Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Марія Юрковська 15 серпня 2022, 12:19
Доброго дня. Нажаль в додатку Ощад 24/7 постійно блокуються кошти: при перекидці МІЖ СВОЇМИ КАРТКАМИ всередині додатку, зняття з «мобільних заощаджень», з «віртуальної картки». Звісно що банк має право утримувати мої кошти до 3-х діб. Але вже це занадто. Кожний рух коштів -постійний блок на декілька годин/діб. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ОЩАДБАНК.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 16:00
При переказі між своїми картками, кошти стають доступні клієнту одразу після проведення операції. При цьому, повне фінансове зарахування справді відбувається не миттєво і до того часу кошти відображаються як тимчасово заблоковані.
Juliyaypet 13 серпня 2022, 16:15
Добрый день. Подскажите пожалуйста какие есть варианты решения вопроса и куда обращаться. Ситуация такая, что с ковидом и военными действиями у пенсионера не получилось поменять карточку срок действия которой закончился. В данный момент возможности выехать тоже нет, связь водафон плохая, пенсия заходит, но в приложение карта не активна и нет возможности перебросить или пользоваться деньгами. Хотелось бы конструктивный ответ, а не стандартный приехать в банк, это просто не возможно.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 серпня 2022, 16:01
Добрий день. На жаль, у нас немає відповіді, яку б ви хотіли отримати. Справа в тому, що справді єдиним варіантом вирішення питання є особисте звернення до відділення банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сабир Ахмедов 10 серпня 2022, 17:51
Відділення за адресою: Харків, майд. Конституції, 22
олх развод. Чел выставил телефон samsung galaxy s20 plus на продажу- gjckt после долгих переписок попросил предоплату за дорогу, я выслал на его карту ощадбанка — и после неотвечает ни на звонки ни на вайбер. На олх объява также висит

карта ощад его 5167 8032 4292 1174
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 11:33
Добрий день. В даному випадку рекомендуємо звертатися до правоохоронних органів.
Проблема вирішена
maymay2768 10 серпня 2022, 16:25
Так перший раз мене ошукав менеджер Ощадбанку при відкритті депозиту без капіталізації відсотків, запропонувавши мені відкрити кредитну картку MORE, яка не є для застосування в депозитних розрахунках.
А вдруге, коли я прийшла перевірити відмову від пролонгації депозиту. Менеджерка Ощадбанку Колісніченко А.І. знову нічого мені не повідомила про шалені відсотки банку по цій кредитній картці при виплаті депозиту готівкою.
Ощадбанк обікрав хвору і безробітну людину під час війни на три тисчи гривень.
Тепер вже ніколи не звертатимуся до цього грабіжницького банку, в якому менеджери допомогають системі банка обікрасти своїх клієнтів. Ганьба.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 17:59
Добрий день. При відкритті депозиту передбачено випуск картки за тарифним пакетом Мій рахунок. При цьому, клієнт може обрати будь-яку картку нашого банку для виплати депозиту після його завершення, в т.ч. і картку Море. При цьому, при відкритті картки клієнт погоджується з тарифами банку, ставлячи свій підпис на договорі. Окрім того, під час дії депозитного договору, клієнт в будь-який момент може змінити картку для виплати депозиту онлайн.
blacksn 9 серпня 2022, 18:57
Списують у ввлюті по одному курсу, через дві доби сума списання збільшується і ще нараховують штраф за несанкціонований овердрафт.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 серпня 2022, 11:39
Добрий день. Кошти завжди списуються по курсу банку для платіжних карток на момент списання. Його завжди можна переглянути за посиланням: https://www.oschadbank.ua/currency-rate
Безпосередньо при проведенні операції кошти блокуються за курсом Міжнародної платіжної системи, який є суттєво заниженим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
марина Кот 5 серпня 2022, 22:17
два месяца пытается отец войти в ощад24- смс не приходит на телефон и вайбер тем более!
Логин и пароль не взял с собой как убегал с харькова в испанию
Ему 70 лет не может вернутся и лично прийти в банк и доверенности тоже нет возможности сделать
Что в этом случаее делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:50
При реєстрації/відновленню паролю через наш старий додаток, на номер клієнта замість смс надходить дзвінок на фінансовий номер якого, під час якого озвучується код. Відповідно, номер має бути у роумінгу. Або ж ви можете завантажити новий наш додаток. Там надійде саме смс.
