Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Victor Gulenko 8 серпня 2025, 19:49
Рік тому пілключив у ПУМБ преміальний пакет Персона. Умови витрачати 10 000 на місяць і обслуговування в пакеті безкоштовне. Ну і купа всяких там плюшок з «персональним» менеджером і т. п.
Нормально користувався і ось в липні 2025 року дивоюся що не хватає 59 грн. з копійками щоб виконати умови. Ну то й ок поповнюю телефон на 60 грн.
Зранку 1 серпня бачу що мінусовий баланс звертаюся у підтримку кажу що тут помилка бо 27.07 я поповнив телефон і всі умови виконав. Взяли 3 дні робочих на разбір питання. Дійсно через 3 дні відписався в телеграмі «персональний» менеджер з яким я не знайомий, бо попередні два вже давно звільнилися. Реально менеджер написав якусь маячню без посилання на конкретні пункти договору сказав що поповнення телефону з додатку це не безготівкова операція з витрат і я маю таки комісію сплатити (цей шедевр антиклієнтського спілкування і безглуздої маячні я собі спеціально заскриншотив).
Ну то й таке, значить то не мій банк раз помилки не визнає і не виправляє.
Іду у відділення сплачую ту комісію, закриваю картку відмовляюся від пакету. Тут теж не без проблем бо вже настав серпень і менеджер у відділенні хотів ще й за серпень комісію злупити. Але від цього якось відбився шляхом скарги на гарячу лінію та задовбування «персонального» менеджера.
Що цікаво, що раніш такий варіант в мене з поповненням мобільного спрацьовував, бозна що в липні 2025 сталося. Також хочу додати що поточні витрати в додатку, які показуються у вигляді прогрес-бару, не відображаються в актуальному стані а з’являються лише через декілька днів. Тому мабуть банально не відпрацювало за 4 дні до прчатку нового місяця, а банк свій факап просто переклав на клієнта і скаргу навіть по суті не розглянув.
ПУМБ
Відповідь банку
8 серпня 2025, 21:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 11 серпня 2025, 16:50
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час і повідомили нас про ситуацію, що склалася.
З приводу Вашого звернення хочемо повідомити, що Банком була проведена перевірка щодо описаної Вами ситуації. Зі сторони співробітника дійсно було допущено помилку під час надання консультації щодо погашення нарахованої комісії за користування пакетом, але надалі помилка була одразу усунена. Ми вже провели роз’яснювальну бесіду для запобігання таких ситуацій у майбутньому. Сподіваємося, що спілкування зі співробітниками нашого банку надалі залишатиме лише позитивні враження.
Дякуємо за розуміння!
Mchedeladze123 8 серпня 2025, 15:20
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Я Мчеделадзе Людмила, як бухгалтер який веде багато ФОПів та маємо багато рахунків в ПУМБ банку.
Наш банк знаходиться в м. Києві на проспекті Григореко 28.
Я Хочу подякувати всім працівникам даного відділення але найбільше уваги мені приділяють Зіневич Валентина та Банна Олена Федорівна. Всі питання та прохання вирішують дуже швидко. Ввічливі та відповідальні. Знають свою роботу та приділяють увагу всім клієнтам. Дуже приємно обслуговуватись в даному відділенні і я відкриваю і буду відкривати рахунки тільки в цьому відділенні. Дякую Головному офісу БАНКУ ПУМБ за таких співробітників. Дякую Олені Федорівні та Валентині Іванівні. ВИ НАЙКРАЩІ!!!
ПУМБ
Відповідь банку
8 серпня 2025, 20:47
Вітаємо!

Щиро дякуємо Вам за такий теплий відгук! Нам надзвичайно приємно, що Ви високо оцінили роботу нашого відділення. Ми обов’язково передамо Ваші слова вдячності Олені та Валентині!

