×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Шахрайство
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв.
https://privatbank.ua/safeness
За вашим зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Коментарі (7)
Зменшили кредитний ліміт, без попередження, .
Ключове тут «без попередження». Ось виписка з їхнього договору:
«3.2.4.1.6. Сторони узгодили, що Банк має право змінити розмір Ліміту у разі зниження/збільшення надходжень грошових коштів на поточний рахунок Клієнта або настання інших факторів, передбачених внутрішніми нормативними документами Банку, про що за 5 календарних днів направляє Клієнту повідомлення в спосіб, визначений п. 3.2.4.1.7 цього Договору.
У випадку зниження Банком Ліміту в односторонньому порядку, передбаченому цим Договором, Клієнт зобов’язується здійснювати повернення Кредиту в порядку, передбаченому п. 3.2.4.2.2.4. цього Договору.
3.2.4.1.7. Сторони узгодили, що для надсилання Клієнту будь-яких повідомлень, у тому числі, але не виключно, повідомлення Клієнта про розмір Ліміту, його зміну та узгодження інших змін до цього Договору, вимоги про дострокове погашення заборгованості, тощо, Банк на свій вибір здійснює повідомлення Клієнта: в письмовій формі або через засоби електронного зв’язку між Банком і Клієнтом: Система Internet Banking Приват24 (Система „Приват24“ (для фізичних осіб) або Система „Приват24 для бізнесу“ (для юридичних осіб)) на адреси електронної пошти Клієнта (яка початково зазначена в Заяві та може змінюватись Клієнтом відповідно до умов цього Договору та/або умов інших договорів укладених Клієнтом з Банком), а також шляхом направлення sms-повідомлення на останні відомі Банку номери телефонів керівника виконавчого органу та (за наявності) головного бухгалтера Клієнта (у разі їх відсутності — особам, які виконують їх обов’язки), наданих Банку при ідентифікації та актуалізації відомостей про Клієнта.
Вказані вище в цьому п. 3.2.4.1.7. Договору способи зв’язку, комунікацій та надсилання повідомлень в розумінні цього Договору та далі за текстом також є „Засоби електронного зв’язку“.»
Поклала на карту Універсальну Голд кошти, Приватбанк на цю суму зрізав кредитний ліміт без попереджень. Користуюсь цим банком більше 20-ти років. А ще сплачувала Страховий платіж за договором «Страхування кредитного ліміту» до 300 грн в місяць з 2017 року. Срочатку зняли кошти на страховку, а потім, що залишалось, все забрали. Ось вам і страховка. Заборгованості ніколи не було, гарна кредитна історія. Цих коштів вистачало, щоб сплатити відсотки, а мені залишили 1 копійку. Якщо б не зайшла в Приват24 до 1 серпня, я б і не знала, що коштів в мене немає. Зараз в нашій сім'ї крутне становище. Чоловік — Учасник Бойових дій, переніс інфаркт, дуже багато коштів треба на лікування, все дорожчає. І тут таке ставлення. Мені зараз потрібно брати мікрокредит, влазити в ще більши борги, щоб сплатити відсотки банку. Бо кредитна історія для мене важлива. І нема гарантії, що і ці кошти в мене не знімуть, зменшивши ще кредит.
Ось таке ставлення до сімей, в яких є люди, які захищають їх майно і статки, а самі стають голі і хворі, і нікому нема нідочого діла. Кругом поставили ботів, зв’язатись з банком не можливо, а у їхніх відділеннях ніхто нічого не вирішує.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Коментарі (4)
Вимкнулось світло під час поповнення карти-клуч через термінал
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Зняті кошти з рахунку
Все, що я почула у відповідь, то ви можете подати заяву про шахрайство, очікуйте протягом 120 днів… чудово) а оплачувати цю суму хто має?! Враховуючи, що були зняті кредитні кошти.
У кіберполіцію, на жаль звернутися можна, тільки будучи фізично в Україні.
Скрін дзвінків на гарячу лінію можу надати.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (смс на ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ строго регламентовано правилами платіжних систем і, дійсно, може зайняти від 45 до 120 днів. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
Заблокували рахунок
Арешт вже знято. У разі виникнення додаткових питань, завжди раді допомогти в приватних повідомленнях.
