Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Annasmetanina 19 лютого 2021, 16:31
Являюсь давно клиентом Приват Банка и хочу сказать, что очень довольна обслуживанием! Несколько дней назад по случайности отправила деньги на ошибочную карту клиента другого банка, я написала в службу поддержки ночью, около 23 часов, мне буквально за несколько минут ответил сотрудник банка и помог решить эту проблему. Деньги пришли на следующий день.
Спасибо Вам за Вашу работу!
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 17:27
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Раптом що — ми поруч 24/7 :)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
Катя Гармаш 19 лютого 2021, 12:07
Я уже давно клиент привата. Проблема в том, что в 2020 году начали активно приглашать меня в отделение каждые пару месяцев. То обновить паспорт (на сайте почему-то не получалось обновить) то через пару месяцев опять что-то не так было с документами, то снова, но уже анкетные данные, которые на сайте обновить нельзя, а можно только в отделении! Я уже откровенно начала бесится потому что отделение в 20 км от меня и ездить мягко говоря неудобно, ну и конечно же по выходным они не работают!

Сейчас снова проблема. Отключили мне оплату частями. Оператор говорит что обновлять документы надо чтоб подключили и, внимание, только в отделении! Когда я предложила отправить копию документов через вроде как государственное приложение Дия, мне сообщили что это не сервис ПриватБанка и обновить таким образом документы нельзя. Можно только в отделении банка! Если честно я на грани закрыть счета и начать пользоваться другим банком, который сможет решить такие проблемы без визита в отделение за 20 км
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 14:17
Добрий день!
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з нашим оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. Дійсно, для того, щоб ви змогли повноцінно користуватися послугами банку, в тому числі і «Оплатою частинами» потрібно, щоб в нашій базі були ваші актуальні дані.
При наявності документу, ви можете звернутися в наше відділення, де наші фахівці допоможуть вам актуалізувати дані, в тому числі і через застосунок «Дія».
Рекомендуємо ознайомитися з інформацією в нашому прес – релізі: https://privatbank.ua/news/2020/10/5/1302
З повагою, ПриватБанк.
karpaoleg 19 лютого 2021, 11:01
Коротко: «баги» в роботі трапляються, конфлікти виникають, рівень компетентності, повноважень і, як наслідок, допомоги операторів (так зв. «спеціалістів» чи як там їх) на лінії 3700 чисто символічний… В чаті з консультантом на просте питання «коли буде картка?» виникає переписка на 20−30 переадресацій тривалістю 5−10 год… Це з недоліків… Що подобається: завжди (підкреслюю: ЗАВЖДИ) після таких «батлів» (відслідковуються автоматично інтелектуальною системою аналізу телефонних переговорів (аналіз емоційності)) телефонує керівник, в зоні відповідальності котрого є вирішення даного питання і пропонує адекватні дії. Результат: загалом «добре». Перед тим обслуговувався в інших банках: далеко не завжди знаходили спільну мову.
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 11:40
Добрий день!
Ми намагаємося надати максимально якісний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь-якій ситуації, однак ваш досвід свідчить про те, що потрібно прикладати ще більше зусиль.
Ми щиро вдячні вам за відгук та за те, що домомагаєте нам стати краще.
Якщо у вас є невирішені питання з банком – ласкаво просимо в приватні повідомлення.
Ми завжди раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Сергей Мишуров 19 лютого 2021, 10:02
Добрый день. У меня в 2020 году умер отец. У него на карточке Привата была небольшая сумма денег. Я официально вступил в право наследства, и со всеми документами обратился в отделение банка, с желанием получить деньги. Приват отказал мне в законном праве, мотивируя тем, что деньги не дадут, а монгут перечислить на карту ТОЛЬКО Привата. Я не хочу карту Привата.
Вопрос, на каком основании они лишают меня права наследства?
Можно ли подать жалобу в НБУ на Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
19 лютого 2021, 11:50
Співчуваємо вашій втраті, однак дозвольте зазначити, що отримати спадщину можливо на картку ПриватБанку. Вам не обов'язково нею користуватися в майбутньому та після отримання коштів, можете відразу її закрити. Наші фахівці допоможуть вам в цьому.
Сподіваємося на ваше розуміння.
З повагою, ПриватБанк.
Larissa48 18 лютого 2021, 20:00
Банальная история.100%предоплата покупки в интернет магазине и 3недели ожидания заказа. Терпение кончилось. Позвонила в ПриватБанк и чудо … Через 2дня деньги были возвращены службой безопасности банка! Спасибо большое за профессионализм. Все сделали для удобства клиентов!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 20:29
Добрий вечір!
Можете на нас розраховувати.
Завжди раді допомогти :)
77olya77 18 лютого 2021, 14:08
Огромное спасибо. Помогли вернуть потерянные средства. Сделала покупку в интернете, попала на мошенников. Обратилась в банк, в течении 5 дней средства вернули. Спасибо всем сотрудникам банка.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 15:04
Добрий день!
Були раді допомогти.
Сподіваємось, що в майбутньому ви більше не зустрінетесь із шахраями.
Проблема вирішена
AlexBets 18 лютого 2021, 12:55
Перебуваючи на роботі 19.01.21р. я отримав повідомлення з сервісу Privat 24 про переказ коштів з карти для виплат. В повідомленні було написано лише: «переказ зі своєї карти» та вказана сума (інформації про отримувача коштів не було).
Одразу ж заблокував карту та перевірив наявність пластикової карти у гаманці (вона була на місці). Зателефонував співробітнику Приват банку описав ситуацію. Співробітник порадив оформити заявку на повернення коштів, що ми сумісно зробили.
Після розгляду заявки отримав відповідь «суму не може бути повернуто».
Хочу підмітити, що карта була оформлена відносно недавно та жодних операцій по карті я не робив (кошти не знімав, не розраховувався картою в терміналах та в інтернет магазинах та інше). Реквізити карти відомі тільки мені та Приват банку.
Дивна ситуація, чи не так?
За можливості прошу представників Приват банку прокоментувати.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 14:11
Добрий день!
За вашим зверненням було сформовано заявку на повернення коштів. В даному випадку було відмовлено в поверненні коштів, так як операція проводилась з присутністю картки/телефона, що унеможливлює оскарження згідно правил платіжної системи.
Якщо ви не проводили оплату надсилання або ж отримання посилки ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для встановлення особи яка проводила оплату та притягення її до відповідальності.
За вашим зверненням, наші колеги в онлайн підтримці на сайті pb.ua можуть підказати назву сервісу де була проведена оплата.
Окремо звертаємо увагу, що співробітники банку не можуть отримати такі дані, як пін-код картки та СVV — лише маючи фінансовий номер телефону доступне їх замовлення.
Phives 18 лютого 2021, 12:53
Добрый день!

