Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Тернопіль, вул. Руська, 37
Адреса:
Тернопіль, вул. Руська, 37
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 квітня 2024, 11:23
Доброго дня. Ми дуже стурбовані описаною ситуацією. Ваше питання розглядають спеціалісти відповідного відділу. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Тернопіль. Наше підприємство замовило кредит за програмою «5−7−9». Дослідивши нашу звітність, нам запропонували навіть більший кредит, ніж було рекомендовано для нас. Ще 15.08.23 ми подали завку і всі документи. Потім з подивом взнали, що чомусь у нас стоїть «стоп» по кредиту. Працівники місцевого відділення ніяких коментарів не дають, на гарячу лінію дозвонитись просто не можливо вже котрий день.
Коментарі (1)
Ответ банка
5 жовтня 2023, 17:56
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності та очікування. У разі наявності пропозицій від Банку, вас про це буде додатково повідомлено.
Сьогодні 13.04 витратили люди більше 3 годин, щоб отримати гроші чи оплатити в відділенні Приват банку по адресі вул. Руська 37. Працювала 1 каса. Невиховані фахівці.
Написати коментар
Ответ банка
13 квітня 2023, 15:29
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Також зазначимо, що за допомогою віддалених каналів, як то Приват24, ТСО чи банкомати є можливість провести велику кількість операцій, щоб не витрачати час на візит до відділення.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Також зазначимо, що за допомогою віддалених каналів, як то Приват24, ТСО чи банкомати є можливість провести велику кількість операцій, щоб не витрачати час на візит до відділення.
Доброго дня.
Моє ім’я Анна, я є користувачем Приват Банку близько 15 років, це єдиний банк якому я довіряла… Але близько 2х тижнів тому зіштовхнулась із халатною роботою чи навіть шахрайством зі сторони банку!
Поповнюючи свою карту в терміналі-банкоматі (авторизувалась власною картою) що приймає гроші пачкам до 200 купюр, банкомат CATE9481
23.11.2020 року о 14.27.33 год., що знаходиться в м.Тернопіль, по Вул.Руська 37, мені видало помилку та чек на якому вказано: ваші гроші в банкоматі, без суми поповнення і тд…
Так як ці кошти були для оплати послуг, мені їх видала бухгалтер в робочому офісі у фіксованій сумі згідно рахунку, відповідно в сумі що було покладено в банкомат я впевнена! а саме це 51950 грн. Зателефонувавши на 3700 та описавши ситуацію, оператор запевнив, що кошти повернуться на карту і справді, наступного дня мені повернулись кошти але в сумі всього 47555 грн! Я знову зателефонувала до оператора де залишила нову заявку на різницю в сумі 4395 грн, і ще через кілька днів мені знову на картку надійшли кошти але в сумі 2700 грн! Після цього я ще три рази створювала заявку на нову різницю в сумі, а саме в 1695 грн, але їх так і не повернули, аргументуючи що грошей в банкоматі немає, цього я не розумію! вони ж не могли зникнути магічним чином?! Як на мене, це шахрайство! чому я маю вимагати СВОІ кошти і отримувати їх малими частинами, немає моєї вини в тому що стався збій техніки, але я витратила вже цілу купу часу та нервів на повернення СВОГО. Я ніколи шахрайством чи обманом не займалась, чи навіть не скаржилась на банк,
думаю це добре видно з моєї історії співпраці з банком і чому таке відношення -не розумію.
Прошу перевірити роботу відділу приват банку що займається такими ситуаціями, та повернути мої кошти на карту! Дуже шкода що не цінуєте вірних клієнтів!
Написати коментар
Моє ім’я Анна, я є користувачем Приват Банку близько 15 років, це єдиний банк якому я довіряла… Але близько 2х тижнів тому зіштовхнулась із халатною роботою чи навіть шахрайством зі сторони банку!