Дякуємо, що обираєте ПУМБ і довіряєте нам супровід Ваших фінансових справ!
Aleksandraspula 7 серпня 2025, 17:56
Пумб заблокировал банк за перевод 6000 грн
Я им позвонил все продиктовал, но ошибся один раз с моделью телефона и они сказали
Идите в отделение, но я заграницей и не буду въезжать. Получается они у меня украли 6000 грн
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 серпня 2025, 10:10
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 8 серпня 2025, 14:56
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. Своєю чергою підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства під час надання банківських послуг.
VladimirVG 4 серпня 2025, 16:54
Почитав трохи коментарі користувачів, які ставлять найгіршу оцінку — кров з очей. Більшість — без хоч будь-якої мінімальної фінансової освіченості але з гонором вище неба. «Мені всі винні», ага.
Трохи підтримаю банк, не ідеальний, з проблемами в обслуговуванні фізичних осіб, але точно не найгірший.
Плюси.
Нормальні тарифи і продукти.
Немаленька мережа відділень, доволі затишних, охайних.
Мобільний додаток — непоганий, банк його постійно намагається покращити, хоч деякі покращення мені особисто незрозумілі (як ось, наприклад, історію платежів можна дивитись тільки за останні пів року, раніше — я діставав деякі платежі трирічної давнини).
Підтримка значно покращилась за останні роки. Я вже не чекаю десятками хвилин відповіді, зазвичай відповідають протягом хвилини (заради справедливості, я телефоную в підтримку нечасто, тому може мені просто щастить). Плюс пару разів я вирішував свої проблеми в чаті, наприклад, замовляв виписки за минулий рік для податкової знижки (ех, а раніше міг сам все знайти і дістати).
Мінуси йдуть від плюсів.
Тарифи і продукти доволі заплутані, при появі нових діють і старі, заплутатись в цьому всьому можна фінансовому генію. І це при тому, що люди навіть не намагаються зрозуміти те, під чим підписуються. Я звісно не вірю, що банки спеціально прописують в договорах тарифи і терміни так, що фіг розберешся, щоб потім користуватись неосвіченістю і пофігізмом клієтів, але іноді так здається. Багато залежить від менеджера, зможе чесно і зрозуміло пояснити, що 62 дні в рекламі і в реальному житті сильно відрізняються, і чому не варто платіж по кредиту відкладати на останній день — людина зрозуміє і не буди писати дурні відгуки, а якщо менеджеру байдуже (або він сам не розуміє), то і маєте те, що маєте.
Мережа відділень хоч і немаленька, черги і швидкість обслуговування бентежать. Якось би хоч розуміти середній термін по основних операціях, бо іноді потрібно в касу для якоїсь дрібної операції, перед тобою одна людина, але її обслуговують незрозуміло довгий час. Це вибішує і після хочеться залишити відгук з однією зірочкою)) Виводьте на табло орієнтовний час операції, це ж можна порахувати.
Мобільний додаток — ок, не без недоліків, але я сумую за десктопною версією, вона була зручна і функціональна.
Як висновок. Маю рахунки в п’яти банках, є з чим порівнювати. ПУМБ вже багато років основний і змінювати поки не збираюсь.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 серпня 2025, 17:33
Вітаємо! Дякуємо за розгорнутий відгук.
Раді, що ви відзначили наші сильні сторони і користуєтесь рахунком ПУМБ як основним. Це дуже цінно для нас.
Щодо зауважень:
— Ми постійно працюємо над оновленням функцій у застосунку, зокрема плануємо розширити історію платежів.
— У відділенні обслуговування працює за принципом живої черги, тому час залежить від об'єму задач.
— Стосовно умов договорів, дякуємо за зворотний зв’язок, прозорість справді є нашим пріоритетом.
VladyslavB 1 серпня 2025, 15:42
Отримав сповіщення у застосунку «Оновіть документи». Зробив це за допомогою «Дії». Але попередження нікуди не зникло. На це у підтримці написали, що мої документи (які є ДІЙСНІ) з Дії не приймають (!) і необхідно робити (!) новий закордонний паспорт. Боюся що через це заблокують рахунки. Прошу розібрася. Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
1 серпня 2025, 21:53
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 серпня 2025, 14:25
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Laffort 31 липня 2025, 20:44
В квітні цього року я відкрив ФОП та почав отримувати через нього дохід. Пройшов один (1) квартал і не дочекавшись кінця податкового звітнього періоду по ньому ПУМБ побачивши збільшену активність по транзакціям вирішує заблокувати мої рахунки з вимогою пояснити всі джерела походження коштів але чомусь за рік (те що підозри викликали транзакції саме за період з відкриття ФОП мені по телефону підтвердив оператор банку). Дають мені на це 10 днів (податкова, зауважу, дає 40+ днів на звітність за квартал). Я підіймаю на вуха всіх кого можна та дістаю документи які підтверджують потрібні суми і навіть більше — ок-5, декларація за ІІ квартал, зарплатня родичів і так далі, але банк вирішує що цього недостатньо (без детальної відповіді). Вишенкою є те що ти не маєш ніякої можливості ні апелювати це рішення, ні відкрити рахунки заново коли небудь в майбутньому навіть якщо принесеш їм постанову суда (згідно з відповіддю працівника банку). Закрити рахунок та вивести свої кошти до рішення фін моніторінгу не дозволили (не зіславшись на жодний закон), терміни прийняття рішення фін моніторінгом декілька разів затягували. Концепція помилки працівників ПУМБу невідома. Їм відомі тільки концепція покарання людей які хочуть з ними працювати за спробу легалізації та концепція нульової комунікації в справах фін моніторінгу

