Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Вводять комісії, клієнтів не попереджують.З дитячої карти знімали комісію за те, що недостатньо коштів для здійснення платежу…тобто дитина купувала морозиво за 40, а на карті було 30 і банк зняв комісію три раза по три гривні.Комісію підписали англ.літерами, невідомо було спочатку за що знімаются кошти.Додаток зависає постійно
Сьогодні прийшла закривати дитячій рахунок.номерок отримано ще в 11.43, зараз 12.24 черга не сдвинається…Це просто жах.
sofa1 22 липня 2025, 23:43
Не доброго дня, ситуация фатовая, я в понедельник осуществляла платеж онлайн через Ощадбанк за продукты питания в Сильпо, и вдруг меня блокируют и пишут что я совершаю мошеннические действия, некий мониторинг банка посмотрев левым глазом решил «а  *** ей продукты оплачивать», совсем потерялись, мало того лишили питания моей мамы да ещё и не разблокируют онлайн кабинет ссылаясь что я должна прийти в отделение, я никому ничего не должна, совершают против конституционные действия своим самоуправством лишив меня моей пенсии и права пользованием своими финансами, я не могу прийти в отделение нет физической возможности, так ещё и видео подтверждение делают на два месяца позже, а мне платить, платить за продукты, за лекарства.Это полный беспредел, по их «мониторингам«два месяца должны ничего не есть.Вот такие манипуляции под видом шахрайсво исполняет Ощадбанк, называется почалось, привыкайте к подчинению цифровизации, когда вот такие банки нажмут кнопочку и ты остаёшься без средств к сосуществованию.Да здравствует великий Ощад банк с новыми антиконституционным правилами.Скромно напишу сволочи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lc0972062237 20 липня 2025, 11:03
Відділення за адресою: Житомир, вул. Київська, 67
Не відповідають вимогам законодавства України. Не вирішено питання про відміну нарахувань відсотків
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Chunhurova 20 липня 2025, 9:46
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сегедська, 16
Я хочу выразить свое возмущение обслуживанием в Ощадбанке. У меня мама — пенсионер, пришла получить пенсию, ей сказали, что срок действия ее карты закончился и чтобы она пришла через неделю. Она пришла через неделю, ей задавали вопросы типа сколько у нее паспортов и имеет ли она связи с Россией. И отправили 84- летнюю женщину в жару опять без денег и сказали прийти через 10 дней! У меня вопрос: тут когда раньше не было карт, как люди получали деньги? Или в Ощадбанке не знают о существовании кассы и такого понятия как расходный ордер??? Это возмутительно! К сожалению, я нахожусь далеко и не имею возможности разобраться на месте с этой ситуацией.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lunko 18 липня 2025, 11:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Кіото, 19
Дякую співробітникам відділення за прекрасне обслуговування та професійність. Особливо пані Олександрі за чемність та привітність.
Дмитрий Ластовецкий 18 липня 2025, 1:57
17.07 в 23:02 (розмова була 8 хвилин)
дзвонив на колл центр.
Оператор ****, не вирішила жодного питання не щодо безпеки, не щодо обробки платежу. Криплялась та хотіла злити розмову.
Просто дно
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
realist25 15 липня 2025, 13:47
Звернувся в контакт центр. Результат нульовий. Хамство. Спеціаліст не може надати жодного розяснення. Склалося враження що сидить людина з 3 класами освіти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pereviznyk 15 липня 2025, 11:31
Відділення за адресою: Львів, вул. Січових Стрільців, 9
Вітаю. Стосовно моєї ситуації https://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/review/399522/ де я можу отримати консультацію щодо закриття рахунків?
Pereviznyk 15 липня 2025, 8:50
Подзвонив до особистого менеджера, що на Січових Стрільців 9 у Львові. Набрав на WhatsApp, щоб отримати інформацію. Коли звернулася до мене з помилкою, то пояснила спочатку, як їй набридла ця робота та колеги кобри, що крадуть в неї роботу, що скаржаться за спинами на те що вона нікому не допомагає, а тільки говорить по телефону в робочий час. Також додала, що залишилось пару днів з цими кобрами та вона йде у відпустку. Після вислуховування образ на керуючу, що не дає їй носити нормальний одяг та кобри, яка не дає телефонувати клієнтам по картках, а тільки заздрить… та як їй хочеться на море та випити. Мені більше не хотілося продовжувати спілкування та я поклав телефон. Після чого почала все виписувати мені в WhatsApp, щоб я зрозумів її ненависть до всього світу.
Більше немає бажання бути клієнтом цього банку та іншим не рекомендую. Краще пошукаю щось інше.
Carmen1409 14 липня 2025, 23:44
