Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Slavik2001 22 травня 2021, 16:51
Щиро дякую фахівцю Айсель сервісу Допомога онлайн за вирішення проблем з переказом коштів. Чітко, швидко і зрозуміло! Рекомендую ПриватБанк!
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2021, 17:45
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dimasik55555 22 травня 2021, 16:43
Дуже допомогла з депозитом)
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2021, 17:44
Аліна ще й не таке вміє, та це вже зовсім інша історія…
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 травня 2021, 15:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 24.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
0997061760 21 травня 2021, 22:21
Дуже дякую спеціалісту Донському Станіславу з м. Дніпро, який швидко та оперативно вирішив мою проблему спілкуватись з ним в чаті. Без зайвих питань, без метушні і всього іншого!!! Дійсно видно що людина працює!!! Кажуть що Приват банк дбає про своїх клієнтів та завжди хоче бути корисним! То нехай саме цей Спеціаліст отримає грошову винагороду за свою роботу, тоді я і не тільки я буду впевнена в тому що банк дійсно такий!!! Бажаю всім співробітникам кар'єрного росту та високих премій!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2021, 8:38
Нескінченно можна дивитись на кілька речей. Одна з них — це задоволений клієнт. Ваш відгук мотивує Станіслава на нові звершення :)
CRjonny 21 травня 2021, 17:34
Интересы клиента Приватбанк вообще не волнуют-это главное, что нам нужно знать всем о нём. Каждому. И под моей жалобой как доказательство мы все опять прочтём классический бюрократический бубнёж отписку-банк зобовязаный згидно постановы теx и теx служб делать то и то. А интересы клиента тут где? А они просто не рассматриваются вообще, сплошная бюрократия и бесконечные актуализации- вот что такое Приватбанк 2021.
Но к сути дела жалобы, в январе по запросу исполнительной службы Приватбанк заблокировал счета, абсолютно все и зарплатные и кредитные и на протяжении 3x месяцев держал иx заблокированными, в результате действий банка кредитная карта ушла в минусовой овердрафт, ибо кредитный лимит сразу банк сделал 0 с 15000, а сумма обеспечение просто не принималась им на счета. Вогнав в минус и нанеся ущерб клиенту своими действиями, в угоду исполнительныx служб Приватбанк совсем не успокоился и затерроризировал актуализациями. Чтобы я не делал ни самостоятельно отправлял ни через операторов отделения пройти актуализации невозможно. Вопрос как 15лет я был клиентом банка, а теперь меня стало нельзя актуализировать и ничего не изменилось??? Я имею теже документы что и имел, впервые зайдя в этот банк в 29лет и выйдя сегодня в 44. Что в ниx должно было поменяться? Да вопросы конечно риторические. Мастера бюрократии способны и на большее.
Вообщем банк работает совсем не на клиента, а в интересаx кого-угодно, только не его, руководствуясь бесконечными указами и шаблонами. На гарячей линии либо боты либо некомпетентные в вопросе люди. В отделенияx бесконечные девочки ничего не решают и сидят для феншуев. Собственно как и здесь местный представитель накинет пару отписок про постановы и перейдет к следующему, это просто мой отзыв интернету
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 19:05
Добрий вечір!
Ми дуже уважно ставимось до сервісу, який надаємо нашим клієнтам та прагнемо, щоб він був завжди на вищому рівні. Важливо розуміти, що банк може виконувати свої функції лише дотримуючись діючого законодавства та норм регулятора.
Арешт було накладено, так як до банку надійшла відповідна постанова. Керуючись діючим законодавством та вимогою виконавця, банк був вимушений заблокувати всі картки. Адже в постанові не було вказано виключень та не зазначено окремо карток, на які не було б накладено арешт. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, а не тільки отримання зарплатні, то вона не є карткою зі спеціальним статусом, тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї. Також важливо зазначити, що рахунки не блокуються на зарахування коштів та їх поповнення можливе через термінали, каси та інші канали обслуговування.
Ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Необхідність актуалізації описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Оновити свої дані можна з актуальним документом, що посвідчує особу. Наприклад, за внутрішнім паспортом, в якому вклеєні всі фото за віком, є підпис власника документа та заповнені необхідні сторінки. У вашому випадку, дані умови не були виконані, через що актуалізація не була пройдена успішно.
Oleg6725 21 травня 2021, 16:04
в цілому бвнком задоволений, але трапляються, що попадаєш на некваліфікованих працівників, як учора я. у мене «зависли» гроші у Львівгазбут, після переходу до нового постачальника. я оплачував за газ з своєї картки від імені тестя, який місяць назад помер. забрати гроші не можу, і на неодноразові звернення, мені підказали взяти довідку у банку, що це з моєї картки здійснювались оплати (квитанції, які я показував- не допомагали). 20.05 вистоявши годину в черзі звернувся у відділення 11/1м. Дрогобич, вул. Малий Ринок, де мені в категоричній формі відмовили, сказали що такі довідки не видають (це ж треба набирати текст, а не клацати по готовому), пропонували роздрукувати квитанції, які у мене є, та ще повчати, що не можна проживати в помешкані де не має права власності!!! і т.п.
