×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Обмеження на видаткові операції.
Приклала в метро телефон, щоб пройти через турнікет — оплата спрацювала, я пройшла, а потім отримала повідомлення «Відмова. На картці обмеження на видаткові операції». Ну, думаю, якщо пройшла, то все добре.
Зайшла через хвилин тридцять до супермаркету, на касі пробую оплатити карткою — знову приходить повідомлення про відмову.
Перекинути ці кошти на іншу картку також не можу, бо видає відмову.
Питання — як виправити цю ситуацію?
Наявність актуальних даних в базі банку є вимогою законодавства для можливості коректного обслуговування клієнта. Щоб уникнути раптового блокування рекомендовано своєчасно надавати в банк актуальні дані, в тому числі, при заміні документів. Інформація про необхідність актуалізації також була відображена в вашому Приват24. У разі, якщо дані вказані вами в анкеті не змінювались, пройти актуалізацію можна через веб версію Приват24. Картки будуть розблоковані автоматично після успішної актуалізації.
Написати коментар
Оператор
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін.
Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та проводимо модернізацію наших сервісів.
Коментарі (1)
борьба с постоянными клиентами
и мне все равно, что это по договору нормальное явление, по-клиентски это — дно обслуживания.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Коментарі (1)
Хамство в отделении « Приват банка »
Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
1. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24). Окрім того, в Приват24 можна виконати 147 операцій не виходячи з дому.
2. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
3. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
4. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Просимо утриматися від відвідування місць скупчення народу в цей непростий період та берегти себе.
Також, варто пам'ятати, що наша служба підтримки доступна 24/7 і завжди допоможе розібратися та навчить користуватися дистанційними каналами самообслуговування.Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
Також, ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
Коментарі (4)
При пополнении карты через терминал Приватбанка деньги не зачислились на счет!
На даний час ваше питання знаходиться в роботі та з упевненістю можемо сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого його вирішення.
Коментарі (2)
Благодарность и новый нюанс
Но возникли новые нюансы, карту закрыли, долг списали, но прийдя в отделение банка, чтоб открыть карту для личного пользования средствами ( не кредитную ), приват банк
отказал, менеджер сказала звонить на горячую линию, на горячей линии ответа по какой причине я не услышала
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Операції по ваших рахунках не відповідають цим стандартам. Банк не може проводити операції по рахунках до усунення порушень.
Написати коментар
приват24
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Написати коментар
Всё можно исправить
Дякуємо за ваш відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Коментарі (3)
Разочарована!!!
Коментарі (8)
Ужасный сервис в весьма критичной ситуации.
Коментарі (3)
Удержание по карте не отображается в выписке и его не видят операторы
Операции не отобразились в выписке, но доступная сумма баланса стала меньше на 1000$.
Через время я воспользовался услугой возврат «депозита», но деньги не отобразились на счете.
В службе поддержки операторы просто смотрят выписку и баланс, который я и сам вижу, твердят что все ОК — деньги на счету! По факту платеж на авторизации и на балансе минус 1000$ — они этого не видят.
Информация с сайта autobidmaster:
«Ваш депозит был возвращен. Уведомление, отправленное на Вашу электронную почту, служит
доказательством того, что Ваш возврат был успешно обработан.
Возврат средств не является кредитом, депозитом или новой транзакцией по способу оплаты. Депозит с AutoBidMaster — это удержание на кредитной карте, а не транзакция. Это удержание отображается в выписке по счету как ожидающая транзакция. Когда депозит возвращается, ожидающая транзакция удаляется из списка.
Можно подтвердить отмену удержания проверив дату первоначальной транзакции в выписке по счету.
Если ожидающая транзакция все еще активна после тридцати дней, пожалуйста, обратитесь в Ваш банк за дополнительной информацией.»
Уведомление на почту было. Дата возврата депозита 21.07.2020
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
У разі, якщо до банку не надходить запит на списання зарезервованих коштів, вони знову стають доступні на балансі протягом 11 днів. В такому разі ви не бачите операцій у виписці, так як фактично списання не проводилось. Якщо ви не згодні із запропонованою в особистому кабінеті інформацією по рахунку, надайте, будь ласка, власний розрахунок, ми допоможемо розібратися.
