Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Наталья Лобас 18 серпня 2020, 9:40
За період користування послугами приват-банку звикла, що не виникає жодних проблем — і на тобі, зранку проблема таки з'яивилась.
Приклала в метро телефон, щоб пройти через турнікет — оплата спрацювала, я пройшла, а потім отримала повідомлення «Відмова. На картці обмеження на видаткові операції». Ну, думаю, якщо пройшла, то все добре.
Зайшла через хвилин тридцять до супермаркету, на касі пробую оплатити карткою — знову приходить повідомлення про відмову.
Перекинути ці кошти на іншу картку також не можу, бо видає відмову.
Питання — як виправити цю ситуацію?
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 10:25
Добрий день!
Наявність актуальних даних в базі банку є вимогою законодавства для можливості коректного обслуговування клієнта. Щоб уникнути раптового блокування рекомендовано своєчасно надавати в банк актуальні дані, в тому числі, при заміні документів. Інформація про необхідність актуалізації також була відображена в вашому Приват24. У разі, якщо дані вказані вами в анкеті не змінювались, пройти актуалізацію можна через веб версію Приват24. Картки будуть розблоковані автоматично після успішної актуалізації.
Проблема вирішена
Евгений Щербинин 17 серпня 2020, 20:36
Не возможно связаться с оператором.доставляли карточку больше двух недель.активация карточки ещё две недели.
Приватбанк
Відповідь банку
18 серпня 2020, 10:03
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін.
Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та проводимо модернізацію наших сервісів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
37940173 17 серпня 2020, 18:41
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 37
активно пользовался картой чуть менее года. был изначальный лимит в 500 грн, не увеличивался. карта была основной. сегодня срезали лимит — просрочек не было, регулярно пополнялась на суммы от 500 грн и выше. мычание операторов — банк в одностороннем порядке принял это решение на основе показателей мифической «оценочной системы», ничего сделать не можем, обращайтесь через 30 дней в приложении. вот так вот. был клиент, уходит клиент.

