×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Приват банк заблокував використання кредитних рахунків
Ви або попереджайте про такі дії заздалегідь, хоча б якимось повідомленням, або дайте відповідь коли відновлять, місяць, два, рік?
Коментарі (2)
Найгірший банк, найгірше обслуговування
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (1)
Шахраї
Зранку прийшли платежі по еквайрінгу на рахунок і суми 1220 грн немає. Мені сказали, що я таку оплату не проводила. Якщо операція не проведена була, то чому написало «успішно»? Чому не висвітилось «помилка оплати». Працівник на ці питання фактично сказав, що я це вигадала.
Зателефонувала на горячу линію по обслуговуванню термінала — нічого не можемо зробити, Ви оплату не проводили. Я попросила замінити термінал, бо не хочу по цьому терміналу більше нічого проводити. Звідки я тепер знаю, чи всі кошти зарахуються. Мені відповіли, що термінал замінювати не будуть. Це всього лише була така була оригінальна помилка зв.язку за мій кошт.
Приватбанк — Шахраї
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (2)
Заявка #83477 — жодного питання приват#прости_господи#банк — НЕ ВИРІШИВ
… була інкасація, перерахунок, заявки подавалися неодноразово — жодних дій по виявленні справжньої проблеми їх служба безпеки не проводила — логи так ніхто і не дивився — а те що вони відповіли по заявці Вам не відповідає дійсності.
приват то не банк то організоване злочинне угрупування — і збої терміналу організовують спеціально щоб вкрасти гроші…
Попереджаю Всіх хто сує власні кошти в залізні ящики (це вони так термінали називають) з лого привату — краще НЕ грайте в цю рулетку
Шкода що НБУ і мастеркард ще працюють з цими шахраями
З вашого питання раніше була ініційована перевірка та наданий зворотний зв'язок. Після детального розгляду ситуацій та заявок, зазначена інформація не була підтверджена. Рекомендуємо звертатись до правоохоронних органів.
Коментарі (4)
Банкомат не видав кошти!!!
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (1)
видача валюти з валютної карти
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
Вирішення питання щодо блокування картки
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написати коментар
Вся діяльність банку спрямована на те, що б максимально обдуріти клієнта!
Це тільки одна ситуація, але щось схоже виникає постійно. Однозначно банк заточений не на якість обслуговування клієнту ((((
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Написати коментар
Допомога з підозрілим списанням
Дуже вдячний за підхід і те що Вона екстра зусилля приклала щоб допомогти. В порівнянні з іншим Банком, небо і земля.
Ми обов’язково передамо співробітниці Олені ваші слова. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Підключення до GooglePay
Після кількох невдалих спроб перенаправили на консультацію за номером 3700.
Результат консультації — блокування ВСІХ рахунків, дякую.
Після розблокування повністю відмовляємося від послуг банку.
Вибачте за незручності. Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні. Операцію розцінили, як високоризикову. За якими критеріями проводяться перевірки — не повідомляється, щоб уникнути можливості обійти ці обмеження. На головному сайті банку https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk, в умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість користування Картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
Ви можете звернутися в чат-онлайн на офіційному сайті банку pb.ua/chat. Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання.
Коментарі (3)
Банк не перечислял кэшбэк 30.11.2024
У вечірній час виплата коштів в сервісі банку проводиться не миттєво. Рекомендуємо проводити виплату кешбеку в операцій час, для уникнення технічних затримок та складнощів. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Возврат денег на карту
«Огромное спасибо сотрудникам ПриватБанка за оперативную помощь в возврате не зачисленных средств. Обратившись в службу поддержки, я получил исчерпывающую информацию о процессе возврата и в кратчайшие сроки увидел свои деньги на счету. Такой уровень сервиса действительно впечатляет!»
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Написати коментар
Ошуканці! розірвання договору в односторонньому порядку, без причин, і не віддають гроші
Я нікому не відправляю гроші зі своєї карти.
Приватбанк знаючи, що я останній рік живу закордоном, тому що моє рідне місто окупували, розриває зі мною контакт у односторонньому порядку, без причини!
Притензій у них немає, вони просто так вирішили. Ну гаразд, віддайте гроші. Але вони не бажають віддавати гроші. Кажуть, що я маю прийти до банку за своїми грошима.
На мої прохання перевести ці гроші на мій інший рахунок українського банку, де збігатимуться всі мої дані та податковий номер, — вони відмовляють.
Це виглядає як грабіж, оскільки банк розуміє, що за цією сумою ніхто не повернеться до України одразу. Якби банк хотів адекватно врегулювати питання та закрити мій аккаунт, вони могли б попередити мене, або перевести мої гроші на мій інший банк.
Почитав в інтернеті, я побачив, що таких випадків дуже багато, і приватбанк просто обманом краде гроші.