Пишу отзыв здесь, потому что общение с менеджерами довольно странное: каждый даёт разную информацию и даже не извиняется, когда предыдущий сотрудник объяснил ситуацию не совсем корректно.

Именная карта голд была заказана 7 февраля. После общения с несколькими сотрудниками в онлайн чате выяснилась дата доставки: 16 февраля. Карта в данный день доставлена не была. После обращения в службу техподдержки оказалось, что день доставки — сегодня.

Курьер позвонил, уже находясь перед калиткой моего дома, хотя до этого мне объяснили, что курьер позвонит для согласования времени доставки. Я получить карту не могла, потому что была на работе. На моё замечание, почему время доставки не было согласовано, курьер ответил буквально «Я не знаю, кто вам такое сказал. Я уже здесь и больше сегодня в этот район не вернусь». Договорились, что он всё-таки вернётся в этот район, хотя и завтра.

Прошу провести обучение сотрудников (менеджеров и курьеров) основам уважительного общения с клиентами и улучшить информационное обеспечение работы менеджеров, чтобы они скоординированно отвечали на запросы.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 13:34
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Доставку здійснює кур'єрська компанія, яка співпрацює з банком.
Щоб ми могли розібратись в даній ситуації та перевірити інформацію за вашим зверненням в підтримку, нам потрібно вас ідентифікувати. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти.
Сергей Звягинцев 18 лютого 2021, 12:38
Из-за действия мошенников и ошибки сотрудника приватбанка у меня украли деньги. После рассмотрения жалобы и признания своей вины банк вернул мне деньги в установленный законом срок рассмотрения жалоб (30 дней). Большое спасибо всем сотрудникам банка, принявшим участие в решении моего вопроса! Приват продолжает оставаться лучшим!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 12:54
Добрий день!
Ви завжди можете на нас розраховувати. Дякуємо, що ви з нами!
AlBond 18 лютого 2021, 11:50
Являюсь клиентом банка со времен его начала. Часто покупал авиабилеты через него. При недавней покупке, из-за продолжения всемирного идио*изма с ковидом, решил к билетам взять — Гарантированный возрат 80% средств при отмене. Ознакомился со страховым договором. Купил билет. Через какое-то время узнал что в стране прибытия продолжили ограничения — обратился в поддержку, что хочу вернуть билет и получить 80%. Ответили отменяйте. Все ок, авиакомпания вернет вам копейки, но страховая вернет 80%. Ок. Отменил. Наступил страховой случай. Дальше сообщают что возрат 80% будет 3 месяца. Поначалу думал что это было в договоре, но нет, там ни слова о 3х месяцах!
Как я вижу, это НЕ страховка, так как страховой случай наступил, возрата средств нет. Банк или их партнеры хотят вернуть деньги через апеляции к авикомпании! Поэтому и ждать 3 месяца. Или просто кидают говоря это. Уважаемый банк, во-первых я жду свои 80% от билетов. Во-вторых, обьясните почему вы\ваши партнеры не выполняете страховой договор и вводите клиентов в заблуждения через такие договора?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 12:42
Добрий день!
Для можливості перевірки інформації та надання відповіді потрібна інформація за квитком.
На жаль, у відгуці не вказані необхідні дані за якими ми могли б дати коментар за ситуацією.
Йдемо до приватних повдіомлень, щоб уточнити деталі та допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Wiskas1972 18 лютого 2021, 9:14
ПОМОГИТЕ КТО-НИБУДЬ! Уже четвертый день муж не может снять зарплату, потому что карту заблокировали. Сказали пройти индентификацию он прошёл- не разблокироли и до сих пор не знают в чём дело. Передали в техотдел и те я вижу ничего не сделают потому что уже сутки почти прошли и ничего. ДА КОГДА ЭТО КОНЧИТСЯ! СВОЁ ЗАРАБОТАННОЕ И ТО ПОЛУЧИТЬ НЕ МОЖЕМ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 9:49