Довго думала чи потрібно… Сьогодні вранці мене просто накрило, прокинувшись побачила повідомлення у вайбер від Ощадбанк у в якому за 2 рази в мене вкрали кошти майже 4000грн.Зняли через підписку на якомусь сайті онлайн ігор. Знайшовши в особистий кабінет побачила, що там встановлено оплата та перекази онлайн без кола підтвердження. Власне сама я цього не робила. Тільки коли подзвонила на гарячу лінію мені прийшло повідомлення про підозрілу активність і заблокували ощад24. Дівчинка у відділенні мені замовила нову картку, ввічливо обслуговувала. Проте дуже прикро, що кошти мені не повернуть бо зняли через підписку яку я не робила. І де безпека банку коли вночі зламали особистий кабінет, зняли кошти і вони нічого. Лише після мого дзвінка прокинулись, в мене лише одне питання«Коли це вже припиниться" і почнуть працювати для людей, а не лише для власних потреб.
Полезный комментарий
SergeyNina 15 липня 2025, 1:02
Найти онлайн игру на который списали деньги и попросить их вернуть. Вероятнее всего у вас в смартфоне банковский троян, внимательно посмотрите что у вас установлено и доп проверка антивирусом
Maryna Dashko 14 липня 2025, 14:31
Перед тим, як звернутися до відділення № 10007/0265 ТВБВ ЗОУ АТ «Ощадбанк» м. Запоріжжя, я телефонувала кілька раз на гарячу лінію АТ «Ощадбанк» з метою отримання консультацій щодо процедури розірвання договору комплексного банківського обслуговування та закриття карткового зарплатного рахунку. Оператор гарячої лінії повідомив мені, що необхідно особисто звернутися до відділення, де було відкрито рахунок, маючи при собі паспорт громадянина України або документ, який посвідчує особу та платіжну картку (перед цим оператор перевіряв інформацію стосовно мого рахунку). Зазначу, що оператор не говорив про те, що я маю надавати ідентифікаційний код і про сканування / копіювання моїх документів). За словами оператора, у відділенні мені мали надати для підпису заяву про розірвання договору, після чого представник банку повинен знищити картку (розрізати її) та скласти відповідний акт.
10.07.2025 р. я зняла залишок коштів з картки. Працівники відділення мені повідомили, що розірвати договір можна лише на наступний день після проведеної операції.
11.07.2025 року я звернулася до відділення з метою розірвання ДКБО. На вимогу представника відділення банку я надала свій паспорт, ідентифікаційний код і картку. Незважаючи на те, що всі мої персональні дані є актуальними (даний факт був підтверджений співробітником банку), співробітник банку сканувала сторінки мого паспорта, ідентифікаційний код, а потім роздрукувала копії документів. На звороті кожної копії я власноруч зазначила: «Документи надано з метою розірвання договору комплексного обслуговування з моєї ініціативи…», вказала дату і поставила підпис.
Також мене здивувало те, що представниця банку детально розпитувала мене про персональну інформацію, яку зазвичай збирають працівники банку, коли клієнт оформляє кредитний договір.
Після цього співробітник банку роздрукувала пакет документів, відкрила останні сторінки та, вказуючи на місце для підпису, сказала: «Підписуйте». Я повідомила, що маю намір спочатку ознайомитися зі змістом документів. Прочитавши документи, я виявила, що мені надали на підпис не заяву про розірвання існуючого договору, а довідку Фонду гарантування вкладів (я мала ставити підпис, що отримала вклад, хоч у мене ніколи ніяких вкладів у АТ «Ощадбанк» не було, мені нараховували на картку лише зарплату) і заяву про приєднання до нового договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб.
Я категорично відмовлялась підписувати ці документи, вказавши на невідповідність дій працівника банку моєму волевиявленню та раніше отриманим інструкціям від оператора гарячої лінії АТ «Ощадбанк».
Також повторно телефонувала на гарячу лінію АТ «Ощадбанк». Оператори підтвердили, що я маю підписати заяву про розірвання договору, а не про приєднання.
Для фіксації факту правопорушення я викликала наряд поліції.
Звертаю увагу клієнтів на те, що в Заяві на приєднання до ДКБО, яку мені давали на підпис 11.07.2025 р. є розділ «Інші умови договору». В пункті 5.6 зазначено: «Клієнт погоджується з тим, що примірник Заяви Банку має пріоритет при різних редакціях примірників у Клієнта і Банку.».
Виникає ряд питань:
• Чому примірники клієнта і банку мають відрізнятися? Вони мають бути ідентичними.
• Чи працівники банку свідомо надають примірники заяв з різним змістом на підпис клієнтам?
• Чому в договорах АТ «Ощадбанк» примірник банку важливіший за примірник клієнта?
Вважаю, що дії співробітників АТ «Ощадбанк» були спрямовані на введення мене в оману з метою укладення нового договору замість виконання мого законного права на розірвання існуючого, що містить ознаки шахрайства.
ZlayaPanda 14 липня 2025, 9:33
Абсолютная некомпетентность и полное отсутствие клиентского сервиса

