Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Onishevych 20 жовтня 2025, 16:59
В цілому банк гарний, ніколи не було ніяких проблем ні з транзакцією ні з кредитуванням але як на мене то їм не вистачає модернізації
userhome 16 жовтня 2025, 22:24
Згідно з законодавством України, банківські установи зобов’язані здійснювати належну перевірку клієнтів (ідентифікацію та верифікацію) в рамках фінансового моніторингу. Для цього банк збирає необхідні документи та інформацію, яку надає клієнт, і оформлює її, зокрема, у вигляді анкети/опитувальника.
Однак, хочу звернути вашу увагу на наступне:
Прямий обов’язок клієнта підписувати банківську анкету/опитувальник НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО законодавством України. Жодний закон (зокрема, Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…») чи нормативно-правовий акт Національного банку України (наприклад, Положення НБУ № 65) не містить такої прямої норми.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Згідно зі статтею 8 Конституції України, її норми є нормами прямої дії. Стаття 19 Конституції України встановлює, що «ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством».
Клієнт зобов’язаний надавати інформацію та документи, а також може засвідчувати своїм підписом копії документів, які він надає банку. Це є виконанням вимог законодавства. Анкета/опитувальник, заповнений банком, є внутрішнім документом банку, який відображає зібрані ним дані.
І така ситуація не тільки із фінансовим моніторингом.

***

Marianna2025 16 жовтня 2025, 19:38
Відкрила картку малюка (держава встановила монополію і чомусь цю картку можна відкрити тільки в Приватбанку). Не встигли зарахувати кошти на картку, як надходить повідомлення, що картку приєднано до Ligpay. Гроші ще не встигли надійти, як їх намагалися вкрасти. Крім того, на телефон регулярно почали надзвонювати різні реклами і ***. Банк «зливає» дані своїх клієнтіш, щойно вони відкривають там рахунок. Правоохоронні органи мали б зайнятися цим банком.
lyuda1987 15 жовтня 2025, 17:20
Це самий гірший банк який є на планеті. Тупо крадуть кошти. Сервіс пром зробив повернення надав підтвердження на балансі кошти не з’явились. В банку одні кажуть що потрібно десь пошукати за 30.09 хоча сервіс їх повернув лише 3.10. інший оператор банку каже що кошти в банк не надходили. Правди добитися не можливо, ніякого підтвердження що вони повернулись у виписці немає.
alexey25 11 жовтня 2025, 23:31
Не можна зв’язатися з фахівцем щодо вирішення будь-яких питань як через онлайн чат так і по 3700, складається враження що підтримка банку ховається за віртуальними помічниками які вас не розуміють і задають купу безглуздих питань.Раніше було по іншому.
А це вже перший натяк що банк вже не той, що раніше.Кому актуально цей відгук, задумайтесь якщо що…
WeWillWin 10 жовтня 2025, 15:07
В пеклі для всіх працівників приватбанку існує окремий котел, де температура нагріву у два рази більше, ніж у решті котлів. приватбанк — це непрофесійність, хамтсво, некомпетентність, невігластво. Цю недоустанову варто давно закрити, а всіх працівників розігнати із занесенням догани в трудову книжку! Працівники приватбанку не в змозі надати відповіді навіть на найпростіші питання.

Даний банк перебуває в мене чорному списку. Всі оплати, які я перераховую за товари чи послуги автоматично блокуються, якщо отримувач клієнт з приватбанку. Тому раджу ВСІМ РОБИТИ АНАЛОГІЧНО, а клієнтам банку переходити у інші банки, якщо ви хочете щось продати мені або таким людям, як я.

Загальна оцінка банку МІНУС 245 пункт з 5, пробите абсолютне ДНО
Perfecto 10 жовтня 2025, 13:56
Працівник Приватбанку в Маневичах відмовив в отриманні грошового переказу Western Union, без оформлення картки Приватбанку. Хоча, згідно правил даного банку, банк зобовʼязаний видати переказ при наявності паспорту, коду та номеру грошового переказу.
Я розумію, що одна із задач банку це максимальне розповсюдження своїх банківських продуктів, але для чого обирати такий не досить розумний підхід, змушуючи когось робити те, що йому абсолютно не потрібно, в даному випадку, оформлювати картку і подавати це клієнтам це під приводом «нагальної необхідності».
