам допомогти та надати відповідь по всім вашим запитанням. І у разі нових питань, напишіть нам, і ми обов'язково вам допоможемо!
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
В цьому відгуку хочу залишити власне враження про якість обслуговування в банку. Зрозуміло (завжди було), що за Нідерландським чи Люксембурзьким холдингом (лінь уточнювати, не пам’ятаю який він) стоять кінцеві бенефеціари з МосІмперії(так звана Росія), тим не менш. В кінці-кінців, в українській «доньці» банку все ж працюють українці, і податки відповідно платяться в бюджет. Для тих кому це дуже принципово, можу додати, що з врахуванням сум кешбеку, які я отримав за покупки і того бенефіту, який я отримав від непартнерських (від яких банк не отримує комісію від мерчанта) безкоштовних розстрочок, скоріше за все банк не покрив ні інтерчейнджем, ні якось інакше :).
В перший день повномасштабної війни кредліміти були обнулені(2 кредитки на ~130К і ~60K) і з тих пір так і залишаються в нулі. Але для мене це не проблема, я навіть не намагався їх відновити. Що значно важливіше, так це те, що там була значна сума валюти. У березні можна було знімати по $1000 в день без предзамовлення, пізніше видача пішла тільки під замовлення. Без суттєвих проблем вдалося по $1000 і іншими сумами вивести всі кошти. В останній час відкривав у банку кілька валютних депозитів на 3 місяці і без проблем отримував готівку, правда через 2 тижні після замовлення, але замовлення були завжди без сюрпризів.
Спочатку не сподобався мені новий застосунок банку. Тепер скоріше нейтрально-позитивно до нього відношуся. З іншого боку і спектр операцій звузився дуже сильно. Працівники банку завжди траплялися компетентні. Обслуговувався в Одесі і тепер у Львові. Ніяких суттєвих проблем не було. За грейс не виходив, погашав заборгованість по розстрочкам/кредткам вчасно.
Коментарі (5)
В перший день повномасштабної війни кредліміти були обнулені(2 кредитки на ~130К і ~60K) і з тих пір так і залишаються в нулі. Але для мене це не проблема, я навіть не намагався їх відновити. Що значно важливіше, так це те, що там була значна сума валюти. У березні можна було знімати по $1000 в день без предзамовлення, пізніше видача пішла тільки під замовлення. Без суттєвих проблем вдалося по $1000 і іншими сумами вивести всі кошти. В останній час відкривав у банку кілька валютних депозитів на 3 місяці і без проблем отримував готівку, правда через 2 тижні після замовлення, але замовлення були завжди без сюрпризів.
Спочатку не сподобався мені новий застосунок банку. Тепер скоріше нейтрально-позитивно до нього відношуся. З іншого боку і спектр операцій звузився дуже сильно. Працівники банку завжди траплялися компетентні. Обслуговувався в Одесі і тепер у Львові. Ніяких суттєвих проблем не було. За грейс не виходив, погашав заборгованість по розстрочкам/кредткам вчасно.
Ответ банка
11 лютого 2023, 10:50
Вітаю! Дуже радий був прочитати такий відгук про наш банк, бо ви розкрили усі для вас важливі теми аргументовано і деякі речі, котрі можуть бути і не «+» в нашу скриньку досягнень, дають можливість розуміння ситуації, з котрою зіштовхуються наші клієнти.
Щодо інформації по нашим акціонерам банку, то дійсно, ми ніколи цього не приховували. Але від початку війни завжди наполегливо нагадуємо, що акціонери ще навесні 2022 року були відсторонені від управління банком, а права голосу по їх акціям було передано довіреній особі від НБУ — Сімеону Дянкову. Усю інформацію наші клієнти можуть перевірити на нашому офіційному сайті: https://sensebank.com.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti
Щодо лімітів, то дійсно, ситуація у лютому була складною і потребувала відповідних дій, навіть, якщо це сприяло обуренню серед клієнтів. Не знаючи що буде далі, були прибрані або зменшені кредитні ліміти. Проте зараз вони поступово поновлюються у клієнтів.
