Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Sergii31 15 лютого 2022, 9:17
Знімали кошти з банкомату, кошти зняли, а банкомат на видав, повернення аід 1−14 днів, а якщо людині терміново потрібні ці кошти? А у них такий регламент, прайівники на гарячій хамлять. Не банк, а біда!
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 10:29
Добрий день.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Обов`язково перевіримо коректність консультації, що була вам надана, та зв`яжемось з вами додатково.
Blotska 14 лютого 2022, 21:05
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 67
В воскресенье вечером, с моего счета была снята приличная сумма -25700.Оператор 3700 Сергей отвечал быстро, с неохотой.Особо не обьясняя мои дальнейшие шаги, мол идите куда хотите, все с вами ясно.Деньги были сняты с кредитки которую я только пару дней назад обновила.Сотрудница банка, выдавшая мне кредитку, почему интересовалась есть ли у меня имущество.И сделала фото с картой, не сказав снять мне головной убор.Сейчас понимаю, что дав карту, не сказала подойти к банкомату и проверить ее на наличие средств.Стояла вплотную, когда я меняла пин.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2022, 10:28
Добрий день.
Здійснення переказу через Приват24 доступне лише при наявности доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту. При здійсненні переказу в інший банк, ми не можемо в односторонньому порядку повернути кошти. Ви можете звернутись з квитанцією до банку отримувача з питання повернення.
Також для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Gazzbut 14 лютого 2022, 16:46
Подал заявку на сайте на консультацию по осбб, но выяснилось если я не скажу егрпоу то никто ничего не скажет, типа смотри на сайте, но там толком ничего нет, сколько стоит обслуживание счета? какие допуслуги для осмд есть? сколько стоит чтобы на сайте привата выставлялась квартплата, %?
Зачем по заявке звонят ничего не понимающие люди?
По логике банка вначале нужно зарегестрироться, а потом узнавать какие расходы будут?

Я реально даже не ожидал
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 17:21
Добрий день!
Приносимо вибачення, що після спілкування з нашим спеціалістом у вас залишився неприємний осад. Вже проводимо перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш профільний фахівець.
Проблема вирішена
Maijer 14 лютого 2022, 12:01
Максимально разочарован в работе с банком. Обслуживался как юр. лицо так и физ. лицо. Юр. счет закрыл уже давно, перешел в более лояльный банк, физ. счет закрою при первой же возможности.
Пролежал 3 месяца в больнице в связи с коронавирусом (не к месту, но врачи буквально боролись за жизнь и состояние было близкое к коме), после выздоровления позвонил в Приват Банк что бы объяснить ситуацию и попросить пойти на встречу (естественно за эти 3 месяца никто не звонил и банки спокойно насчитывали проценты на задолженность по универсальной карте), на что банк хамски ответил что это моя проблема и если не оплачу задолженность банк придет в гости якобы на опись имущества. В результате звонки не прекратились и увидев что денег и правда нет (т.к. лечение забрало почти 300 тыс грн.) банк предложил внести хотя бы 2500 грн, что бы до конца месяца банк, так сказать, не трогал меня. Данную сумму мне дал другой банк (назовем его условно банк «М», который в свою очередь согласился убрать проценты за 3 месяца что я был в больнице и еще и выдал дополнительно 2500 что бы я рассчитался с Приват Банком. Вот это поддержка клиентов на уровне, я считаю), после чего я успешно внес оговоренную сумму на свою карту. Но банк скорей всего записывает разговоры только для собственной выгоды и ровно через неделю ко мне поступил еще один звонок с запросом «когда будете платить?», на который я естественно ошарашенно сослался на наш договор в телефонном звонке где мне сказали что 2.5 недели меня оставят в покое. Ладно звонок, больше всего, показала истинное отношение к клиентам, фраза «ну поищите еще!» на мой ответ что денег пока нет и я смогу внести следующий платеж только со следующей зар. платы.
На мои просьбы поговорить с менеджером, мне неоднократно отказали аргументируя что тот хам который мне звонит и есть менеджер.
В общем полное разочарование в отношении к клиентам и ощущение того что банк просто «закушался», мягко говоря и ни во что не ставит своих клиентов. По сему перевел работу ФОП на работу с условным банком «М», который пошел на встречу не один раз и ценит каждого своего клиента не зависимо от ситуации в которой он находится и не позволяет себе хамства и угроз. Задумайтесь 100 раз прежде чем взять в долг у данного банка.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2022, 12:55
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 30.04.2022 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом, однак просимо звернути увагу, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Додатково, ми проведемо перевірку здійснених вам дзвінків та по результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Denny25 13 лютого 2022, 14:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Миропільська, 2
Заказал наличные в кассе Привата на 12.02.2022 (Сб по календарю). Единственное отделение работающее в Сб в Киевской области находится на Миропольской 2. Поехал на другой конец города. Там очередь. Приехал после перерыва на касе (13:00 — 14:00) передо мной 10 человек. Обычно такая очередь отпускается в течении часа (на что и был расчет когда я туда ехал). Заказанные средства я все-таки получил, но ПОЧТИ ПЕРЕД ЗАКРЫТИЕМ ОТДЕЛЕНИЯ. А это в 18:00.День потрачен, из-за идиотской политики банка «сделать единственное отделение на всю область» куча людей промерзла из-за живой очереди на улице. Но это Приват, я знал куда я иду и к чему мне быть готовым.

