Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Skipper1405 19 червня 2022, 1:20
Заявка була сформована і схвалена у березні на отримання допомоги у розмірі 6500. Гроші досі не надійшли.
Де і як дізнатись чи можна ще на щось сподіватись ???
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 10:36
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Проблема вирішена
Swetpol 18 червня 2022, 18:07
Уже вторую неделю не могу связаться с оператором, их нет… свободных. Интересно, чем все заняты? Написала сообщение, что произошло … Ответа нет! Игнор полный, так нельзя поступать с людьми! Мы нуждаемся в вашей помощи, при тех проблемах, которые связаны с нашими финансами. Просьба, разблокируйте операторов для общения с людьми. Я нахожусь за границей, нет к вам никакого доступа как через чат, так и через телефон! Звоню, в трубке автоматика говорит …а у меня капают деньги в пустоту!
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 9:47
Добрий ранок!
Приносимо свої вибачення за незручності, що пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі, в чат можна звернутись пізніше, або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію щодо ваших питань до банку.
Проблема вирішена
zgadum 18 червня 2022, 15:14
За умовами договору віп клієнти можуть скористатися кредитним лімітом.
В міру безпеки я не люблю кредити, і встановив 0.

На якийсь час мені треба було кредитний ліміт на 20 000 грн. У кредитному ліміті відмовлено без причини!

На депозит на % лежить на 50 тис. грн
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 15:52
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці та по результату вам зателефонують.
Денис Сергеевич 18 червня 2022, 13:23
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 46
Три дня назад заблокировали карту с личными средствами, нахожусь в другой стране и возможности позвонить в поддержку нету, а при попытке написать в Онлайн поддержку уже на протяжении трёх дней пишет что нету свободных специалистов. Третий день подряд пишу почти каждые два часа и никогда нету. Связаться и узнать причину блокировки всех счетов НЕВОЗМОЖНО. Никакого письма на почту или сообщения от Привата на счёт блокировки нету
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 13:56
Добрий день!
Нам шкода, що при зверненні в підтримку ви відчули незручності. У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Lolik1837 18 червня 2022, 9:28
Дорогой Приватбанк, вот как-то не имел к вам претензий. Пока не получил на свою «элетронку «следующее письмо от вас «…, останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟

З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку,"

Господа Приватовцы, вы что там такое курите или чем таким «долбитесь»? У МЕНЯ МНОГО ЛЕТ НЕТ НИ КАРТ НИ СЧЕТОВ В ВАШЕМ БАНКЕ. Даже когда у меня вышли сроки действия «приватовской карты», я, на всякий случай, сходил со своими документами в отделение вашего банка и закрыл все счета, все карты, отказался от открытия новых кредитных карт. У меня нет ни копейки задолженности перед вами.

ТАК КАКОГО ХРЕНА ВЫ ШЛЕТЕ МНЕ ТАКИЕ ПИСЬМА ??? Я много лет ни имею ничего общего с вашим банком.

Честно говоря, это очень нервирует. Сейчас вы мне прислали письмо, что за то, что я не пользуюсь услугами вашего банка вы будете снимать с меня по 20 грн в месяц, а завтра вам взбрендит в голову снимать с меня не по 20 грн, а по 500 грн. И не в месяц, а в день. А что бы было откуда снимать — так вы мне и счет откроете кредитный, что бы он в «минуса» уходить мог.

Давайте вы как-то разберетесь с этими вашими мутными схемами и не будете доставать людей, которые с вами много лет ничего общего не имеют.
Если у вас просто «робот» так настроен, что отсылает без разбору всем «неактивным» клиентам такую чушь, то перепрограммируйте его.

П.С. А вообще то это все равно грабеж какой то получается — если у человека есть активные карты и счета в Привате и он ими не пользовался, не имел долгов перед банком, не было никаких пунктов в договоре, что клиент платит за то, что если счет какое то время неактивен, то банк непонятно с каких хренов имеет право взять и решить снимать с него деньги просто так.
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 9:54
Добрий ранок!
