Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Maki03 12 вересня 2022, 14:41
Ми написали офіційного листа у головний офіс
І замість адекватної відповіді та на надання пояснень, проігнорувавши поставлені запитання просто відповів що треба створити нову заяву!
Найгірший банк в УКРАЇНІ ПО КЛІЄНТООРІЄНТОВНОСТІ!
Максимальна неповага!!!

Додаю сам лист
23.08.2022 р. бухгалтер нашого підприємства зателефонувала валютному менеджеру, щоб уточнити що необхідно зробити для передачі валютної виручки до іншого банку, післячого менеджер повідомила про те що не обхідно скористатися шаблоном в ПРИВАТ 24 для бізнесу та додати цей документ у розділ довідки, якщо щось не зрозуміло то зателефонувати на 3700.
Бухгалтер скористалася чітким шаблоном та створивши документ зателефонувала на 3700 щоб уточнити куди саме додати докумен. В кінці дня менеджер зателефонувала і сказала шо документ не туди доданий і взагалі не правильно складений і потрібно переробити змінити слово «просимо» на слово «надаємо дозвіл» та слово «перевести», а не «передати». Наше підприємство співпрацює з іншими банками України де також використовується схожий шаблон у якому також вказується інформація про те що ми простимо один банк перевести валютну виручку до іншого банку на валютний нагляд. Озвучити підставу та надати пояснення по який причині є необхідність коригування даного листа валютний менеджер не зміг.
Директор нашого підприємства з наступного дня був увідпустці. Тому відкликати деректора з відпустки чере якісь не зрозумілі та без підставні вимоги працівника Приват Банку, можливості не має.
Просимо розглянути наш лист про певедення валютної виручки до іншого банку який додаємо до цього листа. Або надати обґрунтування якими нормативними документами так конкретними пунктами цих документів регулюється написання даних заяв, та на якій підставі банк відмовляє у прийнятті нашої заяви та по якій причиті ми маємо здійснювати редагування заявий яка була зроблена згідно шаблону.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 17:23
Добрий день!
Профільними фахівцями було детально розглянуто вашу скаргу та надано зворотній зв'язок. При контакті з вами валютний менеджер озвучив інформацію про варіанти вирішення вашого питання і так, як ви відмовились від одного з них була запропонована альтернатива і одразу надана інформація про необхідність змінити певні поля в завантаженому шаблоні.
Проблема вирішена
Сергій Бугайчук 12 вересня 2022, 14:36
Оплачивал в гривне $42 .98 по курсу приватбанка на дату 22 04 22 — платил сумму 1290 грн фирме www.tianshops.com. Мошенники не поставили товар. Обратился в приватбанк в чат приват24 — сказали что это вообще не к ним и порекомендовали обратиться в киберполицию. Обратился в киберполицию и там зарегистрировал этот кейс. Позвонил на 3700 приватбанка, спросил таб номер — таб номер Алина 292188 принял в работу. В сентябре вернули 1290 грн. Замечание! Банк эквайр возвращает всю сумму приватбанку именно в долларах $42, которая на момент возврата — в гривне должна быть значительно больше чем 1290 грн (курс сильно изменился с апреля по сентябрь — гривна упала за 4 мес). Далее я уже писал на chargeback@privatbank.ua Алине (таб номер Аліна 292188). Нет ответов. Недоплата более 20% (если пересчитывать на доллары). Тут сумма то маленькая, но представьте себе операцию по возврату суммы напр. в 10 раз больше! Какими будут потери в долларах!
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 17:21
Добрий день!
Повернення коштів за заявкою відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. При поверненні за заявкою зарахування коштів відбувається з конвертацією по курсу на день оплати. Якщо б повернення було ініційовано і проведено сайтом/магазином то конвертація йде по курсу на день зарахування коштів на картку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Євген Ковалевський 12 вересня 2022, 14:15
Більше ніж півтора місяця я не можу відправити кошти га карту зарубіжного банку!!! Тільки після того як я почав писать на Мінфін отзиви почали дзвонити, а-ля спеціалісти які навіть не розуміють що самі кажуть!!! Обіцяли вирішити проблему і знов те саме! Проблема не вирішена!!! Усі можуть робити перекази, а я ні, з ним на лінії був не зміг к друга все пройшло як по маслу ну як так! Жахливий банк, ганьба, жахливе ставлення до клієнтів, а також вводять в оману що ми працюємо все вирішуємо, а по факту нічого не роблять, я так розумію краще закрити рахунки собі менше нервів буде, банк НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ ВЗАГАЛІ!!!
