×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Обманюють клієнтів. Не перераховують гроші на інший банк
Приват гроші на картку на рахунок не зарахував. Відправив на якийсь технічний рахунок.
І тоді на гарячій лінії оператори кажуть, що гроші зарахують лише на картку привата.
Це обман і шахрайство по відношенню до споживачів банківських послуг.
Я не хочу відкривати картку у приваті, я її вже маю таку як я хочу, однак гроші не можу отримати.
Жахливий банк!
Якщо компанія перерахувала кошти — як отримувач, для більш детальної перевірки зарахувань ви можете звернутись до підтримки банку, що випустив вашу картку.
Якщо у компанії виникають труднощі з відправкою — наші оператори поруч 24/7 і готові прийти на допомогу!
Коментарі (1)
Терминал привата запутал и не выдал чек.
Получилось так, что я услугу оплатил, а чека нету, и без чека, я в ЦНАП не могу подтвердить оплату.
Позвонил в 3700, мне говорят что нужно ждать 3 дня, и они не могут сказать номер чека, я спросил, мы можем отменить этот перевод, и пусть он мне на карту зайдет, а я повторно оплачу услугу, и таким образом не буду ждать 3 дня. Мне сказали что можно)) Мы отменили, пришло уведомление в приложение, что заявка в работе (Номер заявки
26696918)
Сегодня узнал что мне отказали и деньги ушли на счет ЦНАПа, спасибо блин, оплатил услугу два раза.
Прошу вас рассмотреть мое обращение, и таки один перевод зачислить мне на карту. И отдельно, дайте по рукам тем уродам-программистам которые шаг на печать чека, сделали не последним, а предпоследним, и если я по каким то причинам его пропустил, то на последнем шаге, я уже не могу к нему вернуться.
Номер терминала Привата в ЦНАП Кременчуга TS210310
Номер квитанции на оплату ту что нужно отменить!!! 9303250258676733 1020 грн
Номер квитанции которую отменять нельзя 9303254038423309 1010 грн
Мои контакты по квитанциям думаю найдете.
На техподдержку шансов ноль, надеюсь те кто отвечает за репутацию банка, надеюсь что они мне помогут.
Спасибо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (3)
Не можу змітини номер за кордоном вже 2 тижні.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією. За результатом перевірки порушень з боку операторів не виявлено. Для проходження веріфікації необхідно зазначити вірні дані.
Коментарі (2)
Жахливе ставлення до клієнтів, некомпетентність та байдужість співробітників
16 березня я отримав від «Приватбанку» повідомлення, що місячний ліміт операцій по зняттю готівки майже вичерпано і що потрібно надати документи для підтвердження походження коштів. В той же день, 16.03.2021 я надав в чаті наступні документи: податкові декларації ФОП за останні 5 років, 2 довідки про виплати фонду гарантування вкладів по 2 банках. Загальна сума доходу за цими документами в 5 разів перевищувала суму зняття готівки за місяць.Надані мной документи пройшли валідацію і я отримав повідомлення, що всі документи успішно прийняті.
Але ліміт для зняття готівки мені не був піднятий і я не зміг 21 березня отримати замовлені мною гроші. Я звернувся на гарячу лінію, де мені підтвердили, що всі надані мною документи успішно пройшли перевірку та попросили часу для вияснення ситуації. Через деякий час співробітник служби підтримки мені перетелефонував і оголосив інформацію, що «Приватбанк» прийняв рішення припинити відносини зв мною. Причину цьго рішення мені пояснити не змогли.
22 березня 2023 я отримав на свою електронну пошту листа від «Приватбанку»,
про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом
розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку № 20.1.0.0.0/7- 230322/106.
В листі написано, що «Приватбанк» 21.03.2023 р. прийняв рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору (далі-Рішення про відмову) у зв’язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику / ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей / неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників / подання недостовірної інформації / подання інформації з метою введення в оману Банк.
Жодна з наданих причин не може бути застосована до мене, тому що я веду легальну, офіційно зареєстровану підприємницьку діяльність, всі дані про мене актуальні та надані банку, документи про походження коштів надані вчасно, банківські операції всі прозорі та законні.
Крім того, що я був вимушений закрити всі свої рахунки в «Приватбанку», виявилось, що іншим клієнтам, які мають рахунки в «Приватбанку», «Приватбанк» відмовляє в можливості проводити платежі на мій поточний рахунок в «Універсал банку», що спричиняє мені перешкоди в здійсненні моєї підприємницької діяльності.
З приводу цього я оформив звернення в онлайн-чаті 31.03.23 № 36676044 та відправив письмове звернення, зареєстроване 3.04.23 за № 2120945-ВБ. На жодне з цих звернень я не отримав відповіді.