Відповідно умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Ірина Педченко 17 червня 2022, 23:39
Хочу висловити велику вдячність співробітникам приват банку, особливо- Богдану, який сьогодні, в онлайн чаті працював зі мною більше трьох годин, він дуже вічливий, терплячий, знавець своєї справи, зумів мені відновити вхід у застосунок (а це не легко, без мобільного зв’язку) та ще коли пропадає інтернет. Щиро дякую, бажаю всій команді процвітання та успіхів, а для таких працівників, як Богдан ще й премію.
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 8:44
Вітаємо!
Вдячні вам за такі теплі слова. Богдан, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
Лариса Довгань 17 червня 2022, 18:43
На рахунок накладений арешт виконавчою службою, таку інформацію дає Приват банк, але у виконавчій службі дали листа і підтвердили, що ніяких обмежень немає, чому досі не розблоковані карти, на карті знаходяться власні кошти, які прийшли, заробітна плата ЗСУ, та інші кошти які там знаходяться ще з 2020року, коли вже вирішиться дане питання???
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 19:50
Добрий вечір!
Фахівці перевірять інформацію щодо документу на підставі якого встановлено обмеження і зв'яжуться з вами за результатом.
Иван Данко 17 червня 2022, 18:36
Ігноруючи вимоги ЦК України, прийняти рішення та вимагати клієнтів оновити довіреності, навіть ті, які видані як безстрокові, тобто фактично припинити їх термін дії. Посилання на норму права на підставі якої це свавілля зроблено, в онлайн-підтримці дати відмовилися. Під маскою оновлення персональних даних вони вирішили оновити ще й довіреність, хоча довіреності не мають до цього жодного стосунку. Тобто має місце чистий ігнор чинного цивільного законодавства України. Це з таким банком Україна збирається до ЄС? Банкам, які топчать права людини і творять беззаконня не місце у правовій державі. Юристів банку, які погоджують такі розпорядження банку, треба звільнити з роботи, як безграмотних, щоби банк не ганьбили. Слабкість програмного забезпечення банку не дозволяє оформити довіреність віддалено, ось над чим треба подумати керівництву банку, а не творити беззаконня та лобіювати нотаріальні контори. Адже не секрет, що для оформлення нової довіреності доведеться заплатити нотаріусам гроші і чималі. Який відкат обіцяли нотаріусу за це керівництву найбільшого банку України. Чи це не ознака корупції, в якій вони погрязли.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 19:11
Добрий вечір!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані.
Проблема вирішена
Elizabeth87 17 червня 2022, 16:44
10.06 в приложении осуществила перевод собственных средств с кредитной карты на кдв. При первой попытке приложении выдало сбой и что операция не выполнена. Соответственно вышла и попробовала повторно, до этого проверив, что предыдущая операция с переводом не выполнена. Вторая операция так же не была выполнена и при переводы в обоих случаях отображение списываемой комисси было, как за собственные средства. После второй невыполненной попытки решила больше не трогать баланс, тк приложение часто сбоит с начала войны. Через пару дней зайдя в приложение обнаружила, что произведены ОБА перевода. Сказать, что в ах…е я была, ничего не сказать. И само собой банк списал и личные и кредитные средства вместе с комиссией. Деньги не снимала специально, чтобы банк мог отменить операцию и видел, что в кредитных средствах НЕТ НЕОБХОДИМОСТИ.
Оставила заявку на перезвон, в течении 3х дней так никто и не перезвонил. Наконец-то получила связь с оператором в чате приложения, где детально объяснила всю ситуацию и что необходимо отменить 2й перевод. Оператор мне в помощи отказал, подтверждая что: Да, приложение иногда сбоит, но помочь не можем. В следующий раз рекомендуем проверять архив.
На мои слова объяснить, что баланс я обновляла и списаний не было, меня просто отключили. Вот так приват банк, зная, что приложение работает через одно место, просто украл деньги комисси. Банк- мошенник нашёл способ зарабатывать на людях в условиях войны.
Поражает, что Моно, если возникают такие проблемы решает в течении 5 минут и делает все, чтобы сохранить лицо перед клиентами. А привату лишь бы содрать деньги с человека за свою же лажу!
