×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Смс уведомления
Люди в аккупации и элементарно не могут воспользоваться своими же деньгами!
Банком було розроблено механізм підтвердження операцій через вайбер.
Покроково:
1. Завантажити новий додаток: https://www.oschadbank.ua/mob-oschad
2. Зателефонувати до контакт-центру через сайт: https://www.oschadbank.ua/chat (якщо немає зв'язку, можна натиснути «Продовжити без авторизації»)
3. Назвати оператору повний номер картки і дати відповідь на декілька питань
4. Оператор налаштує відправку паролей у Viber на ваш фінансовий номер на одну добу, щоб ви зареєструвались.
Написати коментар
Отвратительный сервис…
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Неможливо увійти до мобільного додатку на окупованих територіях
На сьогоднішній день банком розроблено механізм підтредження операцій без смс, через Вайбер. Якщо у вас не має його, або інший номер зареєстрований в Вайбер провести операцію неможливо. У випадку якщо буде розроблено альтернативний канал проведення операцій ми повідомимо
Написати коментар
Некомпетентні працівники відділення м.Київ, Пулюя 5
Що це за здирництво? Чому клієнтів змушують на незаплановані витрати через їхній банк?
Банк не змушує клієнтів проводити операції по карті. В своїй діяльності він керується чинним законодавством України та договором комплексного банківського обслуговування клієнтів. Згідно тарифів банку якщо клієнт не проводить операцій по рахунку банком передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку (можливо це малось на увазі працівником, що вам телефонував). Для уникнення списань по рахунку, дійсно, достатньо провести будь-яку операцію: зняти гроші, поповнити чи провести якийсь платіж.
Коментарі (3)
Неможливо закрити картку в іншому місті навіть під час війни
Коментарі (4)
депозити
Відмінити автопролонгацію по депозиту ви могли в період дії депозиту в будь-який час через Ощад 24. По завершенні депозиту кошти були б зараховані на рахунок, який ви вказували. Також, відміну автопролонгації можна виконувати через відділення банку в межах однієї області, де відкрито депозитний рахунок. Напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені деталі ситуації, що склалася вчора і в якому відділені це сталося.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Коментарі (2)
Незаконное списание денег с карты
В даному випадку ми рекомендуємо заблокувати карту з метою мінімізації подальшого списання коштів. В подальшому вам потрібно буде звернутися до правоохоронних органів для подання відповідної заяви про вчинення шахрайських дій з використанням карти. Банк в свою чергу надасть всю необхідну інформацію правоохоронцям, за їхнім запитом, для проведення розслідування.
Коментарі (6)
Намагання оформити картку киянина
Це, трішки" затягнулося на 40 хвилин, Оператори нікуди не квапилися, черга нікуди не рухалася. Вони вели розмови між собою, щось пояснювали один одному. Я не побачила перспективи у вирішенні свого питання та покинула відділення.
Якось немає більше бажання звертатися до цього відділення.
P. S.Спостерігала за роботою адміністратора (жаль, що не запам’ятала її ім'я). Дівчина старалася максимально допомогти відвідувачам.
Дійсно, призначена заздалегідь зустріч дозволяє не чекати вам в загальній черзі, а прийти на обраний час для виконання бажаної операції. Багатьом клієнтам зручна така функція і вони активно нею користуються. Призначити зустріч можна і по дзвінку до контакт-центру і самостійно через сайт. Що стосується співробітників, що здійснюють обслуговування клієнтів на місцях, то вони жодним чином не затягують вирішення питань клієнтів, а навпаки допомагають вирішити першочерговий їхній запит та додатково відповідають на всі питання, що виникають в процесі обслуговування. Дуже шкода, що у вас склалося таке враження про банк. Сподіваємося, що одна ситуація не вплине на подальшу нашу співпрацю.
Коментарі (3)
Незаконне списання коштів
Ви можете надіслати лист на поштову скриньку банку за адресою: contact-centre@oschadbank.ua та отримати відповідь щодо описаної ситуації. Також ви можете надіслати нам в особистому повідомленні ваше ПІБ, номер телефону та дату дзвінка до контакт-центру. Перевіримо якість наданої консультації
Коментарі (7)
Swift перевод
Мне 3 мая был отправлен Swift перевод, из Америки!!! Деньги не зашли!!!
Ропросил Ощадбанк все данные об отправители кто он и чем занимается.
Хорошо предъявила все бумаги об отправителе, сказали зачислят, прошло время придумали что отправитель что-то не указал.Пусть отправитель редактирую.
Отправитель отредактировал и дал ответ что его банк в Америке проверил Swift перевод все верно и деньги должен Ощадбанк зачислить в течении 24 -48 часов, позвонила в банк в Одессу на Черняховского, Ирина Николаевна управляющая сказали ждите до 7 дней все зачислят, прошло 7 дней денег нет, А в общем прошло 2 месяца и 16 дней.
Позвонила опять говорит деньги наверно вернулись отправителю, хорошо, дайте мне бумагу на почту что деньги вернулись отправителю.Бумаги нет, ну как все это понимать! При этом звонила не один раз на горячую линию, и два раза писала скаргу, нет ответа Как можно работать с таким банком!!! Карту проверили работает изначально.
Відповідь на аналогічний коментар надали вам в особисті повідомлення.