и мне все равно, что это по договору нормальное явление, по-клиентски это — дно обслуживания.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 19:59
Доброго вечора!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Недоруба 17 серпня 2020, 16:21
Хамское поведение сотрудников отделения банка, к своим клинтам отказ от обслуживания в отделении банка, за отсутствие маски, чем нарушаются конституционные права граждан украины
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 17:59
Доброго вечора!
Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
1. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24). Окрім того, в Приват24 можна виконати 147 операцій не виходячи з дому.
2. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
3. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
4. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Просимо утриматися від відвідування місць скупчення народу в цей непростий період та берегти себе.
Також, варто пам'ятати, що наша служба підтримки доступна 24/7 і завжди допоможе розібратися та навчить користуватися дистанційними каналами самообслуговування.Вважаємо за потрібне наголосити, що банк неодноразово в своїх зверненнях просив клієнтів утриматися від походу у відділення та використовувати віддалені канали самообслуговування.
Зі свого боку ми проводимо безперебійну роботу всіх наших дистанційних сервісів.
Також, ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
hell516 17 серпня 2020, 13:12
Добрый день. 16.08.20 я пополнял свою карту для выплат через терминал самообслуживания Приватбанка. Вставил карту в терминал, авторизовался и начал пихать деньги. Внес 19000 с лишним нажал пополнить и вуаля. Терминал завис и минут через 5 выдал сообщение что деньги зачислены небыли мол обращайтесь по номеру 3700 и выясняйте. Я позвонил с оператором составили заявку на возврат денег сказали что в течении 24 часов вопрос решат. Думаю ну ок только карту я пополнял для расчёта с фирмой поставщиком и своевременная не оплата влечёт за собой не своевременную отправку товара и соответственно убытки. Прошли сутки. 17.08 я звоню что бы понять на каком я свете и что я слышу… моя заявка обрабатывается и это может занять до 14 дней. Я в шоке как это? Я пополнил карту и мне деньги были нужны сразу а тут такое… обратился в чат банка там Иван мне принёс свои извинения и ничем помочь не захотел. На вопрос может мне обратится на вас (банк) в суд ответил это ваше право. В смысле? Я пользуюсь этим банком уже более 10 лет и такое отношение к мое проблеме… тем более что это то и не мой косяк а проблемы банка. Я в шоке. Пересмотрите своё отношение к тому банку и сведу сотрудничество с ними к минимуму.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 14:28
Добрий день!
На даний час ваше питання знаходиться в роботі та з упевненістю можемо сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого його вирішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Janomee 17 серпня 2020, 11:45
Здравствуйте, обращалась с проблемой о налислении задолженности по карте ( без кредита ), связались оперативно, проблему решили, спасибо оператору Анне
Но возникли новые нюансы, карту закрыли, долг списали, но прийдя в отделение банка, чтоб открыть карту для личного пользования средствами ( не кредитную ), приват банк
отказал, менеджер сказала звонить на горячую линию, на горячей линии ответа по какой причине я не услышала
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 13:02
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Операції по ваших рахунках не відповідають цим стандартам. Банк не може проводити операції по рахунках до усунення порушень.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maksym Lobenko 17 серпня 2020, 11:15
Бывает что-то непонятно но операторы чата поддержки работают хорошо. подсказывают быстро и по делу.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 12:05
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
zinchenkolga 16 серпня 2020, 19:56
Я по ошибке в назначении платежа ввела не те данные. Это влекло для меня кучей проблем. Пришлось бы писать заявления об ошибке и объяснять, что «оно само». Но здесь появилась консультант Наталья и сказала:«без паники, сейчас все исправлю». Отменила платеж и создала для меня новый шаблон, чтоб я не промахнулась опять. Деньги ушли с правильным назначением, я счастлива и моя репутация спасена. Большое спасибо Наталии за помощь.
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 10:10
Доброго ранку!
Дякуємо за ваш відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Kuzka12 16 серпня 2020, 19:37
Приват банк стал самым плохим банком который есть!!! Разочаровалась конкретно! Всегда во время закрывала карту, но в карантин потеряла работу, поэтому не могла оплачивать, как только обратно устроилась сразу все позакрывала. И банк сразу же отказал в кредитном лемите. Вообще никому не рекомендую связываться с этим банком, человечности там 0!
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 20:25
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і ви зможете ним скористатися.
Hulk15 16 серпня 2020, 16:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сергія Ядова, 16-А
Мой отец пенсионер утерял пенсионную карту, приехал в отделение где ему выдали новую. Вместе с картой утерял телефон, по этому и попросил изменить так же номер телефона. Номер изменили, авторизовали, но пин код от карты не предоставили. Сказали мы не знаем, потом придет на телефон. Ни потом, ни вообще не пришел. Отослали смс на номер для сообщения пин кода, ответа нет. Попробовали авторизоваться на сайте, вроде смс отсылают на номер, но смс не приходит, время сессии заканчивается. Со мною на эту тему по телефону никто ясное дело общаться не желает. Человек пожилой, за 75 лет, ему очень сложно общаться с оператором, напьется лекарств, поедет в город к ближайшему отделению. Сервис отвратительный. Попросту не работает. Буду ему рекомендовать сменить банк для выплаты пенсии.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 18:29
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути зазначений випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні контакти вашого батька.
Проблема вирішена
84265142 16 серпня 2020, 15:59
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 11/15
С карты приватбанка я вносил «депозит» на американском сайте www.autobidmaster.com

Операции не отобразились в выписке, но доступная сумма баланса стала меньше на 1000$.

Через время я воспользовался услугой возврат «депозита», но деньги не отобразились на счете.

В службе поддержки операторы просто смотрят выписку и баланс, который я и сам вижу, твердят что все ОК — деньги на счету! По факту платеж на авторизации и на балансе минус 1000$ — они этого не видят.

Информация с сайта autobidmaster:

«Ваш депозит был возвращен. Уведомление, отправленное на Вашу электронную почту, служит
доказательством того, что Ваш возврат был успешно обработан.

Возврат средств не является кредитом, депозитом или новой транзакцией по способу оплаты. Депозит с AutoBidMaster — это удержание на кредитной карте, а не транзакция. Это удержание отображается в выписке по счету как ожидающая транзакция. Когда депозит возвращается, ожидающая транзакция удаляется из списка.
Можно подтвердить отмену удержания проверив дату первоначальной транзакции в выписке по счету.