Сотні тисяч українців за кордоном користуються приватбанком. Якщо моє питання не вирішиться, то зроблю все що в моїх силах, щоб розповісти якнайбільше людям, про обман вiд ДЕРЖАВНОГО банку
мені буде не складно написати пару скриптів, які заходитимуть до груп українців соціальних мереж, та розповсюджуватимуть правдиву інформацію, посиланнями на статті, де приватбанк блокує рахунки без причин, щоб віджати гроші.
Навіть якщо я зроблю довіреність і відправлю в Україну, у мене немає знайомих, які б могли піти і забрати гроші.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (8)
Безпідставне блокування рахунку та розірвання ділових відносин
Через 3 місяці зв’язується менеджер привату, та повідомляє, що відправник вимагає повернути перекази. Це звичайний шахрай, який після отримання крипти намагається безпідставно повернути мої кошти отримані за продаж активу!
Менеджер привату, відмовився приймати докази проведеної угоди з платформи, сказавши, що «пояснень у телефонному режимі достатньо»
Через тиждень повністю блокують рахунок та розривають ділові відносини, говорячи, що «розблокування можливо після звернення до правоохоронних органів та рішення суду». Який суд та поліція, якщо на мене не заведена жодна кримінальна справа і я не поніс жодних збитків чи завдав їх комусь.
Приват повне дно — блокують рахунки безпідствано і зараз я навіть не можу дізнатися залишок коштів на свої балансах.
+380679027828
Очікую фідбек банку про перегляд абсурдного рішення
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
Другий місяць приват банк не може налаштувати роботу пос терміналу!
Серійний номер терміналу 180862233211021107190880. В кінці вересня місяця 2024 року нам замінили старий термінал на новий, але після цього
проплата перестала проходити на один з наших чотирьох платежів. Ми вже дуже багато разів телефонували на гарячу лінію і намагались вирішити це питання, нам робили заміну терміналу, але питання так і не вирішилось. Далі нас направляли на інші номери для вирішення проблеми, цим займались айтішники. Ми надсилали їм відео з проплатою, щоб вони зрозуміли детально, як проходить платіж і як його відхиляють. Після цього нам зателефонували і сказали, що знову замінять термінал на необхідну нам модель для роботи і подали заявку на заміну. Строк заявки пройшов, але ніхто до нас так і не з’явився, заявку ми переподали і знову термін пройшов, а питання так і не вирішили. Оператори гарячої лінії перенаправляють нас до менеджерів нашого терміналу, а менеджери до операторів.На протязі двох місяців було зроблено безліч дзвінків до операторів. Наші заявки відхиляють і навіть не телефонують нам, щоб про це сповістити.
Ми просимо якнайшвидше вирішити це питання, яке вже тягнеться два місяці.
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Не зарахували готівку на карту приват
Наші колеги вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої вам буде відправлено сповіщення. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Я обожнюю ПриватБанк 🫶
Дуже вірю що це все завжди чесно
Але ж звісно це не так
І сьогодні зранку прокинувшись бачу що в ночі поки я спала 46 евро були списані одним з таких курсів
Я мала плани на ці кошти, звісно я не хотіла їх витрачати на ці курси, це майже все що було на цій карті(
В мене почалась істерика, я почала просто ридати
Чесно я вже не мала надії на повернення коштів
Я розуміла що треба щось зробити бо вони так можуть і на далі списувати з моєї карти кошти без мого підтвердження
Написала в підтримку онлайн 🥹
Те що я шокована це нічого не сказати
Мені відразу показали в чому причина
Відразу надали як можна вирішити це питання
Те що можливо відразу заблокувати картку та пере випустити, БЕЗ ВТРАТИ КОШТІВ 🥹🙏
Я передати вам не можу як це мене відразу заспокоїло ❤️🩹
Я дуже дуже вдячна вам, я не мала надії та знала що там є моя вина повністю, але як гріє душу що тобі можуть з цим допомогти 🫶🔥
Ваш відгук – це найкращий доказ успіху нашої команди. Дякуємо за ваші слова, що надихають нас та мотивують на досягнення нових успіхів.
Написати коментар
качество обслуживания
Вопрос… на хрена нам такой банк. Господа из Минфина, можете ответить,
Написати коментар
Валюта старого зразка
Я замовив готівку, долар США, прийшов до каси, а мені кажуть, що є готівка тільки старого зразка. Я б не писав цей відгук, якби не побачив, що переді мною, і декільком людям після мене видавалась готівка нового зразка.
На скільки я зрозумів, в даному відділенні готівка нового зразка тільки для «своїх».
Я розумію, що зараз сюди прийде співробітник банка, і буде мені говорити що всі зразки, як нові так і старі — валідні. Но питання тут не в тому.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Коментарі (9)
зайво нараховані відсотки за користування кредитними коштами
З вашого питання раніше була ініційована перевірка та надана офіційна відповідь з питання скасування нарахованих відсотків.
Відсотки за використання кредитного ліміту починають нараховуватися тоді, коли не погашений від'ємний баланс по картці протягом пільгового періоду.
Детальніше про розміри нарахування % ви можете ознайомитися у виписці через Приват24.
Написати коментар