Djus 5 серпня 2022, 18:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
У квітні 2022 року закінчився термін дії платіжної картки. Зателефонував до контакт-центру, щоб перевипустити. Заявки у мене не прийняли, сказали
що карти зараз не перевипускають, а термін дії продовжено до серпня. Минуло 3 місяці, знову зателефонував до кол-центру. Заявки знову не прийняли.
За словами оператора, я мав подати заявку протягом місяця після закінчення терміну дії картки. А тепер повинен йти у відділення банку розбиратися. На моє заперечення, що заявка подавалася вчасно, отримав відповідь: «Нічого не знаю, що і коли ви подавали». Ось таке ставлення до своїх постійних клієнтів. У мене зараз немає можливості кілька разів ходити в банк і вистоювати величезні черги, щоб замовити перевипуск карти, а потім ще раз щоб її отримати. Ощадбанк постійно створює проблеми на рівному місці.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:45
Добрий день. Зараз вам і не потрібно йди в банк, т.я. ми ще раз продовжили всі картки до 31.12.2022. Стосовно ж перевипуску, оператор, за бажання клієнта, звісно, мав прийняти заявку на перевипуск, хоча інформативно і міг повідомим, що це зараз не обов`язково. Перепрошуємо.
Прослухаємо консультації та проведемо роботу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Антон Бец 5 серпня 2022, 16:41
В.о. керуючого Григорій запропонував цікаві умови щодо продуктів банку, не дивлячись на мою зайнятість та даже забудькуватість своєчасно нагадав про пропозицію та зробив все для вигодних умов для мене як клієнта.
Банк звісно міняється та стає краще, але в першу чергу це роблять окремі люди які добре ставляться клієнтів та сервісу, це дуже гарно та такі спіробітнике це успіх будь якого банку!

Доречі всі питання було вирішено дистанційно та оперативно.
Ощадбанк
Відповідь банку
8 серпня 2022, 15:43
Дякуємо вам за відгук!
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 серпня 2022, 18:44
Відгук не зарахований (на 09.08.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Проблема вирішена
Olena19031969 5 серпня 2022, 11:50
Мне нужно зарегистрироваться в Дие, я нахожусь на временно окупированной територии (село в Мелитопольском районе Запорожской области), где нет украинской связи от слова СОВЕРШЕННО. К сожалению, единственная карта у меня в Ощадбанке. Чтобы зайти в Дию мне нужно смс-подтверждение от Ощада, которое я естественно получить не могу (СВЯЗИ НЕТ!!!). Связаться с Ощадом тоже не возможно: тг-бот, Вайбер -бот, бот на сайте требуют код подтверждения, что приходит на номер телефона (а связи то НЕТ). Написала на почту, ноль реакции. Написала в приложении Ощад24/7, тоже ноль реакции. Попросила подругу позвонить с подконтрольной Украине територии, так она не может дозвониться, потому что у нее нет карты Ощада. Каким образом можно связаться с представителями банка при данных обстоятельствах? Правильно, никак. Вот такое отношение банка к жителям окупированных територий. Не говоря уже о том, что невозможно зайти в Дию
Ощадбанк
Відповідь банку
5 серпня 2022, 13:47
Добрий день. В даному випадку зателефонувати ви можете просто онлайн, через наш сайт. Там є функція Веб дзвінок.
Але в даному випадку це ніяк не вплине на вирішення вашої проблеми.
Особливістю роботи BankID і не лише у випадку з Ощадом є необхідність отримання клієнтом коду підтвердження операції. Надіслано його, на жаль, може бути тільки у вигляді звичайного смс-повідомлення.
vitaldes 4 серпня 2022, 12:04
Нарешті я можу вас покинути. Заява в А-банку написана.
Чим я незадоволений.
1. Пам«ятаєте ви в 2013—2014 проводили чи то ребрендінг чи то модернізацію? Це коли мені несподівано до закінчення терміну дії заблокували картку. І довелося замовляти пересилку. Три долари. І коли «гривня не змінилася» послуга зросла з 24 до 72 гривень.
В тому ж приваті картку можна замовити-поміняти-перевипустити і любому відділенні.
Монобанк — діти згубили картку, а через 10 хвилин після звернення в пункт видачі я тримав в руках нову. Не в тому місті, де отримував.
