×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Сервіс Допомога онлайн
Написати коментар
Аліна класна😊
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Молодець!!!
Написати коментар
Болото
Но к сути дела жалобы, в январе по запросу исполнительной службы Приватбанк заблокировал счета, абсолютно все и зарплатные и кредитные и на протяжении 3x месяцев держал иx заблокированными, в результате действий банка кредитная карта ушла в минусовой овердрафт, ибо кредитный лимит сразу банк сделал 0 с 15000, а сумма обеспечение просто не принималась им на счета. Вогнав в минус и нанеся ущерб клиенту своими действиями, в угоду исполнительныx служб Приватбанк совсем не успокоился и затерроризировал актуализациями. Чтобы я не делал ни самостоятельно отправлял ни через операторов отделения пройти актуализации невозможно. Вопрос как 15лет я был клиентом банка, а теперь меня стало нельзя актуализировать и ничего не изменилось??? Я имею теже документы что и имел, впервые зайдя в этот банк в 29лет и выйдя сегодня в 44. Что в ниx должно было поменяться? Да вопросы конечно риторические. Мастера бюрократии способны и на большее.
Вообщем банк работает совсем не на клиента, а в интересаx кого-угодно, только не его, руководствуясь бесконечными указами и шаблонами. На гарячей линии либо боты либо некомпетентные в вопросе люди. В отделенияx бесконечные девочки ничего не решают и сидят для феншуев. Собственно как и здесь местный представитель накинет пару отписок про постановы и перейдет к следующему, это просто мой отзыв интернету
Ми дуже уважно ставимось до сервісу, який надаємо нашим клієнтам та прагнемо, щоб він був завжди на вищому рівні. Важливо розуміти, що банк може виконувати свої функції лише дотримуючись діючого законодавства та норм регулятора.
Арешт було накладено, так як до банку надійшла відповідна постанова. Керуючись діючим законодавством та вимогою виконавця, банк був вимушений заблокувати всі картки. Адже в постанові не було вказано виключень та не зазначено окремо карток, на які не було б накладено арешт. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, а не тільки отримання зарплатні, то вона не є карткою зі спеціальним статусом, тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї. Також важливо зазначити, що рахунки не блокуються на зарахування коштів та їх поповнення можливе через термінали, каси та інші канали обслуговування.
Ідентифікація та отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Необхідність актуалізації описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Оновити свої дані можна з актуальним документом, що посвідчує особу. Наприклад, за внутрішнім паспортом, в якому вклеєні всі фото за віком, є підпис власника документа та заповнені необхідні сторінки. У вашому випадку, дані умови не були виконані, через що актуалізація не була пройдена успішно.
Коментарі (69)
некваліфіковані працівники
Після цього я поїхав в м. Трускавець у відділеня, що по вул. Героїв Упа, 2, де молоденька дівчина без проблем вирішила моє питання, замовила відповідну довідку, яка надійде на протязі 5 днів.
Ось такі різні працівники. Хотілось би, щоб некваліфікованих замінили на таких працівників, як у м. Трускавці.
Перепрошуємо за незручності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію, яка допоможе нам покращити якість обслуговування та провести роботу зі співробітником. Будемо дуже вдячні за зворотній зв'язок.
Написати коментар
Подяка
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу.
Коментарі (1)
5 дней не смогла получить «миттєвий платіж» от Western Union
Щоб розібратись в ситуації більш детально та уточнити ваші контакти йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (23)
качественное решение проблем
быстрая и качественная коммуникация её сильная сторона
слабых нет :)
Марія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Написати коментар
Срок исковой давности 15 лет!!! Вместо 3-х лет
Переписка в чатах формальна. Можно ждать подключения оператора долго. Операторы просто делают отписки или «отмораживаются» не разобравшись в сути вопроса.
Сотрудник головного отделения говорит, если не нравятся условия, закрывайте счета и уходите из банка. На клиентов со стажем работы с ними с 2000 года им просто наплевать.
Золотые карты дают всем. Соответственно, «размыт» статус Голд клиента и опуск этого статуса до обычного пользователя с его условиями. Хотя везде гордо сопровождают фразой «Добро пожаловать в Голд клуб».
Закрепленный менеджер просто не берет трубку. В отделении банка говорят, может он отдыхает, болеет. Вопрос, зачем он тогда нужен, если вопрос нужно решить «здесь и сейчас»?
Чтобы пообщаться с оператором нужно потратить более 4 минут своего времени, нажимая на кнопки меню и слушая ненужную информацию по нескольку раз. Виртуальный оператор Яна просто шедевр.
Думаю о переходе в другой банк…
Важливо розуміти, що банк прибігає до варіанту з позовом лише у випадках, коли клієнт порушив умови договору та не виконував взяті на себе кредитні зобов'язання, ігнорував комунікації з банком або свідомо відмовлявся погашати заборгованість. Якщо ж ви своєчасно будете погашати заборгованість або взагалі не користуватиметесь кредитними коштами, банк не матиме до вас відповідних претензій.
Що ж до звернень в підтримку та до персонального банкіра, будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях. Це дасть нам змогу розібратись в описаній ситуації детальніше.
Коментарі (43)
Постоянный обман клиентов.
Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами. Якщо вам відмовили у виплаті, більш детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або звернувшись в підтримку.
Інформація про умови договору та його шаблон доступна на нашому сайті https://privatbank.ua/strahovaniye та після оформлення договору також в вашому акаунті Приват24.
У разі виникнення питань ви 24/7 можете звертатись в онлайн підтримку на нашому сайті — наші колеги будуть раді допомогти.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації.
Коментарі (3)
Гопники Приватбанка
ПриватБанк веде свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства. У разі непогодження клієнта з рішенням суду, він може оскаржити його у встановленому законом порядку.
Коментарі (9)
Блокировка без причин
Щоб розібратись в ситуації детальніше та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (7)
Отказ в обслуживании
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Коментарі (1)
Це просто чудо!!!
Я дуже вдячна злагодженій роботі працівників ПриватБанку та Поліції, за те, що не залишили без уваги мій позов і місяць працювали над викриттям шахраїв
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Завжди до ваших послуг.
Коментарі (2)
Помилковий платіж
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
Написати коментар
отказали в обслуживании из-за не пройденной вовремя актуализации
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
Коментарі (1)
Перевыпуск карты
Ми поруч 24/7 :)
Коментарі (3)
Ужасный банк. заблокировали все карты причин не называют
На вопрос кто будет оплачивать пеню за кредит в другом банке несут бог знает что.
Из-за того что я не могу снять свои деньги по не понятным причинам должен теперь искать где взять деньги чтобы не попасть в просрочку в другом банке
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Черги
Був у відділенні годину: до 3 працівників корпоративного відділу не підійшов ніхто, крім одинокого кур'єра. А з нашої черги люди, навпаки, самі виходили бо набридало чекати.
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що для здійснення операцій операцій або вирішення питань ви завжди можете скористатись віддаленими каналами обслуговування, як: банкомат, термінал, Приват24 та підтримка банку.
Також, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
Написати коментар
Термінал вкрав гроші після неприйнятого переказу
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (3)