Доброго ранку!
Щоб ми могли розібратись в ситуації та надати інформацію до нас має звернутись клієнт власник картки за одним із авторизованих каналів, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші колеги будуть раді йому допомогти.
Проблема вирішена
reactor 17 лютого 2021, 23:45
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 13
Виникла необхідність перевипуску пластикової картки через закінчення терміну дії. Звернувся до відділення, сказали зібрати всі документи (про додаток приват24 ні слова). Прийшов 17.02. з оригіналами, але перевипустити картку знову не вийшло, працівник відмовився перевипускати пластик через відсутність додатку приват24 на телефоні.
Вдома зателефонував на гарячу лінію 3700, там сказали що немає ніякої необхідності у встановленні цього додатку для виконання операцій такого типу. Завтра їду туди вже в 3 раз.
Це називається не обслуговування клієнтів, а нибивання плану працівником відділення. кожен раз розмова з персоналом цього відділення починається зі слів «чому ви не хочете встановлювати приват24 ???».
Будь ласка роз’ясніть ситуацію, хіба наявність додатку приват24 є обов’язковою умовою щоб бути клієнтом вашого банку? якщо ні, прошу — наведіть порядок з персоналом (а точніше з керівництвом) Відділення ПриватБанку пл. Корятовича 13, м. Ужгород. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 9:48
Доброго ранку!
Перепрошуємо, що ви зтикнулись з такою ситуацією.
Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки відносно дій співробітника відділення. За її результатом додатково зв'яжемось з вами.
Проблема вирішена
Xhell 17 лютого 2021, 22:27
Відділення за адресою: Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги, 27
Переводил деньги через терминал привата, после ввода крайней купюры терминал зависает. В отделении приват-банка написал заявление о проблеме, на что ответили ждать 14 дней. По истечении срока денег не вернули. В отделении сказали опять писать заявление и ждать до 30 дней. Так денег и не вернули. Причем операторы ничем помочь не могут и ничего внятного не обьясняют, просто бесполезные люди. Заходишь с надеждой — уходишь с разочарованием. Проблемы с невозвратом денег уже не в первый раз. Приват сильно опустился в обслуживании. Не рекомендую этот банк так как с подобными проблемами вы останитесь один на один.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2021, 9:45
Доброго ранку!
За даними вказаними вами в заявці до відгуку, на жаль, не змогли вас ідентифікувати, так як в ній вказані дані інших осіб, що не дає нам змоги перевірити інформацію за вашою ситуацією та впевнитись, що звертається саме клієнт, який проводив операцію в терміналі.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
belousalex1984 17 лютого 2021, 18:31
Уже 4 месяца хожу в отделение банка! И каждый раз табличка касса не работает, огромная очередь!!! Система виснет говорят! Это нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 19:19
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Банк піклується про здоров'я як своїх клієнтів так і співробітників та надає можливість здійснення майже всіх операцій віддалено.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення деталей вашого візиту до відділення.
Проблема вирішена
Denis Nazarenko 17 лютого 2021, 18:21
Спустя год после подтверждения успешной обработки заявки на удаление всех персональных данных, меня терорризирует автоответчик банка и предлагает какие-то ненужные мне акциии называет меня клиентом банка хотя это не так.