Різко негативний досвід з некомпетентними представниками відділу Приватбанку в Маневичах.
Женя Женя 10 жовтня 2025, 0:27
Після опівночі почали надходити коди підтвердження для входу в різні ресурси. Про всяк випадок вирішив набрати приват для обмеження операцій за карткою. Як завжди декілька хвилин на їх ШІ. Після повідомлення, що треба терміново заблокувати операції за карткою 12 хвилин очікування на з'єднання з оператором і досі чекаю. Цікаво якщо в цей момент будуть фін втрати, то чи готовий приват їх покрити, бо в нього нема вільних операторів😡
Betpromax 9 жовтня 2025, 20:42
Помилково перевів 17000 грн на чужу карту через термінал помилився на дві цифри. У гарячій лінії створили заявку на повернення коштів і вони звяжуться з людиною щоб вона їх повернула але якщо вона відмовиться то вони нічого не зможуть зробити. Тепер у мене стрес і тривога буде 3 дні чи поверне мені людина кошти!
Ol2024 9 жовтня 2025, 12:22
Приват банк розірвав зі мною договір, доступу до Приват 24 не має, залишились незакриті 2 кредити готівкою, сума весь час не зменшується, кожен Місяць одна й та сума, вже сил не має, навіть не можу дізнатись який залишок до закриття, плати і все, хоча вже має бути давно закритий але вони виставляють суму до закриття і не пояснюють звідки такий залишок
Artem1987tanita 8 жовтня 2025, 15:19
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтiв, 14-А
Отже 28 вересня клієнт сплачує на рахунок ФОП гроші по замовленню і вони досі не надійшли до нас. Що каже горяча лінія _ А ВОНА каже НІЧОГО бо працють не зрозуміло хто. Гроші потрапили під санкційні первірки і головне що перевірка не фопа йде, а покупця і вони не будуть повертати кошти ні покупцеві ні продавцеві перераховувати, а я повинен взяи всі данні від клієнта і написати якусь чортову заяву. А клієнт йде та пише заяву до кібер поліціі і мене зараз викликає слідчій для пояснення чому квітанція яку надіслав покупець дійсна і перевіряється в реєстрах а я нічого не відправляю покупцеві і не повертаю Кошти ЦЕ ПРОСТО ЖАХ ТАЙ ГОДІ ВЗАГАЛІ ПРОПАДАЄ БАЖАННЯ ОБСЛУГОВУВАТИСЯ В ЦЬОМУ СОСІЙСЬКОМУ БАНКУ БО по інакшому його не назовеш спочтаку ти майже кожніп три тижня їздешь розблоковуєшь рахунку бо їм там щось ванга написали ГНИДОЦЬКИЙ БАНК
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VladislavG 7 жовтня 2025, 17:58
Банк-**** видає гроші в кредит по картці універсальна під 3.5% на місяць, тобто під 42% на рік, це державний банк, ****
Sergeypar 6 жовтня 2025, 20:28
Відкрив нову картку. Перевів зі старої кошти. Пише
Комісія відправника 0
Комісія отримувача 0
Продовжить
Тисну продовжить і… Отримую меншу суму і напис комісія … Грн
Alya1000 4 жовтня 2025, 18:21
Відділення за адресою: Одеса, бул. Французський, 12/2
Одесса, отделение на 7 километре
Постоянно нет сдачи у кассира
Ложат себе в карман!
Якобы на благодійнисть
С каждого по 3 — 4 гривны
Просто воруют сдачу
Я больше не из клиент
Звонила на 3700, говорят это нормальная ситуация 🤣
Значит вы рынок, а не банк
В других даже мелочь отдают
вулиця Базова, 20, Авангард, Одеська область, 67806
ELD1 3 жовтня 2025, 2:40
ПриватБанк, вибач, але ти сказився! Взаємодія з тобою стає не просто не зручною, вона вже дратує! Назвіть людину, яка погоджує ці всі дурнуваті зміни, країна має знати своїх антигероїв.
Чому бомбить — пояснюю:
— Останнє оновлення додатків — це дно, особисто я ніяк не можу звикнути бо воно не сприймається інтуїтивно. Ну нехай, може то я дурний.
— Якось перестала працювати Універсальна бо треба було актуалізувати данні, окей, якраз був біля відділення, зайшов і спеціаліст все зробила. Сьогодні хотів зробити проплату з ФОПа — рахунок не активний, бо треба актуалізувати. А важко було зробити так, щоб підтягнуло актуалізацію з Універсальної?