Шукайте в наступному місяці на білбордах їх новий слоган:
Працюй в чорну, готівкою і молися щоб ми не вирішили все одно тобі закрити рахунки!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 липня 2025, 21:12
Вітаємо!
З приводу Вашого звернення в іншому каналі зв'язку одразу було зафіксовано звернення. Просимо очікувати на зворотний зв'язок, який ми обов'язково надамо після завершення перевірки.
BViktoria 31 липня 2025, 17:05
Без зайвих деталей, уже декілька разів за день намагаюсь відкрити картку. Завантажила додаток, навіть після декількох ітерацій, що виглядають як справно виконані, отримую спливаюче вікно з попередженням, що наразі для мене можлива реєстрація лише за умови особистого відвідування відділення. Зовсім не розумію навіщо розробляти функціонал під ідентифікацію через Дію, якщо він не працює. Гадала, що за півгодини вирішу питания, результат не отримала, а розчарування — так.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 липня 2025, 19:19
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
SviatoslavH 30 липня 2025, 22:42
Сплатив кредит 30 числа після 18:00. Нарахували комісію.
1. На сайті банку вказано що пільговий період по карті до 62 днів.
В ДКБО яке відправила служба підтримки вказано що пільговий період може бути максимально 60 днів. То де правда? 62 чи 60?
Також там вказано що для того щоб залишатись в пільговому періоді потрібно внести оплату 30 числа до 18:00.
2. В мобільному застосунку, відкриваю картку Всеможу, читаю ДКБО, вказано що необхідно внести оплату до 30 числа (тобто включно).
3. Пишу в підтримку, прошу скасувати нарахування комісії так як згідно ДКБО (в застосунку) вніс оплату вчасно, 30 числа. Отримую відмову. Відповідь: «Ви порушили ДКБО».

ПРОШУ ДАТИ ПОЯСНЕННЯ:
1. Чому ДКБО в застосунку не відповідає ДКБО яке відправив мені співробітник СП?
Якщо вважати ДКБО від співробітника банку вірним то в такому разі ДКБО яке вказане в застосунку не може бути дійсним адже вони вказують різні терміни погашення овердрафту.
2. Яким чином ДКБО яке відправив ваш співробітник може бути законним якщо всі дати згідно законодавства мають бути включними і не обмежуватися година. Тобто кінцевою датой погашення 30 число не може бути якщо в вашому ДКБО вказано що є обмеження до 18:00. В такому разі ви б мали вказувати 29 число. Дати мають вказуватися повними и включними (24:00)
3. Зі слів СП я зрозумів що обмеження в 18:00 встановлені тому що банківські операції здійснені після 18:00 обробляються наступного дня.
Банк не може вказувати це як причину тому що погашенням кредиту є дата внесення коштів, а не дата проведення операції по рахунку. Кошти були внесені вчасно, операція була проведена через МПС, тобто миттєво. Зарахування відбулося саме 30 числа, кредит погашений вчасно відповідно ДКБО. Дайте пояснення.