Після цього я поїхав в м. Трускавець у відділеня, що по вул. Героїв Упа, 2, де молоденька дівчина без проблем вирішила моє питання, замовила відповідну довідку, яка надійде на протязі 5 днів.
Ось такі різні працівники. Хотілось би, щоб некваліфікованих замінили на таких працівників, як у м. Трускавці.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 17:07
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію, яка допоможе нам покращити якість обслуговування та провести роботу зі співробітником. Будемо дуже вдячні за зворотній зв'язок.
0677173282 21 травня 2021, 15:03
Дякую працівникам Приват, сервісу онлайн допомоги, персонально фахівцю Марія за чітку і негайну допомогу. Дуже професійно!
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 16:16
Добрий день!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу.
Oks2903 21 травня 2021, 12:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 1
Давно не сталкивалась с таким ужасным обслуживанием!!! 5 дней не могла получить «миттєвий платіж» от Western Union, ребята, вы хорошо заработали на обороте!!! Как не печально, но вы скатываетесь в дно. У меня прям получилось пройти целый квест, чтобы получить свои деньги… Если вы не научились работать, как операторы, так и менеджеры в отделении — закрывайтесь!!! Когда вы были частным банком, такого хамского отношения у вас не было к клиентам! Что поменялось!!! Банк — не рекомендую!!! И со своей стороны все расчеты с вами в будущем прекращаю!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 13:19
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації більш детально та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
cuclops 21 травня 2021, 11:37
спасибо оператору Марие продавшей заявку 30400840
быстрая и качественная коммуникация её сильная сторона
слабых нет :)
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 11:59
Добрий день!
Марія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
polz210521 21 травня 2021, 11:04
При подписании анкеты по актуализации данных, увидел надпись, что с согласия сторон срок исковой давности составляет 15 (ПЯТНАДЦАТЬ) лет!!! 15 лет!!! Хотя по ГКУ 3 года. Да, они могут увеличить срок исковой давности ПО СОГЛАСИЮ СТОРОН, но НЕ 15 лет. Работник банка ошибся, провтыкал, нажал не ту кнопку, состема глюкнула. И, опа, через 15 (14, 13, 12,…) лет вы должны банку деньги еще и с дикими процентами и штрафами за этот период. Кому нужно такое рабство?
Переписка в чатах формальна. Можно ждать подключения оператора долго. Операторы просто делают отписки или «отмораживаются» не разобравшись в сути вопроса.
Сотрудник головного отделения говорит, если не нравятся условия, закрывайте счета и уходите из банка. На клиентов со стажем работы с ними с 2000 года им просто наплевать.
Золотые карты дают всем. Соответственно, «размыт» статус Голд клиента и опуск этого статуса до обычного пользователя с его условиями. Хотя везде гордо сопровождают фразой «Добро пожаловать в Голд клуб».
Закрепленный менеджер просто не берет трубку. В отделении банка говорят, может он отдыхает, болеет. Вопрос, зачем он тогда нужен, если вопрос нужно решить «здесь и сейчас»?
Чтобы пообщаться с оператором нужно потратить более 4 минут своего времени, нажимая на кнопки меню и слушая ненужную информацию по нескольку раз. Виртуальный оператор Яна просто шедевр.

Думаю о переходе в другой банк…
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 11:55
Добрий день!
Важливо розуміти, що банк прибігає до варіанту з позовом лише у випадках, коли клієнт порушив умови договору та не виконував взяті на себе кредитні зобов'язання, ігнорував комунікації з банком або свідомо відмовлявся погашати заборгованість. Якщо ж ви своєчасно будете погашати заборгованість або взагалі не користуватиметесь кредитними коштами, банк не матиме до вас відповідних претензій.
Що ж до звернень в підтримку та до персонального банкіра, будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях. Це дасть нам змогу розібратись в описаній ситуації детальніше.
Karolina30 21 травня 2021, 9:38
Уговаривают оформить страховку от несчастных случаев. Только когда Вы подписываете документы в банке, Вам не дают полный перечень травм по которым идёт выплата. Всё завуалировано. А когда вы подаёте документы про травму ребёнка, открываются новые факты. Ну дело даже не в деньгах, а в том что людей держут за стадо баранов. Я желаю им пусть наши деньги пригодятся им для их страховых случаев. Дела с ними больше иметь не буду. Отрезанная пучка пальца у ребёнка и наложенные шаы, это по ихнему не страховой случай (((
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 10:04
Добрий день!
Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами. Якщо вам відмовили у виплаті, більш детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або звернувшись в підтримку.
Інформація про умови договору та його шаблон доступна на нашому сайті https://privatbank.ua/strahovaniye та після оформлення договору також в вашому акаунті Приват24.