— Хотів в терміналі обміняти 100 доларів, стартовий екран не читав, можливо там і було якесь повідомлення, але він їх зʼїв і написав «вибачте, термінал не приймає готівку». Навіщо тоді зʼїв? Окей, почався квест з дурнуватим голосовим асистентом, дійшли до головного -Назвіть суму, яку хочете повернути. -Сто доларів. -Сто гривень, вірно? -Ні, не вірно! -Дякую, заявка на повернення 100 гривень прийнята. ??? І знову новий квест пробитися до оператора.
І таких прикладів за останній рік-півтора я можу навести багато.
Коротше, ПриватБанк, в плані зручності користування ти явно звернув кудись не туди. Шкода, але не зважаючи на 14 років співпраці я уже перевів перекази коштів і оплату товарів/послуг на інший банк, поки що залишається кредит який скоро буде закритий, після цього залишу у тебе тільки ФОП і гудбай, бо це якась неповага до клієнтів. І це не тільки моя думка, мої співробітники зі мною погодилися в тому, що стало погано.
123natali123 2 жовтня 2025, 14:35
Навіть, не можу сказати скільки років, я обслуговуюсь у Приватбанку, майже все життя. Спочатку отримувала зарплатню, а потім вже і пенсію і завжди користувалась кредитною картою, мені це було дуже зручно. так от вчора в мене був залишок кредитних коштів більше 6 тис. на які я розраховувала, а сьогодні в мене стоїть баланс — 393 грн, тоб то без попередження мені зменшили мій ліміт на кредитні кошти. Подзвонила на 3700 і що я почула: так Вам же в цьому місяці виконається 70 років, то згідно з нашими нормативами ми маємо право зменшити ліміти на суму заборгованості з подальшим доведенням до 0, тоб то закрити кредитну карту. Май же прямим текстом, чого це ти щось хочешь, тобі вже 70, що в тебе є якісь потреби?, пора вже думати про душу, а не про життя. Такий вирок мені виніс Приватбанк., дуже прикро, що в нашій державі таке відношення до людей. В інших державах в 80 років президентами стають. А саме незрозуміле, що таке робиться без попередження, людина на щось розраховувала, мала плани, а утром прокинулась і всі плани рухнули, бо так Приват банк вирішив. Додатково додам, що не пам’ятаю щоб в мене була якась заборгованість, завжди вкладалася по погашенню в пільговий период.Дуже неприємно, що мене вичеркнули з життя.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 грудня 2025, 19:15
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/11/26/163071590/
Tatosa12 2 жовтня 2025, 9:49
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Квітки Цісик, 1-А
Прошу виказати фахівцю з обслуговування клієнтів Наталії Медведєвій велику подяку за кваліфіковану допомогу у вирішенні складного питання.
Раніше зверталась до іншого відділення на Слабожанському 91(практично нічим не допомогли)
Александр Яковлевич 29 вересня 2025, 21:29
Відділення за адресою: Житомир, майдан Соборний, 5/1
Новiков Сергiй Талiкович, клиент Приватбанка, обратился 16.08.2025 в Приватбанк на адрес электронной почты cancelyaria@privatbank.ua с жалобой установленного образца, подписана ЭЦП заявителя, на отказ в восстановлении доступа в Приват 24/7.
По прошествии 45 дней и несмотря на регулярные напоминания, жалоба не рассмотрена.
Заявитель постоянно проживает за границей.
Указание отделения банка условно.
Полный правовой беспредел.
Николай Шиманский 28 вересня 2025, 14:15
28.09.2025 року в обід намагався зняти кошти в банкоматі 20000 грн щоб заплатити за послугу терміново. Банкомат всередині довго гарчав і гроші не видав але списав з картки. Причому останні гроші майже. позвонив поспілкувався з роботом і все.
Kiev0445330854 26 вересня 2025, 19:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Оноре де Бальзака, 16/36
Маю заблоковану картку Приватбанку так як немає можливості під час війни заплатити про строчку по кредиту також на карту приходять соцвиплати але ПриватБанк не дає можливість зняти соцвиплати і це все під час військового стану після війни закрию заборгованість і назавжди розірвав відносини з Приватбанком!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.82 42.42
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.82 42.42
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