Если ожидающая транзакция все еще активна после тридцати дней, пожалуйста, обратитесь в Ваш банк за дополнительной информацией.»

Уведомление на почту было. Дата возврата депозита 21.07.2020
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 18:21
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
У разі, якщо до банку не надходить запит на списання зарезервованих коштів, вони знову стають доступні на балансі протягом 11 днів. В такому разі ви не бачите операцій у виписці, так як фактично списання не проводилось. Якщо ви не згодні із запропонованою в особистому кабінеті інформацією по рахунку, надайте, будь ласка, власний розрахунок, ми допоможемо розібратися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AssaRJ 16 серпня 2020, 15:53
На платформе iOs банк обновил приложение, и при попытке оплатить проезд через QR код в транспорте выбивало ошибку, это повторялось несколько дней подряд. Обратившись в поддержку я узнал что оказывается банк не включил эту функцию (а правда, зачем же?)

На мой вопрос «А когда вернут ту функцию которая и так была?» я получил ответ что «следите за обновлениями, когда-нибудь да включат»

На мою просьбу чтобы когда функцию снова включат мне пришло письмо на почту или в уведомлениях в приложении мне ответили отказом, мол, «нет такой возможности»

Этот глубоко неуважаемый банк вкладывает миллионы в рекламу по телевизору с ироничным посылом и при этом:

1) Выпиливает те функции что были даже тупо НЕ уведомляя клиентов об этом
2) Не может потратить три копейки чтобы уведомить клиента когда же функцию снова вернут

Не находите это ироничным?)))

Как всегда — Приват «обслуживает клиентов» (ох уж эта ироничная формулировка), но, правда, не всех кто подписал с ними договор банк считает за людей