І завершити хотілося б інформацією про бронь готівки. Дійсно, умови бронювання змінилися, і зараз, забронювати ми можемо, коли валюта на рахунку та термін очікування 10 робочих днів. На жаль, умови війни та логістичні зміни досі впливають на це. Проте, при бронюванню готівки, видача завжди гарантується і з цим ніколи ще не було проблем. Єдине, що може вплинути, це якщо цілий день повітряна тривога і відділення може не працювати. Але тоді отримання броні переноситься на наступний робочий день.
Дякую ще раз за ваш відгук, нам завжди приємно читати відгук клієнтів і бачити помилки, котрі ми можемо змінити.
/Ярослав
Щодо інформації по нашим акціонерам банку, то дійсно, ми ніколи цього не приховували. Але від початку війни завжди наполегливо нагадуємо, що акціонери ще навесні 2022 року були відсторонені від управління банком, а права голосу по їх акціям було передано довіреній особі від НБУ — Сімеону Дянкову. Усю інформацію наші клієнти можуть перевірити на нашому офіційному сайті: https://sensebank.com.ua/akcioneri-ta-vlasniki-istotnoi-ucasti
Щодо лімітів, то дійсно, ситуація у лютому була складною і потребувала відповідних дій, навіть, якщо це сприяло обуренню серед клієнтів. Не знаючи що буде далі, були прибрані або зменшені кредитні ліміти. Проте зараз вони поступово поновлюються у клієнтів.
І завершити хотілося б інформацією про бронь готівки. Дійсно, умови бронювання змінилися, і зараз, забронювати ми можемо, коли валюта на рахунку та термін очікування 10 робочих днів. На жаль, умови війни та логістичні зміни досі впливають на це. Проте, при бронюванню готівки, видача завжди гарантується і з цим ніколи ще не було проблем. Єдине, що може вплинути, це якщо цілий день повітряна тривога і відділення може не працювати. Але тоді отримання броні переноситься на наступний робочий день.
Дякую ще раз за ваш відгук, нам завжди приємно читати відгук клієнтів і бачити помилки, котрі ми можемо змінити.
/Ярослав
Дуже не приємно вас разочаровувати в тому що ви стали, ще краще і працюєте для людей, але я зіткнувся прямо таки з випадком знущання зі сторони вашого банку, де я клієнт і дуже добрий клієнт- виплачую вам кредит і досить великій, щомісяця виплачую вам 11400 грн — ні разу не прострочив виплату. 05.12.22 — СБ заблокував мені карти і додаток. Як мені сказали на гарячій лінії, я з’явився до банку 05.12.22 і о 13.30 склав запит на розблокування. І до сьогодні я не отримав жодної інформації від СБ, за що мене заблокували, хоча я неоднократно говорив всім з ким спілкувався у вашому банку, що можу надати всі підтвердження по всім опреціям по картам. Після того, як я подав скаргу, я вчора спілкувався з Директором відділення Площа Ринок 26 Львів, яка теж намагалася отримати відповідь від СБ, коли мене розблокують і які документи мені треба надати і по якому переказу- але відповіді немає навіть Директору філіалу. Єдине що їй сказали, що я маю отримати смс повідомлення про розгляд справи 09.12.22 о 15.00, ніякого повідомлення я до сих пір, а вже 12.12.22 не отримав і коли це буде теж не ясно. На карті всі гроші, я вимушен був скасуваати угоди на закупівлю товару і поніс збитки. То що СБ за 7 днів не має поваги до клієнту, щоб зателефонувати до клієнта і взяти в нього пояснення і документи — просто знущання і нахабне відношеня до клієнту, з якого банк отримує тільки прибуток і який ніяких обмежень банку не порушував. Дуже жаль, що ваше існування як український банк, ви почали зі знущання з українців, які зараз переживають тяжки часи і яким, крім постійних обстрілів, ви замість допомоги, ще руйнуєте іх бізнес і ображаєте їх гідність. Дуже жаль.
