Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
plummet 1 листопада 2024, 6:27
З моєї картки почали списувати кошти для оплати ресторанів у Лос-Анджелесі. Перед тим як система заблокувала картку, встигли здійснити оплату на суму 21 000 UAH.

На моє звернення мені відповіли, що створили заявку на повернення коштів, розгляд якої триватиме 120 днів. Також порадили погасити 21 000 UAH, щоб уникнути нарахування відсотків, і звернутися до кіберполіції.

Як банк може не нести відповідальність за безпеку даних своїх клієнтів? Цією карткою я не розраховувалася, тобто це якийсь внутрішній витік моїх фінансових даних.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 листопада 2024, 9:03
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити банк формує заявки на повернення коштів, їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити інтереси клієнтів при опротестування цієї операції.

Не менш важливо звернутися із заявою в поліцію.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
Moliar 31 жовтня 2024, 22:40
15.09.2024 року з моїх карток вночі були списані всі кошти, в тому числі і кредитний ліміт.(загальна сума вкрадених коштів біля 200000,00грн.) Було здійснено 8 транзакцій на монобанк і жодних повідомлень щодо необхідності підтвердження платежів не надходило. Звернулась з заявою до банку, та до поліції. Надала банку Витяг з ЄРДР. Станом на сьогодні банк не повернув жодної копійки. Крім того на кредитний ліміт (яким я не користувалась), почав нараховувати відсотки нібито за користування кредитом. Банк не враховує що я пенсіонерка і інших доходів, окрім пенсії, не маю, і інших заощаджень теж не маю. Скрутне становище, викликане такими шахрайськими діями, не дає можливості погасити кредит, яким я не користувалась.
Але банк це не цікавить! Банк допоміг шахраям викрасти вночі кошти і ще хоче заробити на відсотках. А що мені робити в такій ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 листопада 2024, 9:01
Вітаємо.
ПриватБанк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій. Відповідними службами Банку проводяться необхідні заходи, спрямовані на вивчення та аналіз ситуації, всебічне з'ясування всіх обставин.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Ми постійно на всіх офіційних сторінках попереджаємо про шахрайські схеми, які часто використовують зловмисники, та просимо кожного клієнта відповідально ставитися до дотримання правил цифрової політики.

Дякуємо за розуміння!
andriyz 31 жовтня 2024, 20:28
30.10.2024 в 03:29 протягом 2 хвилин було здійснено більше десятка онлайн оплат на користь Facebook Meta загальною сумою 600 грн. (поточний інтернет ліміт). Це нова картка, яку я отримав в серпні цього року через Нову Пошту, яка здебільшого використовувалась для онлайн оплати комунальних послуг та жодного разу не покидала домівку чи передавалась в руки третім особам. Прокинувшись зранку позначив дані операції як шахрайські та попросив банк їх оскаржити. Проте, натомість, отримав лист про те, що тільки одна операція може підлягати оскарженню, оскільки згідно умов та правил розмір спірної операції повинен становити більше 155 грн. Я не є прихильником теорій змов, проте дивним чином чомусь саме картки Приватбанку є найбільш скомпрометованими протягом останнього часу. Опції відмови онлайн-платежів без підтвердження в банку теж немає. Більше десятка транзакцій протягом двох хвилин і лише 4 листи від банку з проханням підвищити Інтернет ліміт. Оскільки, хотілось би списати ще більше 🥴 (?).
Спершу здається, що тебе це не може стосватись, бо ти прошарений (-а), ніде карткою не світив, а всі ці відгуки- десь або штучно створені, або стосуються невдах, які засвітили десь свої картки, але реальність насправді така, що зранку коли прокидаєшся- вже нічого зробити не можна.
Якщо ви все ще користуєтесь Приватбанком- рекомендую повністю відімкнути оплату в інтернеті по всіх діючих картках або зменшити до суми, яку не шкода втратити, перевірити/відімкнути ліміти на зняття коштів, а по можливості- перейти повністю до більш нормальних банків, в яких є окрема опція в меню, що не дозволяє проводити платежі онлайн без підтвердження та точно немає таких дир в системі безпеки.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 листопада 2024, 8:57
Вітаємо.
Інформація вказана в тому числі в умовах і правилах ПриватБанку.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk

2.1.4.10.2. Сторони узгодили, що Банк проводить претензійну роботу щодо оскарження операцій за умови, що розмір спірної операції становить більше, ніж 155 грн. У випадку, якщо операція здійснена в іншій валюті, гранична сума визначається шляхом її конвертації в валюту операції за офіційним курсом НБУ, що діє на дату проведення Банком операції, або за обмінним курсом, що встановлюється тим банком, фінансовою установою або Платіжною системою та/ або мережею, через які така операція проводилась.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Inna22021995 31 жовтня 2024, 19:36
Я, Катрич Інна Юріївна являюсь клієнтом вашого банку. Де без моєї згоди та мого відома були списані кошти на компанію UPS. Кошти були зняті із заблокованої кредитної картки в мінус. По недбалості банку шахрайські дії відбувалися й далі після мого повідомлення на гарячу лінію. Тобто банк не відреагував на моє звернення про шахрайство і дав можливість списати кошти з мого рахунку шахраям. То на підставі чого ви робите звернення, що зараз діє «кампанія проти банку «і вся інформація, щодо цих списань фейк. Чекаю пояснення.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 жовтня 2024, 20:36
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити, сформовані заявки на повернення коштів. Звертаємо увагу, що їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
Anatoliy5345 31 жовтня 2024, 18:35
По кредитці «Універсальна» в додатку вказано, що, якщо не встиг заплатити за пільговий період, буде нарахований відсоток 3,4%. Однак фактично розрахунок здійснюється за якоюсь формулою, яка ніде не вказана, і в результаті виходить 5%, які нараховуються навіть на кошти, використані в поточному місяці.
P. S. А також за останній період з’явилося багато відео, в яких люди скаржаться, що з них зняли суму, майже вдвічі більшу за сам кредитний ліміт, можна робити висновок, що це «Шарашкіна контора"((…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 жовтня 2024, 18:59
Вітаємо.
Щоб скористатися пільговим періодом, Вам потрібно внести всю суму використаних коштів за минулий місяць в будь-який день до 25 числа поточного місяця.

