Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Ощадбанку: Львів, пр-т Свободи, 24

Адреса:
Львів, пр-т Свободи, 24
Телефон:
+38 (032) 235-89-01, +38 (032) 235-41-37
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 17:30, Сб: 09:00- 15:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
20 жовтня 2022, 10:37
Через абсолютну неуважність, брак організованості та байдужість до своїх безпосередніх обов’язків п. Тетяни Іваночко, працівниці відділення Ощадбанку (вона ще й, виявляється, провідний економіст!), що знаходиться у м. Львів, пр. Свободи, 24. Нею було загублено й відтак вчасно не передано до Пенсійного Фонду важливого документу. Це стало причиною подальших непорозумінь, через які постраждала літня жінка — пенсіонерка, пенсію якої не перевели вчасно на банківську карту Ощадбанку! Хто тепер відшкодує погіршення стану її здоров’я?!
Це неприпустимо для фінансової структури, яка передовсім заявляє, що «цінує свою репутацію надійної фінансової установи» й «в своїй роботі керуються трьома корпоративними цінностями» перша з яких є Людина!
Прошу звернути увагу на неприпустимо погану роботу вашої працівниці — може хоча б це зупинить погіршення загальної репутації Ощадбанку України та його відділень у Львові?!
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
20 жовтня 2022, 11:59
Добрий день. Нам дуже прикро що сталася така ситуація. Ми цінуємо кожного клієнта, тому обов'язково проведемо роботу зі співробітниками задля унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому та щоб не виникало різних непорозумінь в обслуговуванні. Перепрошуємо за незручності.
3
15 лютого 2022, 15:30
Банк відмовляється віддавати валютні кошти, які знаходять на картковому рахунку мотивуючи це тим шо їм не завозять долари.
Другий день намагаюся зняти гроші, замовляв у двох відділеннях. Сказали дзвонити їм кожен день поки не завезуть гроші, а конкретно коли це буде невідомо.
Хороший підхід в банку — «Радо візьмем ваші гроші, але віддавати не збираємось, робіть що хочете»
Коментарі (3)
Ответ банка
Ощадбанк
15 лютого 2022, 17:13
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Видати готівку можливо в сумі, що наявна в касі. Рекомендуємо тримати зв'язок із працівниками, вони зорієнтують, коли зняття валюти стане можливим.

Сумою на картковому рахунку ви можете користуватися. За необхідності, її можна переказати без комісії на інший рахунок (наприклад, гривневий) або здійснити оплату.
5 не зарахована
25 січня 2022, 12:10
4 долара пропало. при проханні показати договір з моїм підписом в банку сказали що вони входять в тарифи. А ГРОШІ ВКРАЛИ. ПРОШУ ПОВЕРНУТИ ГРОШ???
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
25 січня 2022, 13:08
Доброго дня! Списання всіх комісій передбачено діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/cards-taryf, які регламентують ваше обслуговування в банку.
1 не зарахована
6 серпня 2020, 10:20
Прийшов на днях в це відділення поповнити валютну карту через касу. То мало того, що чекав півгодини, бо працівники без черги спершу «своїх» пускали всередину, а оскільки карантин, то більше аніж двом людям заходити не можна. Так ще й на касі працівниця сказала, що одні $100 не прийме, бо на ній є «плями», аргументуючи це тим, що вона такої купюри людям не зможе дати. Я звичайно все розумію, але коли державний банк не може прийняти іноземну валюту, яка ані трохи не пошарпана, ані порвана, то це вже в голову не вкладається. Мусив йти в обмін валют і міняти на іншу.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
6 серпня 2020, 14:35
Доброго дня! Перепрошуємо за можливі незручності. Перед прийомом валюти касир зобов'язан проаналізувати купюру. Якщо купюра має ознаки зношеності, її відправляють на експертизу. Дана процедура може зайняти близько шести місяців. Тому касир запропонувала Вам зробити обмін в іншому місці, без очікування.
Відповідь адміністратора
Мінфін
7 серпня 2020, 15:00
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.08.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
3
24 квітня 2019, 16:57
Доброго дня. Згідно нового закону про монетизацію змушений був звернутись у ваш банк, для отримання субсидії. Як виявилось, приємного у візиті мало. Подавав документи на субсидію з паспортом взірця 94 року, а отримувати до вас звернувся уже з ID картою. У видачі відмовли, так, як дані паспорту не співпадають(номер та серія паспорту). Аргументували тим, що субсидія може бути на мого однофамільця. Сказали звертатись знову туди, де подавав документи на отримання субсидії. Що в державних структурах, що в державному банку, одна некомпетентність. Яке відношення серія та номер паспорта має до субсидії? Невже не достатньо паспорту який є дійсний на момент отримання коштів для ідентифікації.
До слова, мені б цікаво було подивитись на мого однафамільця, який має такий же ІПН, як у мене. Поясніть будь ласка вашим співробітникам що таке ідентифікаційний номер платника податків.
Аж цікаво стало, що роблять власники рахунку у вас, у випадку заміни паспорту, і в які органи потрібно звертатись.
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
25 квітня 2019, 9:50
Дброго дня!
Згідно законодавства, документом, який засвідчує особу є паспорт.
Процедура виплати монетизації: управління соц захисту надає в банк реєстр, де вказано серію та номер паспорті. Згідно цих даних відбувається виплата.
Не актуальна інформація в УПСЗН не є проблемою банку. Рекомендуємо актуалізувати ваші дані в установах, які приймають участь у виплаті субсидії.
1
13 грудня 2017, 20:44
В Львові в відділенні Ощадбанку що на Проспекті Свободи ( номер відділення не знаю). Касир (жіночка років 40) відмовилась видавати грошовий переказ в розмірі 600 Євро без купівлі страхівки. Аргументувала що в них тільки 1000 евро і вона може видати такі кошти тільки під страхівку яка коштує 50 гривень.
Зауважу що це не перший випадок. В кінці робочого дня, минулого тиждня вони також мені відмовились видавати кошти — сказали що залишкову суму вони видають тільки під страхівку.
Я так розумію в них є план і премії. Але покупка страхівки має бути на добровільній основі, а тут тебе ставлять перед вибором або купляєш страхівку або йди в другий банк.
Прошу звернути на це увагу і прийняти якісь міри
Коментарі (1)
Ответ банка
Ощадбанк
14 грудня 2017, 9:55
Доброго дня. Приносимо вибачення за цю ситуацію. Справді, купівля страхового полісу є виключно добровільною і отримання будь-якої послуги можливо без цього. Просимо написати в особисті дату та приблизний час звернення до відділення.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Ощадбанку за адресою Львів, пр-т Свободи, 24. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Ощадбанку - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Ощадбанку розташованому за адресою  Львів, пр-т Свободи, 24- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.