ПРИВАТ БАНК ЛЮБИТЬ ВІШАТИ ВАМ НА ВУХО ЛАПШУ
Вони тільки вигляд роблять що працюють!
Жах
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 16:21
Добрий день!
Як бачимо, під час останнього контакту від профільних фахівців зазначено, що ви повідомили, що питання втратило актуальність.
Ми успішно відправляємо платежі та банк отримувач відхиляє їх на своїй стороні. Всі необхідні дії для відправки платежу виконуються, однак, успішність операції також залежить від банка отримувача, який має зарахувати кошти на картку отримувача, чого у вашому випадку не відбувається.
На жаль, ми не можемо вплинути на рішення банка отримувача не зараховувати кошти за платежами, тому вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shutak2022 12 вересня 2022, 13:25
Данний банк — це не банк, це шарага!
Так, колись був сервіс, а зараз…
Оформив карту рівня vip.
Віртуальна (Digital)
Два тижні поки виготовили і доставили пластик — користувався.
Коли на відділенні отримав пластик — на наступний день «банк відмовив Вам у vip обслуговуванні»
Звичайні шахраї!
НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ЗВ’ЯЗУЙТЕСЬ З ЦИМ БАНКОМ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 15:07
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Сергей Нестеренко 11 вересня 2022, 21:44
Мне 60+. Проживаю в Синельниковском районе Днепропетровской области, в 15 км от пгт. Чаплино, где орки обстреляли поселок (погибло более 25 человек, более 20 ранены). Синельниковский район обстреливают почти ежедневно. Хотим выехать с семьей в более безопасное место. Нужны деньги.
На валютной картке Приватбанка находятся валютные средства, которые не могу снять в валюте. 2 сентября 2022 заказывал деньги на 5, 6, 7 сентября в отделении Приватбанка Синельниковского района в пгт Васильковка. Получал СМС о том что заявка отменена, (Вашу заявку на замовлення готівки в сумі ______ USD було скасовано. Ви можете створити нове замовлення на іншу дату або на інше відділення у Приват24). Подал заявку на 8,9, 12 сентября в отделениях г. Днепр. Заявка отменена. Подал заявку на 14, 15, 16 и так до бесконечности. Спасите мою семью.
Приватбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 10:10
Добрий день!
Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Разом з тим просимо клієнтів не дублювати заявки на замовлення валюти та слідкувати щоб сума заявки відповідала наявній сумі валюти на рахунку клієнта доступній до зняття. У іншому випадку заявка може бути відхилена банком як така, що не може бути задоволена.
Окремо зазначимо, що з валютних карток доступне зняття в гривні в касі і банкоматах ПриватБанку та інших банків.
Проблема вирішена
Lavliza24 11 вересня 2022, 13:40
Прийшла до банку за адресою зазначеною нижче, щоб отримати переказ коштів у валюті, одразу сказали, що можуть в гривнях мені дати, але мені тільки у валюті треба, сказали, що валюти немає і її можливо отримати лише по заказу, і лише, якщо у вас є валютна картка приватбанку, тому я пішла до спеціаліста і зробила цю картку, замовила валюту, і МЕНІ СКАЗАЛИ ПРИЙТИ В БАНК НА НАСТУПНИЙ ДЕНЬ, я приходю наступного дня, і мені кажуть, що заявки немає на замовлення валюти, звоню на горячу лінію приватбанку і мені кажуть, що моє замовлення на 12 вересня, а не на той день, що мені сказали прийти, взагалі не зручно те, що для того, щоб отримати переказ треба мати валютну картку, вона мені не потрібна, і погано те, що в банку немає валюти, щоб отримати відразу і доводиться чекати коли вона з’явиться. Робота спеціаліста не сподобалась тим, що сказали прийти на наступний день і не повідомили мені, що вона замовлена на конкретну дату.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2022, 15:27
Добрий день!