Коментарі (3)
Співробітники банку самостійно розпоряджаються коштами та картками
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Приватбанк — чудовий банк для ВТРАТИ ваших грошей
Приблизно рік тому я випустив діджитал карту на заміну фізичної універсальної. Користувався нею не дуже активно. Остання моя витрата була з неї 30 квітня. 19 липня зранку отримую смс від приватбанку «Ваша карта заблокована після підозрілих дій». Заходжу в приват24 і бачу що більш як 37 тис. грн витрачено кількома платежами з карти. Далі спробував за допомогою приват24 остаточно заблокувати карту, але пропонувало лише розблокування. Після цього зв’язався з підтримкою банку з проханням заблокувати карту і повернути гроші (це все відбувалося протягом години після шахрайських дій). Також намагався з’ясувати чому були зняті гроші без жодного підтвердження, навіть не прийшли сповіщення про витрати. На що приватбанк повідомив, що платіжна система сама визначає «довірені» точки. Тобто приват24 ігнорує усі ваші налаштування і сам вирішує чи повідомляти вам про списання грошей. Отже, кілька платежів на сайт, на який ніколи не було здійснено жодної операції з жодної моєї карти у валюті VND (гугл показує що це в'єтнамський донг — я ніколи не був у В'єтнамі), до досягнення суми 37 тис. грн були «довіреними» на думку приват банка і повідомляти клієнта зареєстрованого в Україні про витрати у В'єтнамі його карти не потрібно. І лише після 8 платежів на 37 тис. грн, приватбанк вирішує що щось не так і тимчасово блокує карту.
Отже, підтримка приват24 в результаті спілкування створила заявки на повернення коштів, з повідомленням що результатів треба очікувати до 120 днів. Але гроші 37+ тис грн, треба повернути зі своєї кишені до закінчення пільгового режиму карти, якщо ні, то банк буде нараховувати мені пеню і відсотки, не зважаючи на розгляд заявки на повернення.
Також я звернувся у мастеркард щодо твердження приватбанку що «платіжна система сама визначає „довірені“ точки» там відповіли, що мастеркард ніяк не позначає сайти, як довірені та що будь-яка верифікація за інтернет оплати проходить на стороні банку.
Що маю на сьогодні — 8 заявок на повернення коштів. По них всіх протягом того ж дня було оновлення, що йде розгляд, але через те, що операції здійснено у мережі іншого банку, то 15 днів приватбанк буде очікувати може гроші самі повернуться на мій рахунок, а якщо ні тільки тоді можливо банк буде створювати запит на мастеркард. Тобто це все відбувається в один той же день, що і шахрайство і приватбанк вирішує чекати 15 днів, але я от права чекати не маю і мушу повернути кошти до закінчення пільгового періоду!
26 липня перевіряючи статус заявок, побачив, що по одній заявці прийшла відмова у поверненні коштів, як завжди без жодного сповіщення (я сам перевірив у приват24 статус) з текстом «факт збою за вашою заявкою не підтверджено». Зв’язатися з підтримкою не вдається, для більш детального пояснення. Інші заявки на «розгляді».
Це все виглядає, або як повна халатність списування без жодного підтвердження грошей на суму більш як 37 тис. грн в екзотичних валютах або ж це робота приватбанку разом з шахраями.
Приватбанк, коли ви повернете гроші чи хоча б створите заявки у міжнародну платіжну систему на повернення грошей? Коли ви будете звертати увагу на налаштування платежів? Чому я маю платити зараз, за кредитною картою якщо заявки в розгляді?
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. У випадку, якщо при вказаних платежах не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити операції і повернути кошти розцінюються, як високі. Окремо зауважимо, що у разі підтвердження факту шахрайства рішення щодо виплати відсотків за кредитним лімітом може бути переглянуте.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
4149499381237260 ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА
Высылают поддельные товары под видом оригинала.
После получения оплаты за товар — блокируют тебя в соц сетях.
Отримувач платежу — ЧЕРВАК ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА
IBAN — UA453052990000026200893924903
Рахунок отримувача — 26200893924903
Нам дуже прикро, що у вас сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Дякуємо за розуміння.
Написати коментар
Приватбанк выдает с депозита хлам
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі були надані інкасацією в банк, які в свою чергу пройшли додаткову перевірку. При видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки наразі працюють з доларами нового та старого зразків.
Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Окремо зауважимо, що на офіційному сайті Банку privatbank.ua чат підтримки працює у режимі 24/7, при авторизації та повному описі питання у ньому буде доступна можливість спілкування зі спеціалістом.
Коментарі (20)
Отримання депозиту в доларах
При проханні замовити долари зразка після 2000 року було всі рази відмовлено, навіть на замовлення через місяць.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
Стрые кадры не хотят развиваться теряют клиентов
А теперь внимание что требуеться от ПРИВАТбанка с уже открытым ТОВ (на эту всю херню что они утроили мы потеряли 4 дня!!) кстати отдельный вопрос — почему директора отделения никогда нет на месте? Он где и чем он занимаеться когда его нет в рабочее время? причем такая ситуация каждый день!!!
Так вот что надо этому банку:
— протокл собрания (в ДИИ это не предусмотренно, есть галочка ты ее ставишь и выбираешь руководителя, серетаря, доверенно елицо) Но нет страым работникам нужна бумажка… ну ну
— приказ о назначении директора (так же есть в дии такой пункт там стаим галочку и ОПА директор назначен) но тети не понимают как это — илите принесите бумажку
— после всего они совсем запутались и начали нас отправлять к регистратору что бы мы принесли от него документы и зарегестрировали те бумажки что они хотят…
… Мы ушли… тольк не к регистратору, а в укрексімбанк — и открыли счет там за 15 минут, без единого документы предъявив дию.
