Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivan779 6 квітня 2022, 11:11
Оформляли помощь 6500 23.03.22 сегодня уже 06.04.22 денег до сих пор нет
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 14:55
Банк не формує дату виплати, а одразу ж зараховує кошти після фінансування Мінекономіки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nik2222 6 квітня 2022, 8:45
Несу службу в зоне боевых действий, должен получить выплату 35000, но как ощад как я понял по другим отзывам не даст быстро этого сделать (если даст вообще)Сослуживцы которые пользуются приватом успешно получили выплату ещё 02.04.Сегодня 06.04, мне выплата досих пор не начислена.В поддержке не могут дать нормальную информацию,2 оператора и робот говорит что выплата поступает от 2-х часов до 2-х дней, сегодня позвонил уже в третий раз и мне уже говорят что до 3 дней.Обращался в бухгалтерию, выплату подтвердили, тоесть проблема только в банке, а в поддержке говорят мол, нет это в бухгалтерии что-то не так.До этого делали перевод на мою карту (80 грн), пришли почти через 12 часов.Вы серьезно? У вас система на перфокартах работает или что? Смс информирование платное, проверка баланса платная, работа системы просто ужасная.Пользовался почти всеми банками которые есть в Украине, но такого д**ьма как этот банк ещё не видел.Худший из всех.Если деньги так и не будут начислены, буду забирать их через суд, и сразу же закрывать счёт в этом банке, никогда больше не буду пользоваться и никому не рекомендую!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
6 квітня 2022, 10:17
Банк не затримує зарахування виплати, після перерахунку коштів відповідною організацією вона відображається на балансі рахунку.

Безкоштовно та в будь-який час доби баланс перевірити можна через Ощад 24/7 або чат-бот.

Смс-повідомлення також безкоштовні, якщо обрати спосіб інформування push-сповіщення, або email.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 квітня 2022, 11:12
Отзыв не засчитан (на 09.04.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irinaanato24 5 квітня 2022, 16:44
Потрапляючи до нашого відділення банку відразу підіймається настрій всі працівники завжди усміхнені та вічьливі. Чудово виконують свою роботу завжди гарно пояснюють все від, а до я. Завжди раді допомогти. Дякуємо за вашу працю.
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 18:46
Дуже вдячні вам за відгук, та вкажіть, будь ласка, адресу відділення, щоб ми могли передати керівництву. Дякуємо!
Проблема вирішена
Okiturt1e 5 квітня 2022, 11:51
Приходять коли смс через годину та з не актуальними кодами
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 15:48
Доброго дня. Спробуйте, будь ласка, скористатися новим додатком. Посилання для завантаження:

Play Market: https://bit.ly/3tUxJia

Apple Store: https://apple.co/3KAB7pp

Також складнощі із запізненням смс-повідомлень можуть бути пов'язані з роботою мобільного оператора.
Проблема вирішена
marmelad21 5 квітня 2022, 10:03
Здравствуйте
Я совершал покупку в сети магазинов электроники и пришёл вернуть товар и деньги за него, магазин товар принял и одобрил возврат средств.
Изначально расплачивался путём Google Pay со смартфона (карта monobank), через терминал Ощадбанка.
При возврате товара, кассир объяснила, что процедура следующая — приложите смартфон к терминалу, так как оплата была через Goggle Pay со смартфона, и будет произведен возврат. Возврат средств за 1 товар на сумму около 200 грн прошел успешно, а при попытке возврата средств на сумму почти 15000 грн — на терминале появляется уведомление «Відмова. Перевищено ліміт.», и так несколько раз.

monobank пока думает над решением проблемы, но сначала говорил проблема на стороне Ощадбанка, Ощадбанк говорит проблема на стороне monobank 100% — тупик.