Пільговий період не діє, якщо раніше Ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% (або 3,4% для gold карток) * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% (або 3,4% для gold карток) – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Інформація про умови нарахування відсотків знаходиться за посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna знизу сторінки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RussellUA 31 жовтня 2024, 4:40
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Грушевського, 61
Хочу поділитися негативними враженнями від користування послугами АТ КБ «ПриватБанк».
У них є можливість відкрити депозит, який розроблений для наших захисників та захисниць, які проходять військову службу та отримують заробітну плату. Цей депозит має назву «Слава Героям». Вчора я два рази поповнив його на незначну суму до тисячі та трохи більше тисячі гривень але коли прийшло погашення за овдп, то хотів поповнити його втретє на суму яка не перевищує максимальну за умовами договору. Коли я намагався поповнити вклад, то мені вибивало на екрані в додатку «Мої заощадження», що сума ліміту на день перевищена і я почав шукати цю інформацію в договорі даного депозиту і що ви думаєте? Так, цієї інформації ніде немає!
Так в частині 2 вказано. Поповнення вкладу та нарахування процентів
2.1. Клієнт має право поповнювати вклад зі своєї картки для виплат АТ КБ «ПриватБанк» до досягнення
максимальної суми вкладу. Максимальна сума вкладу та поповнень, на яку нараховуються проценти, не може перевищувати суму, встановлену Банком. Ця інформація доступна Клієнту у відділенні або на сайті
Банку на сторінці pb.ua/depozit.
2.2. Нарахування процентів на суму вкладу і поповнень починається з першого дня, наступного за днем
надходження грошових коштів в Банк, і здійснюється за кожний календарний день, виходячи з фактичної
кількості днів у році, за ставкою, що діє по цьому договору на дату розрахунку процентів, з урахуванням
правил розрахунку процентів при продовженні вкладу. За день, коли вклад повертається Клієнту, проценти
не нараховуються. Після розірвання вкладу або закінчення його строку (якщо вклад не продовжений на новий строк) нарахування процентів припиняється.
2.3. Банк має право протягом всього строку дії Договору змінювати розмір процентної ставки за вкладом.
На сайті також інформація про це ніде немає ба більше там вказано що є лише обмеження максимальної суми і вона 500к, тобто жодного слова про те, що я даний депозит можу поповнити лише два рази на день. Постає питання — чому банк приховав дану інформацію від свого клієнта тим самим поставив його в незручне становище? Чому в договорі немає цього прописано або хоча б на сайті? Справа в тому, що відсоток нараховується на наступний день після поповнення будь якого депозиту в цьому числі і «Слава Героям», отже в мене мінус один день і мінус відсоток із за того, що банк приховав від мене свого клієнта який ним є з 2010 року дану інформацію про умови поповнення вкладу на день. Чесно, є бажання судитися з вами і просити до 20000 гривень моральної шкоди заподіяної мені в результаті того, що я не був проінформований про умови поповнення вкладу в своєму договорі, який після підписання несе юридичну силу і може бути застосований в суді, як доказ бездіяльності АТ КБ «ПриватБанк». Я із за вас втратив можливість заробляти відсоток вже від 31.10.2024, оскільки я не зміг поповнити вклад 30.10.2024, оскільки ви приховали від мене цю умову. Головне, що ви вчасно здерли з мене за депозитарні послуги по овдп 500 гривень. Чим далі, тим більше є бажання взагалі більше не купувати овдп та тримати кошти в банку, як депозит. Все більше одне розчарування. Так ви шануєте тих, хто вас захищає? Ніякої відповідальності з вашого боку. В такому важливому документі, як договір за депозитом, не вказати дану умову поповнення даного вкладу. І як завжди, окрім вибачень, я не отримають більше нічого. Потрібно всі заощадження обміняти на долари США і більше не переживати за них, за знецінення, інфляцію та девальвацію гривні. Ба більше з новим податком немає стимулу та мотивації тримати на депозитах кошти, а на овдп смішні відсотки і купувати облігації на великий термін не хочеться із за війни. ПриватБанк — робимо так, щоб ви отримали від нас розчарування та негативні емоції.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 жовтня 2024, 9:44
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Polyaole 30 жовтня 2024, 23:55
Перевіряла ввечері баланс по картці, виявила несанкціоновану оплату на якесь LLC в штатах, без мого підтвердження, з перевищенням встановленого ліміту на інтернет платежі. Тобто банк без моєї згоди провів платіж… карткою в цей день не користувалась, в інтернеті нічого не купувала. У приваті сказали, що це я всім cvv та інші дані картки роздаю та шахрайські сайти відвідую. Оце безпека!!! Картку заблокували, повернення коштів не обіцяють. Як так? Як шось заплатити хочеш — так і пароль двічі введеш, і підтвердження відправиш. А тут — тільки в виписці мінус, і все.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 жовтня 2024, 9:26
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операціям, які можливо оскаржити, сформовані заявки на повернення коштів. Звертаємо увагу, що їх розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
Ihor852 30 жовтня 2024, 22:01
Офіційні ресурси банку вводять людей в оману. Зверталися до відділення Приватбанку за адресою вулиця Університетська, 3/1, Ірпінь, Київська область, для отримання термінового грошового переказу «Western Union». Попередньо здійснили замовлення необхідної суми в валюті через К Ц Приватбанку. Співробітники відділення банку відмовили мені в обслуговуванні посилаючись на необхідне оформлення платіжних карток для отримання грошового переказу. Співробітники повідомили, що мені необхідно оформити валютну картку для зарахування грошового переказу на рахунок і вже після знімати кошти з рахунку.
На сайті АТ КБ «Приватбанк» в розділі про дану систему грошових переказів зазначається така інформація -«Крок 1. Зверніться до співробітника банку. Пред’явіть для ідентифікації картку ПриватБанку або паспорт та ІПН для проходження ідентифікації». Тобто, оформлення платіжної картки для проходження ідентифікації особистості не є обов’язковим. Навіть в цьому випадку картка потрібна саме для ідентифікації, а не для обов’язково/безальтернативного зарахування коштів на картковий рахунок. Також, ще на етапі замовлення готівкових коштів, співробник КЦ міг проінформувати мене про додаткові вимоги і тоді б можна було скористатися послугами іншого банку не витрачаючи свій час.
Банк фактично приховує інформацію про необхідне отримання додаткових послуг при отриманні грошових переказів. Банк нав’язує використання свої платіжних карток з всіма можливими тарифами за обслуговування.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 31 жовтня 2024, 9:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Горбов 30 жовтня 2024, 16:50
Відділення за адресою: Харків, пр-т Байрона, 150-Б
Заблокували рахунки ТОВ внаслідок шахрайських дій. Намагаюсь повернути гроші.
Робітники банка, оператор, підтримка діють дуже непрофесійна. Місяць ушло на то, щоб з’ясувати алгоритм дії. Для повернення коштів в іншій банк виявилося, що треба писати паперову заяву з печаткою на закриття рахунків. Добре, написав і подав 24/09/24. Оператор у відділенні ясно та чітко обіцяла два дні на поверненя коштів. Не повернули. За два тиждні сварки з техпідтримкою одна розумна дівчина нарешті сказала, що не 2 дня, а 30.