Коментарі (1)
Недавно звернувся в банк з заміною старого пакету послуг на новий, так як вже закінчувалися термін карток.
Прийшовши в банк отримав талончик на очікування. Через хвилину засвітилося табло, я підійшов до спеціаліста де сказав, що я хочу. А вона мені говорить, що в мене є персональний спеціаліст. Раніше тримав більшу суму і він в мене був, але я думав що після виведення коштів в більшій сумі спеціаліста забирають.
Це було приємно. Я пішов до персонального менеджера.
Спеціаліст був дуже ввічливий і розповіла про всі фішки пакету. Потім розповіла про AHub. Провела до нього, де розповіли про його функції і можливості.
Особливо бомбезна переговорка з видом на площу Ринок.
Пізніше я забрав карти в неї ж. Порадила по деяким операціям.
Хотів раніше написати, вибачайте не мав часу.
Візит був у Львові, Площа Ринок. 21 жовтня. Олександр
Дякую Вам Любов Шувар! Успіхів вам!
Написати коментар
Прийшовши в банк отримав талончик на очікування. Через хвилину засвітилося табло, я підійшов до спеціаліста де сказав, що я хочу. А вона мені говорить, що в мене є персональний спеціаліст. Раніше тримав більшу суму і він в мене був, але я думав що після виведення коштів в більшій сумі спеціаліста забирають.
Це було приємно. Я пішов до персонального менеджера.
Спеціаліст був дуже ввічливий і розповіла про всі фішки пакету. Потім розповіла про AHub. Провела до нього, де розповіли про його функції і можливості.
Особливо бомбезна переговорка з видом на площу Ринок.
Пізніше я забрав карти в неї ж. Порадила по деяким операціям.
Хотів раніше написати, вибачайте не мав часу.
Візит був у Львові, Площа Ринок. 21 жовтня. Олександр
Дякую Вам Любов Шувар! Успіхів вам!
Ответ банка
10 листопада 2021, 21:57
Щиро вдячні за ваш відгук та теплі слова 😊 Дуже раді, що вам сподобалось у нашому відділенні. Зажди раді бачити вас у нас 💕
Мене обслуговувала Діана Зубок.
У всіх питаннях мене достовірно проінформували та дали вірні відповіді! Продовжуйте в цьому ж дусі!
Написати коментар
У всіх питаннях мене достовірно проінформували та дали вірні відповіді! Продовжуйте в цьому ж дусі!
Ответ банка
11 вересня 2021, 12:57
Дякуємо за ваш відгук! Будемо старатися і надалі радувати вас :)
Відповідь адміністратора
13 вересня 2021, 10:59
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 13.09.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Просто жахливі враження, оформила картку Red, при заповненні картки працівник банку переплутав номера паспорта, чекала 5 днів, щоб активувати картку, в кінцевому випадку подзвонили і сказали так як є помилки картку ативувати не можливо, при повторній заявці прийшла відмова, просто витратила час і нерви. Ще на сайті пише кур'єр доставить в будь яку точку це просто брехня, коли до мене подзвонили, я сказала де можливо зустрітися оскільки працюю поза містом, кур'єр сказав, ми туди їздимо раз в місяць чекайте, чекала. Поїхала на відділення і сама забрала.
Коментарі (4)
Ответ банка
23 червня 2021, 14:00
Доброго дня. Питання вирішили. Нова кредитна карта вже друкується. Доставимо за вказаною адресою якомога швидше.
Вже протягом року користуюсь послугами Альфа-Банку. Зазвичай звертаюсь у відділення на Площі Ринок у Львові. Особливо хочу висловити свою подяку Кісері Мар’яну, яий допоміг швидко вирішити моє питання. Ввічливий і дуже професійний працівник.
Написати коментар
Ответ банка
23 квітня 2021, 8:12
Доброго дня. Щиро вдячні за відгук!
Однозначно лишаю негативний відгук щодо послуг банку.
