Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамське відношення. Не компетентний персонал

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Юлія Зубко 28 грудня 2022, 10:47
Не за власним бажанням довелось стати клієнтом цього банку,і тепер стало зрозуміло чому цей банк не зважаючи на весь його ребрендинг вважають відсталим. Особливо хочу «відзначити» відділення на пр-ті Маяковського 73а, Деснянський район (ж/м Троєщина).В цьому відділенні працюють не компетентні працівники, в яких просто хамське відношення до своїх клієнтів,і клієнтів які прийшли на обслуговування. Я звернулась до даного відділення 28.12.2022р. о 09:00 годині, з питанням отримати переказ від організації яка перерахувала мені кошти за оренду землі, ці кошти треба отримати саме в Ощадбанк. Касир відділення, а саме Тританіченко Катерина Василівна, я взагалі не розумію як така не вихована людина, може працювати з людьми.Вона з першого погляду уже була не задоволена, що до неї звернулись, спочатку сказала що у неї нема коштів, але потім все-таки взяла документи, щось набирала у системі і запитала з якої організації переказ, після цього без слів викинула документи і поставила табличку, після запитання що мені робити далі, вона сказала «не знаю, в мене система не працює», тобто люди з самого ранку чекають під відділенням щоб почути що у банку якісь технічні проблеми, при тому що співробітники навіть не намагаються їх вирішити,і строки вирішення теж не надають, але дозволяють собі в такому тоні спілкуватись з клієнтами. Мені не зрозуміло, як Державний Банк, який має бути прикладом для інших банків, в такий тяжкий час, дозволяє собі таке не людське відношення до клієнтів.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 11:33
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та неприйнятну поведінку працівників банку. На жаль, інколи може виникнути помилка в системі, та ми намагаємося її вирішити в найкоротші терміни. Хочемо звернути увагу, що Ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати. Також, грошовий переказ можна отримати дистанційно в додатку Ощад або ж у веб-банкінгу Ощад 24/7.

Коментарі - 1

+
0
Юлія Зубко
Юлія Зубко
28 грудня 2022, 15:21
#
Я хотіла б отримати зворотній зв’язок від співробітників саме цього відділення,як саме буде вирішуватись запитання і які міри будуть прийняті до конкретного співробітника,тобто касира Тританіченко Катерини Василівни,уже не перший раз стикаюся з її хамством. На мою думку працівники які переходять на особистості,не кваліфіковані не мають працювати з людьми.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Хамське відношення. Не компетентний персонал