Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, вул. Городоцька, 41
Адреса:
Львів, вул. Городоцька, 41
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Barsel
20 жовтня 2023, 10:58
В понеділок 16.10.23 року банком було викрадено.кошти з рахунків, а саме запущено.схему як не віддавати гроші через механізм розірвання відносин з клієнтом, на всі звернення дана установа бреше, завтра після завтра, перед тим як піти з банку заберіть кошти, потім це буде дуже важко зробити, ніколи ні за ніяких обставин не користуйтесь послугами Приватбанку!
Коментарі (1)
Ответ банка
20 жовтня 2023, 11:41
Вітаємо.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
05.06 о 19:19 у м.Львів на вул. Городоцька 41 знімав готівку у розмірі 4000 грн за допомогою послуги «Зняття готівки» у додатку Приват24.
Кошти були списані з карти, а готівку не видало, на банкоматі показало «Помилка». Одразу зателефонував на гарячу лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10−11 години ранку зателефонував до оператора, який сказав мені що банкомат вже було інкасовано, вашу заявку одобрено та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не було повернені… Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто каже просто «Вибачте будь ласка», хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ буде перевіряти цю інформацію, а мені залишається просто очікувати, це жахливо і зовсім некомпетентно. Чому через технічні несправності я маю шукати гроші щоб позичити та розрахуватись за оренду житла.
Коментарі (1)
Кошти були списані з карти, а готівку не видало, на банкоматі показало «Помилка». Одразу зателефонував на гарячу лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10−11 години ранку зателефонував до оператора, який сказав мені що банкомат вже було інкасовано, вашу заявку одобрено та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не було повернені… Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто каже просто «Вибачте будь ласка», хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ буде перевіряти цю інформацію, а мені залишається просто очікувати, це жахливо і зовсім некомпетентно. Чому через технічні несправності я маю шукати гроші щоб позичити та розрахуватись за оренду житла.
Ответ банка
7 червня 2023, 18:09
Вітаємо.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату, а також з неточностями під час обробки вашого запиту. Ми провели роботу з відповідальними співробітниками для того, щоб таких ситуацій більше не траплялось.
Перевірили інформацію стосовно вказаної вами операції, та наразі вже отримали підтвердження збою. Повернення коштів буде проведено вам на картку з котрої було проведено операцію в найкоротші терміни.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату, а також з неточностями під час обробки вашого запиту. Ми провели роботу з відповідальними співробітниками для того, щоб таких ситуацій більше не траплялось.
Перевірили інформацію стосовно вказаної вами операції, та наразі вже отримали підтвердження збою. Повернення коштів буде проведено вам на картку з котрої було проведено операцію в найкоротші терміни.
Хотіли зняти гроші з карти в банкоматі (це були останні кошти на прожиття), а банкомат видав помилку, при цьому гроші списав, зателефонували на гарячу лінію, почали нам пред’являти обвинувачення в шахрайстві (при цьому вони підтвердили що кошти не видавалися), сказали протягом 14 днів проведуть розслідування, і якщо вони вирішать що помилки банку не було, вони переведуть кошти на ЗСУ. Я нічого не маю проти в донатах на ЗСУ, але це мої кошти! Тим паче зараз війна і у людей і так фінансові проблеми! А Приватбанк вирішив на 14 днів привласнити кошти! І невідомо чи повернуть! А що мені зараз без грошей робити?!
Коментарі (3)
Ответ банка
18 вересня 2022, 9:30
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути описану вами ситуацію.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути описану вами ситуацію.
я клиент другого банка, 07.05 так вышло что воспользовался приват-терминалом пополнить карту. Терминал 5000 скушал, а потом говорит, операцию не выполню обратись на гарячу линию для возрата средств.
1. Мне нужны деньги сейчас, заказать лекарство и еду домашней живности.
Никак нельзя пополнить мою карточку, ибо другой банк. На этом начинается ад.
2. Мы можем вернуть тебе деньги, но не вернем)) ты должен стать клиентом привата (я не хочу, я уже второй день это выпытую по несколько часов клещами)
Могли бы вернуть тысячу, но 5000 это уже может быть финансирование чегото там, отмывание чегото там, ужас. На этом ад начинается
3. Пытаюсь сделать диджитал карту, чтобы не идти в очередь в отделение, от которых я сильно огорчаюсь (очередь, хамство, пенсия, и т. д.) меня игнорят 2 дня. Долблю чаты, потом звоню. Оказывается девятого числа что у меня когда-то была карта привата на старом телефоне, и он финансовый. Меняю номер телефона, приват не открывается.
Пишу в онлайн чат, говорят ок меняем финансовый номер.
Слава небесам, поменяли. (Пришлось фотаться с паспортом))
И что вы думаете, вернуть деньги меня футболят, жди 24 часа ибо риски, вдруг это не ты фоткался с паспортом??)))