Кто сталкивался с таким и что посоветуете делать? Так как прошло уже больше 7 дней с момента покупки и не хотелось бы затягивать с возвратом ☹
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 15:45
Доброго дня. В такому випадку термінал Ошадбанку — посередник між банком, що ініціює повернення, і банком, який це повернення зараховує (приймає). Відповідно, термінал успішно подає запит на повернення, а в чому саме причина відмови цієї операції, потрібно з'ясувати в банку, який її відхилив.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
casha casha 4 квітня 2022, 22:47
Відділення за адресою: Київ, бул. Шевченка Тараса, 58
война война, а начисление процентов по кредитной карте по распорядку, есть скрин
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 9:29
Для уточнення деталей платежу варто звернутися до контакт-центру за номером телефону 0800210800.

Банк запровадив кредитні канікули з першого березня: https://www.oschadbank.ua/news/osadbank-zaprovadzue-kreditni-kanikuli-dla-fizicnih-osib
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Яков Тулинков 4 квітня 2022, 16:45
Перевірив залишок рахунку зателефонувавши за безкоштовним номером, з картки зняли 3 грн. за перевірку. Інакше як обкрадання це назвати важко. Головне, що на сайті вказують, що звонок безкоштовний, але нічого не згадується про комісію. Де знайти цю інформацію?
Зареєструватися в онлайн банку неможливо, приходить код підтвердження, який не приймається сайтом.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 18:02
Комісія була стягнена не за дзвінок, а за перевірку балансу, яка тарифікується. Для уникнення непорозумінь, завжди найкращий вихід — ознайомитись з тарифами. Це можна зробити за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf

Безкоштовно, в будь-який час доби та без очікування перевірити баланс можна через Ощад 24/7 та чат-боти: https://www.oschadbank.ua/ua/chat
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 квітня 2022, 20:24
Відгук не зарахований (на 06.04.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
yursizov 4 квітня 2022, 13:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Володимирська, 27
2 чи 3 березня у банкоматі Ощадбанку на вул. Хорева, 27а застряла (заблокована) картка RwSбанку на моє ім'я Іванов В.С. Відділення не працює з тго часу більше місяця. Охоронець банку сказав, що картка передана в службу безпеки банку. По тел. 0 800 210 800 мені повідомили, що картка може знаходитися на вул. Володимирська, 27 (тел. 044)520 51 24. По цьому телефону додзвонитись не можливо. Коло замкнулося. Як вийти з цього положення та отримати заблоковану картку?
Ощадбанк
Відповідь банку
5 квітня 2022, 9:25
Доброго дня. В такому випадку потрібно звернутися до відділення банку, яке обслуговує даний термінал. Таким чином, варто звернутись до відділення на вул. Володимирській, 27, за рекомендацією контакт-центру, або уточнити в свого банку порядок заміни картки.
Проблема вирішена
Sergii1 4 квітня 2022, 11:02
Доброго дня, команда Ощадбанку!

Допоможіть будь-ласка вирішити наступну проблему:
26 березня був здійснений переказ з пенсійної картки Ощадбанку на карту юніор Приватбанку в інтернеті через сайт Ощадбанку (НЕ через додаток на телефоні).

Сума переказу = 5,000 грн.
Але платіжна система банку не пропустила оплату однієї сумою і переказ був здійснений двома платежами: 1,000 грн та 4,000 грн. відповідно.
Строк зарахування коштів — до 3 робочих днів.
Наразі коштів на карті Приватбанку досі не має.

У мобільному додатку Ощадбанк обидві транзакції є, статус — виконаний, дата та час транзакції вірний.
Але там де має бути вказаний номер картки отримувача Приватбанку вказано чомусь Card2Card SITEABU.

В інтернеті знайшов, що Card2Card SITEABU — це просто кодування банком переказу коштів між двома картками.
Але також це назва платіжної системи росії, до якої доступу не може бути з території України, особливо тепер.

Отже, підкажіть, будь-ласка як можно перевірити де знаходяться кошти, коли будуть зараховані на карту Приватбанку.
Чи може бути затримка пов’язана із сумою переказу 5,000 грн, що підпадає під фін.моніторинг?