В поддержке человек 25 минут просит меня авторизоваться и не может меня услышать что у меня НЕ ДОЛЖНО БЫТЬ доступа в персональный кабинет так как я не являюсь клиентом банка и моих данных у них быть не должно.

Предлагают сходить в отделение банка, все потому что банк не удаляет персональные данные, хотя подтверждает факт удаления.
Ни разу не пожалел о решении прекратить сотрудничество.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 19:11
Добрий вечір!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Sirgen 17 лютого 2021, 17:48
Получаю звонки с предложением посетить отделение банка для получения новой Голд карточки с расширенными лимитами.
Я не являюсь клиентом банка.
Последний звонок 17 февраля 2021 года.
Номер телефона с которого получаю звонок 067−370−46−17.
Блокирую номера, но они разные.
Реклама — запись женского голоса.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 18:44
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктор Новачук 17 лютого 2021, 16:56
Дуже швидко і якісно працівники банку допомогли вирішити питання, дуже вдячний за їх роботу.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 17:52
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
lorike 16 лютого 2021, 21:11
Відділення за адресою: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
16.02.2021 моя старенька 80-річна матуся звернулася у відділення Приватбанку по вул. І. Куліка, 149 в місті Херсоні. Так, як мама практично сліпа, вона звернулась до робітниці банку з проханням допомогти їй сплатити за газ через термінал. На шо їй відповіли, що допомогають тільки клієнтам банку і запропонували оформити картку банку і перевести пенсію в їх банк. Мама відмовилась, т.я. практично сліпа і в селищі, де вона мешкає відсутній банкомат. Вона пішла так і не сплативши за газ!!! На жаль, мама не побачила прізвище ціє робітниці!
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2021, 9:48
Добрий ранок!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
jkligman 16 лютого 2021, 17:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 6-А
Здравствуйте,
я, как нерезидент Украины с заграничным паспортом Украины, хотел открыть счёт в ПриватБанке, для возможности операций безналичного перечисления денег на него и с него, а также имея кредитную карточку, оплачивания за границей. На что получил ответ в одном из ваших филиалов в Киеве, что не возможно будет другим лицам делать денежный перевод на этот счёт.
Я хотел бы услышать, на сколько эта, данная мне информация, соответствует действительности и как мне открыть такой счёт для элементарных банковских действий.
Заранее спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 18:05
Ви можете оформити картку при наявності документу, що підтверджує законність вашого перебування на території України (паспорт з відкритою візою, міграційну карту, паспорт з відміткою про проходження навчання або працевлаштування).
На картку/рахунок нерезидент не може отримувати платежі по Україні.
Якщо бажаєте самостійно поповнювати картку понад 15 000 грн/на добу — додатково вам необхідно пред´явити джерело походження коштів: ввізна декларація, видатковий документ про зняття вами коштів зі свого рахунку або вкладу, отримання термінового переказу та ін.
jim25 16 лютого 2021, 15:32
Несколько лет назад при замене карточки навязали голд-карточку, мол полно преимуществ, личный банкир, кешбек. Ни разу не зачислили кешбек, кеартой преимущественно пользовался в интернет-магазинах, с банкиром вообще невозможно связаться, на звонки не отвечает, отдельного чата нет. Вопросы можно решить только чепрез общий чат. Но ведь я член голд клуба и плачу деньги за услуги, которых банк просто не предоставляет. Пришла пора менять карточку, прихожу в отделение, там полный зашквар, полно людей, очень медленно идет обслуживание, всем очень надо, все лезут безе очереди. Потратил на бесполезное ожидание полчаса времени, плюнул и ушел. Такого наплевательского отношения я еще не встречал. Это просто дно! Я вообще не хочу быть членом этого клуба, как из него выйти дистанционно?
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2021, 17:34
Переваги для власників кредитної картки класу Gold зручно наведені на сторінці https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold
Програма «Дисконтний клуб» передбачає знижки до 30% у багатьох закладах України: http://discount.pb.ua/ua
На жаль, зважаючи на специфіку роботи співробітника відділення персональний банкір не завжди може оперативно відповісти в чаті або прийняти дзвінок. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно.
Щоб перестати бути членом gold клубу, достатньо закрити gold картки. Це можна зробити в особистому кабінеті веб Приват24.
Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Більшість операцій ви можете проводити без відвідування відділення. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