Хочу оставить крайне негативный отзыв о работе Ощадбанка. Столкнулась с уровнем некомпетентности и равнодушия, который просто поражает. Такое ощущение, что клиент — это проблема, от которой стараются избавиться, а не человек, которому нужно помочь.

Во-первых, обслуживание в отделении — это отдельная пытка. Очереди огромные, сотрудники работают медленно, никакой организации. Электронная очередь вроде бы есть, но от неё мало толку — постоянно сбивается, люди проходят вне очереди, а когда спрашиваешь — говорят «ждите, вас вызовут». И это «ждите» может длиться полтора-два часа. Ни один из работников не стремится наладить процесс или хотя бы объяснить, что происходит.

Во-вторых, консультации — на уровне «не знаю, спросите у коллеги». Любой более-менее нестандартный вопрос вызывает ступор. Например, я пыталась открыть счёт для получения международных переводов — никто из сотрудников не смог чётко объяснить, какие документы нужны, какие комиссии, как это работает. Мне давали противоречивую информацию: один говорит одно, другой — совершенно другое. В итоге зря потратила три дня и несколько часов ожидания в очередях.

Онлайн-сервис — это вообще отдельная боль. Мобильное приложение выглядит и работает как что-то из начала 2010-х. Постоянные сбои, «технические работы», сообщения об ошибке без пояснений. Пыталась сменить лимит на карте — не получилось, нужно идти в отделение. Пыталась закрыть старый счёт — снова только лично. А зачем тогда вообще нужен онлайн-банкинг?

Я понимаю, что это государственный банк, но это не даёт права относиться к клиентам как к «неизбежному злу». Сервису — кол, обучению сотрудников — ноль, ответственности — никакой. Такое впечатление, что в банке никто ни за что не отвечает. Проблемы не решаются, а только переносятся или игнорируются.