Но развитие событий под дверью банка и в самом отделении проявили всю суть нежелания банка помогать обычным людям:

1) Передо мной, пока я еще стоял на улице влетело без очереди 2 ВИПа. Зачем мне нужна Голд карта, за которую я так же плачу, если привилегий в самом отделении 0?

2) Когда я был уже в отделении, зашел еще один ВИП. Фраза «эксперта» Привата меня разочаровала — «Этот мужчина свое утром отстоял, и он ВИП клиент. Он вносит сумму и не маленькую. А вы что?». Серьезно? Менеджер отделения потом людям объясняла, деликатно, но сути это не изменило, мол «Вы все мусор, мы на вас время в Сб тратим, и ничего с вас не получаем. А тут приходит супер клиент, с которого банк поимеет больше денег чем со всех вас вместе взятых.».

3) Пока я ждал своей очереди, персонал банка обсуждали, что денег в кассе может не хватить. А зачем тогда делать предзаказ, если тот кто пришел раньше может забрать больше?

4) Отсутствие безопасности как таковой. Еще когда я был в очереди на улице, в банк зашел какой-то «маргинал» с товарищем. Что в отделении случилось я не знаю, но прилетели двое из службы охраны и не могли их спокойно вывести.

5) И край, это увидеть в кассе стажера в возрасте, которая не может ничего сделать самостоятельно и постоянно отвлекает консультантов и менеджера отделения.

6) Звонок через 20 мин после того как я покинул отделение от Привата. Не взял трубку. И в Вс, в 10.00, когда после всего что было мне хочется поспать, звонит бот Привата и спрашивает «как вам наше обслуживание?».

В связи с этими пунктами жалоба:

Сказал бы, уважаемый, да язык не поворачивается, ПриватБанк!

1) Откройте отдельные ВИП отделения, откройте по несколько отделений в крупных городах и хотя-бы по одному в маленьких городах, работающих по выходным (как это было прежде).

2) Добавьте в Приват 24 функцию отказа от уведомлений рекламного характера и «прозвон» бота с предложением услуг и опросами. Потому как нормального сервиса нет, а как только очередной развод (акция) так и в час ночи уведомление придет.

3) Обучите персонал перед тем как оставлять на целый рабочий день.

4) Разъясните приоритеты обслуживания понятным языком, а не «вы для нас никто, но наша карта у вас есть, так что ждите пока мы обслужим господ». Так люди хотя бы будут понимать что при необходимости посетить отделение, в лучшем случае они потеряют день.