Ужасный банк, отвратительный. Воры и мош***и!
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 18:06
Добрий вечір!
Наші колеги перевірять інформацію по описаній вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Tanasvistova 17 червня 2022, 13:06
Доброго дня, на даний час я з дітьми знаходжуся в Болгарії, я є постійним користувачем приват 24, оплачую комунальні рахунки, а на сьогоднішній день мені заблокували картку банку і вхід до приват24, я просто в шоці з цієї ситуації, я не маю доступу до своїх коштів неможу в магазині розплатитися карткою, мені не можуть рідні скинути кошти і я залишилась без коштів під час війни в чужій країні з двома дітьми це взагалі нормально??? А карту заблокували при покупці морозива, я проходила анкету наирозблокуванн картки, але дані не співпадають з тими які я колись вказували, то може в людини могло змінитися місце реєстрації за 10 років, як ви вважаєте, що це таке, як так можна, чоловік ходив у відділення в Україні і нічого, я дуже розчарована роботою працівників приватбанку через їх бездіяльність
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 15:24
Добрий день!
Ми уважно та відповідально ставимось до безпеки коштів наших клієнтів. При зверненні в підтримку для підтвердження ризикової чи нетипової операції, ми маємо ідентифікувати того, хто звертається, щоб впевнитись, що це саме власник картки. Перелік питань для ідентифікації є таким, відповіді на які знає лише власник картки. Відповідно до вимог регулятора (НБУ) клієнти повинні самостійно слідкувати за актуальністю даних, які були надані в банк та своєчасно оновлювати дані, якщо вони змінювались.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації за ситуацією.
Hach 17 червня 2022, 12:31
Рахунок оплати частинами показує лише нулі навіть після збільшення кредитного ліміту. Завжди користувалася цією послугою і вчасно сплачувала платежі. За можливості завжди закривала раніше відкриті договори. Дуже прикро, що банк не підтримує своїх клієнтів з доброю кредитною історією.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 15:18
Добрий день!
Кредитний ліміт на картку та ліміт за сервісом Оплата частинами це два окремі ліміти, які банк розраховує для кожного клієнта індивідуально. Дійсно, буває таке, що по картці доступний кредитний ліміт, а Оплата частинами недоступна або має менший ліміт. Зазначимо, що згідно умов договору банк самостійно визначає розмір кредиту, який може дати клієнту для використання. Ви можете скористатись наявним лімітом на картці і в майбутньому банк може переглянути суму доступну за сервісом Оплата частинами.
LaraChystyakova 17 червня 2022, 8:45
Сталася помилка при перевиспуску картки. Персонал відділення дуже ввічливо намагався вирішити питання. Здавалося ситуація з відновленням помилково закритою карткою безналійна. Завдяки моєму зверненню в службу підтримки, професійності третього оператора в цей вечір та Вікторії, питання вирішили позитивно. Я дуже вдячна.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 10:00
Добрий день!
Ми завжди поряд і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами :)
Галина Татаренко 17 червня 2022, 0:35
Намагалася оформити оплату частинами. Відмовили і зазначили, що я повинна прийти з довідкою впо до банку. Прийшла, актуалізували відомості і підвищили кредитний ліміт з 50 т до 120 т. При спробі скористатися оплатою частинами знову відмова з тих же причин. Онлайн допомога пише про складну політичну ситуацію і знову відправляє до банку та посилається на страшну електронну систему визначення достойних
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 13:01
Добрий день!
Наразі вам не доступна Оплата частинами у зв'язку із поточною ситуацією в країні.
Банк займається відновленням кредитуванням клієнтів, тому ліміти з Оплати Частинами повертаються поступово та переглядаються автоматично.
Такі фактори, як операції по картці, наявність депозитів за отримання виплат на картку значно підвищують шанси отримати бажаний ліміт.