Від імені банку приносимо вибачення за спричинені незручності. По даній ситуації ми проведемо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lessy 10 вересня 2022, 22:35
5169 1551 2658 4315 Юрченко Юлія Романівна

Получила деньги, товар не выслала Будьте осторожны 5169 1551 2658 4315 Юрченко Юлія Романівна, телефон после оплаты не отвечает, с другого номера — отвечает. Продает газовую печь Бош, из Сумской области. В гетконтакте указана как Юля Козлова, архитектор. Дрянь.
Приватбанк
Відповідь банку
11 вересня 2022, 10:57
Добрий день!
Вказана вами картка у відгуці належить іншому банку.
Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства, є обов'язком правоохоронних органів. Радимо звернутися до них.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rus7an 10 вересня 2022, 13:00
собиралась пенсия в течении 6 месяцев. не дают снаять. не дают вывести. отношение скотское. намеренно держат деньги у себя. не приходит смс. не дают установть пин код вместо смс.
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2022, 13:48
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Ff4th 10 вересня 2022, 0:49
В среду заказал небольшую сумму в валюте, в пятницу после обеда приходит сообщение, что операция «скасована», при том, что специально ехал в банк за деньгами. При этом передо мной мужчина без проблем снял. Цензурных слов нету. Придется менять банк наверно
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2022, 9:39
Вітаємо!
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями. Дійсно, заявка на замовлення готівки може бути скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот з-за кордону. Ми приносимо вибачення за надані незручності. В такому випадку, радимо подати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — ви отримаєте про це повідомлення.
TonyG 9 вересня 2022, 20:08
Хотел положить на мою карту для выплат 3000 грн, нашел ближайший терминал. Приготовил наличку. Т. к. карта для выплат «виртуальная» (не было пластика «по всей Украине), вставляю в терминал универсальную. Жму пополнить другую карту и выбираю свою карту для выплат. Пишет «введите сумму». Ввожу 3000 грн. Собираюсь вставлять купюры и… вижу, что я на асфальте в лыжи обутый… терминал, вместо того, чтобы принимать купюры, тупо перевел с кредитки на карту для выплат 3000 грн с соответствующей комиссией в 100 с чем-то грн. Звоню на 3700, добираюсь до оператора, прошу отменить транзакцию — в ответ «это невозможно, можете сами перевести деньги обратно». Ага, только 100 грн комиссии никто обратно не переведёт. Интерфейс терминала отвратный, думаю даже снять видео как тупо он разводит. До этого делал подобное в терминале с другим интерфейсом — по сути делал всё то же самое, но тот, как порядочный терминал, просил купюры, а не тырил деньги с кредитки. Но даже не это самое прикольное. А то, что перевод кредитных средств с универсальной на карту для выплат в пределах одного аккаунта как бы бессмысленнен сам по себе и такая возможность вообще должна быть заблокирована в принципе, т. к. проще сразу снять или перевести деньги напрямую с универсальной, но нет — приват позволяет «выстрелить себе в ногу»
Приватбанк
Відповідь банку
10 вересня 2022, 9:42
Добрий ранок!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Dimidrolz 9 вересня 2022, 15:52
Ділюсь своїми «враженнями», ну це просто сюр. Влітку повернули невеликий ліміт в сервісі «Оплата частинами». В кінці серпня, а саме 23-го оформив покупку за допомогою сервіса «Оплата частинами» на 10-ть місяців, проблем не виникло. 1-го вересня, приходить сповіщення, що ліміт збільшено. Вчора (08/09/2022) вирішив здійснити ще одну покупку, дійшовши до оплати отримав повідомлення, що перевищено ліміт відкритих угод. Це мене поставило в ступор, бо до цього у мене могло бути по 5−6 угод, а тут дві (нова за 23 серпня і стара). Заборгованостей немає, як і протермінування не було, взагалі. Зайшов в особистий кабінет я прозрів — доступний ліміт на оплату частинами: НУЛЬ! Тобто, 1-го вересня підняли, а до 8-го вересня вже забрали, це ТОП! Написав в саппорт, чекав хвилин 5−7 і отримав дві шаблонні відписки: «Так, дійсно, комусь вже повернули ліміти, а комусь ще ні. Банк повертає ліміти поступово та кожного дня переглядає їх.