P. S. Шаблонные извинения меня не интересуют, можете даже не тратить их на «ответ представителя банка». Лучшим извинением будет сделать выводы и улучшить сервис, а не «ложить» на своих клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2022, 14:47
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією, а також відключити рекламні комунікації на ваш номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Олеговна 13 лютого 2022, 13:53
На мой отзыв по поводу безосновательных действий\бездействий отдела банка https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/270228/ ОТВЕТА НЕ ПОСЛЕДОВАЛО. Никаких официальных ответов, ответственных лиц и ссылок на какие-либо документы! НИЧЕГО.
На одну из моих жалоб 32404110 от 02.02.2022, где я просила указать ФИО ответственного за суровое решение «заявки закрито статусом відмова і це остаточне рішення по заявкам.», указать ссылку на документ, дату редакции документа, которые якобы позволяют банку нарушить правила Мастеркард по содействию держателю карты и не передать материалы в пре-арбитраж международной платежной системы Мастеркард, ИНИЦИИРОВАННУЮ ДЕРЖАТЕЛЕМ КАРТЫ (то есть мной), мне прислали письменный «ответ» Від 03−02−2022 р. № 20.1.0.0.0/7- 220201/32112, подписанный О. О. Григоренко, Вик. Заблоцька Є.Г. АБСОЛЮТНО НЕ СОДЕРЖАЩИЙ ГРАМОТНОЙ ИНФОРМАЦИИ — отписка!!!:
______
В письме указано, в частности, «Відповідно до п. 2.1.4.57.1 Умов та правил надання банківських послуг, які є невід'ємною частиною договору про надання банківських послуг і які розміщені в мережі Інтернет за адресою https://privatbank.ua/terms…» ТАКОГО ПУНКТА НЕТ!!! уже дальше можно и писанину не читать
___________
Далее Вик. Заблоцька Є.Г пишет, что «Повідомляємо, що по заявкам з оскарження спірних транзакцій отримано відмову у поверненні коштів». ОТ КОГО ВІДМОВА, КОЛИ??? НОМЕР И ДАТА ДОКУМЕНТА???
___________
Мой запрос касался дальнейшей передачи в пре-арбитраж МПС!!! ГДЕ ЖЕ ОТВЕТ НА ЄТОТ ВОПРОС??? А ЕГО РЕШИЛИ НЕ ДАВАТЬ
___________________
Пришлось снова и снова обращаться в чаты и на 3700, отстаивая свои права как держатель карты Мастеркард обратиться в арбитраж Мастеркард посредством банка (и это прописано в правилах Мастеркард и в Правилах Приватбанк!)
_________________
ИТОГ МОИХ ОБРАЩЕНИЙ: меня забанили)!!!
То есть вот так! На 3700 дозвониться не могу: робот говорит «Обратитесь в чат». Обращаюсь. «Проаналізувавши історію Ваших звернень, По рішенню банку — на поточний час консультації можете отримати лише в чаті».
А в чаті мне выделили специальную Валерию таб № 31612, которая не отвечает на вопросы, а просто отшивает словами, мол, Вам дали ответ. Заявки не подлежат…
Ответ мне не дали. Прошу ее — процитируйте ответ. На что мне Валерия дает ссылку на правила Мастеркард в интернете (глава 2) The Cardholder Dispute requirements (see Ch. 2 of the Chargeback Guide) restrict the processing of certain chargebacks concerning investments, foreign exchange accounts, and similar disputes). Нет, говорю, Вы процитируйте где по єтой ссылке слова находятся в тексте? А ТАКИХ СЛОВ В ТЕКСТЕ ДОКУМЕНТА НЕТ!!!
Так эту фразу из непонятного источника мне выдают как якобы аргумент?
Валерия сдулась. Написала «мне такое написали «фахівці». Ага! В инстаграммчике прочитали?
_________________
Короче говоря, выяснилась, что аргументов нет! Ответственность никто на себя не берет. Официальных ответов мне не дают. А ведь я обращаюсь в Мастеркард! Единственный канал — банк. А банк банит!!!
Fcmag 13 лютого 2022, 11:28
Была заказана карта с фото 2 февраля с доставкой по адресу, 3 февраля изготовлена. И едет карта по сей день. Наверное на хомячках везут. Ужасный сервис! За это время с Китая уже бы доехала.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2022, 14:10
Добрий день!
Перепрошуємо, якщо термін доставки викликав незручності. На сторінці сайту для замовлення картки з фото зазначено термін доставки до 14 робочих днів від дати замовлення та оплати картки. Картка не обов'язково має бути доставлена на 14-й робочий день, ми хавжди намагаємось здійснити доставку якомога швидше. Відстежити стан доставки можна за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/?track=true
EvgenDud 13 лютого 2022, 9:57
На дня делал платеж через приват 24.на сумму 5500 гривен +3 гривны комиссия с кредитных средств.в итоге было снято 5668 гривен.конечно же позвонил оператору узнать причину.со слов оператора была снята дополнительная комиссия 3% от суммы.о дополнительной комиссия не было ни где указанно.так что будьте друзья внимательнее при оплате.лучше лишний раз узнайте о платеже и комиссии.Было разное с этим банком, но такого ещё не было.надо менять этот банк давно уже.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2022, 11:11
Добрий день!
Всі тарифи розміщені у відкритому доступі на сайті банку https://privatbank.ua/
Комісія за проведення платежу та комісія за використання кредитних коштів, якщо обрана картка Універсальна, відображаються окремо. Так в Приват24 комісія за кредитні кошти вказується при виборі картки, а комісія за сам платіж на етапі підтвердження операції.
Artem14 12 лютого 2022, 19:02