Проблема вирішена
MarinaSh92 16 червня 2022, 21:44
Банкомат ПриватБанка не выдал деньги, отобразил информацию что произошла ошибка, но деньги со счета списаны. Операция проводилась по карте банка Конкорд. Все бы ничего, но ситуация повторилась дважды за последние 2 месяца, первый раз — 24.04, второй раз — сегодня, 16.06. Операторы Привата кроме как посылать меня в Конкорд больше никак не реагируют. По предыдущей ситуации заявление в Конкорде оставлено 25.04, до сих пор Конкорд ответ от Привата не получил. Заявление о неисправности банкомата сотрудник Привата сегодня оформил только после моей 15-минутной истерики. В стране, на минуточку, война. У людей нет денег, 11 украденных вами тысяч — это не копейки. Люди не несут деньги на депозиты, так вы решили таким образом пополнять активы? Сомнительное решение, имейте совесть и верните то, что вам не принадлежит.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 9:47
Доброго ранку!
Так, інколи техніка може спрацювати некоректно та ми прагнемо, щоб всі наші сервіси завжди працювали на 100% і безперервно проводимо їх модернізацію.
Банк надає можливість користуватись своїми послугами як клієнтам, так і користувачам інших банків, розуміючи, що наша система банкоматів і терміналів доступна майже повсюди.
Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані.
Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки.
Якщо вона дійсно була вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку.
Kusova1988 16 червня 2022, 19:43
Добрый вечер! Я давно являюсь клиентом банка как физическое лицо, а с недавних времен и как юридическое. Никаких претензий до этого к работе банка не возникало до вчерашнего дня (15.06.2022). Я являюсь переселенцев во второй раз и поэтому учитывая ситуацию в стране конечно же реагирую на все возможные виды выплат для таких как я, оставшихся без жилья в чужой области и соотвественно городе. Так и вчера в группе Вайбер было сообщение о единоразовой помощи, я перешла по ссылке и поняла, что как обычно обман. Вышла с браузера и попыталась войти на приват 24 для просмотра официальной информации о выплатах. Войти я не смогла, но трижды набрал меня оператор и задал вопрос о подтверждении входа в приват 24. Про итогу, войти я так и не смогла, дозвониться оператору на протяжении дня не смогла. Вечером я все же связалась с оператором через чат бот и оказалось, что моя карта заблокирована и доступа к приват 24 нет. Мне помогли разблокировать карту и войти в приват 24. После чего я поняла, что сняты 15000 грн. Дозвонилась до оператора, девушка заблокировала мне карту физического т юридического лица. Оставила заявку на возврат денежных средств и все. 16.06.2022 года я обратилась в отделение Приватбанка за перевыпуском карт и за дополнительной информацией о переводе, которого я не совершала и не подтверждала. Информации нет, оплата осуществлялась чете Моно Директ Киев и все. У меня возникает вопрос, зачем нужна служба безопасности банка, новейшие IT технологии, если можно без ведома хозяина карты, просто заблокировавши вход в приват банк, выполнять любые операции. В киберполицию я обратиться не могу нет необходимой информации. Я считаю, что вся ответственность за произошедшее лежит полностью на банке и они обязаны вернуть мне деньги. В противном случае мне придется отказаться от услуг Банка и больше никогда не становиться их клиентом и не кому не советовать такой банк
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 20:17
Добрий вечір!
Виходячи з описаної вами ситуації, ймовірно, що мало місце введення даних картки на шахрайському сайті. Справа в тому, що для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки, які відомі лише її власнику. Заявки на оскарження операцій проведених на сторонніх ресурсах оброблюються за правилами міжнародної платіжної системи. Після розгляду такої заявки ми інформуємо клієнта.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
mariana334 16 червня 2022, 19:43
27 лютого мій чоловік зробив свифт переказ з РФ на мій рахунок у Приватбанку. Досі гроші не зараховані ні на рахунок у приватбанку, ні повернуті назад.
Банк здійснює незаконне утримання грошових коштів, посилаючись на розпливчасті вимоги НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 20:03
Добрий вечір!
Наразі у зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ — Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
Також повністю закрито можливість для всіх клієнтів здійснювати наступні операції:
• з використанням російських рублів та білоруських рублів;
• учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстрована/постійно проживає) в Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королев 16 червня 2022, 19:40
Невозможно пообщаться с чатботом и узнать, когда вы, наконец, проведёте уже проверку и разблокируете карты. 11 мая это началось, прошло уже больше месяца, а банк продолжает незаконно пользоваться моими личными средствами в сумме 4000 гривен. И не стыдно, мелочь по карманам тырить? Когда начнете и когда закончите проводить проверку?