Будь ласка дайте роз’яснення по кожному пункту. Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 31 липня 2025, 9:39
Вітаємо! Прикро, що маєте негативну думку. Вносити оплату потрібно 30 числа до 18:00. Це також зазначено у застосунку ПУМБ, щоб зручно відстежувати деталі внесення. Ми розглянемо Ваші запитання та невдовзі надамо офіційну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 11 серпня 2025, 10:49
Вітаємо! Ми надали офіційну відповідь на Ваш відгук в приватні повідомлення. Будемо вдячні за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 30 липня 2025, 15:54
Столкнулась с очень странной ситуацией (с ней обращалась и к разработчику, но ясности это не принесло и не решило проблему).в приложении есть возможность отправить договор депозита только на почту gmail, но мне это неудобно. У меня и банк это знает из анкеты почта ukr.net. Почему-то функции отправить договор депозита на эту почту нет, как и на любую другую. Сейчас это очень неудобно для использования
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 липня 2025, 17:34
Вітаємо!
Відправити договір можливо лише на анкетну електронну пошту. Якщо Ви бажаєте її змінити, для цього у застосунку натисніть на зображення профілю у правому верхньому куті, оберіть «Особисті дані», потім «Анкетні дані», вкажіть нову електронну адресу та натисніть «Оновити дані».
DaniilLebed 29 липня 2025, 10:23
Якщо думаете щодо користуваня пумб банком, думаю що не потрібно воно вам.
Все більше і більше блокувань (почитайте відгуки)

Додаток до відгуку — https://minfin.com.ua/ua/company/pumb/review/397298/#comments

PUMB — 8 червня 2025 о 21:58 Дякуємо за уточнення інформації! Ми обов’язково все перевіримо та повернемось до Вас зі зворотнім зв’язком.
І надалі тиша.
Надав все те що було запрошено в листі на пошту, та відправили мені лист (Шаблоний)

Ураховуючи викладене, Вам необхідно звернутися до відділення Банку, з метою надання відповідних документів, необхідних для проведення Банком належної перевірки та спростування наявних підозр. — Прийшовши до віділення, мені кажуть що нічого не бачуть все видалено, а карта заблокована вона не знає що робити бо нічого в мене не запитують, витратив 2 години у віділенні щоб сказали що вони не знають що треба від мене.

Так само я зробив запит в банк, а банк приховую або ігнорує цю частину мого запиту.
Та відповідає шаблоними повідомленнями.

На все віділення працює 1 робітник, нав’язує всім кліентам *** послуги банку.
Вам потрібен захист від шахраїв, 200 грн на рік.
В неї питають для чого? ЇЇ відповідь — хароший вапроос я сама не знаю))
ПУМБ
Відповідь банку
29 липня 2025, 14:44
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Проте, маємо зауважити, що нами була надана повна та вичерпна відповідь на Вашу анкетну ел.пошту з рекомендаціями, які слід дотримуватись.

Якщо в Вас є інші питання, то напишіть їх, будь ласка.
Кирилл Лайфов 29 липня 2025, 2:29
Мой любимый банк, нет комиссии при снятии с банкомата любого банка. Отличное приложение, но есть вопросы по колаборации с Козловским, очень крипово.
ПУМБ
Відповідь банку
29 липня 2025, 14:41
Вітаємо!

Дякуємо за щирі слова! Ми раді, що Ви задоволені продуктами та послугами банку.

