Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 62
Адреса:
Полтава, вул. Маршала Бірюзова, 62
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
18 квітня 2023, 8:50
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
15.10.2022 я підійшов до банкомату, щоб зняти 5000. Банкомат все показув як треба, рахував гроші, шумів, потім видав помилку і не видав гроші. З рахунку гроші знялись, готівки я не отримав. Написав у підтримку, ті мені відповіли що співчувають, прийняли заявку на повернення і сказали чекати від доби до 14 діб. І що мені робити? В країні війна, роботи майже не має, грошей також. Мені моїм дітям сказати, що почекайте 14 днів, не їжте, бо ПриватБанк натупив і вкрав наші гроші.
Коментарі (3)
Ответ банка
17 жовтня 2022, 10:24
Вітаємо.
Після перевірки фахівцями за вашою заявкою ми отримали факт підтвердження збою. Кошти будуть повернені вам на картку в найкоротші строки.
Після перевірки фахівцями за вашою заявкою ми отримали факт підтвердження збою. Кошти будуть повернені вам на картку в найкоротші строки.
м. Полтава, вул. Шевченка, буд. 62, Відділення банку. Банкомат не видав грощі в сумі 4000 грн. Написав помилка банкнот, грощі з катрки списались, потім засвітився головний екран входу в систему. зателефонував за номером 3700, треба чекати всі варіанти які пропонуе телефонія, 2,5 хвилини щоб поспілкуватись з роботом, який приймае заявку.
Коментарі (3)
Ответ банка
1 квітня 2022, 12:27
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Перепрошуємо за незручності.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Переход банка в собственность государства катастрофически отразился на качестве обслуживания, в первую очередь, касается работы центрального офиса.
Коментарі (5)
Ответ банка
2 червня 2017, 16:19
К сожалению, указанной Вами информации недостаточно, чтобы прокомментировать ситуацию. Просим Вас сообщить в письме на help@pb.ua описание ситуации и Ваши контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли проверить информацию и решить возникшие вопросы.
В вскр. 12.07.2015 пополнял чужую карту на сумму 1480 грн; внес 1500грн, мне платежный терминал выдал чек, по которому 1478грн зачислены на карту, а 2 грн — комиссия; затем остаток средств, ПОЧЕМУ-ТО в СУММЕ 18 грн, зачисляются на мою карту уже без всяких квитанций!!!
Дважды «дозванивался» на службу поддержки 3700; оператор сказала, что написала какие-то бумаги и 2 грн. мне зачислят на счет, «мол ошибочка вышла...»
Сегодня 14.07.15, Где мои 2 грн?!!!
Приват-банк мошенник!!! Сколько еще подобных квитанций остались без внимания клиентов?!!!
Этот платежный терминал TS202473, номер чека 12072015094808
Коментарі (4)
Дважды «дозванивался» на службу поддержки 3700; оператор сказала, что написала какие-то бумаги и 2 грн. мне зачислят на счет, «мол ошибочка вышла...»
Сегодня 14.07.15, Где мои 2 грн?!!!
Приват-банк мошенник!!! Сколько еще подобных квитанций остались без внимания клиентов?!!!
Этот платежный терминал TS202473, номер чека 12072015094808
Дуже радже не користуватися полугами Приватбанку, ні картками, ні банкоматами, адже такі випадки непоодинокі, а истематичні. Я не впевнена що кошти взагалі повернуть.
Що ви порадите? Як поводитися в такій ситуації? Які шанси вигррати суд? Де тепер взяти кошти, адже як я і говорила кошти потрібні на лікування, похід до стоматолога.
За два дні до цього в Кременчці жінці, яка знімала кошти переді мною, також банкомат приватбанку з \їхньої ж карти готівку не видав, а кошти списав. Такщо думайте перед тим як коритуватися послгами Приватбанку.
Чому Приватбанк нараховує відсотки по кредиту, а не платить компенсації клієнтам за затримку їхніх коштів? Чому потрібно чекати аж 14!!! Днів? Що робити в такий час коли останні кошти забрали. Такщо ніхто не застрахований від цього. В мене ненмає лів щоб описати злість, відчай, біль, дуушевні страждання… ще раз повторюся, не користуйтеся будь якими послугами Приватбанку, якщо не хочите опинитися на моєму місці в такий складний час!!!