У разі виникнення питань ви 24/7 можете звертатись в онлайн підтримку на нашому сайті — наші колеги будуть раді допомогти.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації.
vv1963 21 травня 2021, 2:47
Відділення за адресою: Одеса, пл. Соборна, 6
в 2009 году использовав обманным путем персональные данные клиента, оформили кредит на подставного. Клиента же поставили в известность письменно!!! об отказе выдачи кредита по причине отсутствия в паспорте фото в 45 лет… В 2019 году заочное решения суда присудило не состоявшему клиенту почти 99 тысяч гривень долга! В настоящее время клиент подал заявление в полицию — в отношении шустрого юриста банка Кириченка, заведено криминальное провадження, клиент признан потерпевшим…
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 9:25
Доброго ранку!
ПриватБанк веде свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства. У разі непогодження клієнта з рішенням суду, він може оскаржити його у встановленому законом порядку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yaha 21 травня 2021, 0:40
Приват банк заблокировал счета без объяснения причин и уведомлений. Сначала требовали прохождения идентификации личности- была пройдена трижды, 2 раза в онлайне и один раз в банке. Но счета все равно заблокировали. В саппорте говорят, что причины можете узнать написав запыт письмом. Был клиентом банка около 15 лет. Такого еще не видел. Про очереди в отделении банка, даже писать не буду, все покатилось после экспоприации банка государством. Новый ощад. Крайне не рекомендую приват. Хотя как мне кажется, это саботаж изнутри, что бы все перебрались в монобанк, который и лояльнее и прозрачнее.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 9:04
Доброго ранку!
Щоб розібратись в ситуації детальніше та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
hipun 20 травня 2021, 21:22
Банк запросил актуализацию данных в течении месяца (иначе операции будут приостановлены), в этот же момент пришел отказ в обслуживании. Причины неизвестны, все средства заморожены.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 9:02
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
xeniya05 20 травня 2021, 21:00
Так склалося, що я стала жертвою шахраїв. Класична схема: внесла передоплату в ОЛХ після чого всі об’яви, акаунти та номери стали заблоковані і товар, звісно, мені не прийшов. Я написала заяву в поліцію. Власне кажучи, великих сподівань на те, що мої 2000 грн мені повернуть, небуло. Але сьогодні мені пролунав дзвінок «щастя» від працівника ПриватБанку, якій повідомив, що шахраїв викрито і мої кошти повернулись на карту!
Я дуже вдячна злагодженій роботі працівників ПриватБанку та Поліції, за те, що не залишили без уваги мій позов і місяць працювали над викриттям шахраїв
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 8:52
Доброго ранку!
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Завжди до ваших послуг.
Qwert09 20 травня 2021, 20:50
Відділення за адресою: Київ, пл. Солом'янська, 2
Помилково зробила платіж, в онлайн переписі повернули кошти за пару хвилин. Дуже зручно.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 8:47
Доброго ранку!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
daynightirina 20 травня 2021, 16:41
Не прошла вовремя актуализацию в банке и мне отказали в обслуживании. В банке не хотят никаких обьяснений. Говорю, дайте написать может заявление, чтоб обьяснить почему вовремя не прошла актуализацию. Сказали, что это бесполезно.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 17:47
Добрий вечір!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Underknot 20 травня 2021, 12:58
Потерял карту, пришел в отделение сделать новую, увидел очередь из 10 человек и ушел. Для решения вопроса связался с консультантом онлайн, в приложении привата. Потратил 2 минуты времени, четко, быстро и без лишней информации.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 13:58
Дякуємо вам за відгук!
Ми поруч 24/7 :)
Smv1808 20 травня 2021, 12:10
Заблокировали все карты, причины блокировки не называют говорят что в течение 7 рабочих дней разбираться будут.
На вопрос кто будет оплачивать пеню за кредит в другом банке несут бог знает что.
Из-за того что я не могу снять свои деньги по не понятным причинам должен теперь искать где взять деньги чтобы не попасть в просрочку в другом банке
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 13:25
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
APerson 20 травня 2021, 11:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Спаська, 6
У маленькому приміщенні всього 2 людини працює з фізичними особами. Тому, для фізичних осіб формуються великі черги, а для юридичних — немає нікого.

Був у відділенні годину: до 3 працівників корпоративного відділу не підійшов ніхто, крім одинокого кур'єра. А з нашої черги люди, навпаки, самі виходили бо набридало чекати.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 12:07
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що для здійснення операцій операцій або вирішення питань ви завжди можете скористатись віддаленими каналами обслуговування, як: банкомат, термінал, Приват24 та підтримка банку.
Також, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
APerson 20 травня 2021, 11:24
Поповнював карту у одному київському терміналі. Автомат гроші взяв, у переказі відмовив, але грошей не повернув. Банку варто повернути ці кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 12:02
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