Шкодуємо, що Вам не сподобалась наша співпраця з Віталієм Козловським. Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку, щоб ставати кращими для вас
Olena De 28 липня 2025, 15:23
я клієнтка банку 4 місяці, враження від сервісу банку слабкі, тверда трійка, що виявилось незручним:
• вночі банківська година не можна робити перекази
• смс повідомлення приходять після кожної транзакції, їх неможна вимкнути
• немає функції статистики витрат, вона тестуються, але не в мене
• некомпетентна підтримка, замовила зняття валюти на понеділок, оператор підтвердив, в понеділок говорять, що неправильно оформлено
• підтримка вибачилась за оператора, ніяк не прокоментували, але питання щодо зняття не прокоментували і не вирішили, гроші так і не зняла вчасно
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 28 липня 2025, 17:11
Вітаємо! Нам прикро, що маєте негативне враження.

У нас є нічна банківська година, при якій кредитні продукти перебувають в обробці. Це не впливає на дебетові операції.
Вимкнути сповіщення від застосунку ПУМБ Ви можете в налаштуваннях смартфона.
Щодо функції статистики витрат — вона ще в розробці і невдовзі буде доступна для всіх клієнтів.
Також, нещодавно вже було розглянуто ситуацію щодо замовлення готівки, де оператор помилився з часом. З ним була проведена розмова, аби даних помилок більше не повторювалось.
Щодо даної ситуації Вам було надано зворотний зв'язок та надісланий giftmall в знак вибачення.

Будемо вдячні за розуміння!
Всем привет; ситуация не из приятных, 22.07.2025, у меня были деньги в юсдт на бирже криптобот, я вывела 4,209грн себе на карту чтобы заплатить за квартиру, сегодня мне надо было оплатить квартиру я захожу в приложение, а мне пишет
— ваши счета заблокированы обратитесь в отделение
я не понимаю почему, у меня на этой карте оборот не более 50к в месяц, еду в отделение объясняю сотруднику что я вот выводила деньги вот у меня есть биржа я вам в реальном времени покажу что вот этот платеж, на что мне мерзкий сотрудник говорит
— слушайте, а вас не волнует что криптовалюта запрещена на территории Украины
и предлагает мне, вот эти деньги что мне перевел человек которому я продала юсдт чтобы ему вернулись обратно деньги (понятное дело что мне юсдт не кто не собирался возвращать) дал мне бумажку чтобы я подтвердила что я официально продала какой то товар, я ему задаю вопросы что за товар если я некому нечего не продавала, он помогал плечами и всё

Я набрала парню чтобы он мне помог,
он ещё раз в отделении оператору популярно объяснил что это p2p на криптобирже, он сказал так это другое дело, мы в отделении вам не чем не поможем все доказательства отправляйте на почту пумба и в кибер полицию и в течении 2-х месяцев ждите ответа, и некого не волновало что я на месте пыталась показать все доказательства, и на этом всё, оказалось что человек с которым у меня был ордер 22 числа, сегодня утром написал заяву что я якобы украла у него эти деньги, банк без подтверждения обвинения заблокировал мне мой счет с деньгами и напорно предлогал вернуть деньги обратно на реквизиты чевловека) и мне оператор говорит идите в отделение, а в отделении говорят звоните оператору) 0 компетенции., спасибо что у моего парня активные контракты с адвокатами которые помогают в банковских вопросах, мы уже написали заявление, ждём первый ответ от пумба, уже была у парня такая же история с моно банком только сумма намного больше (монобанк возвращает все деньги и покрывает расходы материальные + на адвокатов) с пумбом будет тоже самое, ведь банк блокирует счета без доказательной базы)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 липня 2025, 17:52
Вітаємо!
Прикро, що маєте негативну думку. Ми діємо згідно правил НБУ та дотримуємось чинного законодавства. Всі дії нашого банку цілком правомірні. Бажаємо допомогти в цій ситуації, тому написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Будемо вдячні за відповідь!
Полезный комментарий
PUMB 28 липня 2025, 15:56
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
14502962 23 липня 2025, 16:52
Застосунок у банку надзвичайно зручний. Є розстрочка з багатьма торговельними мережами. Дуже вигідні курси обміну валют. І що важливо — коли отримуєш долари, саме тут майже єдині, хто не влаштовує махінацій зі старими та новими купюрами.