Прикрываясь благовидными предлогами, типа мы за вашу безопасность, приват создаёт мелкие подлянки клиентам которые потихоньку уходят в моно (и точно в конце концов уйдут с таким подходом). Я это сразу и не понял. Началось случайно, попробовал пополнить моно со своей карты. Не получилось. И карта заблокировалась. Позвонил в колл-центр (который тоже устроен так чтобы не дождаться желаемого или телефон чтоб быстрее сел) типа не указан мой финансовый телефон!!! Это по которому я 17 лет зарегистрирован в банке, не указан!!! Короче, надо идти к банкомату. Ну сходил. Потратил время. Пришёл домой, попробовал второй раз, снова заблокировали. Я уже заподозрил подлянку, но для чистоты эксперимента ещё раз сходил к банкомату, снова ввел телефон, разблокировал. И вернувшись домой попробовал снова. Результат тот же. Для ясности проблемы проверил, этим же внутренним сервисом моно пополнил счет с трех других банков, Альфа, Восток, и КрАгриколь (все карты что в доме были) всё бесплатно (в отличие от привата) и за секунду улетело. Я позвонил в колцентр и оставил жалобу подробно описав как приват искусственно создаёт преграды людям распоряжаться своими деньгами. И день закончился.
Понимая что козни скорее всего не прекратятся я на следующий день пока карта была разблокирована был вынужден снять почти все наличкой и сделать вручную все свои задуманные операции.
И так как в прошлый раз мне оператор рассказывал какую-то заготовленную историю про помічену підозрілу операцію на велику суму, в четвертый раз попробовал перевести 100грн!!! Результат ожидаемый!!! Уже испытывая порядочную злость опять «дождался» ответа живого оператора постарался дать понять что их банковский механизм отвадить людей переводить СВОИ СОБСТВЕННЫЕ ДЕНЬГИ с привата на моно экспериментально доказан и пора прекращать. Получился разговор слепого с глухим, заученными фразами мне оператор рассказывает что это всё ради моей безопасности, так устроена система, согласно устава банка, пункт …, а я прямым текстом говорил не надо мне безопасности, я своими деньгами целенаправленно хочу сделать «сумнівну операцію» имею право, не ограничивайте меня и т. д. Оставил очередную жалобу. С горем пополам карту разблокировали.
Я в пятый раз попробовал. 100грн. И копец. От очередного оператора узнал что уже не они, а автомат определил что мои операции неблагонадежные (хотя это одна и та же операция и я каждый раз подтверждал себя и своё устойчивое желание её выполнить) и заблокировал карту. Теперь ее можно разблокировать только в отделении.
В общем, за что боролся на то и напоролся.
Уже прошло две или три недели, на жалобы похоже в банке не принято давать ответы. Сижу теперь без карты, потому что в рабочий день нет времени кланяться банкам, но написать этот отзыв нашлась минутка.
Найду ещё время написать обстоятельную письменную жалобу в НацБанк прикреплю скрины переписки, записи разговора с операторами и т. д.
Нельзя свои мелкие разборки с другими банками решать за счёт клиентов, для этого врать, прикидываться что ничего не понимают, и делать из меня дурачка.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2022, 10:58
Добрий день!
Банк не має на меті доставити незручності клієнту незалежно від того, який платіж ним здійснюється. Описана вами ситуація виникла виключно через те, що банк дійсно піклується про безпеку коштів на ваших рахунках та у випадку наявності підозрілих операцій по картці хоче впевнитись, що вони здійснюються власником рахунку, а не третіми особами, які могли отримати доступ до самої картки або її даних.
Зняття обмеження з картки можливе за зверненням в онлайн підтримку в Приват24, попередньо авторизувавшись в своєму акаунті через фінансовий номер та пароль.
Ваші зауваження були зафіксовані фахівцями підтримки для покращення сервісу. Ми цінуємо зворотній зв'язок від клієнтів, що допомагає нам при вдосконаленні існуючих та впровадженні нових сервісів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
severyna 12 лютого 2022, 13:51
Відділення за адресою: Дніпро, Запорізьке шосе, 60
Добрый день! К сожалению, приходится писать негативный отзыв о ПриватБанке. Вчера 11.02.2022 года, с карты моей бабушки были списаны деньги с иностранного сайта, в иностранной валюте ($), без единого уведомления от банка. Куда же делать безопасность банка? 09.02.2022 бабушка переводила на другую карту этого же банка 165 грн и приходили смс-подтверждения о том «подтверждаете или вы платёж», а через несколько дней ни пришло ни одного смс от банка о том, что кто-то на иностранном сайте оплачивает покупку, хотя и сумма была гораздо значительней (50$) это около 1450 грн. Карта была выпущена совсем недавно, на интернет сайтах оплаты ей не осуществлялись, карта всегда лежала в недоступном месте и использовалась только для получения пенсии. Просто интересно, где безопасность хранения денег? То есть платежи в 165 грн банк просит подтверждения, а платёж в 1450 грн банку уже подтверждения не надо (тем более иностранная валюта). Странно. Заявление в полицию о мошенничестве уже написано, заявление в банк о возвращение средств тоже, но будет ли толк? Когда в отделение банка прямым текстом говорят «Вы из-за такой суммы переживаете так?». Да переживаем, для кого-то это значительная сумма. Вывод один: защиты от мошенничеств в данном банке нет.
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2022, 15:10
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Власник картки може отримати інформацію звернувшись в підтримку на нашому сайті pb.ua. Якщо за зверненням власника картки вже подана заявка на оскарження платежу ми проінформуємо її про результат обробки заявки. Запити на оскарження оплат в інтернеті опрацьовуються в строки та згідно правил встановлених міжнародною платіжною системою.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