Поповнюючи свою карту в терміналі-банкоматі (авторизувалась власною картою) що приймає гроші пачкам до 200 купюр, банкомат CATE9481
23.11.2020 року о 14.27.33 год., що знаходиться в м.Тернопіль, по Вул.Руська 37, мені видало помилку та чек на якому вказано: ваші гроші в банкоматі, без суми поповнення і тд…
Так як ці кошти були для оплати послуг, мені їх видала бухгалтер в робочому офісі у фіксованій сумі згідно рахунку, відповідно в сумі що було покладено в банкомат я впевнена! а саме це 51950 грн. Зателефонувавши на 3700 та описавши ситуацію, оператор запевнив, що кошти повернуться на карту і справді, наступного дня мені повернулись кошти але в сумі всього 47555 грн! Я знову зателефонувала до оператора де залишила нову заявку на різницю в сумі 4395 грн, і ще через кілька днів мені знову на картку надійшли кошти але в сумі 2700 грн! Після цього я ще три рази створювала заявку на нову різницю в сумі, а саме в 1695 грн, але їх так і не повернули, аргументуючи що грошей в банкоматі немає, цього я не розумію! вони ж не могли зникнути магічним чином?! Як на мене, це шахрайство! чому я маю вимагати СВОІ кошти і отримувати їх малими частинами, немає моєї вини в тому що стався збій техніки, але я витратила вже цілу купу часу та нервів на повернення СВОГО. Я ніколи шахрайством чи обманом не займалась, чи навіть не скаржилась на банк,
думаю це добре видно з моєї історії співпраці з банком і чому таке відношення -не розумію.
Прошу перевірити роботу відділу приват банку що займається такими ситуаціями, та повернути мої кошти на карту! Дуже шкода що не цінуєте вірних клієнтів!
Ответ банка
9 грудня 2020, 14:17
Добрий день!
Вже займаємось розглядом вашого питання.
По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Вже займаємось розглядом вашого питання.
По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Я звернулася у відділення банку мТернопіль вул Руська 37 для оформлення ОКРЕМОІ кредитноі карти -для оплати частинами в інтернеті… Працівник банку без моєі згоди перевипустила мою дебетову іменну карту на безплатну і об"єднала дебет і кредит в одну карту… я це зразу не зрозуміла… поскільки працівник мені сказала я вам перевипущу кредитну карту… я перепитала а в мене була кредитна карта? чому я про це не знала скажіть який в неі був номер? працівник мені відповіла що вже номера не бачить… вже дома я зайшла в приват 24 і побачила що моя основна карта не відображається… зателефонувала на гарячу лінію і була в шоці від того що зі мною так поступили… залишила скаргу і іі тепер довго розглядають… а в мене є своі проблеми і карточка мені потрібна вже… Коли банк був приватним був порядок… став державним бардаком…
Коментарі (1)
Ответ банка
4 грудня 2020, 13:45
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись в ситуації.
Приносимо свої вибачення за незручності.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб розібратись в ситуації.
Пользуюсь услугами данного банка примерно с 2016 года, когда переехал в Украину. Там есть простые карты, ключ к счету ФЛП, страховки и тд. Единственное, что не понравилось — это когда позвонила менеджер и предложила открыть по карте кредитный лимит 5000. Я отказался, сославшись на то, что имею кредитный лимит в ином банке и этот мне не нужен. В ответ мне начали говорить что-то вроде «а вдруг что-то случится и будут срочно нужны деньги?» и «просто если сейчас откажитесь потом банк может не дать лимит». Это все было не очень приятно и частично непрофессионально. Но в остальном каких-то нареканий нет, все удобно.
Коментарі (1)
Ответ банка
10 грудня 2019, 17:26
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Що ж стосується дзвінка нашого співробітника, нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Дозвольте пояснити, що Вам, як лояльному і сумлінному клієнту, Банк запропонував кредитний ліміт, що доступний далеко не всім клієнтам та лише хотів повідомити про його переваги.
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Що ж стосується дзвінка нашого співробітника, нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Дозвольте пояснити, що Вам, як лояльному і сумлінному клієнту, Банк запропонував кредитний ліміт, що доступний далеко не всім клієнтам та лише хотів повідомити про його переваги.
Я как вкладчик банка общался с большим количеством финансовых работников различных банков за последние 15-16 лет Поэтому уже привык к тупости хамству или в лучшем случае к равнодушию менеджеров И тут к моему удивлению я встретился со знающим интелегентным готовым всегда дать квалифицированный совет специалистом Пусть очень многие ругают Приватбанк но такие люди как Товпишко Неля которая работает в Тернопольском отделении по улице Русской 39 поднимают авторитет банка и создают уверенность Привата в завтрашнем дне Таких специалистов очень мало в наши дни
Коментарі (5)
шахрайство в чистому вигляді!!!
номер заявки 121300118