×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
не работает приложение
Коментарі (1)
Ощад24 не дає відключити СМС інформування, хоча така опція присутня в додатку
1. Отримувати SMS по операціях на суму більше 1000 грн., вартість послуги по картці — 7 грн./міс
2. Не отримувати повідомлення
Але при виборі другої опції, приходить SMS з таким текстом: «Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu X-XXX* ne mozhe buty vidkliucheno.»
Така собі ілюзія вибору… От нашо така опція у додатку, коли вана не працює (питання риторичне, бо я знаю відповідь: Ощадбанк — совкове лайно)
І, якби ж то, воно було безкоштовним, як усіх людських банках, так тут же платно і не дають змоги відмовитися від цієї «послуги».
І питання навіть не в 7 гривнах, а в тому що картка Ощадбанку використовується нами один раз на місяць — зняти кошти у банкоматі, після того як надійшли виплати (а це можна перевіряти через додаток, замість СМС), бо по іншому картку цього збоченого банку використовувати не можна, і ось списання ціх 7 грн заважає знімати всю суму, що надійшла та регулярно формуєтьс я мінусовий баланс через ці 7 грн.
Я то знаю вихід, переводити ті 7 з іншої картки кожний раз, щоб була рівна сумма і щом не було мінісу, проте якого біса я це маю робити, ще і за свій кошт?
Ощадбанк — це те що не зміниться ніколи.
Для використання Ощад 24/7 обов'язковою умовою має бути наявність підключення до смс-інформування. Ця послуга є платною і може складати 7 грн або 0 грн, в залежності від тарифного пакету по якому відкрито карту. Потрібно це для отримання одноразових паролів в підтвердження операцій. Дійсно, в додатку, є можливість відключення по карті смс, але тільки не по тій, за якою в клієнта відбувалася реєстрація в системі. Якщо ви не бажаєте сплачувати комісію в розмірі 7 грн в місяць, ви можете він неї відмовитися по дзвінку до контакт-центру 0800210800. Також, ви можете повідомити оператору про необхідність зміни каналу інформування з смс на Push — повідомлення. Після цього ви будете отримувати Push -повідомлення з інформацією про стан вашого рахунку, рух по ньому коштів та зможете й надалі користуватися Ощад 24.
Коментарі (5)
Снятие депозита
08.22 мне звонили из банка и спрашивали буду ли я продлевать договор, я оветила нет, не буду.
Я сотрудничаю с многими Украинскими Банками, но такого беспредела!!! еще не встречала, мало того, что не работает программа 24/7, постоянно какие- то сбои, так и в отделении я не могу забрать свое. Я считаю, что в такое тяжелое время для страны ощадбанк должны помогать своим клиентам, а не доводить пожилых людей до инфарктного состояния. Никому не рекомендую сотрудничать с этим банком. Вам должно быть стыдно!!!
Коментарі (1)
Не компетентна служба підтримки
Одним з ключових параметрів для платежу за реквізитами рахунку є правильний іпн. Якщо ви його не вказали, то по факту кошти перебувають на транзитному рахунку і вплинути на термін повернення коштів(а саме пришвидшити процедуру повернення) неможливо. В даному випадку кошти повернуться на рахунок відправника продовж декількох днів. Очікуйте, будь ласка.
Коментарі (1)
Нав"язування полісу пенсіонерці при випуску «карти киянина»
Коментарі (1)
не работает отпечаток пальца в приложении 24/7
Увімкнути підтвердження операції за допомогою Touch -id ви можете перейшовши в налаштування додатку. Окремо його ніхто не вимикав. Що стосується додатку, то іноді сервіс дійсно може бути недоступним у зв'язку з проведенням регламентних робот і впровадженням нових опцій. На рахунок сервісу обміну валюти вчора надали вам відповідь.
Написати коментар
Блокування
Швидше за все, ви не заблокований, а змінився постачальник послуг і тому ви бачите відповідне повідомлення на екрані пристроїв. Рекомендуємо ще раз перевірити реквізити для оплати спожитих послуг і повторити спробу. А взагалі, у вас є можливість сплачувати комунальні послуги через Ощад 24, це набагато зручніше, швидше та вигідніше, ніж кожного разу звертатися до установи банку для виконання подібних операцій.
Коментарі (8)
Не работает обмен валют в ощад 24
Сервіс купівлі/продажу валюти в Ощад 24/7 наразі вимкнений у зв'язку з технічними проблемами. Вирішення проблеми ще в процесі та потрібує втручання розробників. Перепрошуємо за незручності
Коментарі (1)
5167 8032 5186 7904 шахрай
5167 8032 5186 7904 шахрай, банк не реагує
Якщо ви стали жертвою шахрайства, то в даному випадку вам потрібно звертатися до правоохоронних органів.