60206413 12 лютого 2022, 10:52
В 2017 році була відкрита картка із кредитним лімітом. Успішно користувався до 2019 року, потім проблеми із здоров’ям вимусили взяти паузу із роботою. Доходів не було довго, мене утримували батьки. Платити по карті обов’язкові платежі не мав змоги. Потім був суд, через приватного виконавця з мене стягнули всю суму, яку постановив у рішенні суд.
Після реабілітації вже 2022 році беру звіт в убкі і виявив, що за мною тягнеться ще більше 4 тисяч гривень. З них щось біля 600 грн тіла і решта відсотки.
Зв’язався із техпідтримкою, але вони гинуть свою лінію — у вас борг.
Приватбанку плювати на рішення суду та здоровий глузд. І цим самим ще тягнуть на дно мене перед іншими банками
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2022, 11:35
Добрий день!
Фахівці перевірять інформацію по вашому питанню та зв'яжуться за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Maks83 12 лютого 2022, 10:51
Я не могу понять почему государственный банк идёт на поводу у частных нотариусов, у меня случай — кредитор (Онлайн кредит) сам нарушил договор не продлевая срок, игнорируя, это настаивая на своём и всё равно приватбанку делает приказ, благодаря нотариусу скоро и квартиры отбирать будут, я как АТО-шник просто в шоке за ВАС! в нотариусе не объясняют просто пишите заяву на снятие ареста и за 5 мес. выписку и сразу же разбанят карту, но, а в дальнейшем снова так же будет я так понимаю или украдут деньги, согластно закону только какому они новые через день выходят!
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2022, 11:14
Добрий день!
Банк веде свою діяльність керуючись вимогами чинного законодавства та нормами НБУ. Це також стосується і виконання банком вимог щодо виконавчих проваджень. Банк не має змоги інгорувати провадження від виконавця, якщо таке надійшло в банк. Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
sarbi 12 лютого 2022, 0:27
У мене відкритий рахунок у Приватбанку для виплати допомоги по тимчасовій втраті працездатності. На підставі постанови приватного виконавця про стягнення з мене заборгованості за кредитом договором, яка направлена Банку, даний рахунок заблоковано. Приватним виконавцем 24.01.22 до Банку також направлено платіжну вимогу. 9.02.22 мені на цю картку надійшли грошові кошти з цільовим призначенням -допомога по тимчасовій втраті працездатності і вуаля Банк виконує платежу вимогу і перераховує грошові кошти з цільовим призначенням -виплата допомоги по тимчасовій втраті працездатності, залишаючи мене без засобів для існування, порушуючи законодавство, не звертаючи уваги на призначення цих коштів, виконуючи вимогу приватного виконавця (яка до речі надіслала незаконно, оскільки мною оскаржується підставі відкриття виконавчого-виконавчий напис нотаріуса, вчинений всупереч законодавству). Враховуючи, вимоги Ст. 72 Закону України «Про виконавче провадження» якою передбачено, що на допомогу по державному соціальному страхуванню, що виплачується в разі тимчасової непрацездатності та в інших випадках, допомогу по безробіттю та соціальну допомогу інвалідам з дитинства, призначену відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» стягнення може бути звернено тільки за рішеннями про стягнення аліментів, відшкодування шкоди, завданої каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, а також втратою годувальника! Банк не звертає на це уваги, не звертає уваги яке цільова призначення цих коштів (воно йому і не потрібно-головне ж виконати постанову приватного виконавця, особливо мабуть тому співробітнику який виконував платежу вимогу премію дадуть!) перераховує мої грошові кошти на підставі вимоги приватного виконавця, позбавляючи мене соціальних гарантій. Статтею 46 Конституції України гарантовано, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом. Дане беззаконня є жахливим і це державний Банк! І стає дуже моторошно в якій державі ми живемо! Беззаконня!
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2022, 10:10
Добрий день!
Банк діє виключно в рамках чинного законодавства та при надходженні постанови про арешт зобов'язаний обмежити рахунки клієнта.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22. Зняття обмеження з рахунків здійснюється при надходженні до банку відповідної постанови(про зняття арешту).
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) можна перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН. Якщо ви не згодні з арештом накладеним виконавчою службою ви можете звернутись до виконавця або оскаржити його у встановленому законом порядку.
Що ж до карток, то хочемо зазначити, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання, адже вона може бути поповнена не лише цільовими коштами, як то заробітна плата або соціальні виплати, а також і готівкою чи переказом з інших карток. Тому, щоб банк мав підстави не блокувати дану картку інформація про це має бути вказана у виконавчому впровадженні. Ви можете безкоштовно сформувати довідку в своєму Приват24 про те, що на картку надходять цільові кошти та надати її виконавцю.
Владимир Юркевич 11 лютого 2022, 18:01
Згенерував у вас картку для виплат «єПідтримка». На неї отримав 1000 грн. Мені 60 років. потрібно купити ліки. Мій телефон не підтримує можливість розрахунку. Звернувся у відділення для отримання картки. Працівниця відділення мені повідомила, що ваш банк такі картки не випускає і для того щоб мені розрахуватись у аптеці мені потрібно (назвала купу методів з задіянням інших людей та інших телефонів, що не є прийнятним для мене як інваліда). Знаю, що інші банки такі картки видають. Чому ваш один з найпотужніших державних банків це не робите? Чому при генеруванні у вас картки ви людей не повідомляєте, що карту не видаєте?