Дякую
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 17:57
Доброго дня. Затримка не може бути пов'язана з фінансовим моніторингом. В даному випадку можна звернутися до відділення банку та написати заяву на розгляд спірної операції, за якою буде проведено розслідування.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vanilinochka 3 квітня 2022, 17:22
Добрый день, вот списывались с банком по поводу снятия средств с карты переселенца за границей, звонили, что будем осуществлять операции за рубежом и ничего, это как понять? Как можно разблокировать интернет операции по карте,? она ранее была заблокирована из-за неверного ввода данных, при входе в ощад 24 звонит оператор и говорит, что интернет операции запрещены.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 квітня 2022, 17:55
Доброго дня. Заборона на інтернет-операції найчастіше реалізовується, якщо клієнт не підтверджує проведення певної підозрілої операції в автоматичному режимі контакт-центру. Уточнити інформацію детальніше та зорієнтуватись в подальших діях можливо через оператора за номером 0800210800.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Julia193 3 квітня 2022, 8:23
Не можу перевести кошти на іншу карту, пише, що перевищено ліміт
Але ліміт у мене налаштований і я його не перевищую, в чому проблема?
Ощадбанк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 11:16
Доброго дня. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Гатауллин 3 квітня 2022, 0:09
Доброго времени суток. Ранее была опубликована информация от Ощадбанка о то что с 1 апреля 2022 года АО «Государственный сберегательный банк Украины» прекращает предоставлять возможность использовать платежные карты внутренне перемещенных лиц, обслуживаемые по тарифному пакету «Мой счет», срок действия которых истек во время карантина (то есть до 31 марта 2021 года). Пенсионные средства будут накапливаться до прохождения идентификации", — указано в сообщении. И всё было бы ничего, но как в данной сложившейся ситуации, проходить процедуру получения новой карты для пенсионеров проживающих на территории Донецкой и Луганской области??? Ведь сейчас ведутся боевые действия и так же 2 области остались без сотового покрытия МТС. Возможности выехать как физически и фактически нет и так же нет возможности получить смс или позвонить на горячую линию банка.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 квітня 2022, 11:15
Доброго дня. Продовження ВПО здійснюється протягом двох років, аби всі клієнти мали можливість забрати картку у відділенні. Під час останнього продовження карток було повідомлено, що картки далі продовжуватись не будуть.

Отримати кошти або перезамовити картку можна в будь-якому відділенні.
Проблема вирішена
akakum 2 квітня 2022, 11:14
сегодня утром обнаружил что на одной из карт отрицательный баланс, история показывает что средства списаны за услугу смс информирования. теперь у меня вопрос к банку, если на карте нет кредитного лимита как так получилось что вы можете списать в долг? а второй вопрос почему не приходит смс что есть движение на счете? это же вроде как услуга информирует о движениее средств на карте?
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 15:09
Доброго дня. Комісія за смс-інформування може зараховуватись в мінус, якщо немає коштів на рахунку. Вартість послуги передбачено тарифами. Звертаємо увагу, що є безкоштовні способи інформування. Змінити канал на безкоштовний можна через контакт-центр, відділення або чат-бот.

Таким чином, вартість послуги інформування (направлення повідомлень/виписок по здійсненим операціям по рахунку через один з обраних каналів інформування) за місяць за кожну картку:

— у вигляді e-mail повідомлень — не тарифікується;
— у вигляді push-повідлмлень — не тарифікується;
— у вигляді Viber-повідомлень — 7 грн;
— у вигляді смс-повідомлень — 10 грн.