P.S. есть скриншоты переписки для тех кто сомневается
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2020, 11:04
Добрий день!
Перепрошуємо за роботу нашого співробітника.
Банк повідомляє клієнтів, у разі звернення до чату з цим проханням, про додавання нових функцій.
Нами буде проведено роботу зі співробітником, щоб надалі а ні ви, а ні інші наші клієнти не стикались з такими ситуаціями.
Зауважимо, що в новому додатку було оптимізовано роботу сервісів, в зв'язку з чим додаток працює швидше в порівнянні з минулим. Ми не перестаємо розвиватися і збережемо зручність роботи в додатку!
Oleg1994 16 серпня 2020, 8:13
На данный момент у приват24 есть акция, при заказе через их приложения подписку на apple music даётся вместо стандартных 3 месяцев бесплатной подписки 4, но заказав через ихнее приложение данную подписку мне дало всего один месяц! при разговоре с специалистом банка мне нагло пытались втюхать тот факт, что я якобы был зарегестрирован ранее в данном сервисе потому 1 месяц а не 4, хотя это не так! Потому я никому не советую через эту контору заказать подписку apple music, лучше уже оформить через apple и получить 3 месяца, а не 1 как мне дали эти ребята
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 10:43
4 безкоштовні місяці отримують нові клієнти, які до цього ніколи не користувались Apple Music (або користувалися сервісом понад 3 роки тому й скасували передплату), замість стандартних 3 місяців.
1 безкоштовний місяць отримують клієнти, які відновлюють передплату на Apple Music (протягом останнього 1 року передплати не було), замість платного оновлення передплати відразу.
nastyacheplya 15 серпня 2020, 22:32
Добрый день!
Хочу поблагодарить Анну (обратилась в 21:08) за очень профессиональное обслуживание и решение моей проблемы. Не могла перевести деньги с евро карты на евро карту Привата. Девушка очень оперативно нашла причину возникнувшей проблемы. Отправила запрос в словацкий банк. Коммуникация была на высоком уровне! Пожалуйста, обратите внимание на профессионализм Вашей коллеги и достойно его отметьте!
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 10:36
Добрий день.
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що ви оцінили роботу оператора настільки високо. Зазначена вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців. Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Actros 15 серпня 2020, 21:35
Ну вот и меня коснулась неудача. Сидя дома пришло сообщение на телефон что с кредитки сняты кредитные средства в размере почти 1800 грн. Карта при себе в кошельке. Снимали в канадских долларах. Пополняли моей картой какой то непонятный аккаунт, то ли игровой счет то ли непонятно что. Позвонил в банк. Карту заблокировали, заявление на возврат средств сразу оформили. Но как долго теперь ждать это все дело? Геморой на пустом месте, никогда такого не было. Естественно проценты будут капать, так как сняли кредитные средства. Где ваша безопасность?
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 10:32
Звертаємо вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами.
З боку банку ми зробили запит на оскарження операції до платіжної системи. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Також ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yuliia100 15 серпня 2020, 21:03
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Семафорна, 26
У касі Приватбанку за адресою м.Дніпро, вул.Семафорна 26 відмовляють у обміні зношеної гривні, тоді як згідно з інформації з сайту: https://finance.liga.net/bank/article/privat-rayffayzen-i-oschad-gde-i-kak-menyayut-isporchennye-dengi, Приватбанк входить до переліку банків які працюють з обміном зношеної гривні.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2020, 10:23
Національна валюта приймається без обмежень для обміну на придатні до обігу тільки в спеціально обладнаних відділеннях. Провести таку операцію ви можете за адресою пр-кт. Пушкіна, 55.
В інших відділеннях зношені банкноти можуть бути прийняті тільки для поповнення рахунків клієнта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0977102060 15 серпня 2020, 18:17
Карту получил быстро, но с кредитным лимитом задержка
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2020, 19:40
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Сергей Владимирович 15 серпня 2020, 16:09
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 35
Ночью пришел смс о блокировке заплатной карты в Привате по распоряжению исполнительной службы. Я не буду писать, что у меня нет долгов, т.к. это разборки будут с исполнительной. Речь о том, что Банки Украины не имеют право арестовывать спец счета, которыми являются зарплатные! Арестовывайте все, что имеете право! Нет вопросов.
Ст. 43 Конституції України гарантовано, що право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
3 ст. 52 Закону №1404 — Не підлягають арешту в порядку, встановленому цим Законом, кошти, що перебувають на рахунках із спеціальним режимом використання, спеціальних та інших рахунках, звернення стягнення на які заборонено законом. Банк, інша фінансова установа, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, у разі надходження постанови виконавця про арешт коштів, що знаходяться на таких рахунках, зобов'язані повідомити виконавця про цільове призначення рахунку та повернути постанову виконавця без виконання в частині арешту коштів, що знаходяться на таких рахунках.
Сейчас в ответе вы мне напишите — решайте вопросы с исполнителями, а мы потом снимем арест. Но, если бы у вас и исполнителей были мозги, то вы бы сначала подумали, почему запрещается арестовывать зарплатные счета! Вы незаконно лишили меня законных механизмов оплаты воображаемого долга! Откуда мне платить, если я допустим признаю долг и я отрезан от зарплаты? Получать зп в конверете предлагаете?
Зачем нам законы, если все на них плюют? Буду писать в Минфин и НБУ жалобу на ваши действия и требовать отзыва лицензии у нарушителей законодательства!
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2020, 16:52
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
FGHGB 15 серпня 2020, 15:50
Дуже приємний персонал і ввічливий і компетентний.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2020, 16:14
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук! Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Ваші слова стимулюють нас ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 серпня 2020, 15:51
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 18.08.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikol1111 15 серпня 2020, 15:20
Ужасный банк.Полное издевательство с людей.
С 2014-го года не могу добиться от банка исправления данных в кредитной истории.В 2014-м банк подал информацию на УБКИ, что мой «долг» в размере 0 грн 0 коп продан компании «Финилон».Я подал запрос на компанию «Финилон», получил ответ, что по мне никаких продаж долгов не было!!! В 2014-м был перевод долга банка в размере 1 грн на компанию «Финилон».Перевод долга банка передо мной! Но не моего долга.На многократные обращения банк не реагирует.Чтож, будеюу идти в суд и подключать СМИ.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2020, 16:08
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