Написати коментар
Вчора скинув на карту Ощадбанку гроші
Коментарі (1)
Нема продовження карток як у інших банках під час воєного стану
Банк продовжив термін дії карток, що закінчувалися до 01.08.22. Продовження відбувалося автоматично і клієнтам не потрібно було звертатися до установ банку чи виконувати будь-які інші дії. На сьогоднішній день нової інформації щодо карток, що закінчуються ще не надходило. Як тільки вона буде ми обов'язково повідомимо клієнтів на своєму сайті.
У випадку, якщо продовження карток не буде клієнт або довірена особа (за умови наявності довіреності в останньої) має звернутися до банку для замовлення нової карти.
Коментарі (1)
Некомпетентность
Коментарі (1)
приниження честі та гідності
Роботу співробітників даного відділення ми обов'язково повідомимо і в разі виявлення порушень приймемо міри для їх усунення. Дякуємо за сигнал.
Написати коментар
Кража грошей
мені двічі було перераховано гроші з Іспанії. Одного разу виплата відбулася на гривневу зарплатну картку, після того, як гроші не були отримані, звернувся за допомогою на гарячу лінію, отримав пораду відкрити рахунок у євро онлайн та запросити оплату, як SWIFT-переказ. 28.06.2022 були перераховані гроші на мою карту з Іспанії, як SWIFT — переказ. Через кілька днів звернувся на гарячу лінію, дізнатися, чому гроші не зайшли на рахунок, отримав відповідь, що на обробку SWIFT — переказу потрібно 14 робочих днів. 28.06.2022 були перераховані гроші на мою карту з Іспанії, як SWIFT — переказ. Через кілька днів звернувся на гарячу лінію, дізнатися, чому гроші не зайшли на рахунок, отримав відповідь, що на обробку SWIFT — переказу потрібно 14 робочих днів. Сьогодні на гарячій лінії повідомили, що оскільки не була замовлена в онлайн-кабінеті квитанція на SWIFT-переказ, гроші не будуть отримані. Вимагаю отримання коштів, що були перераховані на мій рахунок. Обидва платежі не повернулися також відправнику до Іспанії, таким чином гроші просто привласнил Ощадбанк.
Описану вами ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
Написати коментар
скарга на роботу відділення у Дніпрі
Я звернулася на Вашу горячу лінію і спеціалист по переказам відповіла, що згідно з інструкцією НБУ, банк не може видати переказ. На питання № інструкції, спеціалист не зміг назвати не тільки пункт, а навіть № інструкції. Отож в мене виникли сумніви щодо компетенції Ваших співробітників. Звернувшись в Приватбанк та МТБ Банк, мене запевнили, що при відкритті поточного/ карткового рахунку такий переказ зарахується та клієнт- отримувач може скористатися коштами.
Інші Держави приймають біженців без ку відмовляють в отриманні 74,58 грн!!!, без посилання на інструкції, яких Вони мабудь не знають.
Дуже прикро, що в великому державному банку, працюють такі некомпетентні співробітники.
Основним документом для ідентифікації особи виступає паспорт. Оскільки він відрізняється від даних переданих в УПСЗН співробітник вимушено вам відмовив в видачі коштів.
Для отримання цього переказу вам потрібно буде звернутися до УПСЗН та подати інформацію щодо нових паспортних даних. Після їхньої актуалізації ви зможете отримати переказ.
Коментарі (6)
Шахрай 4790729950569970
Нажаль, одна близька людина надіслала 6500 грн. на картковий рахунок 4790729950569970. Ощадбанк навіть не поцікавився що за рахунок, яка ситуація і просто відправили в поліцію, хоча можна було швидко заблокувати рахунок.
Мені здається, що банк повинен відповідати за чесність своїх клієнтів.
Відповідь на ваш аналогічний коментар було надано в мережі Facebook.
Коментарі (3)
Хамство й не коректне висловлювання до військового
Термін зарахування коштів на карту з моменту переказу регламентировано Законом України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» статья 8, пункт 8.4 де чітко зазначено:
«Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів.
Внутрішньо банківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів».
Ссылка на ЗУ: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2346-14#Text
Якщо даний термін ще не минув, рекомендуємо очікувати зарахування.
Коментарі (2)
Банк не повертає депозитний вклад
Маю річний валютний депозит. В липні минулого року наступного дня після його закінчення звернувся до відділення для переведення коштів на платіжну картку Ощаду. Мені відмовили, бо треба було попереджати про непролонгацію договору заздалегідь, а в таких обставинах це можна зробити тільки в екстраординарному випадку. Чекав ще рік. В липні цього року в електронному кабінеті в останній день дії вкладу вимкув автопролонгацію, підтвердив дію введенням разового паролю. Про всяк випадок кожен крок (і підтвердження вимкнення автопролонгації) зафіксував скріншотами. Наступного дня виявилося, що автопролонгація чомусь стала ввімкненою, а депозитний договір продовжено ще на рік. Керівник відділення, до якої я написав звернення і електронною поштою з додаванням скріншотів, і письмову заяву, обіцяє допомогти, але вже дві доби нічого не робиться. Чи це настільки складне питання, щоб вирішувати його в інших інстанціях?
Коментарі (6)
Блокіровка карти ,за смс повідомлення від банку
Списати кошти на погашення заборгованості банк може лише після повного фінансового зарахування. Якщо поповнення рахунку проводилось через сервіс іншого банку, максимальний термінал обробки операції справді складає три робочі дні, але, як правило, відбувається значно швидше.
Коментарі (7)