2. Пам»ятаєте, як замісь випуску раз на два роки ви зробили щорічний перевипуск карти? Бо «пенсійний фонд попросив, щоб не виплачувати якщо пенсіонер помре» — цитата оператора ТП. Це при тому, що при оформленні я підписував паперовий договір, де вказано 2 роки дії картки. Чому прохання ПФ крутіше ніж моє?
3. Ну, платне СМС інформування і плата за перегляд балансу в банкоматі — взагалі за межею добра і зла. Назвіть ще хоч один банк, де ці опції платні.
І от не треба «встановіть додаток, подивіться чек».
Прощавайте.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:04
Дякуємо вам за відгук і багаторічну співпрацю.)
Сергiй Смирнов 4 серпня 2022, 9:00
Добридень!
Повторно.
Мій депозитний вклад, договір № 150695704 закінчився 11 січня 2022 р. Він був оформлений у відділенні «Ощадбанку» м. Волноваха Донецької області. Зараз цього відділення немає. За рік до цієї дати, без телефонного дзвінка відсоток по вкладу знизили до 1%.
Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку за умов відміни автопролонгації депозиту, що було вчасно виконано. Насправді ж депозит не був переведений на картку.
Я неодноразово протягом останніх 6 місяців звертався до фахівців «Гарячої лінії» «Ощадбанку», але вони вже відповідали по іншому: треба особисто звернутися до відділення «Ощадбанку». Але це було ніяк неможливо через закриті блок-пости.
Тепер я за допомогою мобільного додатку «Ощад 24/7» намагаюсь самостійно перевести гроші з депозиту, який вже закінчився, на діючу картку. Але коли я в «Ощаді 24/7» виконую всі необхідні операції, електронна система не дає можливості вказати номер поточного рахунку депозиту. Через це неможливо здійснити переказ грошей на картку. Мабуть, з поточним рахунком виконували якісь некоректні дії.
Якщо раніше, коли був зв’язок, на «Гарячій лінії» «Ощадбанку», мені відповідали, що гроші не перевели на картку тому, що я переселенець. А зараз, коли я телефоную по «Зворотньому зв’язку» «Ощадбанку», фахівці просто наді мною знущаються: я чекав їхньої відповіді 40 хвилин, 50 хвилин, годину, та так і не дочекався.
Може все-таки знайдеться хоча б один фахівець, який виправить помилку банку і зможе повернути мої гроші з поточного рахунку депозиту на діючу картку, і завершить мої митарства. Чи це ніколи не закінчиться?
З надією Сергій
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:24
Добрий день. Раніше ми повідомляли вам, що у разі відображення вашого депозиту в системі, ви можете обрати рахунок для перерахування коштів і операцію буде здійснено.
Зробити це потрібно не в новому додатку, а в старому, або веб версії. При цьому, обирати вам потрібно не не меню Перекази, а саме зайти в меню депозиту і обрати рахунок для виплати там.
Valentina Kuznetsova 3 серпня 2022, 22:26
Xочу сердечно поблагодарить сотрудников Ощадбанка за хороший профессионализм и чуткое отношение к пожилому клиенту Ощадбанка. Второй раз я обращаюсь с просьбой к заместителю Главы Правления Ощадбанка Антону Тютюн (извините, не знаю отчества, так как обращалась в личку в фейсбуке). Мне скоро будет 82 года, живу в Египте у дочери, были проблемы с картой. Антон сразу мне ответил и написал мне, что со мной свяжется ответственный сотрудник банка. Со мной сразу связалась Татьяна Кравченко, она проявила очень большое терпение, у меня зависал компьютер, прерывалась связь, но она меня успокаивала и очень корректно мне все объясняла. Большое им спасибо! Достойные сотрудники банка! Когда я поблагодарила Антона, он мне ответил, что рад помочь. Достойные слова. Татьяна на мое спасибо ответила, что это ее работа. Да, это ее достойная работа. Будет Победа в Украине! 8/2/2022 Кузнецова
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:42
Дякуємо вам за чудовий відгук!
Максим Яровий 3 серпня 2022, 20:40
Жодним чином не розумію, як люди добровільно йдуть користуватись послугами цієї контори.
Ощадбанк — це жах. Жах наяву.