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2022, 18:43
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності.
Сьогодні ми випускаємо лише віртуальні картки єПідтримка, про що ми сповістили наших клієнтів на сайті: https://privatbank.ua/e-pidtrumka, але ми вже розглядаємо можливість видачі пластикових карток. Ми відразу ж проінформуємо вас, якщо запустимо оформлення фізичних карток. Додатково додамо інформацію про це на сайт банку. Слідкуйте, будь ласка, за новинами.
Зверніть увагу, що придбання ліків доступне не лише безконтактним шляхом з допомогою мобільного пристрою, а й через інтернет-сайти аптек.
У разі додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hornet25 9 лютого 2022, 20:34
Дуже вдячний за допомогу оператореві Приват24, який допоміг мені змінити без проблем номер який був втрачено, на закордонний, хочу щоб особисто подякували для Марії з табельний номер № 295698, дуже вічлива терпелива людина, саме вона конкретно відповіла на мої всі запитання, дуже вдячний
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2022, 9:49
Добрий ранок!
Вдячні вам за такі теплі слова. Марія, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Татьяна Левицкая 9 лютого 2022, 18:45
в 2018 году был взят кредит. Выплатить кредит не удалось, по причинам, которые объяснять не буду. В этом году появилась возможность и было принято решение погасить долг и снять арест с квартиры. Т.к. банк подал в суд, был поход к судебному исполнителю. Исполнитель написал сумму, которую надо внести для снятия ареста и полного погашения долга по кредиту 55842,27 грн. Долг 24 января был полностью внесен через кассу Приватбанка, при этом оплачена комиссия 500 грн. Арест на квартиру был снят 25 января.
Через несколько дней было принято решение пойти в банк и узнать, как можно получить справку о полном погашении задолженности и прекращении всех отношений с этим банком. Оказалось, что денег на счету нет. И задолженность указана аж 57411,27грн. и еще какая-то сумма 2602,00 грн.
02 февраля на счет поступили деньги от исполнителя.
08 февраля при личном обращении в отделение Приватбанка выясняется, что после поступления денег долг не погашен и долг составил уже 6827, 38 грн.
На вопрос: откуда появился еще долг — оператор ответить не смогла.
Сколько еще банк будет дописывать тысячи несуществующих долгов?
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 20:14
Добрий вечір!
Фахівці перевірять інформацію по вашому питанню та зв'яжуться за результатом.
Светлана Олейникова 9 лютого 2022, 13:26
10.12.2021 мною була подана заява до АТ КБ «ПриватБанк» з проханням передати мої документи до
Міжнародної платіжної системи Visa для повернення платежу. Також мною були надані всі документи, які вказували на те, що послуга була надана але вона була дефектною і не відповідає опису.
Причини заперечення транзакції:
1.Обліковий запис на сайті продавця не надавав реальної можливості для торгівлі або інвестицій у регульовані фінансові продукти.
2.Нелегальна діяльність компанії (як в Україні, так і в інших заявлених на сайті юрисдикціях.)
3.Недостовірність інформації на сайті компанії;
4.Спотворення відомостей про імена, місцезнаходження та кваліфікацію представників
«асистуючих» інвесторів;
5.Невідповідності коду МСС роду діяльності продавця, який вказано на сайті.
6.Відмова у виведенні доступного балансу.
21.12.2021 Моїй спірній транзакції було присвоєно номер 1786710, а вже 22.12.2021 Приватбанк закрив мою заявку з загадковим формулюванням «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
Після численних дзвінків на 3700, запитів на електронку банку, 10.01.2022 я отримала відповідь, що дана транзакція класифікується, як переказ грошових коштів, послуга переказу надана, операція з 3D-Seure не може бути оскаржена як помилка, чи ненадання товару, чи послуги, чи шахрайство.
Чому Приватбанк так не уважно читає документи??? В своїй заяві я не заявляла про помилки чи ненадання товару чи послуг і навіть про шахрайство! Я оскаржую якість послуги, а тому вказала в своїй заяві код спору «Послуги не відповідають опису» Це різні речі! Невже для юристів Приватбанку все єдине?
Я повторно дзвонила до служби ПриватБанку з проханням переглянути мою заяву, на що кожного разу співробітники банку мені відповідали відмовою аргументуючи тим, що послуга була надана коректно і вони не бачать причин передати мою заяву до Міжнародної платіжної системи.
Щоразу я вказувала на банківську виписку, де МСС код 7994 не є кодом оплати фінансових послуг,
а є оплатою клубу відеоігор (xBill*iwatchgames,Kyiv).
24.01.2022 на моє прохання заявку було передано до головного офісу, зі мною зв’язався оператор і
надав таку інформацію, що «моя заява не може бути передана до Міжнародної платіжної системи, так як ПриватБанк не бачить підстав для цього.» На що я вкотре надала всю інформацію в усній формі і просила про
передачу моєї заяви. Співробітниця ПриватБанку сказала, що тепер мені потрібно надати письмовий договір із постачальником послуги та реквізити оплати послуги.
Як я виклала вище, я вже надала банку всю інформацію з даної транзакції, включаючи банківську виписку, сайт постачальника послуг, реквізити та інше.
