Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Світловодськ, вул. Героїв України, 58
Адреса:
Кировоградська область, Світловодськ, вул. Героїв України, 58
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
4 березня 2021, 16:21
Нам дуже шкода, що вам довелось зіткнутися з такими незручностями. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути описаний випадок і розібратися, які труднощі могли виникнути при зверненні до відділення. Для цього ми написали вам в особистому повідомленні.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів, щоб у наших клієнтів виникало якомога менше необхідності йти до відділення. При відсутності надходжень цільових виплат картка не блокується.
У разі необхідності, ви завжди можете закрити картку в web Приват24, в меню: 'Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки'. Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку — Digital). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів, щоб у наших клієнтів виникало якомога менше необхідності йти до відділення. При відсутності надходжень цільових виплат картка не блокується.
У разі необхідності, ви завжди можете закрити картку в web Приват24, в меню: 'Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Закриття картки'. Також відкрито випуск віртуальних карток (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Додати картку — Digital). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
Заказали наушники, человек попросил небольшую предоплату, пообещав скинуть завтра(сегодня) вечером накладную. Уже прошло 24 часа, а накладной нет и продавец(мошенник) не отвечает. Написали ему с другого аккаунта, поинтересовались продает ли, на что он ответил ДА. Вот его карта: 5167490186737459 Lyakh Andrey Olegovich. Показался довольно приветливым молодым человеком, а оказался мошенником. Если возможно вернуть деньги, то сообщите пожалуйста.
Коментарі (4)
Ответ банка
8 березня 2020, 18:11
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
В течении недели не могу снять 1000евро — через день заказываю и получаю отказ!
Написати коментар
мне продолжали пенсию выплачивать на карту, меня автоматом переведут на почту. А это значит, что мне надо обращаться в соц. службу, чтобы ходили платили коммунальные, так как я одинока, детей, мужа нет. Что мне делать? И если перестанут переводить пенсию на Приват, карта будет заблокирована или как? И я таки могу открыть простую пенс. карту вместо теперешней по доверенности или нет? Оценка 0, так как результат, кроме потери остатков здоровья -0.