Гроші, які я був вимушений зняти зі своїх рахунків в Приватбанку, я вніс на рахунок в іншому банку. Під час внесення виникла така ж сама проблема з фінмоніторингом, запросили підтверджуючи документи. Надав ті ж самі документи, що надавав в Приватбанк. Протягом 5 хвилин документи пройшли перевірку, питання було знято.
Виникає законне питання: ця ситуація в Приватбанку виникла в результаті байдужісті та некоментентності співробітників чи це така політика самого банку? Дуже хочеться все ж таки почути аргументовану відповідь від банку.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 8 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом,
фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення” Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
В листі від банку про відмову від підтримання ділових відносин/відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин/розірвання договору і закриття рахунку було надано розгорнуту відповідь.
Коментарі (3)
Приватбанк — не повертає гроші з екварингу!
Приватбанк, номер моєї заявки 34197118, я відправила Вам листа на пошту з усіма чеками, коли ваш банк дасть мені відповідь??? може
В зазначеній ситуації для розблокування платежу торговцю необхідно направити на пошту fraud@privatbank.ua документи за проведеними транзакціями — касові та копії термінальних чеків (якщо вони є), товарні накладні, для готелів — картку гостя, його документи і т.п. Розблокування платежу буде залежати від швидкості і правильності надання необхідних документів з боку клієнта. Дана процедура передбачена УіП з Еквайрингу п. 3.6.1.3.1.8. — Банк має право затримати оплату будь Транзакції понад терміну відшкодування, але не більше ніж на 180 днів, з метою перевірки достовірності Платіжного Засобу, по якій проведена Транзакція і дотримання Клієнтом умов цього Договору еквайрингу. Всі додаткові питання (щодо розблокування відшкодування, повідомлення торгової точки, щодо надання документів по транзакції і т.д) вирішуються поштою fraud@privatbank.ua
Коментарі (4)
Пользуюсь услугами банка как Фоп такого отношения не ожидал
Обслуживаю два кредита взятых один до войны второй во время, никогда не допускал просрочки,
Помимо этого использовал кредитный лимит на счёт, лимит был 100000 грн по нему также все оплаты раньше времени в льготном периоде.
И вот в пятницу 14.04.23 приходит сообщение что мой кредитный лимит снижен до нуля!
Сюрприз!
Причина сего мне неведомы, и банк их не сообщает.
В итоге все запланированные платежи партнёрам остановились, пришлось срочно искать дополнительные деньги.
Во время войны и тяжёлой ситуации в стране мы пытаемся работать, но видимо Приват банк это не устраивает.
При розрахунку кредитного ліміту приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого. Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами тощо. Радимо продовжувати активно користуватися послугами банку і шанси на підвищення кредитного ліміту можуть збільшитись.
Коментарі (2)
Сотрудники банка
Написати коментар
Не вертають відшкодування з терміналу
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково повідомимо в приватних повідомленнях.
Коментарі (4)
Повернення грошей, викрадених шахраями з картки
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Написати коментар
Чи можу я в касі ПриватБанку обміняти старі долари на нові?
Послуги обміну купюр немає. Купюри можуть бути прийняті для поповнення вашого рахунку.
Коментарі (5)
Самовільне переведення пенсії на карту Приватбанка
Написати коментар
Гроші термінал забрав, та карту не поповнив
Коментарі (2)
Крадіжка коштів з кредитної карти
Вранці того ж дня я написав заяву в полiцiю, та звернувся у відділення банку з письмовим проханням провести рослідування про те де та на, що були витрачені кошти. Також попросив на час рослідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану у якому він був до виконання вище вказаних операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно 8 Розділу 6 Постанови Правління НБУ № 705, емітент у разі здійснення помилкового або неналежного переказу, якщо користувач невідкладно повідомив про платіжні операції, що ним не виконувалися, після виявлення помилки негайно відновлює залишок коштів на рахунку до того стану, у якому він перебував перед виконанням цієї операції.
На мій запит банк дав відповідь, що при здійсненні оплат вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV2, тому він не може здійснити повернення переказаних коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом.
Виникає питання, як такі суми можуть списуватись з рахунку клиєнта без будь якого підтвердження та навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює.
Також 08.03.2022 я з’ясував, що в нашому місті мешкає людина, у якої також були перераховані кошти з кредитної карти тому ж отримувачу, що й у мене в той же день без його підтвердження.
На данний момент банк повернув менi платiж на сумму 37453тис. гривень. А другий платiж на 14360 вимагае щоб повернув я, ссилаючись на договiр, де сказано, що я несу вiдповiдальнiсть за всi платежi.
Згiдно підпункту 12, пункту 8, розділу 2 Постанови Правління НБУ № 705 (який регулює банківську діяльність), умови договору не мають містити вимогу про безумовну відповідальність користувача електронного платіжного засобу за неналежний переказ, за винятком, якщо доведено, що дії чи бездіяльність користувача призвели до втрати електронного платіжного засобу користувача, розголошення ПІНу або іншої інформації, яка дає змогу ініціювати платіжну операцію.