Н Е Рекомендую
Сплачувала свій перший кредит. Сума про яку мені говорили на початку зараз відрізняється в 9000грн і щей в мене борг на 2000грн і сплачувати я старалась все вчасно як тільки приходило сповіщення в смс. З самого початку я не слідкувала за виплатами на стільки детально бо довірилась словам які мене заговорили, і які мені не уточнили та не прояснили всіх нюансів щодо виплат в достроковий період. І сума яку мені говорили що я повинна сплатити якщо все сплачуватиму вчасно мала становити ~23000грн, а зараз вона перевищує 32000грн.
Я в суд би подала на цей банк з таким кредитуванням.
Коментарі (3)
Н Е Рекомендую
Сплачувала свій перший кредит. Сума про яку мені говорили на початку зараз відрізняється в 9000грн і щей в мене борг на 2000грн і сплачувати я старалась все вчасно як тільки приходило сповіщення в смс. З самого початку я не слідкувала за виплатами на стільки детально бо довірилась словам які мене заговорили, і які мені не уточнили та не прояснили всіх нюансів щодо виплат в достроковий період. І сума яку мені говорили що я повинна сплатити якщо все сплачуватиму вчасно мала становити ~23000грн, а зараз вона перевищує 32000грн.
Я в суд би подала на цей банк з таким кредитуванням.
Ответ банка
11 січня 2021, 14:32
Kris Kriss, в договорі, що підписує клієнт при оформленні кредиту, є повні умови: тарифи (% ставка, комісії і т.д.), графік платежів з вказаною датою та сумою платежу, розписаний на весь термін кредитування з деталізацією. Там же є і інформація щодо пільгового періоду. Ваш підпис на договорі свідчить, що ви ознайомлені з ним. Якщо виникають додаткові питання – гаряча лінія підтримки та чат працюють цілодобово. Ми завжди готові відповісти.
Деталі стосовно договору відправили в особистих повідомленнях.
Деталі стосовно договору відправили в особистих повідомленнях.
Якщо банк запровадив «опцію оплата онлайн без комісії», то чому тоді з карточки знімають комісію???!!!
Люди, лишайтеся цього банку, на кожному кроці здирництво. Багато людей не з добра звертаються по допомогу, а вони, *** , наживаються на чужих проблемах. І ні одне падло не задумується, що і йому десь так прийдеться (а це обов'язково буде), бо як ти, так і до тебе. Ну, слів неможу знайти, як таке може бути. О, навіть відгук про їх роботу- і то обмеження — неменше 3-х…
Коментарі (4)
Люди, лишайтеся цього банку, на кожному кроці здирництво. Багато людей не з добра звертаються по допомогу, а вони, *** , наживаються на чужих проблемах. І ні одне падло не задумується, що і йому десь так прийдеться (а це обов'язково буде), бо як ти, так і до тебе. Ну, слів неможу знайти, як таке може бути. О, навіть відгук про їх роботу- і то обмеження — неменше 3-х…
Ответ банка
9 грудня 2019, 10:58
1964sv, надійшліть будь ласка, ваш ІПН в особисті повідомлення. Перевірю списання по картці.
Відповідь адміністратора
11 грудня 2019, 11:20
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 11.12.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Мав картку в банку, рік тому потреба в ній відпала, написав заяву про закриття тай забув. Тут не давно звонять колектора і так нагло з погрозами вимагають погасити якийсь борг, я навіть не зрозумів що до чого, думав помилились, через декілька днів звонять з альфа банка та просять погасити заборгованість по картці. Виявляється картку не закрили та з картки зняли 200 грн за обслуговування, і поскільки я цей борг не погашав, справу передали колекторам))) В калл не колл центрі допомогти не можуть, нічого не знають і.т.д. Довелось погасити борг і проконтролювати щоб дійсно закрили рахунок, але з таким банком може бути все! Не банк а халтура справжня, обходьте 10 дорогою!
Коментарі (2)
Ответ банка
13 травня 2019, 15:58
Володимир, доброго дня. Уточніть, будь ласка, де і коли оформляли запит на закриття рахунку.