02.01.2022 ПриватБанк надіслав мені листа, в якому спеціаліст із забезпечення бізнес-процесів Семененко В. В. повідомив, що: «Банк звернувся до Міжнародної платіжної системи. За результатами оскарження Міжнародна
платіжна система відмовила у поверненні коштів, оплачені вищезгаданою транзакцією, тобто фінансові претензії повернення грошових коштів було програно.»
Але це повна маячня! МПС не могло відмовити, бо Банк не відправляв мої документи на розгляд! Цю інформацію можна перевірити на сайті Приватбанку.
Дуже шкодую, що стала клієнтом Приватбанку, бо працівники цього банку неналежно виконують свої обов’язки, не розглядають питання по суті звернення та надають клієнту банку завідомо неправдиву інформацію. Я знаю про що я кажу, бо такі самі транзакції в мене зараз розглядаються в інших банках, а саме в Моно банк і Альфа Банк, то в цих банках приняли мої документи без проблем, не розказують про шахрайські дії, не брешуть, що платіжна система відмовила у розгляді, а проводять претензійну роботу по всім правилам платіжних систем.
Прошу керівництво банка звернути увагу на мою проблему та провести розслідування даного інциденту.
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 15:11
Добрий день!
Щодо вашого зауваження про невідповідність послуги до її опису то в даному випадку необхідно звертатись в підтримку сервісу на якому ви реєструвались, адже послуги торгівлі та інвестицій є внутрішнім фунціоналом сервісу, а послуга, за яку була здійснена оплата, — це поповнення вашого рахунку на даному сервісі.
Дана операція характеризується, як переказ коштів з метою поповнення рахунку на акаунті стороннього сервісу. Послугою в даному випадку є саме поповнення акаунту і в момент здійснення поповнення рахується, що послуга надана. Так як поповнення рахунку було здійснено у банку відсутні підстави для оскарження платежу через ненадання послуги або її невідповідність.
Оскаржити платіж, як шахрайство, також немає можливості, так як при здійсненні платежу було введено одноразовий код підтвердження 3-D Secure. Операції підтверджені 3-D Secure не підлягають оскарженню, як шахрайські за правилами МПС.
За ваши зверненням інформацію було додатково перевірено та надано зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Станислав Щукин 9 лютого 2022, 1:57
Около 4-х часов назад ПриватБанк безосновательно заблокировал мою карту под прелогом несовпадения анкетных данных с предоставляемыми при проверочном опросе. Это всё из-за чрезмерного усложнения ПриватБанком бюрократических проверок по идентификации клиента. Несмотря на то, что данные я предоставляю лично, со своего телефона, и номера, указанного в анкете, я не обязан помнить менял я e-mail или не менял. Заблокировав карту, ПриватБанк оставил меня полностью без средств расчёта и одновременно блокировал всю обратную связь. При всём при этом операторы банка не называют своих личных данных и кто именно из них инициирует и устраивает такой неправомерный произвол — это несправедливо. При этом личные данные клиентов у банка полностью под обзором у операторов и служащих ПриватБанка. Ни у кого нет возможности по каждому такому случаю бесконечно находится в отделениях ПриватБанка, жертвуя личным и рабочим временем. Помогите пожалуйста! Пресеките этот произвол, несправедливость, беззаконие и издевательство!
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 11:36
Добрий день!
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та завжди пильнуємо, щоб не дати шахраям жодного шансу. Операція, яку ви проводили була визначена, як ризикова або нетипова для вас, тому виникла необхідність її додатково підтвердити, щоб впевнитись, що платіж здійснює власник рахунку. Дистанційно ми можемо вас ідентифікувати, задавши питання в телефонній розмові, відповіді на які має знати лише сам клієнт. На жаль, надані вами відповіді відрізнялись від тих, що раніше були вказані в банку, тому оператор не мав змоги дозволити проведення платежу. Ми ні в якому разі не мали на меті створити незручності, а лише бажали впевнитись, що треті особи не мають доступу до ваших рахунків.
Як бачимо, на даний момент картка вже активна. У разі виникнення питань ви завжди можете звертатись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Олеговна 8 лютого 2022, 23:28
Требую провести служебное расследование! По заявкам на возврат средств №№ 1755032, 1755034−1755037 (5 заявок, транзакции с 05.11.2020 по 05.03.2021г)) я инициировала 17.01.2022 г. передачу материалов в пре-арбитраж международной платежной системы (МПС) Мастеркард. Однако с 17 января 2022 года до сегодняшнего дня 08 февраля 2022 года процесс банком не начат!!! Материалы были подготовлены и переданы по запросу банка 10.01.2022 г. (на почту chargeback@privatbank.ua).
— — Причина диспута по заявкам «Услуги не соответствуют описанию REASON CODE
4853″, Дополнительные детали:«Мой спор не касается использования денежных
средств для целей инвестирования. Мой спор прошу рассматривать на основании
искажения продавцом описания своего бизнеса» (Это важно!!! Это указано в материалах к заявкам)
— В заявках также мною указано, что «Правила MASTERCARD запрещают
мерчантам вводить незаконные операции в платежную систему MASTERCARD «,
а также «Я не выполняла самостоятельную регистрацию (не передавала личные
данные) на сервис стороннего мерчанта «и «На сайте (с которого я проводила оплату)
не упоминалось о проведении платежей через вышеуказанный сервис. О существовании этого «сервиса» мне стало известно лишь из банковских выписок.»