Також, згідно ст. 1073 ЦК України, у разі несвоєчасного зарахування на рахунок грошових коштів, що надійшли клієнтові, їх безпідставного списання банком з рахунка клієнта або порушення банком розпорядження клієнтом про перерахування грошових коштів з його рахунка банк повинен негайно після виявлення порушення зарахувати відповідну суму на рахунок клієнта або належного отримувача, платити проценти та відшкодувати завдані збитки, якщо інше не встановлено законом.
Картки які видає Приват банк клієнтам на своїх відділеннях лежать стопкою одна на одній і скріплені резинкою, або у невеличких конвертах без пломбування, а реквізити, які нанесенні на картці для її ідентифікації не мають ніякого маскування.
Кожний клієнт ПриватБанку знає, і може підтвердити цю інформацію. Співробітник відділення банку має вільній доступ до цих даних на картах, що дозволяє йому використати цю інформацію для крадіжки коштів з карток. Розділ 6, пункт 2. Емітент зобов’язаний надавати ПІН або іншу інформацію, яка дає змогу здійснювати платіжні операції з використанням електронного платіжного засобу, ЛИШЕ держателю електронного платіжного засобу. А згідно Умов договору 4.3.6.4 — банк зобов’язаний забезпечити конфіденційність і нерозголошення інформації про операції, Електронні платіжні засоби Платників і їх персональні дані. Банк уже вдруге порушує закони України.
Допоможiть будь-ласка повернути мої кошти
Коментарі (12)
Чергова історія про списання коштів без підтвердженя
Ліміти на інтернет полати не спрацювали. Коментар працівника банку: «Для такого типу оплат ліміти не працюють»
15 квітня на проміжку з 1:00 до 8:40 трапилось 16 платежів на різні суми. Зі збільшенням суми від 2 євро до 350 євро. Вранці 15 квітня близько 8:40, я побачив незрозумілі сповіщення про оплати «Послуг Фейсбук», одразу заблокував банківську карту у додатку приват 24. Та повідомив банк. Запити на списана сум від 500 до 950 євро приходи ще два дні. Усі списання що відбулись пройшли за рахунок кредитних коштів.
Після звернення до банку мені сказали, що мій запит фіксують, та карту блокують без можливості відновлення, але кошти списані на реальні рахунки компанії МЕТА. Банк подав запит на повернення коштів.
НАГОЛОШУЮ!!! що за 16 однотипних транзакцій жодного підтвердження банк не запитував.
Можливо варто уже переглянути принципи безпеки у ПриватБанку. Особливо якщо кожна оплата по Україні по 15 грн просить «по два кола підтверджень». А міжнародні оплати на суми більше 1000 євро проходять без особливої уваги і врахування інтернет лімітів.
Судячи з коментарів нижче подібні ситуації трапляються чи не щодня.
Виперджаючи типуву відповідь банку на такі ситуації. Напишу що:
З правилами безпечного користування картами я знайомий.
Інформацію про платіжну карту я нікому не передавав.
Банківська карта у мене.
Фізично картою не користувався більше двох місяців. Використовувалась преважно для оплати підписок, або списання через сервіси до яких під'язана карта, сервіси якими користуюсь роками. До Фейсбуку прив’язки не було (ще раз).
Написана зайва в СБ ПриватБанку № 2659491-ВБ, та заява у поліцію про шахрайсвто по СТ. 190 Ч.3
Очікую на змістовнішу відповідь від ПриватБанку ніж «Нам прикро, почитайте правила безпеки»
Також очікую на детальний розгляд справи.
Ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (7)
Заблокировали пин код банковской карты
Коментарі (2)
IT-expert развод
От так у нас підтримують малий бізнес. Мабуть теж на русню працюють.
Коментарі (3)
Присвоювання коштів банком
Написати коментар
Отвратительная организация
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Оформлення додаткових карток не є обов'язковою умовою для проходження актуалізації. Актуалізувати дані ви також можете в Приват24. Відеоінструкція https://pb.ua/short?AFW
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію детальніше, для цього додатково написали вам в приватні повідомлення.
Для входу в Приват24 без дзвінка — при попередньому використанні достатньо закрити застосунок, не виходячи через кнопку «Вихід з акаунту».
Коментарі (4)
Совести нет
У разі якщо договір було визнано фіктивним, суд мав направити це рішення до банку.
Ми завжди готові до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Коментарі (2)
Недостижимый Swift PLEASE HELP
Банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу і зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Це ж стосується отримання грошових переказів. Банк неухильно дотримується вимог законодавства та регулятора, відповідно до яких і здійснює фінансовий моніторинг. Для можливості зарахування переказу необхідно надати один з перелічених вам документів.
Коментарі (8)