Если есть возможность — обходите стороной. Даже если вам сюда приходит зарплата или пенсия — лучше открыть счёт в другом банке и забыть о существовании Ощада как о страшном сне. Не теряйте своё время, деньги и нервы.
SergiiSM 4 липня 2025, 18:34
Вітаю нешановних працівників. Особливо тих хто повісив на телефоні штучний інтелект та працівників колцентру. Довго розписувати своє спілкування з вами не маю бажання але хочу зауважити, що такої тупості. Завзятості в відповідях аби тіки не надати просту відповідь на запитання ще треба пошукати. Вам вдалося вивести совкове ставлення до громадянина на новий рівень. І ще дуже цікаве питання. А чому ніде немає телефонів вашого керівництва. Чи юрвідділу. Чому усюди тіки тел колцентру де отримати відповіді неможливо? Бажаю вам нешановні, щоб хтось скоріше перевів ваші послуги у систему по типу Дія або цнап… Або щось подібне. Де людина ставиться до людини з повагою. А вас розігнав… Бо ви не навчені а головне не маєте бажання працювати з Людиною.
Mariagorevich 4 липня 2025, 15:32
Прийшла на відділення, щоб обміняти більші купюри на менші(гривні)сказали, що таких операцій не проводять, хоча по закону повинні.Переді мною дівчина міняла долари і в неї касир запитала чи їй давати крупними чи дрібними (очевидно що вони були знайомі, бо спілкувались на ти і звертались один до одного по імені)Буду вдячна якщо поясните працівникам, що вони повинні дотримуватись законів
071920Valiva 4 липня 2025, 14:55
Вчора була у відділенні банку, написала заяву на розблокування доступу до додатку Ощад 24/7, сутки пройшли, а питання так досі не вирішили!!! На гарячій лінії сказали що ніяка заява взагалі не поступала!!! Що це таке робиться, дорога до міста стоїть 260 грн, це я задарь з'їздила ?? Чекаю відповідь на скаргу!!! Мій контактний телефон 095−489−71−40
realist25 3 липня 2025, 12:46
Відділення за адресою: Київ, вул. Срібнокільська, 3-Г
Грубість, хамство, некомпетентність. Повна відсутність знань і навичок що стосуються перевипуску зарплатних карт клієнтам карти яких видавалися в інших областях України.
Stand77 2 липня 2025, 20:01
Більшь не компетентних спеціалістів, ще пошукати треба, за дві години ні один з чотирьох спеціалистів справочно-довідкового центру ге зміг відповісти на питання. А суть в чому при переказі грошей на кредитну карту зараховується лише половина грошей, куда дівається інша не відома, ніхто пояснити це не може, з 'єднати з іншим не можливо, виписка відкривається по 15 хвилин, ще 15 хвилин «фахівець просто думає». Вже попросив оголосити заборгованість на ранок через 15 хвилин назвали (виписка в банку відкривається за секундм), попросив після чого скласти суми надходження и витрат, з чого видно що маю позитивний залишок, хоча в інтернет банкинге показує від'ємний і тут починажться цирк, оскільки ніхто пояснити це не може то тупо перепитують проведені операції но пояснити нічого не можуть.
erikaleta 2 липня 2025, 8:49
На годиннику 8.47 але співробітники банку роботу ще не розпочали, сиджу чекаю. м. Тячів
OleksiyBlyuma 1 липня 2025, 10:57
Відділення за адресою: Черкаси, бул. Шевченка, 132
Ми з дружиною зверну́лися до відділе́ння в м. Черкаси, бульвар Шевченка, 132 з метою переви́пуску її картки у зв’язку з закінченням терміну дії. Менеджер тихо оформлювала щось у комп’ютері, потім роздрукувала розписку й запропонувала пройти до каси за отриманням картки. Це нас здивувало, адже зазвичай картки видають менеджери.

У касі банку нам повідомили, що за перевипуск картки потрібно сплатити 100 гривень. Оскільки при собі не було готівки, а карткою Ощадбанку скористатися не могли — її ж не видали — ми зняли кошти в відділенні ПриватБанку. Під час сплати цих 100 гривень виявилося, що касир перерахував їх не за перевипуск картки, а за страхування від нещасного випадку в ПрАТ «МетЛайф». Паралельно менеджер без нашої згоди оформив договір.

Ми звернулися на гарячу лінію, скаргу зареєстрували та порадили вирішувати питання безпосередньо у відділенні. Після розмови нам повернули 100 гривень готівкою (імовірно з власних коштів співробітників).

Питання: це точно державний банк? Чи так можуть відбирати кошти навіть у пенсіонерів?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lashukguboz 1 липня 2025, 10:13
Два місяці тому, звернувся в банк про закриття пенсійного рахунку, (Омеляновича-Павленка 19). Працівник банку, любʼязно запропонував написати заяву. Після написання заяви, запевнили, що рахунок закрит, заборгованості немає. Через два місяці, приходить повідомлення про заборгованість ЗА ОБСЛУГОВУВАННЯ РАХУНКУ!!! Доречі, картка здана в банк разом з заявою! Спробував зателефонувати в банк з цього приводу де повідомили, що рахунок навіть не підготовлений до закриття!!! Оце бізнес! Обходьте це заведення з назвою Ощадбанк десятою дорогою!
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 липня 2025, 10:40
Відгук не зарахований (на 03.07.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.2 49.9
PLN 9.7 10.4
USD 42.1 42.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