Відділення Ощадбанку: Черкаси, вул. 30 р. Перемоги, 22
Адреса:
Черкаси, вул. 30 р. Перемоги, 22
Телефон:
+38 (0472) 660-632
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:15, перерва: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Lyudaca
4 квітня 2023, 16:27
04.04.2023р. о 13.20 спробувала поповнити власну карту у відділенні Ощадбанку. Все робила, як зазвичай за допомогою опції «ПОПОВНЕННЯ КАРТИ». Після вибору цієї операції термінал зависав і одразу видавав чек. При цьому запиту на приймання купюр не було. Після кількох таких невдалих спроб поповнити карту було виявлено списання коштів як за «ПЕРЕВІРКУ БАЛАНСУ». Це було під час повітряної тривоги. І в цей час мимо проходила працівник даного відділення, до якої я звернулась із запитанням, що не вдається поповнити карту. Вона відповіла, що обидва термінали, що знаходяться в їх приміщенні, потрібно перезавантажити і краще ними не користуватись зараз. Тобто, працівники були в курсі несправностей і можна було б хоча б повідомлення на терміналі написати (
Написати коментар
Після попереднього скандального візиту у відділення, коли мені дуже нагрубили і не хотіли в принципі працювати, (м.Черкаси, вул. 30 років Перемоги), довелось все ж таки туди зайти, ХОТІЛА ТА НЕ ВДАЛОСЯ забрати валютний вклад… Нічого не змінилось… Економіст довго м'ялась, нарешті відклала бумажки і звернула увагу на мене, але таки відправила до каси, а там виявився сюрприз… касира, який би міг працювати з валютою просто немає… все, відділення паралізувало… ЗАНАВІС))) То в мене питання до адміністрації: 1) купа касирів, чому тільки один працює з валютою, і то його немає. 2) як так може бути, що економіст в приміщенні 20 м.кв. не знає що виконавця, до якого він мене якоби відправив, не буде ні сьогодні, не завтра… З того зрозуміло, що ні людей, ні наш час ви не цінуєте і не поважаєте, то якого ставлення хочете до себе?!!!
Коментарі (5)
Ответ банка
2 травня 2018, 10:07
Доброго дня. Приносимо вибачення за дану ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення деталі ситуації. Термін дії депозиту закінчено? Вкажіть також Ваші ПІБ та контактний номер телефону.
Зашла узнать информацию по СВОЕМУ же вкладу-НАХАМИЛИ, НАГРУБИЛИ, НАОРАЛИ, практически выгнали из отделения. Как вы собираетесь удерживать клиентов, при том вкладчиков, при таком обращении??? Если при предыдущем руководстве в отделение еще можно было быть и обслуживаться,- то сейчас-НИЗАЧТО! Людей надо любить, уважать и ценить-именно они разрешают вам на них зарабатывать. Я просто в шоке. Больше никогда не воспользуюсь услугами вашего банка!!!
Кстати, валюты по на выплату переводов- никогда нет, а часто нет даже и в гривне, и это уже позорно…
Коментарі (2)
Кстати, валюты по на выплату переводов- никогда нет, а часто нет даже и в гривне, и это уже позорно…
Ответ банка
16 лютого 2018, 15:57
Добрый день. Приносим извинения за данную ситуацию. Хамство в отделении недопустимо. Просим описать в личные сообщения ситуацию более подробно.
В отделении на ул.30лет Победы 22 в городе Черкассы. Хотели сдать выручку заранее позвонили и предупредили, по приходу нам сказали ждать 30мин. Мы сказали что звонили и предупреждали и что у нас нет времени ждать, на что нам ответили что им всё равно. В компетенции сотрудников я сомневаюсь! Пожалуйста проведити работу с сотрудниками. Сервис просто ужас…
Написати коментар
Ответ банка
10 травня 2017, 15:45
Добрый день! Приносим свои извинения за сложившуюся ситуацию. С сотрудниками проведем дополнительное обучение по качеству обслуживания клиентов.