Добре, зачекав 30 днів 24.09−28.10. Грошей нема. Знову сварюся з техпідтримкою. Вони не можуть знайти паперову заяву. Гроші не повертають. Жахливий банк.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 жовтня 2024, 17:11
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Df824 30 жовтня 2024, 15:52
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
30 жовтня 2024 року у відділенні на вул. Європейська буд. 5 м. Дніпро мені перевірили валюту та провели платіж. Сподобалась робота оператора Никифорова Валентина Анатоліївна — дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 жовтня 2024, 16:29
Вітаємо. Ми обов’язково передамо співробітниці Валентині ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
BoGDAN777777 30 жовтня 2024, 13:12
Я військовослужбовець. Перевіряючі одного разу баланс на картці, виявив не санкціоновану оплату на суму в 29.99€ десь в Англії… Ні гаряча лінія, ні служба підтримки не змогли порозмовляти зі мною, ссилаючись на дефіцит операторів… А коли порозмовляли — заблокували акаунт, карти, лишивши тим самим дружину в декреті і 2-х дітей без коштів…Одні пі…от, у вигляді Параші стріляють в мене і мою сімʼю, інші, у вигляді «ПрихватБанк» залишають мене і мою сімʼю без коштів… Не можу ніяк зрозуміти, як я, будучи клієнтом банка, сплачуючи його комісії, буду власником коштів — маю надати або пін (щоб зняти), або ж пароль чи Face ID, щоб щось оплатити, а комусь на іншому континенті не потрібно нічого… «Ловкость рук, ПрихватБанку?» і ще одне питання до співробітників банку. Як ви, шакали тилові, записались в списки тих, кого я маю захищати???
К
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 жовтня 2024, 14:22
Вітаємо.
Банк на постійній основі удосконалює системи захисту від шахрайства, використовує сучасні методи збереження особистої інформації клієнта та конфіденційності усіх фінансових операцій.

Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).

По операції, сформовано заявку на повернення коштів. Звертаємо увагу, що її розгляд займає до 45-120 днів, але ми зробимо все, щоб захистити Ваші інтереси при опротестування цієї операції.