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 19:58
Добрий вечір!
З метою дотримання вимог чинного законодавства в сфері фінансового моніторингу рахунки були заблоковані. Щодо можливості розблокування інформація була надана раніше профільними фахівцями в телефонному режимі.
inder 16 червня 2022, 14:27
Сплачую за мати коммуналку, з ії пенсійної картки через приват24, кілька років. Вона сама не розуміє електроніку, інтернет, банкінг тим паче, на 9-му десятку людина. Відділення поряд закрили. Щонайближче за кілометр пішки.
Почали блокувати комунальні платежі, вимагають офіційно у призначенні платіжки (наприклад у водоканал, або за вивіз мусора і т.і.) вписувати повне ім'я призвіще побатькові та дату народження! Т. е. особисту, секретну інформацію! І після цього один чорт блокують!
З’вязатися практично неможливо, особливо для літньої людини.
Зв’язався я — заблокували фінансовий телефон. Це вже втрете. Триндець який-то. Зараз поїду, візьму картку, понесу в банкомат.
Не банк, а дурня.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 17:00
Добрий день!
Виходячи з відгуку блокування операцій відбувається саме через те, що банк хоче впевнитись в тому, що операції проводить власник рахунку і що доступ до коштів клієнта не мають треті особи.
Якщо при підтвердженні тієї чи іншої операції клієнт не пройшов ідентифікацію то фахівець не може бути певен, що спілкується з клієнтом і як наслідок, банк не має впевненості, що саме власник картки проводить з нею операції. Що в даній ситуації вами було підтверджено, адже ви робите платежі не зі своєї картки.
Розуміємо вас та попри все бажання піти назустріч клієнту ми не маємо змоги ігнорувати правила і вимоги безпеки. При зверненні власника картки в підтримку фахівці завжди раді допомогти. У разі звернення третіх осіб, навіть з фінансового номеру клієнта, ми не маємо змоги надавати інформацію і тим паче проводити будь-які операції по рахункам клієнта.
ochudinovych 16 червня 2022, 14:08
У такий складний для всіх час, коли багато компаній шукають нові ринки для розширення, один із державних банків — Приватбанк — усіляко протидіє здійсненню їхньої діяльності. При запиті для відкриття доступу до рахунку будьте готові, що банк вимагатиме для верифікації купу документів (не список необхідних документів, а при кожному нагадуванні — новий — від установчих документів, сертифікатів до податкових декларацій та анкет). Крім того, зв’язатися з представником банку для того, щоб дізнатись на якому етапі знаходиться розгляд вашого запиту, практично неможливо. Менеджер Кирило, до якого неодноразово зверталися з подібними питаннями ігнорує запити, перекладає відповідальність на третіх осіб. які мають надати дозвіл на надання доступу.
У підсумку — уже 2 місяць банк годує обіцянками та відтягує до кращих часів. Дуже прикро та неприємно. Розчаровані. Витратили купу часу, нервів та сил.
Доступу до рахунку так і не отримали досі. Менеджер не відповідає.
Будьте обережні та оминайте Приватбанк, якщо цінуєте свій час та бізнес
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 16:40
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати. Щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні ми звернулись в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
rinvaleri 16 червня 2022, 10:42
Приватбанк, признайтесь, вы уже там се умерли, или почти на последнем исдыхании. Ни в чат ни на 3700 нельзя дозвониться и попасть уже 5 день. говорят что во время воздушной тревоги ваши операторы сидят в укрытии. а не во время вт они тоже там сидят, что к ним невозможно достучаться. вы будете как-то реагировать или вы уже окончательно окорчурились? все разом
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2022, 12:33
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. Можливо, що в цей момент саме у вашому місті чи області не буде тривоги і ми будемо раді, якщо це так і ви будете в безпеці. В такому разі в чат чи на 3700 можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті.
Наші колеги зв'яжуться з вами для вирішення питання з яким ви звертались в підтримку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