Як тільки ліміт зміниться, вам надійде повідомлення.» (08/09/2022 17:07). І друга: «Річ у тому, що кредитний ліміт — змінна величина. Вибачте, якщо зменшення ліміту було незручне. Ми б хотіли попереджати про таке клієнтів, але система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників."(08/09/2022 17:13). Зрозумівши, що толку нуль — закрив чат. На пряме питання: як так, що за цирк — отримав два шаблони. Так тримати! Беремо і робимо ©
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 18:32
Добрий вечір!
У вас використана вся сума ліміту за сервісом «Оплата частинами», яку для вас розрахував банк на даний момент. Банк може переглянути своє рішення в майбутньому. У разі дострокового погашення однієї з угод доступність послуги буде переглянута протягом 3х днів.
Інформацію про зменшення доступного ліміту за сервісом «Оплата частинами» було одразу відправлено вам сповіщенням в Приват24. Відповідно до умов договору банк може змінювати суму ліміту, який може надати клієнту в користування. Розрахунок ліміту відбувається автоматично з урахуванням великої кількості факторів.
Ми проведемо роботу з фахівцем підтримки, щоб в подальшому не виникало непорозумінь та якість консультації була на вищому рівні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktorija1991 9 вересня 2022, 11:23
Шахраї невідомим способом з крединої картки викрали значну суму грошових коштів, звернувся до представників банку чекав результату небуло, написав про проблему тут на сайті — допомогли.
Дуже дякую.
Відверто був розчарований спочатку, але зараз вдячний.
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 12:42
Добрий день!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Євген Ковалевський 9 вересня 2022, 7:37
вже бильше місяця не може зробити переказ на карту зарубіжного банку, в рамках ліміту банку як потрібно, ні один аля кваліфікований спеціаліст не допоміг навіть не передзвонили, у всіх працює проходить без проблем, на вопрос можливо щось з карткою _відповідь отримав НЕ ЗНАЮ МОЖЕ, ну як так панове, тупо забити на клієнтів і я впевнений що я не один такий, у такий час рідні виїхалі за кордон, треба відправіти кошти їм, а як ??? Приват не працює
За півтора місяці не вирішити питання по переказу з карти на карту, про що розмовляти !?
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 12:07
Добрий день!
Зі своєї сторони ми успішно відправляємо кошти на рахунки банка отримувача за створеними вами платежами, однак банк отримувача відхиляє платіж і тому гроші повертаються назад на вашу картку. Така операція проходить в кілька етапів.
Списання коштів з картки (відправка платежу), якщо на цьому етапі є обмеження або ліміти від нас, то платіж відразу буде забраковано без списання. Якщо ж операція (списання) проходить, то на нас чекає наступний етап — запит на зарахування до банку отримувача.
Якщо отримувач підтверджує це і проводить зарахування на свою картку — то кошти отримано на кратку адресату.
В іншому ж разі, коли банк не приймає оплату, то кошти повертаються на картку відправнику.
Я даній же ситуації, банк отримувач по своїм причинам не приймає оплату та повертає її до банку відправника.
На жаль, ми не можемо вплинути на це рішення і вам потрібно звернутись в банк отримувача для вирішення питання з їх представниками.
Також цю інформацію ви можете бачити в своєму Приват24 зайшовши в архів платежів.
Щодо ситуації, яка склалась при ваших зверненнях до підтримки, ми обов'язково розглянемо та приймемо необхідні заходи.
Юлія Силіна 8 вересня 2022, 22:40
Моему ребенку 15 лет, она поступила в учебное заведение, в котором сказали, что для получения стипендии необходимо оформить карту в ПБ. Дочь не является клиентом банка. Банк ОТКАЗЫВАЕТ в оформлении ей виртуальной карты аргументируя это тем, что у них такие правила. Задав вопрос согласно какого пункта правил они отказывают, операторы не предоставляют ответ, а просто говорят по внутренним правилам и все.