Ще одна перевага — кредитна картка з максимальним лімітом для мене.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 липня 2025, 17:46
Вітаємо!
Вдячні, що поділились враженнями від користування нашими послугами. Ми цінуємо Ваші слова і довіру!
andriy4499 21 липня 2025, 20:57
Відділення за адресою: Київ, вул. Костянтинівська, 15-А
Дуже рекомендую це відділення для юридичних. Рівень професійності працівників дуже високий.
Ми перейшли із іншого банку в ПУМБ і різниця в обслуговуванні відчувається.
ПУМБ
Відповідь банку
22 липня 2025, 12:07
Дуже дякуємо за такі теплі слова та високу оцінку нашої роботи!

Нам надзвичайно приємно, що Ви відчули різницю в обслуговуванні — ми щодня стараємось, щоб кожен клієнт отримував якісний сервіс і відчував підтримку!
nina1973 21 липня 2025, 15:26
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Мав необережність після продажу нерухомості зарахувати кошти, виявилось що зняти можливо лише 600 тис грн. хоча пояснив що гроші потрібні для купівлі іншої нерухомості, і чекати мене ніхто не буде.
Оператори кол-центру посилаються на постанову НБУ якої немає, на гарячій лінії НБУ чітко відповіли, що зняття готівки можливо по 100 тис грн в день хоть кожен день. На звернення в банк ПУМБ надійшла відповідь:

11.07.2025 No KHO-56.3.2/50893
На No 202506−7528 від 20.06.2025

Відповідь на звернення

Шановний Олегу П!!!

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ
БАНК» (надалі — Банк, АТ «ПУМБ») засвідчує Вам свою повагу та у відповідь на Ваше звернення No 202506−7528 від 20.06.2025 повідомляє наступне.
У зв’язку із введенням в Україні з 24.02.2022 воєнного стану, було прийнято
низку законодавчих актів, спрямованих на встановлення правил роботи, зокрема,
банків в таких умовах. Саме тому, Банк прийняв рішення обмежити суму зняття
готівки з рахунку клієнта у розмірі 600 000 грн. на місяць згідно з внутрішніми
документами. Ліміт буде оновлено в наступному місяці і операції зняття знову будуть
доступні.
Звертаємо Вашу увагу, що коштами можна користуватися безготівково, а саме:
розраховуватись карткою в магазинах онлайн та офлайн.
При виникненні додаткових питань до Банку телефонуйте online з сайту Банку
pumb.ua, із застосунку ПУМБ або звертайтесь за номерами:
+38 044 290 7 290 (по Україні та з-за кордону згідно з тарифами операторів),
+38 096 290 7 290 (для абонентів Київстар),
+38 050 290 7 290 (для абонентів Vodafone),
+38 093 290 7 290 (для абонентів lifecell).

З повагою,
Начальник Управління обробки
клієнтських звернень Тетяна ШКУРКО

За підсумком, дякуючи банку ПУМБ, нерухомість купив хтось інший, курс доллара піднявся, «Велике ДЯКУЮ» банк ПУМБ.
ПУМБ
Відповідь банку
22 липня 2025, 12:36
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви опинилися в такій ситуації.
Маємо зазначити, що відповідно до вимог Національного банку України встановлено добовий ліміт — до 100 000 грн, а також додатково діє банківський ліміт — до 600 000 грн на місяць по кожному рахунку.
На жаль, змінити ці обмеження наразі неможливо.

