Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Леся Курбаса, 7-А
Адреса:
Київ, пр-т Леся Курбаса, 7-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Людмила Гошко
16 вересня 2023, 22:14
Це просто треш.Замовили готівку долари на касу, приходимо, нам вони на касі з спокійним виглядом хотіли дати купюри, які були засрані в хлам, на кожній була печать на пів купюри, чи пів купюри було списано, вони просто розсипались в руках,і на повному серьйозі вони казали що вони ніби в обороті.Це просто не повага до клієнта, таке відчуття що касир спеціально тримає ці гроші, знищені, щоб не видавати нормальні.Ви найгірший банк, я скоріш за все у найближчий час повністю закрию рахунки у вас.
Коментарі (4)
Ответ банка
17 вересня 2023, 13:26
Вітаємо.
У відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
У відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Доброго дня
Вже другу неділю не можу забрати свої кошти з валютної картки. Замовляю 2000 євро, привозять в банк 4 купюри по 500, на жаль мені це не підходить, відмовляюся.
Друге замовлення, в інше відділення, привозять купюри в такому стані, що касирка сама змогла відібрати тільки 450 євро, жовті, пописані, пом’яті, просто жах, потім самі не захочуть брати такі гроші, або будуть відсотки при обміні.
Замовляю в третє, 4 рази, по 400 євро, мабуть, не просто так я це роблю, і звістно, привозять 3×500 + 100. Забираю тільки 100
Дзвоню на гарячу лінію, і мені кажуть, що купюри, які були в жахливому стані — платіжні, і вибрати номінал не можна, і все це ще й на підвищених тонах. Я це все розумію, але я хочу розв’язання питання, а не взнати, що вони платіжні. Я вже витратив купу часу, щоб забрати свої гроші.
Спробував подзвонити «персональному банкіру», так та взагалі трубку не взяла, ось такий голд клуб, і персональний банкір.
Виходить, що мені треба або замовляти в 4 різні відділення, або на 4 різні дні?
Коментарі (5)
Вже другу неділю не можу забрати свої кошти з валютної картки. Замовляю 2000 євро, привозять в банк 4 купюри по 500, на жаль мені це не підходить, відмовляюся.
Друге замовлення, в інше відділення, привозять купюри в такому стані, що касирка сама змогла відібрати тільки 450 євро, жовті, пописані, пом’яті, просто жах, потім самі не захочуть брати такі гроші, або будуть відсотки при обміні.
Замовляю в третє, 4 рази, по 400 євро, мабуть, не просто так я це роблю, і звістно, привозять 3×500 + 100. Забираю тільки 100
Дзвоню на гарячу лінію, і мені кажуть, що купюри, які були в жахливому стані — платіжні, і вибрати номінал не можна, і все це ще й на підвищених тонах. Я це все розумію, але я хочу розв’язання питання, а не взнати, що вони платіжні. Я вже витратив купу часу, щоб забрати свої гроші.
Спробував подзвонити «персональному банкіру», так та взагалі трубку не взяла, ось такий голд клуб, і персональний банкір.
Виходить, що мені треба або замовляти в 4 різні відділення, або на 4 різні дні?
Ответ банка
9 серпня 2023, 17:19
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Банк просто ужасный, Сами поднимают лимит на карте и потом сами снижают
Крутят вами как хотят, закрываю у них карту и вам советую тоже
Коментарі (2)
Крутят вами как хотят, закрываю у них карту и вам советую тоже
Ответ банка
7 квітня 2020, 19:45
Доброго вечора!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
У меня кредитная карта голд с 2010 года, пополняю карту переводом с пенсионной карты и когда появляются деньги через терминал и всегда вовремя. Сегодня пришла смс-ка, что с меня сняли 460 грн. процентов за пользование кредитными средствами, кредитный лимит составляет 8770 грн. Сейчас в приватбанке процентная ставка- 3,5%, подсчитав выходит -307 грн., но никак не 460 грн. звоню в банк, объясняю ситуацию, а мне говорят, что карта вышла в просрочку и мне были насчитаны проценты по процентной ставке в 7%, я от услышанного чуть не потеряла дар речи, просрочка была пару дней, при этом мне насчитали штраф в 50 грн., в договоре ничего не сказано о процентной ставке в 7%, получается что хочу то и делаю. А что будет дальше? Что ждать от этого банка? Разница в 150 грн. на лекарства этому умнику.
Коментарі (4)
Год назад у меня был утерян паспорт, сегодня обратился в отделение банка с НОВЫМ паспортом для открытия карты. Мне отказали в оформлении карты, потребовали еще свидетельство о рождении и справку из милиции, объсянили что без таких «доказательств» открыть карту не могут. Я сам являюсь сотрудником другого банка, а несколько лет назад работал и в Привате, поэтому могу с уверенностью сказать, что такие требования банка по предоставлению каких-то справок, это повальная некомпетентность сотрудников. Возможно Приват работает в своем законодательном поле, и ему «до фени» законы страны в которой он работает. Действующий паспорт гражданина Украины является документом удостоверяющим личность гражданина согласно Конституции и прочих законодательных актов государства, и никакими «справками» его подтверждать не нужно.
Коментарі (6)