Відповідно до тарифів, повідомлення про операції до 1000 грн надходить у вигляді push-сповіщень, більше 1000 грн — у вигляді повідомлень (для карток для виплат ця сума 200 грн).
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Элла Грищенко 2 квітня 2022, 9:55
Пишу от имени своей бабушки, (83 года) которую вывез из Украины после нападения России 2022 г. Буквально за месяц до войны возил ее в отделение банка в Броварах для получения новой пенсионной банковской карточки. Получили со значком МастерКард. Казалось бы, что еще надо. Получай пенсию где хочешь и живи. Но…. Началась война. Вывез Бабушку в Германию. Попыталась расплатиться в магазине- отказ. В банкомате-отказ. Звоню на горячую линию (кстати 1 звонок обходится около 100 грн, т.к. отвечает автомат и пока дойдешь до оператора проходит время. Бесплатной связи с клиентами нет). Оператор говорит, что вы (т.е бабушка) перемещенные лица и карта работает только в Украине. У меня просто шок. Получается банк имеет право лишать пенсионера его денег просто из-за того, что он убегает от войны? Это что еще такое? И самое главное- оператор не может даже подсказать-что делать. Я не верю, что этот вопрос не решается. Он имеет решение- я уверен, но Ощад банк как всегда- на высоте. Нодежность-0. Решил, что надо просто написать заявление в прокуратуру. Как раз проверю, можно ли это сделать по интернету.
Р. С. Единственное, что посоветовал оператор-это зайти в Ощад24 и там все настроить, но сказал, что это у нас не получится, потому что бабушка перемещенное лицо и зарегистрироваться или перерегистрироваться в этом случае невозможно… Вот так. А от себя скажу, что бабушка (83 года) «офигенно» разбирается в смартфоне, которого у нее конечно нет. Обычный кнопочный телефон. Вот так. Мой совет всем клиентам ОЩАДБАНКА: Когда будете ехать за границу, поинтересуйтесь у банка: вы, случайно, не перемещенное лицо? А то вас ждет СЮРПРАААААЙЗ!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 11:41
Доброго дня.

Телефонувати а контакт-центр із-за кордону можна безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).

За рахунками ВПО операції можливі на території України. Це вимога не банку, а законодавства, де чітко зазначено, що банк має забезпечити отримання коштів «через мережу установ і пристроїв уповноваженого банку з можливістю отримання готівкових коштів і проведення безготівкових операцій через мережу установ і пристроїв будь-яких банків тільки у населених пунктах, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі».

http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP140505.html

Рекомендуємо зареєструватися в Ощад 24/7 та провести операцію через додаток. Для ВПО немає обмежень в користуванні Ощад 24/7.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
maga1962 1 квітня 2022, 22:47
Я внутрішньопереміщенна особа. Пенсію отримувала у місті Сєвєродонецьк Луганської області на Укрпошті. Через бойові дії переїхала до Івано-Франківської області. Звернулася у пенсійний фонд у місті Надвірне. Написала заяву для отримання пенсії через грошовий переказ ' Швидка копійка" на початку березня 2022 року. До сьогоднішнього дня (01.04.2022) року я не отримала пенсію за березень місяць 2022року. Прошу написати мені причину, через яку я не можу отримати свою пенсію за березень місяць.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 квітня 2022, 9:35
Написали в особисті повідомлення для уточнення.
Проблема вирішена
odk8736 1 квітня 2022, 14:27
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 13
Здравствуйте. Вкрай незадоволена роботою банку незважаючи на те, що він державний. В 2021 році відкрила рахунок щоб чоловік міг мені надсилати кошти, користувалася час від часу і все б нічого, якби не кілька «але»:
-мені вручили карту і під час користування я зрозуміла, що банк знімає відсоток за зняття готівки (моїх власних коштів) про, що мене ніхто не повідомив.
-додзвонитися до оператора складно, швидше з президентом зв’язатися.
-система часто підвисає та, як закон підлості, в найнепідходящий момент.
— і просто «фініш» з початком війни я подала заявку про допомогу на одному сайті але вони надіслали відповідь, що не можуть надіслали в зв’язку з тим, що подана інформація не співпадає, як виявилося менеджер банку вказав не вірно мій рік народження. Коли я зателофонувала на гарячу лінію оператор повідомила, що це питання можна вирішити лише у відділенні за допомогою менеджера. Серйозно, я маю взяти свою малу дитину і під обстрілами йти в другий кінець міста (бо працює лише два відділення в місті) щоб менеджер поставив вірно останню цифру в даті народження, бо не зробив цього в день відкриття рахунку?
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 18:06
Доброго дня. Доречно буде відповісти по пунктах.