Дякуємо за розуміння!
setepan 19 липня 2025, 10:03
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 11
поповнював в відділенні банку що на пр.волі власну куртку пумб (а) через термінал.сума 50 тисяч + і термінал викрав купру номіналом 500грн.тобто просто не зарахував.звернув увагу співробітників банку але всі поховались по підсобних приміщеннях.звернувся із заявою до банку в телефонному режимі — пройшло більше тижня і ніякої відповіді.можна подумати що інкасація терміналу робиться раз на місяць.тобто виходить що в банку працюють злодії і шахраї, крохобори і волоцюги?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 липня 2025, 11:06
Вітаємо! Прикро, що маєте негативну думку. Ми бажаємо це детально перевірити, будь ласка, надайте відповідь в приватні повідомлення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vlada23062007 18 липня 2025, 18:28
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38
Доброго дня! Звертаюсь до вас з проханням розірвати зі мною ділові відносини щоб я могла зняти залишків коштів зі своєї карти. Мені обмежили рахунок, ходила в банк, сказали що потрібно офіційні довідки про доходи. Я співробітнику сказала, що їх немає і не буде. Кошти відкладені особисто мною за певний період. Тому одразу звертаюсь на пряму до вас, щоб ви розірвали ділові відносини і я змогла переказати залишки коштів. Очікую зворотній звʼязок менеджера. Дякую!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 19 липня 2025, 10:10
Вітаємо! Шкода, що маєте негативні враження. Ми діємо згідно чинного законодавства та дотримуємось правил головного регулятора НБУ. Вже написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 6 серпня 2025, 12:02

Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
vibest 18 липня 2025, 8:36
5 липня 2025 мною була здійснена покупка в фізичному магазині Інтертоп і сплачена кредитною карткою ПУМБ. Був підключений кешбек 15%, всі умови для кешбеку виконані. Кешбек не нарахувався. Звернення в банк в той же день нічого не дало, в техпідтримці сказали, що нарахування може бути до 10 днів. Весь цей час я не могла користуватись товаром на випадок необхідності повернення в магазин, якщо кешбек не нарахується. Через 10 днів нічого не змінилось. Станом на сьогодні — теж.
За цей час я 6 (шість) разів зверталась в підтримку. Переді мною кожен раз вибачались з посиланням на якийсь міфічний «інший» відділ, який не дає відповідь. Контакти цього «іншого» відділу надати відмовились. Остання скарга була зафіксована 13.07.25, обіцяли розібратись за 3 робочих дні. Сьогодні 18.07.25. Повний ігнор, банку абсолютно байдуже. Мені жодного разу ніхто не писав, всі спілкування ініціювала я сама.
Висновок. Якщо навіть в таких простих питаннях, як кешбек, банк дозволяє собі абсолютно і повністю ігнорувати клієнта. Що буде, наприклад з моїм депозитом? Або іншими серйозними речами? Виходить, довіряти не можна? Саме так, ні в якому разі! Будьте обережні з цим банком.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 18 липня 2025, 9:58
Вітаємо! Нам прикро, що Вам довелось чекати більше часу на вирішення ситуації. Ми перевіряємо в чому проблема і чекаємо відповіді від партнера для нарахування кешбеку. Обов'язково повернемось зі зворотним зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 22 липня 2025, 19:01
Вітаємо! Приносимо вибачення за очікування. У даного термінала було змінено параметри, через що нарахування кешбеку не відбулось. Вже відредагували термінал партнера. Сьогодні кешбек буде донараховано. Будемо вдячні за розуміння!
Yuliia090909 17 липня 2025, 14:23
Добрий день. Сьогодні, без будь якого попередження заблокували карту. Отримала повідомлення «Шановний клієнте, ми взяли до уваги Ваше звернення і заблокували картку *… Дізнатись статус картки можна також в особистому кабінеті ПУМБ онлайн https://online.pumb.ua
Але я не робила ніякого звернення. В колтцентрі причини не можуть назвати. У відділення підійти не в змозі, знаходжусь за кордоном. Як дізнатись в короткі строки, чому карта заблокована?
ПУМБ
Відповідь банку
17 липня 2025, 16:03
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
Полезный комментарий
PUMB 18 липня 2025, 13:17
Вітаємо!

З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо щодо запиту ми надали на Вашу ел.адресу. В свою чергу підкреслюємо, що АТ «ПУМБ» дотримується всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.1
PLN 11.65 11.95
USD 42.1 42.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