Коментарі (1)
Ужас, а не банк
Банкомат, як і будь-яка інша техніка час від часу може дати збій в своїй роботі і не виконати операцію клієнта яку він задав. Якщо в момент отримання готівки сума була видана частково, то власнику карти необхідно буде звернутися до установи банку для подання заяви-притензії. В заяві зазначається день проведення операції, час, сума запиту і номер карти, для повернення коштів. Важливо, що заява подається лише від держателя карти. Третя особа подати відповідну заяву не може. Щодо терміну подання заяви- клієнт може подати її не пізніше 120 днів з моменту проведення операції
Коментарі (4)
***банк
На главной странице банка огромными буквами указанно 2 условия для получения кредита:
1. Ви — резидент України
2. Співвідношення ваших доходів і витрат
В лучших традициях Ощадбанка — провалились сразу на первом пункте, сказав что не кредитую людей с пропиской в Харькове. Или может Ощадбанк тонко намекает, что Харьковчане больше не резиденты?
Банк здійснює кредитування в тих регіонах, де це можливо за поточних умов. На сьогоднішній день не у всіх регіонах банк надає можливість отримання кредиту. Сподіваємося на розуміння
Коментарі (1)
Обслуговування картки
Вперше прийшло таке від банку Ощад.Це що таке???
Дане повідомлення означає що по рахунку утрималася комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку. Вона складає 100 грн в місяць. Утримання її відбувається лише в тому випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не користується рахунком. Оскільки на рахунку не було всієї суми заборгованості, то списався лише залишок. Для уникнення списань в майбутньому рекомендуємо хоча б раз на рік проводити хоча б одну активну операцію (зняття готівки, розрахунок картою в магазині чи інтернеті, поповнення мобільного і т.д)
Коментарі (2)
Воры
Перевірити інформацію про списання коштів по рахунку, а також причину блокування доступу до коштів ви можете по дзвінку до контакт-центу. Також, оператор зорієнтує вас щодо подальших дій для відновлення доступу до рахунку.
Коментарі (1)
Карты Ощадбанка!
Придумайте пож. как вашим клиентам (пенсионерам, зарплатчикам) можно было бы оформить любую вашу КАРТУ ОНЛАЙН не посещая отделения банка. Ведь по сути в этом нет проблемы, так как все их документы есть у вас. Так же у вас в системе есть их фин-номера. У вас прекрасный чатбот, через который все это можно сделать.
Коментарі (1)
Нет P2P переводов
Банк дотримується чинного законодавства України а також рішень та постанов НБУ. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваше ПіБ, номер телефону та опишіть детальніше про ситуацію, яка склалась.
Коментарі (1)
Зарплата військовим
Банк жодним чином не затримує виплату заробітної плати. Як тільки кошти та списки надходять до банку, кошти автоматично зараховуються на рахунки клієнтів.
Коментарі (1)
Открыли счёт и дебетную карту без заказа этих услуг, подделав документы
КИЇВ вул. Володимирська, 27, в котором у меня есть ячейка, самостоятельно, без моей просьбы, без предупреждения открыли текущий счёт и карту, подделав документы. Уведомление я получил по мс, что карта готова. В колл центре, мне сообщили, что я лично 18.08 открыл этот счёт. В отделении ссылаются на внутреннюю (закрытую) инструкцию, что всем держателя ячеек открывается счёт и карта. Дать фамилию сотрудника оформивший договор, увидеть копию договора со «своей подписью» никак нельзя, все секрет.
Что ещё оформили на меня, или чего я возможно лишился, не говорят.
Ситуацію перевіряємо. Як тільки буде інформація, зв'яжемося з вами для надання зворотного зв'язку.
Коментарі (7)
Пін код
Коментарі (1)
Переказ
Дане питання ви маєте уточнити в банку відправнику через який виконували операцію.
Коментарі (2)
Странные удержания личных средств на неопределенное время
Коли вам виконується переказ, то кошти проходять повне фінансове списання з одного рахунку та зараховуються на інший. Процедура зарахування може тривати від 2-годин до 3 робочих днів. Статус зарахування ви при цьому можете перевіряти в мобільному Ощад. Якщо ви вже почали використовувати кошти, що ще не зараховані, а лише в процесі цього, то по факту ви користуєтеся коштами банку, а не власними. Після повного зарахування суми на які ви розрахувалися/зняли банківськими коштами погашаються автоматично. Для уникнення таки випадків рекомендуємо дочекатися поки ваші кошти пройдуть повне зарахування, а вже потім виконувати операції
Коментарі (3)