Також рекомендуємо Вам звернутися із заявою в поліцію, для подання звернення вам не потрібно йти до відділення поліції, скористайтесь, будь ласка, посиланням на подання заяви в електронній формі: https://cyberpolice.gov.ua/declare/.

Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

Дякуємо за розуміння!
nataliakravchuk 29 жовтня 2024, 18:53
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 10
Висловлюю подяку працівнику відділенню Столичне 14 за адресою: пр-т Бажана, 10, м. Київа ПриватБанку, а саме Наталі Паутовій за ввічливе, професійне обслуговування, високий рівень знань касових операцій.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 жовтня 2024, 19:26
Добрий вечір.
Вдячні вам за такі теплі слова і обов'язково передамо їх нашому співробітнику. Наталія дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову!
AliSh 29 жовтня 2024, 11:03
користувалась банком 10 років, 19го вересня отримала повідомлення з проханням надати джерела походження коштів, надала в той же день протягом 30 хвилин. Отримала пуш — що документи підходять і все добре. Незабаром отримала знов пару повідомлень надати документи, перетелфоновувала на 3700- завірили що все добре і все вже надано, питань немає. Сьогодні отримала повідомлення про розрівання відносин, хоча не розумію чому і за якої причини якщо все надано було вчасно і все прозоро. Банк заблокував приват24, немає можливості зробити скріншоти за вересень, ось така ситуація. Виходить що і документи підійшли, але все ж таки вирішили розірвати стосунки.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 жовтня 2024, 11:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Дзядик 29 жовтня 2024, 8:56
Щиро вдячний команді операторів ПриватБанку. Швидко, професійно та у короткий термін вирішено питання. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 29 жовтня 2024, 10:27
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
lko 28 жовтня 2024, 12:27
Ни в коем случае не берите в приватбанке авто в лизинг. В сентябре 2023 года выплатили все обязательства по договору, получили пакет документов и поехали переоформлять. Сервисный центр в переоформлении отказал в связи с тем, что приватбанк находится в реестре должников. Сотрудники банка очень сочувствуют, но вопрос не решается. В итоге имеем автомобиль за который выплатили деньги, а распоряжаться не можем. При этом приват и дальше спокойно дает кредиты и лизинг на авто.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 28 жовтня 2024, 13:00
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
ssAngel 26 жовтня 2024, 0:33
У такий складний час для країни я зважилася на важливий крок — народила свою першу дитину. І от одного разу, виснажена і втомлена згадую, що треба заплатити за комуналку. Заходячи в Приват24, мене зустрічає вікно авторизації. Намагаюся увійти — не вдається. Звертаюся до підтримки, де мені повідомляють, що банк вирішив припинити співпрацю, і начебто мені щось надсилали, на що я мала відреагувати, але не зробила цього. Моя дитина ще зовсім маленька, їй лише шість місяців, і я почала хвилюватися — а раптом дійсно щось пропустила? Переглянула всі повідомлення, пошту, навіть сходила до поштової скриньки — нічого не знайшла.

Наступного дня знову звернулася до підтримки. Цього разу мені сказали, що нічого додатково подавати не потрібно, адже банк розриває відносини без пояснень. В цей же день я отримала мейл від банку, де без зайвих пояснень вказувалося, що причиною розірвання співпраці є підозра в тероризмі, торгівлі зброєю чи відмиванні коштів. Уявіть собі — я, мама в декреті, яка не спить ночами, раптом «підозрювана» в таких серйозних злочинах! Це було шоком. Як можна зробити такі абсурдні висновки!!!

Пішла у відділення, але й там ніхто не зміг допомогти. Чесно, відчуття були неприємні. Здавалося, що банку байдуже до своїх клієнтів, і припинення співпраці без жодних пояснень — це звична для них справа.

