Відділення Приватбанку: Кременчук, вул. Університетська, 2-В
Адреса:
Полтавська область, Кременчук, вул. Університетська, 2-В
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Відділення Полтавське №71
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
4 серпня 2021, 11:28
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Заказ карту GOLD универсальную, в уважаемом банке.Условия пользования картой, консультант предложила просто замечательные: обслуживание вне очереди, маленький процентный кредит и за обслуживание картой-20 грн. в месяц. Осталось дело за малым, установить кредитный лимит и отправить заявку на подтверждение мне кредитной линии.Далее интересней.Заявка на подтверждение кредита, обрабатывается в течении месяца.То есть кредитный лимит на это время на карте-0 грн.а вот оплата за пользование картой в размере 20 грн. снимается исправно.Сняв с карты 20 грн., при этом сделав на карте минусовой баланс, за услуги которые мне не предоставили., я получил смс о том, что в кредите мне отказано и могу кредитной картой, пользоваться как накопительной!!! Просто жесть, я оплатил услуги, которые мне банк даже и не думал предоставлять и при этом посоветовал пользоваться картой как накопительной!!! За что я заплатил деньги? За то, что банк дал мне подержать в руках кусок пластика или за услугу, которую он мне и не думал предоставлять? Уважаемый Приватбанк, если Вы и берёте деньги, то берите с того момента, когда Вы предоставили кредит, а не до того, как Вы надумали в кредите отказать.
Коментарі (4)
Ответ банка
16 липня 2020, 19:32
Доброго вечора!
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Також, хочемо зазначити, що щомісячний членський внесок за участь у GOLD-клубі в розмірі 20 грн. надає можливість використовувати всі привілеї GOLD-клуба, при цьому розмір кредитного ліміту визначається для кожного клієнта індивідуально.
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Також, хочемо зазначити, що щомісячний членський внесок за участь у GOLD-клубі в розмірі 20 грн. надає можливість використовувати всі привілеї GOLD-клуба, при цьому розмір кредитного ліміту визначається для кожного клієнта індивідуально.
В июне 2019 года взяли ипотечный кредит, в декабре погасили всю сумму и хотим забрать оригиналы правоустанавливающих документов, но оказывается, НЕ ВСЕ ТАК ПРОСТО!!! Кредитный специалист у которого брали квартиру обещал, что все решается в течении нескольких дней, якобы после погашения банк выдаёт письмо, с этим письмом идёшь к любому нотариусу и он в этот же день снимает «обтяження», оригиналы документов можно заказать в любое отделение или на почту…
По факту 3700 обещает вернуть документы и снять обтяження в течении ДВУХ МЕСЯЦЕВ!!! Как так?!!!
Документы нужны сейчас!!! Все футболят нас на 3700. Что делать и как решить этот вопрос?!
Написати коментар
По факту 3700 обещает вернуть документы и снять обтяження в течении ДВУХ МЕСЯЦЕВ!!! Как так?!!!
Документы нужны сейчас!!! Все футболят нас на 3700. Что делать и как решить этот вопрос?!
Ответ банка
22 грудня 2019, 13:47
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Маю на руках 200 грн монетами, які назбиралися у скарбничці, вирішив обміняти їх у відділені Приватбанку №1 в м. Кременчук (39600, м. Кременчук, вул. Першотравнева, 2-В). Прийшовши до відділеня та звернувшись у касу, отримав категоричну відмову здійснювати обмін монет на купюри. При цьому керівник відділеня та касир послався на якійсь внутрішній докумнет банку, яким обмежено зідійснення операцій у касі монетами не більше ніж на 10 грн. Мало того що відмовилися обміняти, так ще й відмовилися зарахувати їх на мій картковий рахунок.
Будь-які роз'яснення працівникам про те що вони такими діями порушують закон «Про банки та банківську діляльність » та Інструкцію «Про проведення касових операцій банками України» залишились безрезультатними. Поскаржитись за телефоном 3700 неможливо, оператор відмовився реєструвати скаргу «яку не перебачена формою банку». Така ситуація стосовно порушення законів та інструкцій державним банком є неприпустимою. Дуже обурений такою політикою банку.
Коментарі (3)
Будь-які роз'яснення працівникам про те що вони такими діями порушують закон «Про банки та банківську діляльність » та Інструкцію «Про проведення касових операцій банками України» залишились безрезультатними. Поскаржитись за телефоном 3700 неможливо, оператор відмовився реєструвати скаргу «яку не перебачена формою банку». Така ситуація стосовно порушення законів та інструкцій державним банком є неприпустимою. Дуже обурений такою політикою банку.
Ответ банка
14 червня 2018, 19:46
Перепрошуємо за завдані незручності.
Уточніть, будь ласка, ситуацію що виникла та Ваші контактні дані в листі на пошту help@privatbank.ua, щоб ми могли розібратись в ситуації більш детально.
З повагою ПриватБанк
Уточніть, будь ласка, ситуацію що виникла та Ваші контактні дані в листі на пошту help@privatbank.ua, щоб ми могли розібратись в ситуації більш детально.
З повагою ПриватБанк
И теперь я хочу спросить у представителей банка это была официальная позиция банка и мне действительно будут создавать сложности или это частное мнение сотрудника. Я конечно надеюсь на второе и если это так, то на мой взгляд это было похоже вымогательство денег. Считаю что данный сотрудник должен понести ответственность за такие действия и не должен работать в банке. Жду ответ представителя банка.