Обращаюсь 10.05 и что вы думаете?)))))
Я не могу войти в приват ибо мой номер не поменяли. Надеюсь в 22 м году я увижу свои деньги!
Сразу же хочу закрыть приват, и никогда, ни под каким предлогом не приближаться к нему.
Другой банк, решает такие проблемы за 7минут!!!
Отделение указал для галочки*
Коментарі (2)
1. Мне нужны деньги сейчас, заказать лекарство и еду домашней живности.
Никак нельзя пополнить мою карточку, ибо другой банк. На этом начинается ад.
2. Мы можем вернуть тебе деньги, но не вернем)) ты должен стать клиентом привата (я не хочу, я уже второй день это выпытую по несколько часов клещами)
Могли бы вернуть тысячу, но 5000 это уже может быть финансирование чегото там, отмывание чегото там, ужас. На этом ад начинается
3. Пытаюсь сделать диджитал карту, чтобы не идти в очередь в отделение, от которых я сильно огорчаюсь (очередь, хамство, пенсия, и т. д.) меня игнорят 2 дня. Долблю чаты, потом звоню. Оказывается девятого числа что у меня когда-то была карта привата на старом телефоне, и он финансовый. Меняю номер телефона, приват не открывается.
Пишу в онлайн чат, говорят ок меняем финансовый номер.
Слава небесам, поменяли. (Пришлось фотаться с паспортом))
И что вы думаете, вернуть деньги меня футболят, жди 24 часа ибо риски, вдруг это не ты фоткался с паспортом??)))
Обращаюсь 10.05 и что вы думаете?)))))
Я не могу войти в приват ибо мой номер не поменяли. Надеюсь в 22 м году я увижу свои деньги!
Сразу же хочу закрыть приват, и никогда, ни под каким предлогом не приближаться к нему.
Другой банк, решает такие проблемы за 7минут!!!
Отделение указал для галочки*
Ответ банка
11 травня 2022, 9:17
Доброго ранку!
Повернення коштів за операцією в терміналі самообслуговування здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн), щоб впевнитись в тому, що кошти будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. У вашому випадку, достатньо оформити безкоштовну картку в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку. Як альтернатива, ви можете оновити персональні дані онлайн через Приват24 та після цього оформити віртуальну картку в меню «Гаманець» — «Додати картку». Після оформлення картки можна звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для подачі заявки на повернення коштів.
Наші колеги перевірили ваші звернення в онлайн підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Повернення коштів за операцією в терміналі самообслуговування здійснюється на картку ПриватБанку або на номер телефону яким було здійснено авторизацію (якщо внесена сума до 500грн), щоб впевнитись в тому, що кошти будуть повернені саме тому, хто вносив їх в термінал. У вашому випадку, достатньо оформити безкоштовну картку в будь-якому зручному відділенні ПриватБанку. Як альтернатива, ви можете оновити персональні дані онлайн через Приват24 та після цього оформити віртуальну картку в меню «Гаманець» — «Додати картку». Після оформлення картки можна звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua для подачі заявки на повернення коштів.
Наші колеги перевірили ваші звернення в онлайн підтримку для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Столкнулись вчера с неприятной ситуацией. Моя дочь и я являемся Gold клиентами Приватбанка. У дочери открыта дебетная карта, она учится за границей и я перечисляю ей деньги на карту Приватбанка. Вчера ей исполнилось 20 лет. Хотела сделась покупку через интернет. Увеличивала себе лимит. Так вот, на ещё украинский номер перезвонили с Приватбанка. Ну естественно ее украинский номер ей не нужен за границей и он находится дома. Я, мама ответила на звонок, пообщалась с оператором, которая отказалась увеличивать ей лимит, т.к. ответила не она а я. Ну это ещё ладно. Через пару часов дочери нужно было расплаться картой — и она не смогла этого сделать — карта оказалась заблокированной. День рождения был испорчен, человек стоял как идиот с полной тележкой продуктов, за которые он не смог расплатиться. На следующий день обнаружили что и аккаунт Приват 24 заблокирован. Связались с сотрудником Приватбанка, на что еам сказали что нужно приехать на Украину и перевыпустить карты — иначе никак!!! С моей дочерью никто связываться не хочет, чтоб как-то помочь решить эту проблему, чтоб она подтвердила свою личность и т.д. Просто тупо говорят- приезжайте. Мы в шоке от такого отношения к клиентам!!! Будем закрывать свои счета и уходить в более продвинуиый в плане обслуживания банк. Я не верю, что нельзя решить эту проблему в телефонном или интернет режиме, просто никто не хочет поднять свой зад чтоб решить эту проблему!!! Деньги на карте лежат мои собственные, а дочь не может ими пользоваться. Отзыв негативный.
Коментарі (43)