Коли я вимушено отримував стипендію у цій конурі, щоб перевести гроші на інший рахунок без відвідування відділення я хотів скористатись додатком, мені сказали що я повинен підключати платні послуги смс—банкінгу та мобільного—банкінгу. Я прозрів. Кожен раз очікуючи у черзі по 6 годин, коли людині не можуть за 2 години просто видати ГОТОВУ КАРТКУ. Нагадаю, у Сєвєродонецьку загинула людина в Ощадбанку чекаючи у черзі.
Це гірше за знущання.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:47
Смс-банкінг давно не є обов`язковим для користування нашим додатком. А той, в свою чергу, завжди був безкоштовним.
Не будемо нагадувати ким та ракета була випущена і хто змусив людей сотнями звертатися до відділень, щоб отримати кошти і на щось жити. При тому, що Ощадбанк залишався єдиним, хто до останнього надавав послуги навіть під обстрілами.
Проблема вирішена
Maksim656 3 серпня 2022, 19:36
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Прийшов у відділенні забрати карту, а мені не хотіли віддати іза того що в мене прострочений паспорт але я звонив на гарячу лінію і сказали що я маю право забрати не знаю що робити, а паспорт аж десь через 2 місяці буде
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 15:58
Добрий день. В умовах воєнного стану ми справді обслуговуємо клієнтів і з простроченим паспортом. Могли б ви уточнити в яке саме відділення ви зверталися?
4542 3 серпня 2022, 18:51
Моя мати живе в донецькій області, окупованій з 2014 року. Приїхала до мене у м. Дніпро і оформила справку переселенця, пенсію на карту ощадбанку. Коли розпочалась війна, зв’язок водафон зник і мама більше не може користуватися своїми коштами через ощад 24, тому що повідомлення підтвердження приходило на номер водафону. Тепер ми дізнаємося, що можна перевести ці смс підтвердження на вайбер, але карта банку повинна бути відкрита не в Дніпрі… У мене складається враження, що ощадбанк співпрацює з окупантами. Бо там на окупованих територіях деякі ділки за гроші знімають людям кошти з карт ощаду, у мене питання — ЯК??? Як це може бути??? Людина не може зняти свою пенсію, бо ощад робить все можливе, щоб це було неможливо. А окупанти там можуть… Риторичне питання, так ощадбанк??? Ніколи нікому не пораджу заводити рахунок в ощаді, ба більше і вся моя сім'я не має довіри, бо в складній ситуації банк показав себе, як неспроможний, непрофесійний… розчарування
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:49
Добрий день. Якщо у клієнта відсутня можливість отримати код підтвердження операції на фінансовий номер телефону, то ніхто і ніяким чином зняти кошти на тимчасово окупованих територіях не зможе.

Клієнти завжди мали мжливість налаштувати альтернативні способи входу та підтвердження операцій в додатку. На жаль, до 24 лютого далеко не всі клієнти виявили бажання скористатися такою можливістю. Тепер справді додалась можливість отримати код у Вайбер, доступно це клієнтам, чиї рахунки відкриті на тимчасово окупованих територіях.
Проблема вирішена
Nafanya1123 3 серпня 2022, 18:45
Ощад банк не видає депозит, Кривий Ріг, не має валюти, яким чином я можу вирішити це питання? Я віддала свої кошти, чому їх не має в банку?
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:43
Добрий день. В день звернення справді не завжди є можливість видати потрібну кількість іноземної валюти, адже її просто може не бути в наявності. Тому ви можете замовити потрібну суму і отримати кошти у визначений день.
Аліна Болдирєва 3 серпня 2022, 18:11
Банк перевипустив мені картку на відділення 10026/016 у Києві, я прийшла до відділення щоб її забрати, в мене немає паспорта так як він знаходиться на перевипуску у Харкові і я не маю змоги забрати його зараз. В мене є додаток Дія з єДкументом та закордонним паспортом, який приймають усюди. Мені відмовили у видачі картки та повідомили про те що я маю мати лише паспорт із собою, але у зв‘язку із воєнним станом банки мают приймати єДокумент як основний, це ж мені повідомили і у колл-центрі Ощадбанку, але працівники цього відділення мабуть мають власні правила та власні закони які відрізняються від законів України. Я прошу керівництво банку та відділення по вулиці Великій Васильківській 116 розібратися зі своїми працівниками які не читають інструкцій та законів країни.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 16:12
Добрий день. єДокумент справді посвідчує особу, але з обслуговуванням в банках все дещо складніше. Ми можемо прийняти цифрові копії тих же документів, з якими раніше відкрили для вас рахунок, навіть якщо сам документ прострочено. Спробуємо допомогти в даній ситуації.