Мы с дочерью переселенцы, сейчас находимся далеко от города, в небольшом селе. Сейчас в цифровое время, когда ты можешь стать клиентом банка и получить виртуальную карту не выходя из дома это упрощает жизнь, но данный банк считает иначе, он не настроен на упрощение жизни клиента, бюрократия и наплевательское отношение банка к своим клиентам у них в приоритете.
При всем этом у банка есть возможность проводить эту процедуру без посещения отделения, но лучше чтобы клиент отстоял в огромной очереди, не дай Бог попасть под Сирену и чтобы РЕБЕНОК в незнакомом ему городе бежал в поисках укрытия. Наверное, так клиенты более покорные получаются.
Мы с дочерью эвакуировались из города, который находится по сегодня под обстрелами, недалеко от нас прилетали грады, ребенок сейчас на нервах, а банк заставляет её лишний раз подвергаться нервным напряжениям. Ужасный банк, который не думает за безопасность своих клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 10:41
Добрий день!
Наразі можливість віддалено стати клієнтом ПриватБанку зареєструвавшись в Приват24 і пройшовши відеоверифікацію існує для осіб, яким вже виповнилося 18 років. Можливість оформлення картки у відділенні для неповнолітніх доступна, як і раніше. На сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти найближче до себе відділення, переглянути його графік роботи та найменш завантажені години, щоб спланувати свій візит.
Проблема вирішена
MaksAkkerman 8 вересня 2022, 20:53
Здравствуйте, у меня вопрос к службе поддержки приват банка, мне вернули деньги с иностранного сайта (от Wargaming), сообщение от приват 24 о сумме возврата, и что деньги на пришли карточку, я перешёл кликом по этому сообщению, а баланс на карте неизменился и того поступления в истории нету, что это может быть?
Зачем отправлять сообщение о поступлении средств если вы их замараживаете, помогите решить мою проблему?!
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 10:20
Добрий день!
Радимо перевірити поточний баланс картки в Приват24. Інформація у виписці по картці буде оновлена з часом.
Habelko 8 вересня 2022, 19:35
Живу в Кропивницком, карта находится в Кропивницком, очень далеко от фронта, приходит сообщение что в связи с нестабильностью в моем регионе мне блокируют кредитную карту, перезвонил в банк, девочка проверив все, сказала, что это техническая ошибка, и все будет скоро исправлено, через два дня звоню опять, и мне уже выдвигается новая версия, что решения принимают не люди, а алгоритм, и не чего изменить нельзя. Странно как-то, проверил свой кредитный рейтинг, 560 пунктов, зарплата высокая и стабильная на протяжении многих лет, то навязывают всем подряд кредитки то сами делают всё что-бы люди ушли. Кредитку закрыл к черту, подумывает закрыть валютный вклад, с ужасом ждём и там проблем. Такое впечатление что рейтинг банка хотят специально перед продажей умножить на 0.
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 20:16
Добрий вечір!
Наразі не бачимо повідомлень від банку з подібним змістом. За наявності активної картки Універсальна ви можете подати заявку на збільшення кредитного ліміту через Приват24.
Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання та суми ліміту. Серед них також враховується кредитна історія та рух коштів по рахунках, однак це не єдині критерії на підставі яких банк приймає остаточне рішення, тому виділяти один з них було б некоректно, так як кожен має свою вагу.
Наші колеги перевірять коректність наданої вам консультації та зв'яжуться за результатом.
Проблема вирішена
Snizhana1gf 8 вересня 2022, 18:15
Почалось все з того, що вирішила поповнити картку іншого банку з картки приват. Але так і не вдалось. То ліміт перевищено, то повідомлення з кодом підтвердження приходили через півгодини, то для підтвердження операції потрібно було телефонувати на 3700. І як результ картки заблокувало (не тільки та з якої відправлялись кошти, а всі картки приват), також був заблокований вхід в Приват 24, і заблокований номер телефону.