Коментарі (4)
Банк без сервиса
На мой вопрос «А когда вернут ту функцию которая и так была?» я получил ответ что «следите за обновлениями, когда-нибудь да включат»
На мою просьбу чтобы когда функцию снова включат мне пришло письмо на почту или в уведомлениях в приложении мне ответили отказом, мол, «нет такой возможности»
Этот глубоко неуважаемый банк вкладывает миллионы в рекламу по телевизору с ироничным посылом и при этом:
1) Выпиливает те функции что были даже тупо НЕ уведомляя клиентов об этом
2) Не может потратить три копейки чтобы уведомить клиента когда же функцию снова вернут
Не находите это ироничным?)))
Как всегда — Приват «обслуживает клиентов» (ох уж эта ироничная формулировка), но, правда, не всех кто подписал с ними договор банк считает за людей
P.S. есть скриншоты переписки для тех кто сомневается
Перепрошуємо за роботу нашого співробітника.
Банк повідомляє клієнтів, у разі звернення до чату з цим проханням, про додавання нових функцій.
Нами буде проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з такими ситуаціями.
Зауважимо, що в новому додатку було оптимізовано роботу сервісів, в зв'язку з чим додаток працює швидше в порівнянні з минулим. Ми не перестаємо розвиватися і збережемо зручність роботи в додатку!
Коментарі (3)
Заказ apple music через приват 24
1 безкоштовний місяць отримують клієнти, які відновлюють передплату на Apple Music (протягом останнього 1 року передплати не було), замість платного оновлення передплати відразу.
Коментарі (1)
Большое спасибо за помощь!
Хочу поблагодарить Анну (обратилась в 21:08) за очень профессиональное обслуживание и решение моей проблемы. Не могла перевести деньги с евро карты на евро карту Привата. Девушка очень оперативно нашла причину возникнувшей проблемы. Отправила запрос в словацкий банк. Коммуникация была на высоком уровне! Пожалуйста, обратите внимание на профессионализм Вашей коллеги и достойно его отметьте!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що ви оцінили роботу оператора настільки високо. Зазначена вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців. Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Написати коментар
Украли деньги с кредитки
З боку банку ми зробили запит на оскарження операції до платіжної системи. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Також ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
зношені купюри
В інших відділеннях зношені банкноти можуть бути прийняті тільки для поповнення рахунків клієнта.
Коментарі (1)
Отлично.
Дякуємо вам за відгук. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Приват нарушает Законы Украины и плюет на Конституцию Украины!
Ст. 43 Конституції України гарантовано, що право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
3 ст. 52 Закону №1404 — Не підлягають арешту в порядку, встановленому цим Законом, кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено законом. Банк, інша фінансова установа, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у разі надходження постанови виконавця про арешт коштів, що знаходяться на таких рахунках, зобов'язані повідомити виконавця про цільове призначення рахунку та повернути постанову виконавця без виконання в частині арешту коштів, що знаходяться на таких рахунках.
Сейчас в ответе вы мне напишите — решайте вопросы с исполнителями, а мы потом снимем арест. Но, если бы у вас и исполнителей были мозги, то вы бы сначала подумали, почему запрещается арестовывать зарплатные счета! Вы незаконно лишили меня законных механизмов оплаты воображаемого долга! Откуда мне платить, если я допустим признаю долг и я отрезан от зарплаты? Получать зп в конверете предлагаете?
Зачем нам законы, если все на них плюют? Буду писать в Минфин и НБУ жалобу на ваши действия и требовать отзыва лицензии у нарушителей законодательства!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (9)
Про роботу банка.
Дякуємо вам за відгук! Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Ваші слова стимулюють нас ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Мошенники
С 2014-го года не могу добиться от банка исправления данных в кредитной истории.В 2014-м банк подал информацию на УБКИ, что мой «долг» в размере 0 грн 0 коп продан компании «Финилон».Я подал запрос на компанию «Финилон», получил ответ, что по мне никаких продаж долгов не было!!! В 2014-м был перевод долга банка в размере 1 грн на компанию «Финилон».Перевод долга банка передо мной! Но не моего долга.На многократные обращения банк не реагирует.Чтож, будеюу идти в суд и подключать СМИ.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
Написати коментар