1. Для уникнення подібних непорозумінь перед користування карткою важливо ознайомитися з тарифами, на основі яких відбував обслуговування. Зробити це можна через чат-бот або за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf

2. Час очікування зараз збільшено у зв'язку з навантаженням. Перепрошуємо.

3. Цікаво, яку саме з систем ви маєте на увазі. Якщо мова про Ощад 24/7, останнім часом вона працює стабільно. Випадки зі складнощами в роботі потрібно перевіряти предметно і знову ж таки перепрошуємо, якщо було завдано незручностей.

4. Написали вам в приватні повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
Проблема вирішена
Yanakolesnuk 1 квітня 2022, 14:04
Доброго дня, а мене чоловік знаходиться в зоні бойових дій, де не має можливості звернутись на відділеня і часами дозвонюватись до оператора, но навіть при зверненні працівники банку не йдуть на зустріч клієнту і не допомагають у вирішенні проблеми. Чоловік не може через додаток перекинути кошти пише помилку, і не можуть працівники надати відповідь в чому проблема, просять надати багато зайвої інформації. На мою думку в Україні це самий *** банк, у зв’язку із війною так відноситися до тих хто захищає.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 17:56
Доброго дня. Для можливо аналізу ситуації працівником і для того щоб він зміг надати рекомендації або вирішили питання вкрай важливо телефонувати з фінансового номеру телефону. «Багато зайвої інформації» — це можуть бути питання, необхідні для ідентифікації клієнта. Оператори не мають мотивації запитувати в клієнта щось лишнє.
Ми тимчасовi переселенцi з областi, де ведуться обстрiли.
Згiдно постанови КМУ про надання мат.допомоги внутрiшньо переселеним особам, нам вiдкрили новi рахунки у Ощадбанку у Стебнику, що на розi Вул.Грушевського, поруч з укрпоштою.
Але самих пластикових карток, на жаль, вiддiлення дати не взмозi.
Вже бiльше тижня чекаемо, коли нам видадуть пластиковi картки.
Чому досi не надiслали цi картки до Ощадбанку, що у Стебнику, щоб ми, переселенцi, мали змогу отримати кошти, щоб було за що жити?
Самi працiвницi Ощадбанку, що у Стебнику, дуже уважнi, привiтнi.
Розумiю, що поставка пластикових карток мабуть вiд столицi залежить.
Прошу допомоги.
Щиро дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 17:52
Доброго дня. Зараз може бути затримка у виготовленні карток у зв'язку з ситуацією. Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти вже зараховано на ваш рахунок, можна зняти кошти без картки у відділенні.
Проблема вирішена
anastasia221 1 квітня 2022, 13:07
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Миру, 14-Г
Сейчас нахожусь за границей, не могу с карты ощадбанка перевести деньги на другую карту, блокируют все лимиты даже счёт телефона. Имею на иждивении двоих детей сирот, не могу воспользоваться детскими деньгами. Работники банка обманывают говорят что неправильно настроен телефон или проверьте работу телефона, очень сожалею что являюсь клиентом этого банка. Как выйти из этой ситуации за гарницей, может кто подскажет. Спасибо!
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 17:47
Ліміти не встановлюються без причин. Потрібно перевірити ситуацію предметно. Зв'язатись з контакт-центром банку із-за кордону можна за номером телефону (044) 247-84-18 (за тарифами оператора), або безкоштовно через сайт банку: https://www.oschadbank.ua/card/my-card (обрати значок повідомлення, потім — слухавки).
при регистрации постоянно выдает ошибку 400. обращался в банк сказали что они со своей стороны все сделали
Ощадбанк
Відповідь банку
1 квітня 2022, 11:47
Доброго дня. Зателефонуйте, будь ласка, за номером 0800210800 для детальної перевірки ситуації.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