Підтримка то щось неймовірне, на звязок виходять дууууже рідко, пройшла всі круги верифікації, декілька годин відправллая фото (то якість фото не така, то документи не так тримаю). Дивом пройшла ту верифікацію (а вона була не одна!)
Так як картки заблоковано, розблокувати можу іх тільки у відділенні, але біда… я за кордоном!
Оператор порадив відкрити нову картку і закрити інші картки, при закритті карток кошти будуть зараховані на нову, але знову щось пішло не так, після закриття картки мені прийшло повідомлення, що ліміт перевищено. Цікаво який ліміт? знову пів дня очікування на відповідь оператора, який пообіцяв що кошти прийдуть на протязі 48 годин (добре, ще почекаю! але опинитись без коштів, без фізичної картки — не сама приємна ситуація!)
Що ж йдемо далі, заблокована картка була привязана до зарплатного проекту, нову привязати не можу, в повідомленні мене посилає на 3700, даний запит залишився невирішеним!
Але це ще не кінець, була в мене картка, якою рік не користувалась, залишок на ній був мінімальний, але в історії по цій карті знайшла дивний платіж — 20, зроблений три тижні тому (ні призначення платежу, ні коментраря). Виявилось, що цю карту дивним чином підключили до Гол-клубу і то був членський внесок. ЦЕ ЯК ВЗАГАЛІ?! відповіді як і чому це було зроблено так і не отримала.
За номером +38−073−716−11−31 що вказаний як для звінків з-за кордону теж біда, номер не відповідає, короткі гудки…
Це просто знущання над своїми клієнтами!
Приватбанк
Відповідь банку
9 вересня 2022, 9:49
Доброго ранку!
Банк формує та відправляє смс з кодом одразу, як і було у вашому випадку. Як бачимо, деякі повідомлення були відправлені та не доставлені. Ви можете звернутись до мобільного оператора для уточнення інформації щодо доставки смс на ваш номер.
Додаткове підтвердження може знадобитись у випадках, коли операцію, яку проводить клієнт, система визначає ризиковою чи нетиповою. Коли ми просимо підтвердити операцію звернувшись в підтримку, таким чином ми намагаємось вберегти кошти клієнта від можливих шахрайських дій і впевнитись, що саме власник картки розпоряджається грошима.
При підтвердженні через фотоідентифікацію є певні вимоги до фотографії, які обумовлені правилами безпеки. Документ або картку в руках слід тримати так, щоб текст на них був читабельним і пальці не затуляли його. Фото має бути чітке.
Картка сама по собі не змінює рівень зі звичайної на gold, тому, якщо у вас була раніше оформлена gold картка, вона такою залишається допоки її не закрити. Відповідно клієнт є учасником gold клубу допоки у нього залишаються картки gold рівня і списується членський внесок 20грн/міс. за участь у gold клубі.
Наразі не зафіксовано труднощів з дозвоном на лінію підтримки, в тому числі, за номером для дзвінків із-за кордону. Радимо перевірити чи увімкнений у вас роумінг та чи є на рахунку достатній баланс для здійснення дзвінка. Окрім того, наші колеги в онлайн чаті на сайті банку 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Ми передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією та наданою вам консультацією. За результатом перевірки з вами додатково зв'яжуться.
Проблема вирішена
Володимир Сєнік 8 вересня 2022, 18:13
Приват банк відхиляєте запит замовити долларів, повідомлення про відхилення не приходять. А тепер ще й обмежили максимальну суму заявки на зняття до 1000 доларів на день, і не зрозуміло чи будуть гроші чи ні
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 20:03
Добрий вечір!
Інформування про відміну замовлення через відсутність готівки на потрібному відділенні було відправлено в Приват24.
Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Через тимчасові труднощі з логістикою доставляння валюти та для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів — максимальна сума замовлення наразі становить 1000 USD / 1000 EUR на день. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
Natali777nata 8 вересня 2022, 11:22
Мало того, що ці НЕДОЛЮДИ на час війни підняли відсотки майже на всі послуги, в тому числі з’явився відсоток на свіфт-переказ (Відправка SWIFT-переказу (за кордон) — 0,5% від суми (min 5 грн), але не більше 500 USD + 12 USD у грн за курсом НБУ.). Мені родичі з-за кордону перевели кошти в валюті на мій валютний рахунок, з чого банк взяв чималу суму в валюті. Ок. Я звернулася 30.08.2022 аби зняти валюту попередньо замовивши її на приват24. 31.08.2022 мені прийшло схвалення готівки, я і пішла за нею до відділення, що знаходиться на вул. Білоруська,10/18, проте банк не працював з НЕВІДОМИХ причин до 02.09.2022 (за інформацією яка була розміщена на дверях банку". Я звернулася на гарячу лінію, де мені пояснили, що банк не працює, тому що існує загроза життю і здоров’ю співробітників та клієнтів. Те, що інші відділення працюють, це ок, загроза існує саме для даного відділення. Потім ця наліпка на дверях банку змінилася на: НЕ ПРАЦЮЄМО до 08.09.2022, потім до 15.09.2022. ОК. Я звернулася до іншого відділення, як мені порадив співробітник з підтримки на гарячій лінії приватбанку. 06.09.2022 я подала заявку на отримання своїх коштів в валюті, і зранку 08.09.2022 приходить повідомлення: ВАШУ ЗАЯВКУ ВІДХИЛЕНО. Знову ж з невідомих причин!!! Я дзвоню цим ШАХРАЯМ на гарячу лінію 3700, а там вони мені повідомляють, що виникли проблемиу логістиці доставки валюти!!! Бінго просто! Так зняти відсоток за переказ вони зуміли. а видати мої кошти ні!
Мої дорегенькі, це стаття! «Привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене особі чи перебувало в її віданні, -»
і якщо ви думаєте. що я як і всі потисну плечима і буду «чекати», то ви помиляєтесь!!! Я зберігаю абсолютно всі матеріали по моїм зверненням, замовленням і вашим відхиленням, поки ви КОРИСТУЄТЕСЯ і ЗАРОБЛЯЄТЕ на моїх коштах!!!
ВИ просто ДНО цієї країни, МАРОДЕРИ і ХАПАЧІ!!! Просто так нічого не зійде з ваших брудних рук!!! зустрінемось найближчим часом! ;)
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 14:16
Добрий день!
З початку повномасштабного вторгнення банк відмінив частину комісій для своїх клієнтів та деякі з них наразі повернулись, через що у вас могло скластись враження про додавання нових комісій. Комісія при зарахуванні swift переказу на картку для виплат була і раніше та не є нововведенням. З 01.04.2022 і до цього часу скасовано комісію за SWIFT-перекази за призначеннями «Допомога Армії» та «Оплата лікування».
Зазначене вами відділення не працює у зв'язку з пошкодженням комунікацій в приміщенні. Ремонтні роботи вже проводяться, щоб відкрити відділення на наступному тижні.
Банком не привласнені ваші кошти, ви все ще можете користуватись ними здійснюючи оплати з картки, знімаючи готівку в банкоматах. Що ж до отримання готівкової валюти така опція залишається. Ваша заявка на замовлення готівки була скасована по причині тимчасових складнощів у логістиці доларових банкнот із-за кордону. Ми приносимо вибачення за завдані незручності та пропонуємо сформувати нову заявку. Якщо замовлення коштів буде виконане — Ви отримаєте про це повідомлення.
KarinaIvash 8 вересня 2022, 10:36
Дуже поспішав, 8180 переплутав на 8081, громадянка Новосьолова Катерина Олександрівна відмовилася повернути помилково сплачені кошти, приват банк в жодному разі не посприяв поверненню, бажаю щоб Новосьолова Катерина Олександрівна витратила ці кошти на ліки, які їй так же в жодному разі не допоможуть!
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2022, 11:56
Добрий день!
На жаль, банк не має правових підстав для примусового повернення платежу, який був створений вами самостійно і проведений на картку вказану вами. В подібній ситуації банк мав змогу повернути кошти лише за згодою отримувача.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