NataliiaVas 3 серпня 2022, 17:13
Доброго дня!

Ще 29 липня перерахувала зі своєї картки іншого банку гроші на карту Ощадбанку. Гроші до сьогднішього дня не зараховані на карту Ощадбанку і знаходяться у статусі «тимчасово заблоковані», більше того виник овердрафт. Вже 3 рази дзвонила на гарячу лінію, і кожен працівник кол-центру говорить абсолютно різне, запропонували мені вирішити це питання з банком-відправником коштів (хоча я неодноразово повторюювала, що зі сторони того банку операція успішно здійснена, кошти прийняті Ощадбанком до зарахування, також банк-відправник це підтвердив мені у дзвінку).
Вже пройшло 4 банківські дні. Я так і не отримала відповідь, коли платіж буде оброблений банком і кошти надійдуть на рахунок.
У всіх банках перекази з картки на картки взагалі миттєві, а тут вже 4 банківські дні
пройшло і ніякої інформації.
Ощадбанк
Відповідь банку
4 серпня 2022, 12:47
Добрий день. Перекази справді проводяться майже одразу, і тут Ощадбанк нічим не відрізняється від інших банків. Максимальний термін проведення переказу — 3 робочі банківські дні. На момент написання вашого відгуку ще не минуло цих трьох днів.
Чи правильно ми зрозуміли, що овердрафт виник по причині того, що переказ на вашу картку таки надійшов, кошти ви зняли, але повне фінансове зарахування ще не відбулося? Напишіть, будь ласка, детальніше нам в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
julianitsenko 3 серпня 2022, 16:33
Добрый день. 03.08.2022 из- за не внимательности вашего сотрудника Чуднецовой Таисии Олексеевны, я не смогла получить международную финансовую помощь для ВПО, так как она нашла 2 ошибки в имени Iuliia — Yuliia, хотя ошибка была одна, а при одной ошибке денежный перевод- выдаётся. Прошу вас принять меры наказания. При попытке указать на ее ошибку мне нагрубили.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 16:37
Добрий день. Перепрошуємо за дану ситуацію.
Зі співробітником проведемо роботу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaPohrebniak 3 серпня 2022, 12:08
Моя мама является клиентом вашего банка и проживает на оккупированной территории, в городе Энергодар. Если вдруг Ощадбанк не в курсе, то я сообщаю, что на оккупированных территориях не работает украинская мобильная связь. Соответственно, жители оккупированных территорий не могут получать смс сообщения с кодом проверки для выполнения любых операций (например, снятие лимита) и не имеют абсолютно никакой возможности связаться с оператором, так как в вашем банке все каналы связи через авторизацию с помощью смс сообщения.
Единственную возможность связаться с банком без авторизациях я нашла на сайте, где можно отправить сообщения и в течение месяца проблему рассмотрят. Но и там нет возможности описать всю проблему, так как стоит ограничение в 500 символов, при чем об ограничении сообщается не в начале, а при попытке отправить, когда уже написано сообщение на 1500 символов!!!
Я прошу Ощадбанк обратить внимание на своих клиентов на оккупированных территориях и срочно сделать возможность получать смс сообщения с кодами проверки в любом удобном для них мессенджере (обращаю ваше внимание на то, что другие банки имеют эту функцию по умолчанию).
А также дать пользователям устанавливать ежедневный лимит по операциям самостоятельно! Потому что это доставляет большие неудобства каждый день снимать установленный банком лимит в 2000 грн.
Я вижу, что тут отвечает сотрудник банка, поэтому просьба передать данное обращение в необходимый отдел и исправить ситуацию как можно быстрее.
Спасибо за понимание, жду обратную связь.
Ощадбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 15:04
Добрий день. Нам чудово відомо про ситуаці. зі зв`язком на тимчасово окупованих територіях. Тому ми реалізували модливість отримати коди підтвердження для користування нашим новим додатком у Вайбер. Для цього клієнту через наш сайт за допомогою функції Веб дзвінок зателефонувати до нашого контакт-центру. Зателефонувати потрібно обравши пункт «Без авторизації».

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.7 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.5
PLN 9.7 10.4
USD 42.2 42.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