НУ НУ продолжайте в том же духе.
Отвечать не обязательно, уже все решено и сделанно, не знаю много Вы потеряли или мало, время покажет.
Пакет документів, необхідний для відкриття поточного рахунку, відображено на сайті https://privatbank.ua/business/npk-biznes-kliyentiv#perelic-documentiv, який включає в себе документи, що підтверджують повноваження осіб, які мають право розпоряджатися рахунками (протоколи загальних зборів, рішення засновника(-ів), наказ про призначення, довіреність тощо).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0162500-22#Text
II. Відкриття банками поточних рахунків суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам
31. Відкриття банком поточного рахунку клієнту — суб'єкту господарювання, юридичній особі-нерезиденту, міжнародній організації та їх відокремленим підрозділам, який не має рахунку у цьому банку, здійснюється в нижчезазначеному порядку.
Особа, яка від імені клієнта відкриває поточний рахунок, повинна:
1) пред'явити паспорт або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів (далі — паспорт або інший документ, що посвідчує особу), і подати документ, що підтверджує її повноваження. Фізична особа-резидент додатково пред'являє документ із РНОКПП.
Коментарі (2)
Списали гроші шахраї Uber, була спроба Aliexpress
Зауважимо, що за зверненням до підтримки банку можуть бути сформовані запити на оскарження операцій в міжнародній платіжній системі. У випадку, якщо при вказаному платежі не був введений 3D-secure пароль (СМС на Ваш номер телефону) — шанси оскаржити дану операцію і повернути кошти розцінюються, як високі. Однак хочемо звернути увагу на те, що розгляд подібних справ регламентовано правилами платіжних систем і може зайняти від 45 до 120 днів.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (3)
Не законний арешт цільового рахунку
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. У разі надходження до Банку постанови про зняття арешту обмеження будуть зняти протягом 1-3 днів. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Коментарі (2)
Проблеми з свіфт-переказом
Якщо документи не додані одразу, а переказ висить, також можна надіслати нагадування в додаток.
У моєму випадку — повний абзац комунікації з боку свіфт-департаменту.
1) Якщо немає документів, просто напишіть в чат.
2) Ви телефонуєте — скажіть 1 фразу «додайте документи»
3) Дзвонити на 0739000004 немає сенсу. 30 хв на голосових помічників, верифікацію і результат 0. Двічі мене намагалась з'єднати персональний банкір — р-т 0.
4) Не всі співробітники уважно читають підтвердні документи, або погано читають англійською. Мені зрізали переказ нібито «на проживання», хоча в листі чітко сказано що сума не це включає проживання і харчування.
Написати коментар
Продаж долара США старого зразку до 1996 року
Коментарі (6)
Зняття готівки
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні.
Коментарі (5)
Зрізали, без попереджень, кредитний ліміт.
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Коментарі (1)
Банкомат не видав гроші
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Для цього вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
Коментарі (1)
шахрай Шумський Андрій Михайлович
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (2)
Банк неплатежеспособен? Закрываем карты. Забираем деньги.
Заявка 57583650 по которой сотрудник «банка» сообщил, они ее рассмотрят, но (внимание !) о результатах не проинформируют. Т. е. нужно самому каким то образом пытаться узнать, а на какой собственно стадии и почему, и какого чуть было не написал х#я какой -то олень в «банке» не выполняет распоряжение исполнителя про призначення видаткового рахунку и не снимает блокировку с карты. Письмо от исполнителя отправлено 07 июля. По звонку сотрудник1 сообщил, что взято в работу 11июля, срок рассмотрения по регламенту 10 дней- ну ок. на 23.07 ограничения не сняты. По звонку сотрудник2 сообщил, что письмо к ним пришло, но якобы не укрпочтой, а на эл, почту и якобы письма по эл, почте у них начали рассматривать только с 19(!!!) числа- поэтому исполнитель должен отправить им письмо еще раз (!!!), как для сильно тупых и для того, чтобы еще 10 дней можно было не отдавать деньги. А сами они рассмотреть письмо, которое им доставлено (даже если на эл.почту) и находится у них второй раз не могут. Хотя сотрудник1 как раз сказал, что 11 числа начали рассматривать из-за того что письмо 4 дня шло укрпочтой. Не знают, что наврать- хоть бы определились с вариантом.
Видимо, «банку» совсем плохо и скоро его не станет
Документи виконавчого провадження органам та особам, які мають офіційні
електронні адреси в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі,
надсилаються в електронній формі адресу:
sud@privatbank.ua.
Зазначаємо, що поштова скринька на яку надійшла постанова не є офіційною
адресою Банку в Єдиній судовій інформаційно-телекомунікаційній системі.
Враховуючи викладене, отримана на електронну пошту постанова не може бути
прийнята до виконання.
Коментарі (1)