— ДАЛЕЕ в материалах для передачи в пре-арбитраж МПС дополнительно я указала на то, что из ответа, полученного торговой точкой с отказом вернуть деньги,
НЕВОЗМОЖНО ИДЕНТИФИЦИРОВАТЬ ЕГО НАИМНОВАНИЕ, а также указан адрес
электронной почты, к которой я не имею доступа, ТО ЕСТЬ МЕРЧАНТ НАМЕРЕННО В СВОЕМ ОТВЕТЕ ВВОДИТ В ЗАБЛУЖДЕНИЕ БАНК.
— Для передачи в пре-арбитраж chargeback@privatbank.ua запросил у меня 10-го января 2022 года дополнительные материалы с доказательствами к заявкам и обеспечение депозит в 500 долларов по каждой операции как гарантию участия в процессе.
— Материалы переданы 17 января 2022 года
____________________________________________________________________________
То есть в период с 05 января 2022 года (с момента ответа торговой точки) мои заявки ПОДЛЕЖАТ ДАЛЬНЕЙШЕМУ ОПРОТЕСТОВАНИЮ в МПС!
— А 14 января 2022 года статус заявки поменялся на «закрыта» .»Ухвалено рішення. За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
— Во-первых, материалы я передала почтой 17.01.22! (а до 14.01.22 никакие комментарии не могли ничему «суперечить»)
На мои последующие вопросы в поддержку, чаты, на 3700 именно по этому поводу я ответ не получила!!!
— После того, как chargeback@privatbank.ua получил от меня материалы, варианты причин, по которым заявки не переданы банком в МПС стали «блистать» завидным разнообразием:
— «дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.» (было бы странно, если бы они совпадали)
— «продовжувати претензійну роботу неможливо. заявки закрито статусом відмова і це остаточне рішення по заявкам. Транзакції класифікуються як переказ коштів, більше того оскаржувати заборонено транзакції що пов’язані з інвестиціями тощо (The Cardholder Dispute requirements (see Ch. 2 of the Chargeback Guide) restrict the processing of certain chargebacks concerning investments, foreign exchange accounts, and similar disputes)» (СМОТРИМ ВЫШЕ — Мой спор не касается использования денежных средств для целей инвестирования.)
— «повідомляємо: послугу поповнення торгового рахунку надано, подальшому оскарженню не підлягає.» (Это вообще я не заказывала!!! смотрим в претензию)
-«Подальше оскарження неможливо через зміну політики Платіжної системи.»
— ВОПРОСЫ К РАССЛЕДОВАНИЮ:
1. Политика П С вдруг резко заизменялась специально для Приватбанка именно после 14 января 2022 года?
2. Заявки резко перестали подлежать оспариванию в МПС тоже после 14 января 2022 года???
3. Кто ответственный за такие суровые слова «заявки закрито статусом відмова і це остаточне рішення по заявкам.» ???
— От себя хочу добавить, что ни один из вариантов причин «закрытия» заявок лично меня не убедил по одной простой причине:
выигранный диспут в другом банке (Идеябанк) без нервотрепки и прочих увиливаний со стороны банка при тех же условиях:
— дата оспоренной транзакции 05.03.2021 года, (идентично заявке 1755037),
— мерчант MarineEX, Riga (идентично моим заявкам)
— Причина «Услуги не соответствуют описанию *MASTERCARD Reason Code 4853 — (идентично моим заявкам)
-материалы на пре-арбитраж поданы 13.10.2021. Деньги перечислены мне на счет 18.11.2021 г.
Сопроводительное письмо от ИдеяБанк
«Висловлюємо Вам свою повагу та вдячність за вибір АТ «Ідея Банк» для співпраці! Повідомляємо, що на підставі Вашої заяви Д/2021/10***3 щодо продовження проведення розслідування неправомірного списання коштів, АТ «Ідея Банк» було ініційовано процес оскарження операцій пре-арбітраж. В результаті від банку-еквайру було отримано суми оскаржуваних операцій та, відповідно, зараховано на Ваш рахунок. Сподіваємось на подальшу співпрацю!»
— А я надеюсь на плодотворное расследование!
ЧТО ЭТО? Некомпетентность или умысел???
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 11:08
Добрий день!
Кожна із заявок на оскарження опрацьовується виключно за правилами платіжної системи.
За вашим зверненням раніше вже була проведена перевірка профільними фахівцями з вивченням всієї наданої вами інформації. З вами було проведено зворотній зв'язок, надано інформацію про правила та пункти правил, згідно з якими були опрацьовані заявки.
Проблема вирішена
chenkova5994 8 лютого 2022, 22:14
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольского, 122/1
Хочу рассказать за беспредел, за снятие денег с карты в счёт долга кредитки. Не разу не было просроченных платежей по оплате частями и за проценты ежемесячно, а за месяц пересматривал приватбанк 3раза мой кредитный лимит и все понижает. Вопрос к начальству банка по какому праву вы снимаете деньги без моего ведома??? не советую пользоваться приватбанком выплачу остаток долга, и закрою карту и больше пользоваться ею никогда не буду. когда просишь повышение кредитного лимита пишут отказ, а как снимать деньги нормально!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2022, 9:36
Доброго ранку!
Дозвольте звернути увагу, що зменшення кредитного ліміту і як наслідок зменшення доступної для користування суми на картці передбачено умовами договору по картці. Важливо розуміти, що коли банк зменшує кредитний ліміт він не забирає ваші особисті кошти, а зменшує суму кредиту, якою ви можете користуватись. При внесенні коштів на картку в першу чергу погашається заборгованість. Якщо б на картці не було використаного кредиту, це були б ваші особисті кошти. У даному випадку, мова йде про кредитні кошти надані банком.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