×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.4 | 44.5 |
PLN | 9.65 | 10.4 |
USD | 42.2 | 42.9 |
Всі курси банку |
Заблокировали доступ к ощад 24
Коментарі (1)
Шахрайство
Загалом, ми наполегливо рекомендуємо не лише зберігати квитанції, а й перевіряти банкноти безпосередньо при їх отриманні в касі.
Коментарі (5)
Закрытие карты
Днепр, Гагарина 115
Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Написати коментар
Придбання безготівкової валюти ще не працює
Просто придбати готівкову валюту — також неможливо, жодну суму.
— було бажання придбати за гривні із депозиту, що закінчився, валюту та одразу оформити депозит строком на понад 3 місяці, як це повідомлялося в новинах НБУ
Написати коментар
Отказ в выплате депозита от фонда гарантирования вкладов
Написати коментар
Заблокирован вход в Ощад24. Восстановить можно только (!) в Донецкой области
Я не понимаю, почему я не могу пойти в отделения Ощадбанка в Хмельницкой области? У нас не одна страна, а Соединенные Области Украины???
Если бы это было в мирное время, еще можно было бы понять. Но в войну мне что обязательно надо возвращаться в зону боевых действий с последующими флешбеками? Почему не сделаете исключение в военное время? Какая принципиальная разница в отделениях в разных областях Украины?
Написати коментар
Некомпетентность персонала
Написати коментар
Не пускає в ощад 24
Єдине, що працює…Вайбер. Будь-ласка пишіть туди!
Мені терміново потрібно відкрити мій додаток!!!
Коментарі (1)
Жалоба отделения г. Краматорск ТВБВ10004/0271
Прошу вашей помощи, так как законных оснований блокировки у нее нет, а то что она думает что вдруг я не буду платить это её мнение, которое нигде не прописано что так можно делать. Она просто думает только о себе.
Горячая линия банка говорит что это незаконно было сделано ограничение, но снять они ее не могут, что только нужно идти в свое отделение.
Руководитель Лебедева Оксана Александровна
Коментарі (3)
Відгук за універсальну картку
Коментарі (3)
Шахрайські дії
Але співробітник сказав, що безкоштовно вже не відкривається, і щоб відкрити потрібно заплатити 150 грн.
Прийшлось заплатити.
При внесенні 150 грн кассир квитаніцю не видав, що нас насторожило.
Вже вдома подзвонив на гарячу лінію ощадбанку і дізнався, що картка дійсно відкривається безкоштовно.
А 150 грн взяли за автострахування (авто і водійських прав у нас немає і не буде).
Тобто співробітники для того, щоб робити план по страхуванню не просто нав’язують додаткові послуги, які вам не потрібні, а не дають вам можливості скористатися іншими послугами банку, поки їх не заплатите (бо їм треба робити план, бо не отримують премію).
Виходить, поки громадяни України рахують копійки, щоб вижити в цих надскладних для країни умовах, співробітники ощадбанку беруть за безкоштовні послуги гроші. Вважаю такі дії як Шахрайство — заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (стаття 190 Кримінального кодексу України). Розумію що ці гроші співробітник не поклав собі в карман, але робиться все це для того. щоб потім отримати премію за виконання плану по не потрібних клієнтам послугам.
Пишу також, щоб попередити клієнтів цього банку: уточнюйте по гарячій лінії ощадбанку законність та реальну вартість наданих вам послуг, через те, що під виглядом однієї послуги підсовують інші.
Хочеться знати публічну відповідь Ощадбанку стосовно дій співробитників: вимагання менеджером 150 гривень за оформлення «Моя карта» і не видачею квитанції касиром. Вважаю що менеджери та касири працюють заодно в цій схемі.
Також вимагаю провести розслідування по цим страховкам, які підсовують співробітники. Впевнений, що не тільки нам прийшлось заплатити за ці страховки щоб отримати ті послуги, за якими ми приходили.
Коментарі (1)
Ощад 24/7
Дякуємо за пропозицію. Вже працюємо над реалізацією всіх функцій в новому додатку. Просимо ще трохи зачекати. Також, зауважимо, що На сьогоднішній день обидва наші додатки працюють і можуть незалежно працювати на одному пристрої. Ви можете виконати операцію і в попередній версії застосунку. В подальшому всі сервіси будуть доступні в новому «мобільному Ощад».
Коментарі (6)
Після оформлення договору вказали не мій номер рахунку для інтернет -еквайрингу
Написати коментар
12 дней обмана…
Банк не затримує виплату заробітної плати. Максимальні терміни зарахування коштів можуть складати до 3 х днів.
Якщо у вас виникли сумніви щодо даного зарахування рекомендуємо звернутися з цим питанням до бухгалтерії підприємства/організації в якій ви працюєте і уточнити коли було проведення операцій з перерахунку коштів на банк.
Написати коментар
Проблема із зарплатною карткою
Написати коментар
Работники колл-центра не знают про лимиты выдачи наличных в их же банкоматах
Сначала поговорил с тетенькой, которая сказала «Узнавайте в Монобанке!».
На мое резонное замечание, что это вообще-то Ощадбанк устанавливает лимиты на снятие наличных в своих банкоматах, сказала «нууу ладно, щааас, подождите».
Подождал, вернулась, сказала «Сейчас переведу вас на специалиста по данному вопросу, но я бы все же спросила в Монобанке».
Следующий специалист узнал мою область проживания и радостно ответил, что «Сколько в банкомате есть денег — столько и сможете снять! Лимитов нет ни на разовую операцию, ни на общую сумму!».
Очень воодушевившись данной информацией, я написал в любимый-крутой Монобанк, решив спросить — а вдруг есть какие лимиты по моей карте? На что в Моно мне ответили, что по моей карте лимитов нет, но _по их опыту_ в Ощадбанке все же есть лимит в 1 000 грн. на разовую операцию и 3 000 грн. в день.
Пойдя к банкомату … что бы вы думали?
Я смог снять 3 раза по 1 000 грн. Всё.
Т. е. та первая тетенька из колл-центра конечно была права, посоветовав спросить в Монобанке, лол.
Ну, а если серьезно, то мне сдается, что это прям простейший вопрос, на который сотрудники колл-центра обязаны знать ответ, а не предоставлять неправдивую инфо.
Перепрошуємо за якість консультації. Хочемо перевірити якість наданої вам консультації та при наявності порушень докласти зусиль для недопущення таких випадків в майбутньому. Для цього просимо повідомити нам в особистому повідомлені ваше ПіБ, дату дзвінка і номер телефону.
Що стосується лімітів так, першочергово потрібно звернутися до банку емітента карти для уточнення можливості зняття готівки в банкоматах інших банків, перевірки наявності лімітів та комісій передбачених тарифами банку. Також не варто забувати, що інші банки можуть встановити ліміт на видачу готівки по картках інших банків, як по сумі та і по кількості зняття. Зі сторони Ощадбанку ліміт на видачу готівки по картках інших банків складає 3 операції на добу не більше 3 тис грн сумарно.
Коментарі (2)
Отказ от продления депозита
Очень прошу помогите вернуть свои деньги, собранные на «черный день». Г. Угледар Донецкая обл.
Коментарі (4)
Не віддають гроші із завершеного валютного депозиту.
Ситуацією вже займаємося. По результатам перевірки, вас проінформуємо.
Коментарі (4)
плохая работа 590 отделения в городе одесса
Написати коментар
Нет ответа на запрос нотариуса
Банк готує та надає відповідь на звернення громадян впродовж 30 днів з моменту отримання листа банком.
Коментарі (1)