Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Костянтинівка, вул. Дружби, 27
Адреса:
Донецька область, Костянтинівка, вул. Дружби, 27
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:30-16:30, каса: 08:00-17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Aleksey2022
21 лютого 2022, 9:33
Была у меня карта универсальная, с кредитным лимитом 2тыс грн, но я не пользовался этой картой, не было нужды. Через некоторое время мне банк самостоятельно увеличил кредитный лимит до 15 тыс грн, а спустя неделю у меня с карты были списаны эти деньги, притом что никаких смс кодов я не получал не в приват24 не на телефон. Я обратился в банк карту заблокировали, написал заявление и вот спустя 3 мес мне звонят с банка и просят погасить кредит, которым я не пользовался и денег этих не видел. Почему в других банках у людей нету проблем с исчезновением денег? Проблемы только у клиентов гребаного ПриватБанка. Это самый худший банк, если хотите сохранить ваши деньги уходите с этого банка
Коментарі (5)
Ответ банка
21 лютого 2022, 11:15
Добрий день!
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести строк дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести строк дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій.
Так як захищеність коштів на картці залежить не лише від банку, а й від самого клієнта, ми зібрали список правил та порад, що допоможуть не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі ситуації ми звернулись в приватному повідомленні.
Я уже давно сотрудничаю с этим банком. Разными услугами пользовался. Последние годы я использую кредитную карту в качестве копилки и удобства оплат онлайн и безналом. Кредитный лимит там совсем отсутствует. Но что мне не нравиться. В прошлом году сделали комиссию на снятие наличных(не кредитных), со своей карты. А сегодня столкнулся с новыми новшествами. Мало того что лимит на то чтобы положить одним разом сделали в 4999.99, так ещё и последующие сумы что ложиться, за них ещё и идёт дополнительно комиссия. И сегодня столкнулся с проблемой, пять тысяч положил нормально, а последующие 2 тысячи с комиссией десять гривен в итоге я на карте не увидел. Сразу после терминала зашёл в приват24, там та же ситуация. Это хорошо что сразу проверяю всё, а пожилие люди что? Сразу позвонил оператору банка, обещал в течении суток решить вопрос. Ну ждём. В приват24 пришло уведомление что этот вопрос могут решать от 24 часов до 14 дней…
Коментарі (23)
Ответ банка
22 травня 2020, 15:15
Добрий день!
Наявність комісії залежить від типу картки. Згідно тарифів картки Універсальна, комісія за зняття готівки (особистих коштів) по території України складає 1%. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана комісія була присутня і раніше. Рекомендуємо ознайомитись з тарифами Вашої картки на сайті банку — https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Щодо обмеження суми поповнення, то звертаємо Вашу увагу, що 28 квітня набрав чинності новий закон про фінансовий моніторинг, згідно якого готівкові операції на суму від 5 000 грн потребують ідентифікації. У цьому випадку достатньо авторизуватися карткою чи телефоном в дистанційних каналах або пройти верифікацію по картці або телефону у співробітника відділення.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію по платежу детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Наявність комісії залежить від типу картки. Згідно тарифів картки Універсальна, комісія за зняття готівки (особистих коштів) по території України складає 1%. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана комісія була присутня і раніше. Рекомендуємо ознайомитись з тарифами Вашої картки на сайті банку — https://privatbank.ua/platezhnie-karty
Щодо обмеження суми поповнення, то звертаємо Вашу увагу, що 28 квітня набрав чинності новий закон про фінансовий моніторинг, згідно якого готівкові операції на суму від 5 000 грн потребують ідентифікації. У цьому випадку достатньо авторизуватися карткою чи телефоном в дистанційних каналах або пройти верифікацію по картці або телефону у співробітника відділення.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію по платежу детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Пользуюсь Приват банком очень давно, и никогда не было у них косяков, делают все качественно, стараються для нас изо всех сил)))Операторы чата очень вежливые и ооочень милые ребята:33Люблю Вас:333Хорошей продуктивности и хороших клиентов:3
Написати коментар
Ответ банка
11 жовтня 2019, 13:44
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Відповідь адміністратора
15 жовтня 2019, 19:08
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 15.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.