Хоч причини не назвали, можу припустити, що це сталося через p2p перекази. Я не займаюся цим постійно, просто як завжди під кінець місяця вирішила продати невелику кількість криптовалюти для сплати комунальних послуг та погашення заборгованості перед банком через Binance. Я була клієнткою ПриватБанку понад 15 років, у мене було 8 оплат частинами, картка соцвиплат на дитину, пакунок малюка, універсальна картка в мінусі. Чому ж банк не звернувся до мене спочатку, щоб прояснити ситуацію?

Загалом, мене дуже засмутила робота банківського відділу, що займається подібними питаннями, і відношення банку в цілому. Вони втрачають багатьох лояльних клієнтів, які роками довіряли їм свої кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2024, 9:18
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
acad22 25 жовтня 2024, 14:51
Робив замовлення на Пром.юа 22-го жовтня, оплатив. Далі продавець скасував замовлення, у підтримці Прома сказали, що «скасування відбулося у день оплати, тому списання не відбулось. Замовлення скасовано — кошти розблоковані на вашій картці». Подзвонив у підтримку Привет, сказали чекати 11 днів від скасування оплати, або 9 від зараз (25-го жовтня). Питання — чому такі великі затримки з поверненням коштів на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2024, 16:14
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Максим Коломийчук 24 жовтня 2024, 13:28
після 15+ років обслуговування ПриватБанк з урахуванням результатів здійснених заходів належної перевірки, моніторингу ділових відносин та фінансових
операцій прийняв рішення про розірвання договору через:
— встановленням неприйнятно високого рівня ризику
— ненадання необхідних для здійснення належної
перевірки документів чи відомостей
— неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також
встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників
— подання недостовірної інформації
— подання інформації з метою введення в оману Банк.

що саме стало причиною такого рішення мені незрозуміло, можливо — допомога в оплаті комунальних послуг, поповненя карток сторонніх осіб, оплата штрафів та інші платежі на рахунки держустанов через термінал самообслуговування (що поробиш — не у всіх в нашій країні є картка ПриватБанку, а скористатись послугами банку через термінал самообслуговування для неклієнтів банку неможливо). верифікацію в банку нещодавно пройшов, документи банк прийняв, ніяких питання чи вимог документів про походження коштів чи якоїсь іншої інформації банк не запитував. що ж, шкода…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 13:57
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
parmv 24 жовтня 2024, 10:20
Виконавець 8.10 через АСВП винес постанову про визначення рахунку для здійснення видаткових операцій.
Фахівці банку стверджують, що вони нічого не отримували и постанови вони не бачать
Я заходжу в АСВП і бачу і потанову і супроводжувальний лист.
Виконавець каже, що він все зробив і я з ним згоден т.к. бачу документи в АСВП.
Значіт повинен бачить і банк?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 12:24
Вітаємо.
Для розблокування рахунку, банку необхідно отримати документ від виконавчої служби. На цей момент документ ще не надійшов до Банку.
Якщо відправка електронна, то документи надходять в банк впродовж 5 хвилин в будні дні з 06:30 до 17:25. Зателефонуйте, будь ласка, виконавцю і попросіть перевірити статус документа, який повинен бути надісланим саме до банку.
Якщо замовним листом, термін доставлення 3-5 днів (залежить тільки від поштової служби)
Після того, як постанова про зняття арешту надійде до Банку, обмеження буде знято в період 1-3 дні, про що ми Вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bgdarex 24 жовтня 2024, 0:33
Через мою помилку при підтвердженні переводу грошей було заблоковано картку, та в пізній час доби консультант зміг з нуля швидко допомогти розблокувати мою картку та допомогти змінити все що мені потрібно, після успішного входу в додаток, чат с консультантом був автоматично зачинено та я не зміг відповісти що все успішно пройшло. Дякую консультанту Тимуру
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 24 жовтня 2024, 9:36
Вітаємо.
Наш оператор Тимур буде вдячний за ваш відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2024, 9:15
Відгук не зарахований (на 27.09.2024).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